Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
spider

Τραυματισμός Υπερακανθιου Τένοντα

Recommended Posts

Αιντε παλι απο την αρχη την ιδια εποχη. Θα πρεπει τελικα να με διαβασει κανενας παπας δεν γινετε αλλιως, μετα απο την σημερινη μαγνητικη αυτη τη φορα στο δεξι ωμο οι πρωτες ενδειξεις μιλανε για ρηξη του υπερακανθιου, θα ξερω ομως αργα το απογευμα πως εχουν ακριβως τα πραγματα, ελπιζω να μην ειμαι τοσο ατυχος οσο περυσι γιατι δεν παλευετε με τιποτα παλι....

 

Πωωωω...περαστικά!

Πως το έπαθες ξέρεις;


sinox-0.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αιντε παλι απο την αρχη την ιδια εποχη. Θα πρεπει τελικα να με διαβασει κανενας παπας δεν γινετε αλλιως, μετα απο την σημερινη μαγνητικη αυτη τη φορα στο δεξι ωμο οι πρωτες ενδειξεις μιλανε για ρηξη του υπερακανθιου, θα ξερω ομως αργα το απογευμα πως εχουν ακριβως τα πραγματα, ελπιζω να μην ειμαι τοσο ατυχος οσο περυσι γιατι δεν παλευετε με τιποτα παλι....

Αφού δεν προσέχεις ρε!

Μη κοιτάς τον Λάππα που είναι ξεπεταρούδι :P Μεγαλώσαμε Στάθηηηηηη! Μόλις ισιώνει το ένα στραβώνει το άλλο!! Καλύμπρα θέλουμε! :P

 

Περαστικά Στάθη!


Γιατρέ τα βλέπω όλα άσπρα!Είμαι σοβαρά?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Περαστικά ρε αγορίνα (μη τους ακούς κάνε σκι).


Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σας συμπάσχω.. εκ .αριστερών ...άτιμη βαλίτσα μου έφαγε τον ώμο !!!!!!!!!!!!!!!!! :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αιντε παλι απο την αρχη την ιδια εποχη. Θα πρεπει τελικα να με διαβασει κανενας παπας δεν γινετε αλλιως, μετα απο την σημερινη μαγνητικη αυτη τη φορα στο δεξι ωμο οι πρωτες ενδειξεις μιλανε για ρηξη του υπερακανθιου, θα ξερω ομως αργα το απογευμα πως εχουν ακριβως τα πραγματα, ελπιζω να μην ειμαι τοσο ατυχος οσο περυσι γιατι δεν παλευετε με τιποτα παλι....

Ελα ρε Σταθη πάλι :shock: ...περαστικά!!στο σκι το πάθες???γιατι ο agavalas(περαστικά βρε) έπεσε απο βαλίτσα... :hope:

  • Like 2

"I would never have imagined that a girl from little ol’ Midland, Ont. would be where I am today.So always dream big…you can make it happen!"(Sarah Burke)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ναι Λιανα απο το σκι αλλά δεν πειραζει....

Λοιπον μεσα στην ατυχια μου σταθηκα μαλλον τυχερος, η μαγνητικη εδειξε τενοντιτιδα και μια μικρη ρηξη στον υπερακανθιο και εκφυλισμο στο ανω οστο πανω απο το βραχιονα, αυτα σαν πρωτη φαση αυριο θα ξερω πιο πολλα.

Τουλαχιστον ρε Χρηστο ο ατσουρμπαλος σταθηκε τυχερος!!

  • Like 3

Την υγειά μας παιδιά και όλα τα άλλα είναι....

The Daltons...jack

www.skimag.gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

τελικα μαλλον τσιμπησα και εγω μια τενοντιτιδα...ωραια...


Snow is on my D.N.A.

Share this post


Link to post
Share on other sites

τελικα μαλλον τσιμπησα και εγω μια τενοντιτιδα...ωραια...

Όχι ρε Κωστάκη και σε ήθελα. Να βάλουμε κάτι μονωσεις στο ταβανι


o τρελος του χωριου......

Share this post


Link to post
Share on other sites

θα μπορω με το ενα χερι μονο....χαχαχα

 

ΥΓ πλακα πλακα ολο και χειροτερα ειναι


Snow is on my D.N.A.

Share this post


Link to post
Share on other sites
αντε...παμε για φυσιοθεραπειες

 

Πάλι καλά που δεν είναι κάτι πιο σοβαρό! Περαστικά να είναι!

 

Sent from my Amazon Kindle Fire using Tapatalk 4


sinox-0.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

οι φ-θεραπειες δεν κανανε τιποτα

το προβλημα ειναι οτι κανω μια κινηση στην δουλεια επαναλαμβανομενη και οτι κερδιζω στις φ-θεραπειες παει κατα διαολου


Snow is on my D.N.A.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τι εναλλακτικές έχεις; Ενδυνάμωση θα βοηθήσει;

 

Σε ποια κίνηση σε πονάει;


sinox-0.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

γενικα ο δεξια ωμος ειναι πολυ προβληματικος

λογω καταγματος στον βραχιονα το ειχα καπου 40 μερες σε ακινησια κρεμασμενο το χερι

οι μυες στον ωμο αδυνατισαν παρα πολυ και υπαρχει δυσκαμψια απο τοτε

 

οποτε ξεκινησα παλι ασκησεις ενδυναμωσης με λαστιχο. Ο γιατρος στην δουλεια μου ειπε οτι πρεπει να δυναμωσω τους μυες πρωτα, μετα να ξανακανω φυσιοθεραπειες για να φυγει η δυσκαμψια

τρεχα γυρευε αλλα τι να κανουμε....


Snow is on my D.N.A.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μια από τα ίδια ... παρά τις φυσικοθεραπείες το πρόβλημα παρέμεινε ..

είχα βέβαια μια σχετική βελτίωση ,κοιμόμουν τα βράδια χωρίς να ξυπνάω από τον πόνο

μπορούσα να κουμπώσω το παντελόνι μου χωρίς να πονάω υπερβολικά και επίσης κατάφερα να σηκώσω ένα 2λιτρο μπουκάλι νερό με εκτεταμένο το χέρι μου.. αλλά μέχρι εκεί !!!

από εχθές όμως πάλι πίσω ..........

 

Είχα μια δύσκολη πίστα ..Μηχανή Vs Taxi driver score 0-1

απότομο σταμάτημα για παραλαβή πελάτη ..ελιγμός πρώτος αποφυγή ..

αμ δε...πάρε και μια πόρτα ..έτσι γιατί είσαι σβέλτος ..

 

δεν έπεσα ούτε τον χτύπησα άλλα έγειρε η μηχανή αριστερά και την κόντραρα με το χέρι ....

 

μη σας τα πολυλογώ το βράδυ κατέληξα στην ορθοπεδική ... Για παυσίπονες

 

Ο γιατρός που με είδε (φίλος και γνώριζε και το ιστορικό μου με τον ώμο ) μετά από στοχευμένη εξέταση ,ουσιαστικά τις ασκήσεις της φυσικοθεραπείας,, κατέληξε για υποτροπή της μερικής ρήξης κλπ κλπ μου έκανε μια ένεση απάνω στον τένοντα , Celestone, και μπορώ να πώ οτι σήμερα είμαι λίγο καλύτερα .....

 

πάμε πάλι ξανά από την αρχή .. ενδυνάμωση με λάστιχα ....κλπ

 

Υ.Γ αυτό που μόλις χτυπήσεις σε τένοντα και θέλεις ενδυνάμωση δεν μπορώ να το καταλάβω λές και οι μύες ατροφούν άμεσα!!!!!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Today's Birthdays

    1. Casavant77
      Casavant77
      (42 years old)
    2. frodo512
      frodo512
      (55 years old)
    3. vbessas88
      vbessas88
      (38 years old)
  • ONLINE

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      19,150
    • Total Posts
      460,795
  • Member Statistics

    • Total Members
      8,729
    • Most Online
      4,284

    Newest Member
    prsilo
    Joined
×
×
  • Create New...