Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted March 5, 2013 Στην περίπτωση σου το νήμα θα πρέπει να μετονομαστεί σε "τραυματισμός του ατσούμπαλου" 1 Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
wraith 6,406 Report post Posted March 5, 2013 Αιντε παλι απο την αρχη την ιδια εποχη. Θα πρεπει τελικα να με διαβασει κανενας παπας δεν γινετε αλλιως, μετα απο την σημερινη μαγνητικη αυτη τη φορα στο δεξι ωμο οι πρωτες ενδειξεις μιλανε για ρηξη του υπερακανθιου, θα ξερω ομως αργα το απογευμα πως εχουν ακριβως τα πραγματα, ελπιζω να μην ειμαι τοσο ατυχος οσο περυσι γιατι δεν παλευετε με τιποτα παλι.... Πωωωω...περαστικά! Πως το έπαθες ξέρεις; Quote Share this post Link to post Share on other sites
ChristosZ 2,649 Report post Posted March 5, 2013 Αιντε παλι απο την αρχη την ιδια εποχη. Θα πρεπει τελικα να με διαβασει κανενας παπας δεν γινετε αλλιως, μετα απο την σημερινη μαγνητικη αυτη τη φορα στο δεξι ωμο οι πρωτες ενδειξεις μιλανε για ρηξη του υπερακανθιου, θα ξερω ομως αργα το απογευμα πως εχουν ακριβως τα πραγματα, ελπιζω να μην ειμαι τοσο ατυχος οσο περυσι γιατι δεν παλευετε με τιποτα παλι.... Αφού δεν προσέχεις ρε! Μη κοιτάς τον Λάππα που είναι ξεπεταρούδι Μεγαλώσαμε Στάθηηηηηη! Μόλις ισιώνει το ένα στραβώνει το άλλο!! Καλύμπρα θέλουμε! Περαστικά Στάθη! Quote Γιατρέ τα βλέπω όλα άσπρα!Είμαι σοβαρά? Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted March 5, 2013 Περαστικά ρε αγορίνα (μη τους ακούς κάνε σκι). Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
agavalas 1,000 Report post Posted March 5, 2013 Σας συμπάσχω.. εκ .αριστερών ...άτιμη βαλίτσα μου έφαγε τον ώμο !!!!!!!!!!!!!!!!! Quote [/img] Share this post Link to post Share on other sites
madskier 2,767 Report post Posted March 5, 2013 Αιντε παλι απο την αρχη την ιδια εποχη. Θα πρεπει τελικα να με διαβασει κανενας παπας δεν γινετε αλλιως, μετα απο την σημερινη μαγνητικη αυτη τη φορα στο δεξι ωμο οι πρωτες ενδειξεις μιλανε για ρηξη του υπερακανθιου, θα ξερω ομως αργα το απογευμα πως εχουν ακριβως τα πραγματα, ελπιζω να μην ειμαι τοσο ατυχος οσο περυσι γιατι δεν παλευετε με τιποτα παλι.... Ελα ρε Σταθη πάλι ...περαστικά!!στο σκι το πάθες???γιατι ο agavalas(περαστικά βρε) έπεσε απο βαλίτσα... 2 Quote "I would never have imagined that a girl from little ol’ Midland, Ont. would be where I am today.So always dream big…you can make it happen!"(Sarah Burke) Share this post Link to post Share on other sites
spider 2,124 Report post Posted March 6, 2013 Ναι Λιανα απο το σκι αλλά δεν πειραζει.... Λοιπον μεσα στην ατυχια μου σταθηκα μαλλον τυχερος, η μαγνητικη εδειξε τενοντιτιδα και μια μικρη ρηξη στον υπερακανθιο και εκφυλισμο στο ανω οστο πανω απο το βραχιονα, αυτα σαν πρωτη φαση αυριο θα ξερω πιο πολλα. Τουλαχιστον ρε Χρηστο ο ατσουρμπαλος σταθηκε τυχερος!! 3 Quote Την υγειά μας παιδιά και όλα τα άλλα είναι.... The Daltons...jack www.skimag.gr Share this post Link to post Share on other sites
Turms 2,693 Report post Posted October 16, 2013 τελικα μαλλον τσιμπησα και εγω μια τενοντιτιδα...ωραια... Quote Snow is on my D.N.A. Share this post Link to post Share on other sites
wraith 6,406 Report post Posted October 16, 2013 Ωχ...περαστικά!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gavis 1,078 Report post Posted October 17, 2013 τελικα μαλλον τσιμπησα και εγω μια τενοντιτιδα...ωραια... Όχι ρε Κωστάκη και σε ήθελα. Να βάλουμε κάτι μονωσεις στο ταβανι Quote o τρελος του χωριου...... Share this post Link to post Share on other sites
Turms 2,693 Report post Posted October 17, 2013 θα μπορω με το ενα χερι μονο....χαχαχα ΥΓ πλακα πλακα ολο και χειροτερα ειναι Quote Snow is on my D.N.A. Share this post Link to post Share on other sites
Turms 2,693 Report post Posted November 2, 2013 αντε...παμε για φυσιοθεραπειες 1 Quote Snow is on my D.N.A. Share this post Link to post Share on other sites
wraith 6,406 Report post Posted November 2, 2013 αντε...παμε για φυσιοθεραπειες Πάλι καλά που δεν είναι κάτι πιο σοβαρό! Περαστικά να είναι! Sent from my Amazon Kindle Fire using Tapatalk 4 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Turms 2,693 Report post Posted November 20, 2013 οι φ-θεραπειες δεν κανανε τιποτα το προβλημα ειναι οτι κανω μια κινηση στην δουλεια επαναλαμβανομενη και οτι κερδιζω στις φ-θεραπειες παει κατα διαολου Quote Snow is on my D.N.A. Share this post Link to post Share on other sites
wraith 6,406 Report post Posted November 20, 2013 Τι εναλλακτικές έχεις; Ενδυνάμωση θα βοηθήσει; Σε ποια κίνηση σε πονάει; Quote Share this post Link to post Share on other sites
Turms 2,693 Report post Posted November 20, 2013 γενικα ο δεξια ωμος ειναι πολυ προβληματικος λογω καταγματος στον βραχιονα το ειχα καπου 40 μερες σε ακινησια κρεμασμενο το χερι οι μυες στον ωμο αδυνατισαν παρα πολυ και υπαρχει δυσκαμψια απο τοτε οποτε ξεκινησα παλι ασκησεις ενδυναμωσης με λαστιχο. Ο γιατρος στην δουλεια μου ειπε οτι πρεπει να δυναμωσω τους μυες πρωτα, μετα να ξανακανω φυσιοθεραπειες για να φυγει η δυσκαμψια τρεχα γυρευε αλλα τι να κανουμε.... Quote Snow is on my D.N.A. Share this post Link to post Share on other sites
agavalas 1,000 Report post Posted December 24, 2013 Μια από τα ίδια ... παρά τις φυσικοθεραπείες το πρόβλημα παρέμεινε .. είχα βέβαια μια σχετική βελτίωση ,κοιμόμουν τα βράδια χωρίς να ξυπνάω από τον πόνο μπορούσα να κουμπώσω το παντελόνι μου χωρίς να πονάω υπερβολικά και επίσης κατάφερα να σηκώσω ένα 2λιτρο μπουκάλι νερό με εκτεταμένο το χέρι μου.. αλλά μέχρι εκεί !!! από εχθές όμως πάλι πίσω .......... Είχα μια δύσκολη πίστα ..Μηχανή Vs Taxi driver score 0-1 απότομο σταμάτημα για παραλαβή πελάτη ..ελιγμός πρώτος αποφυγή .. αμ δε...πάρε και μια πόρτα ..έτσι γιατί είσαι σβέλτος .. δεν έπεσα ούτε τον χτύπησα άλλα έγειρε η μηχανή αριστερά και την κόντραρα με το χέρι .... μη σας τα πολυλογώ το βράδυ κατέληξα στην ορθοπεδική ... Για παυσίπονες Ο γιατρός που με είδε (φίλος και γνώριζε και το ιστορικό μου με τον ώμο ) μετά από στοχευμένη εξέταση ,ουσιαστικά τις ασκήσεις της φυσικοθεραπείας,, κατέληξε για υποτροπή της μερικής ρήξης κλπ κλπ μου έκανε μια ένεση απάνω στον τένοντα , Celestone, και μπορώ να πώ οτι σήμερα είμαι λίγο καλύτερα ..... πάμε πάλι ξανά από την αρχή .. ενδυνάμωση με λάστιχα ....κλπ Υ.Γ αυτό που μόλις χτυπήσεις σε τένοντα και θέλεις ενδυνάμωση δεν μπορώ να το καταλάβω λές και οι μύες ατροφούν άμεσα!!!!!!!!! Quote [/img] Share this post Link to post Share on other sites