Gavis 1,078 Report post Posted March 15, 2013 17. Ο ακατανομαστος παρα το προεδρου Quote o τρελος του χωριου...... Share this post Link to post Share on other sites
drvag 151 Report post Posted March 18, 2013 (edited) 18 Και.. Το πρώτο μου πήδημα !!!!!! Edited March 18, 2013 by drvag 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
powda 1,338 Report post Posted March 18, 2013 Ουπς πρέπει να πόνεσε αυτό!! Περαστικά ρε φίλε .. 2 Quote Παρακαλώ σε σταυραητέ, για χαμηλώσου ολίγο, Και δώσ’ μου τες φτερούγες σου και πάρε με μαζί σου, Πάρε με απάνου στα βουνά, τι θα με φάει ο κάμπος ... - Κ. Κρυστάλλης Share this post Link to post Share on other sites
ChristosZ 2,649 Report post Posted March 18, 2013 Βαγγέλη, σας χρειάζεται ένα funbag εκεί στα βόρεια!!Περαστικά 1 Quote Γιατρέ τα βλέπω όλα άσπρα!Είμαι σοβαρά? Share this post Link to post Share on other sites
PRESIDENT 13,189 Report post Posted March 18, 2013 telika βανκο σε εφαγε το πηδημα περαστικα σου !! ευτηχως την εβγαλες με ελαφρο τραυμα ! 1 Quote ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΧΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ Share this post Link to post Share on other sites
drvag 151 Report post Posted March 18, 2013 Βαγγέλη, σας χρειάζεται ένα funbag εκεί στα βόρεια!!Περαστικά Έχεις δίκαιο Χρήστο πήδημα χωρίς προφύλαξη εμπεριέχει κινδύνους ;-) 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
dimis_viper 56 Report post Posted March 18, 2013 Βαγγελη αυτο πρεπει να εγινε μετα που σε αφησα... Εκπιζω να μην ειναι κατι σοβαρο και γρηγορα περαστικα..... Στάλθηκε από το GT-I9100 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2 Quote Dimitris Gatzes FacebookΛογιστική Εξέλιξη ( Οικονομική και ασφαλιστική ενημέρωση) Share this post Link to post Share on other sites
Gavis 1,078 Report post Posted March 18, 2013 (edited) Ρε Βαγγελη τι επαθες!!!!! Σε εψαχνα να ερθεις μαζι μας στα δενδρα και συ πηγες για πηδημα..... Παντος να ξερεις , περα απο το ατυχημα οτι πολλοι θα ηθελαν να εχουν τα κοτσια σου! Το χεις αγορι μου!!!! υ/γ Τις φωτο 3,4,5,6 της εστειλα στον Νικο Σαργκανη για να καταλαβει πως γινεται το μπλοζον!!!!! να μην σχολιασει ο Σταθης. Edited March 18, 2013 by Gavis 1 Quote o τρελος του χωριου...... Share this post Link to post Share on other sites
gatz 6,725 Report post Posted March 18, 2013 Φιλε περαστικα ελπιζω να μην ειναι κατι σοβαρο αλλα εσυ σε αλλα αλματα (πηδηματααααα)εχεις ρεντα....!!!!!!! 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
madskier 2,767 Report post Posted March 19, 2013 Περαστικά Βαγγέλη,δεν κατάφερα να σε γνωρίσω μιας και ήμουν πιο πολύ σταο σαλέ.λΕπίζω να μην είναι κάτι πολύ σοβαρό... 1 Quote "I would never have imagined that a girl from little ol’ Midland, Ont. would be where I am today.So always dream big…you can make it happen!"(Sarah Burke) Share this post Link to post Share on other sites
viva_ski 2,572 Report post Posted March 19, 2013 περαστικά και γρήγορα Βαγγέλη! σύντομα στις δραστηριότητές σου (και σε είδαμε και ελάχιστα ) Quote Social Media Professional - Creative Social Media Sitter Share this post Link to post Share on other sites
gatz 6,725 Report post Posted March 19, 2013 Περαστικά Βαγγέλη,δεν κατάφερα να σε γνωρίσω μιας και ήμουν πιο πολύ σταο σαλέ.λΕπίζω να μην είναι κάτι πολύ σοβαρό... Λιανα μου για να γνωρισεις εναν star οπως ειναι ο Βαγγελης πρεπει να το εχεις κανονισει καιρο πριν και οχι την τελευταια στιγμη !!!!!!!!!!!!!!!! :animier: :animier: Quote Share this post Link to post Share on other sites
madskier 2,767 Report post Posted March 19, 2013 Ακριβοθώρητος δηλαδή...παλι καλά που υπάρχει και η φωτό.!! 1 Quote "I would never have imagined that a girl from little ol’ Midland, Ont. would be where I am today.So always dream big…you can make it happen!"(Sarah Burke) Share this post Link to post Share on other sites
viva_ski 2,572 Report post Posted March 19, 2013 τον Βαγγέλη πράγματι τον είδαμε για λίγο... να κατεβαίνει υπέροχα την κεντρική... ... για τις λίστες θέλω να πω Λιάνα, ότι πραγματικά είναι ψυχοβγαλτικές αν κάποιος προσπαθήσει να οργανώσει "κάτι"... οτιδήποτε... αλλά στο τέλος μαζευόμαστε και πολλοί και καλοί :) οπότε... απλά να είμαστε κι εμείς λίγο ελαστικοί γιατί σίγουρα κάποιος αν αποφασίσει να μας κάνει έκπληξη δεν θα συμπεριληφθεί στην έκπτωση έτσι είναι ! άλλωστε τελικά όλα βολεύονται :) Quote Social Media Professional - Creative Social Media Sitter Share this post Link to post Share on other sites
mosxop 17 Report post Posted March 20, 2013 Βαγγέλη Περαστικά αλλά εισαι πολύ ωραίος δίπλα στο ασθενοφόρο...... Μήπως πρέπει να πάρεις κανένα Vivanga για να περάσει ο πόνος γρηγορότερα???? 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Παντελής 47 Report post Posted March 20, 2013 Βαγγελη περαστικα και μη μασας... να ξερεις, παντα πηδανε οι γενναιοι ... :D :D 2 Quote Με χώρισε για θρησκευτικούς λόγους... δε μπορούσε να αποδεχθεί ότι είμαι θεός... Share this post Link to post Share on other sites
mil 8,739 Report post Posted March 20, 2013 18 Και.. Το πρώτο μου πήδημα !!!!!! Πολύ καλό ξεκίνημα άλματος και τελείωμα για περαστικά. Σιδερένιος και από εμένα. Ετοιμάσου για την εκδρομή του χρόνου!!!!! 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
annie 222 Report post Posted March 21, 2013 Περαστικά σου βρε Βαγγέλη, καλή και γρήγορη ανάρρωση. Αν και απ'ότι φαίνεται ευτυχώς μικρός τραυματισμός. Επόμενη φορά η προσγείωση με τα χέρια μαζεμένα και όχι τεντωμένα (όχι ότι εκείνη την στιγμή σκέφτεσαι και πολύ...). Την Δευτέρα έφαγα κι εγώ μια περιποιημένη βούτα στο άλμα.. Είχε μείνει μόνο πάγος και στο άλμα και στην προσγείωση και σε έστελνε "όπου να 'ναι" πριν την "απογείωση"!!! 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites