sotogiannop 82 Report post Posted January 12, 2013 (edited) ΧΚΠ Σάββατο 19:00 ΤΕΛΙΚΑ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΜΑΣ ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΧΑΤΗΡΙ ΚΑΙ ΕΓΙΝΕ ΝΥΧΤΕΡΙΝΟ! Παρά το πρωινά προβλήματα με τις καιρικές συνθήκες τελικά ο καιρός μας έκανε το χατίρι και το γύρισε από το μεσημέρι σε λιακάδα! Ο κόσμος που έμεινε μαζί μας ή άργησε να έρθει στο βουνό ικανοποιήθηκε με την παράταση λειτουργίας του ΧΚΠ μέχρι τις 20:00 το βράδυ. Εξάλλου είχαμε ενημερώσει από προχθές ότι σε περίπτωση που ο καιρός το επιτρέψει θα έχουμε 12ωρη συνεχή λειτουργία του χιονοδρομικού και αυτό κάναμε! Σας υπενθυμίζουμε ότι η Non Stop 12ωρη λειτουργία διεξάγεται κάθε Σάββατο και συμπεριλαμβάνεται στην τιμή του πρωινού εισιτηρίου! ΙΔΑΝΙΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΑΥΡΙΟ, ΕΛΑΤΕ ΟΛΟΙ!!! Αύριο αναμένουμε λιακάδα και ασθενείς ανέμους. Οι συνθήκες φαντάζουν ιδανικές γι’ αυτό και σας προσκαλούμε-προκαλούμε να δοκιμάσετε τις καλοπατημένες πίστες μας αλλά και τις απίστευτες πούδρες στις απάτητες πλαγιές του βουνού! Καλή αντάμωση! Επιπλέον και για περισσότερη απόλαυση... θα υπάρξει παράταση λειτουργίας των αναβατήρων! Edited January 12, 2013 by sotogiannop 4 Share this post Link to post Share on other sites
giannis_ch 352 Report post Posted January 12, 2013 Πολυ Pink Floyd ακουω σε αυτα τα φωτορομαντζα και μ'αρεσει. 1 Share this post Link to post Share on other sites
Δεν Ξενερώνω! 4,748 Report post Posted January 12, 2013 Αυριο ανεβαινουμε πρωτη φορα στο χιονοδρομικο.Βασικα κατεβαινουμε απο βορεια ελλαδα και βρηκαμε χρονο να κανουμε μια σταση!Μηπως μπορει καποιος να μας συστησει πιστες?Ενδιαφερομαστε για σχετικα φαρδιες και ευκολες πιστες καθως αρχαριοι στη σανιδα... Στα Κελαρια: 1) αναβατηρας Ηρακλης (4θεσιος), με το που κατεβειτε συνεχιζετε ευθεια 2) αναβατηρας Αιολος (2θεσιο), απο οπου και να κατεβειτε ειναι απλες πιστες 3) αναβατηρας Βακχος (3θεσιος), με το που κατεβειτε κανετε αριστερα και ευθεια ή αριστερα και παλι αριστερα. Στη Φτερολακα θα παρετε το συρομενο Πυθια. Καλα να περασετε. 1 Share this post Link to post Share on other sites
tsakozzz 37 Report post Posted January 13, 2013 Σφοδρή κόντρα έχει ξεσπάσει ανάμεσα στη διοίκηση του χιονοδρομικού κέντρου Παρνασσού και τον αντιπεριφερειάρχη Φωκίδας... καθώς και με τους δημάρχους Φωκίδας και Φθιώτιδας για τον αποχιονισμό των δρόμων. Αφορμή,τα όσα έγιναν κατά την περίοδο των εορτών και το γεγονός ότι το χιονοδρομικό άνοιξε μόνο τον δρόμο προς την Αράχωβα, αφήνοντας «εγκλωβισμένες» τις άλλες περιοχές του Παρνασσού που περίμεναν πως και πως αυτές τις ημέρες για να δουν κίνηση στον τόπο τους. Η κυρία Γαζή μέσα από το Star Κεντρικής Ελλάδας χαρακτήρισε απαράδεκτη την στάση της διοίκησης του χιονοδρομικού, σε βάρος του Πολυδρόσου από την πλευρά της Φωκίδας και της Αμφίκλειας από την πλευρά της Φθιώτιδας και απείλησε με προσφυγή στον εισαγγελέα προκειμένου να τηρηθεί η σύμβαση που έχει υπογράψει το χιονοδρομικό με τον εργολάβο για την διάνοιξη όλων των δρόμων. http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2013/01/blog-post_8616.html?m=1 Αναρτήθηκε στις 9:12:00 π.μ. Στάλθηκε από το XT910 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2 1 Share this post Link to post Share on other sites
snowpar 613 Report post Posted January 13, 2013 Ορίστε και ένα βιντεάκι από την Πέμπτη 10.01.2013. Μεγάλη έκπληξη η τρελή πούδρα στην Φτερόλακα... Απίστευτη μέρα... 1 Share this post Link to post Share on other sites
kostas_bell 5 Report post Posted January 13, 2013 Γεια σας παιδια!χθες τελικα οσοι ηταν πανω μεχρι τη 1 ειχαν μετανιωσει την ωρα κ την στιγμη που ανεβηκαν....ειδικα αν ηταν με αμαξι!αλλα μετα τη 1-1.30 περιπου που ανοιξε ο καιρος κ ειχε κανα 20ποντο φρεσκο ηταν παρτυ κ ξεσπασμα! Βεβαια κ οι προβλεψεις ετσι εδιναν τον καιρο...αλλα αξιζε η χαρα που περνεις απο την ομιχλη κ να μην βλεπεις στα 10 μετρα στο να βγαινει ηλιος! Αυτα απο χθες αν κ νομιζω σημερα θα ειναι τελεια πανω! gemeinsam sind wir stark Share this post Link to post Share on other sites
wraith 6,406 Report post Posted January 13, 2013 Τρίτη (ή Πέμπτη) ανάλογα τον καιρό σκέφτομαι να ανέβω πάνω και ψάχνω παρέα για car pooling για να μοιραστούμε έξοδα (βενζίνες, διόδια). Διαθέτω ένα Nissan Micra χωρίς carriers, οπότε υπάρχουν 2 άνετες (σχετικά) θέσεις ή 3 με στρίμωγμα. Ξεκινάω από σταθμό μετρό Δάφνη, αλλά στους άξονες (Κηφισίας ή ποτάμι) κάτι μπορεί να γίνει. Όποιος ενδιαφέρεται ας με pm. Αν δεν βρεθεί παρέα θα πάω με ski bus. Υ.Γ. Ώρες, κάπνισμα (δεν καπνίζω, αλλά δεν έχω και πρόβλημα), στάσεις κτλ κατόπιν συννενόησης/συμφωνίας! Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted January 13, 2013 Γεια σας παιδια!χθες τελικα οσοι ηταν πανω μεχρι τη 1 ειχαν μετανιωσει την ωρα κ την στιγμη που ανεβηκαν....ειδικα αν ηταν με αμαξι!αλλα μετα τη 1-1.30 περιπου που ανοιξε ο καιρος κ ειχε κανα 20ποντο φρεσκο ηταν παρτυ κ ξεσπασμα! Γιατί είχαν μετανιώσει; Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
MrMusicVibe 1 Report post Posted January 13, 2013 Τι φιάσκο ήταν αυτό με το συνδετικό της φτερόλακκας σήμερα? Share this post Link to post Share on other sites
PhaethonF1 7,386 Report post Posted January 13, 2013 (edited) Φανταστική μέρα σήμερα, καιρός υπερ-τέλειος, χιόνι ιδανικό, με μόνο πρόβλημα τον πολύ κόσμο. Κλασική μέθοδος... η εναλλαγή λιφτ, ανάλογα με τις ουρές και φυσικά... τα πιό "εναλλακτικά" κατεβάσματα εκατέρωθεν του Οδυσσέα. Πολύ ωραία εναλλακτική για χαλάρωμα η cool 2Β (δεξιά του Βάκχου) που στα λούκια και την πλαγιά παραδίπλα είχε πολύ αφρό, ενώ ήταν ό,τι έπρεπε για κατέβασμα-μοναχικό ξεμούδιασμα... Υπήρχαν υπέροχοι σχηματισμοί με χιόνι... Στις κολώνες, στα λιφτ, στα σπιτάκια... Πολύ ωραία "φρύδια" για "σκίσιμο" αριστερά του Αιόλου... Ο Γεροντόβραχος ήταν λευκός ολόκληρος σα να είχε πέσει σπάτουλα από τεχνίτη... Να'μαι κι εγώ, κάτω από τον ιερό βράχο... βγήκα κάπως σα να πηγαίνω για πόλεμο (*το πρόβλημα με το συνδετικό πρέπει να τρέλλανε πολύ κόσμο...) Edited January 13, 2013 by PhaethonF1 1 Landesskilehrer, Wiener Skilehrerverband, Österreich(Ski Instructor International Level 3) Share this post Link to post Share on other sites
Velissarios 1,031 Report post Posted January 14, 2013 (edited) Μετά από τις ασύλληπτες προσφορές των Καλαβρύτων στο θέμα εισιτήρια μικρή απάντηση από τον Παρνασσό.Παρόλα αυτά κάθε έκπτωση οφελεί πάντα τον καταναλωτή. http://www.cheapis.g...%BF%CE%BC%CE%B9 Edited January 14, 2013 by Velissarios Share this post Link to post Share on other sites
over-poulover 7,010 Report post Posted January 14, 2013 Εκτός από το παραπάνω που έβαλε ο Άρης, σε ισχύει είναι και αυτό: 5€ για ένα εισιτήριο από και προς το χιονοδρομικό κέντρο Παρνασσού με το τελεφερίκ, για εύκολη και προσιτή πρόσβαση στους λάτρεις του χιονιού! moments ...Have a nice day before a bastard comes and fucks it up... Λίζα...θα'ρθείς...θα κάνουμε μπανάνα...?! Share this post Link to post Share on other sites
PhaethonF1 7,386 Report post Posted January 14, 2013 Μετά από τις ασύλληπτες προσφορές των Καλαβρύτων στο θέμα εισιτήρια μικρή απάντηση από τον Παρνασσό.Παρόλα αυτά κάθε έκπτωση οφελεί πάντα τον καταναλωτή. http://www.cheapis.g...%BF%CE%BC%CE%B9 Ποιός σοβαρός άνθρωπος που ξέρει από βουνό θα δεχθεί αυτόν τον όρο: "Το κουπόνι ισχύει από 19/01/2013 έως 31/03/2013. Το κουπόνι ισχύει για την συγκεκριμένη επιλεχθείσα ημερομηνία αγοράς του." Συμβόλαιο με τον καιρό δίνεται μαζί με τα κουπόνια? 2 Landesskilehrer, Wiener Skilehrerverband, Österreich(Ski Instructor International Level 3) Share this post Link to post Share on other sites
vamvax 115 Report post Posted January 14, 2013 Μας κάνουν πλάκα..??? Αγοράζοντας το κουπόνι σε υποχρεώνουν να επιλέξεις συγκεκριμένη ημερομηνία επίσκεψης. Έστω και 1,5 μήνα μετά... Τώρα αν θα έχει χιόνι, ομίχλη, βροχές, αέρα και οτιδήποτε άλλο απρόοπτο, δεν τους νοιάζει. Απορώ... 2 My Mind Is Drifting... Live to Ride Share this post Link to post Share on other sites
Guest afrodite Report post Posted January 14, 2013 Απο τη μια λεει για ολα τα ΣΚ του Ιανουαριου και Φεβρουαρίου και απο την αλλη λέει οτι ισχύει απο 19/01??? Οτι να ναι... 1 Share this post Link to post Share on other sites
ΣΤΧ 2,372 Report post Posted January 14, 2013 Μετά από ενημέρωση που είχαμε από το χιονοδρομικό κέντρο Παρνασσού μέσω e - mail, σας παραθέτουμε(έστω και καθυστερημένα) φωτοενημέρωση από 12.1.2013 και 13.1.2013. 12.1.2013 Ξύλο το πρωί, αέρας, χιόνι, ομίχλη... Χάδι το απόγευμα. Καλοσύνη μετά ώρα 14.00, φρέσκο χιόνι, ηλιοβασίλεμα , υπέροχο sun set ski.... Αντάμειψε όσους είχαν την υπομονή να περιμένουν το απόγευμα .... Αύριο προβλέπεται ιδανική μέρα ....λιακάδα, 100% λειτουργία χκπ , 20 πόντους πούδρα ....παράταση λειτουργίας ...προσέξτε τα ποδάρια σας..!! 13.1.2013 Ζούμε Ελλάδα, Μυρίζουμε Άλπεις! Ευχαριστούμε τον κ.Δρίβα για την φωτοενημέρωση. 4 Share this post Link to post Share on other sites
Pan_ 6 Report post Posted January 14, 2013 (edited) Σχετικά με τη διακοπή της ΔΕΗ στη Φτερόλακα. Ήμουν ένας από τους πολλούς που ταλαιπωρήθηκαν. Δεν θα σας κουράσω με τις λεπτομέρειες, θα αντιγράψω απλά το 2ο μήνυμα που έστειλα στο Χιονοδρομικό από τη σελίδα παραπόνων τους http://www.parnassos...x?itemID=SPG120 Προτρέπω και άλλους να το κάνουν, μήπως και απαντήσει κανείς και ελπίζω ο υπεύθυνος ποιότητας να μην είναι ο ίδιος που απάντησε στο τηλέφωνο... Το 2ο μήνυμα εστάλη στις 14/01/2013, 10:30 (το 1ο χτες το απόγευμα): Σε συνέχεια του χτεσινού μηνύματός μου, σας γνωστοποιώ ότ επικοινώνησα και τηλεφωνικά με το κέντρο σας και μίλησα με τον κ. Σωτ. Γιαννόπουλο. Εκτός του ότι ήταν αγενής και μου έκλεισε το τηλέφωνο, με ενημέρωσε ότι "δεν πρόλαβα να μπω στον κατάλογο με τα ονόματα", ότι "ο φάκελος έκλεισε" και ότι δεν δικαιούμαι την έκπτωση. Η απάντηση αυτή εκτός από απαράδεκτη, δεν δικαιολογείται πλέον, εφόσον έχετε ηλεκτρονικό και ονομαστικό εισιτήριο και μπορείτε πολύ εύκολα να δείτε ότι ήμουν μόνο στη Φτερόλακα και μάλιστα η τελεταία μου διαδρομή ήταν πριν τις 12:00, ενώ πλήρωσα για μέχρι τις 16:00. Αριθμός κάρτας: .............. ΚΑΝΕΙΣ δεν μας ενημέρωσε για την παράταση λειτουργίας και για το ότι δικαιούμαστε έκπτωση. Αναγκαστήκαμε να φύγουμε μετά από όλη την ταλαιπωρία στη Φτερόλακα και στα Κελλάρια δεν μπορούσαμε να βρούμε θέση να παρκάρουμε και φύγαμε και από εκεί. Παρακαλώ σεβαστείτε τα έξοδα που κάνουμε σε τέτοιες εποχές. Περιμένω μια επίσημη απάντηση. Edited January 14, 2013 by Pan_ 5 Share this post Link to post Share on other sites
kostas_bell 5 Report post Posted January 14, 2013 Γιατί είχαν μετανιώσει; γτ ο καιρος ηταν χαλια με ομιχλη αερα χιονι κ ανοιχτο μονο το 2ο....νομιζω ειναι λογοι για να μετανιωσει καποιος οπου ανεβηκε κ ταλαιπωρηθηκε αλλα στο τελος ομως ηρθε η δικαιωση...χαχαχα! gemeinsam sind wir stark Share this post Link to post Share on other sites
PanosDrivas 1,798 Report post Posted January 14, 2013 (edited) αγαπητοί φίλοι, η χθεσινή μέρα πήγαινε υπέροχα μέχρι που καποιες μικροδιακοπές δεη δημιουγησαν προβλημα στους ηλεκτρικούς πινακες των εναέριων αναβατήρων της φτερόλακας ΗΡΑ, ΗΝΙΟΧΟΣ για περιπου 1,5 ώρα απο 12.30 έως 14.00. οι χιονοδρόμοι κατεβηκαν με καθοδηγηση προσωπικού ΧΚΠ στην βαση ΗΡΑ απ'όπου με τα 9θέσια λεωφορεία μεταφοράς προσωπικού του ΧΚΠ μεταφέρθηκαν στα κελλάρια (όπου υπήρχε και άφθονος χώρος στάθμευσης) , όπου όλα λειτουργούσαν υπέροχα και υπήρχε 1 ώρα παράτασης λειτουργίας σε όλους του αναβατήρες . επιπλέον ανακοινωθηκε σε όλους του φιλους χιονοδρόμους που ταλαιπωρηθηκαν στην φτερολάκα ότι θα έχουν έκπτωση 20% , όποτε ξανάρθουν στο ΧΚΠ. Το ΧΚΠ ειλικρινα λυπάται για την ταλαιπωρία των φίλων του, έκανε ό,τι μπορούσε για να την μειώσει , και παρακαλεί για την κατανόηση σας όταν συμβαινουν απροβλεπτα προβήματα που ταλαιπωρούν τους πάντες αναφορά του προβληματος στην καθημερινη φωτοενημέρωση ΧΚΠ http://www.parnassos...x?itemID=SPG487 ελπίζουμε με τους καινούργιους αναβατήρες να ξεχαστούν τέτοιου είδους προβλήματα http://polydrosospar...1/295.html#more καλη συνέχεια υσ δεν υπάρχει αναπάντητο παραπονο στο infoxkp@etasa.gr Edited January 14, 2013 by PanosDrivas 4 Share this post Link to post Share on other sites
vamvax 115 Report post Posted January 14, 2013 Παρωδία My Mind Is Drifting... Live to Ride Share this post Link to post Share on other sites
El_Griego 24 Report post Posted January 14, 2013 (edited) Απο τη στιγμη που το μισο χιονοδρομικο ειναι κλειστο απο τοσο νωρις, μιση τιμη στο εισητηριο με την επιστροφη της ηλεκτρονικης καρτας ή προσφορα 50% εκπτωση για την επομενη φορα σε ολους, με επιδειξη αποδειξης. Αν θες να δωσεις και 100% εκπτωση σε αυτους που εβγαλαν καρτα απο Φτερολακκα (εξυπνο customer care sta neoellinika), το γραφει πανω η αποδειξη. Ποσοι να ηταν αυτοι που παρκαραν κατω εξαλλου; Δεν υπαρχουν δικαιολογιες για κλειστες λιστες, χαρτακια και μολυβια, γνωστους και ο,τι αλλο θες... Η δικια μου εμπειρια απο Κυριακη (απιθανα καλος καιρος, καλα στρωμενες πιστες, πολυς κοσμος): Εχω κανα δυο χρονια να παω κυριακη και χτες πρωτη φορά που παρκαρα Φτερολακκα για να γλυτώσω τις ουρες. Καλα, η κλασσικη πρωτη ηττα (ελλαδα φυσικα) που δεν υπηρχε κανενας ελεγχος να απαγορευει οχηματα χωρις αλυσιδες/χιονολαστιχα απο ενα σημειο και μετα... Καφροπροσπερασεις και λοιπα ομορφα ελληνικα κολπα απο τους εγχωριους χεραδες (και εμεις ψαχνουμε τον επομενο Λεμπ στο εξωτερικο?). Το αποτελεσμα το νιωσαμε αρκετοι στο πετσι μας που θεωρησαμε οτι 09.00 θα ειμασταν στο παρκινγκ! Ατακα που ακουσα: "αν δεν εκοβαν οι μπροστα, εγω το βγαζω μεχρι πανω χωρις αλυσιδες...". Φυσικα ολα αυτα γιατι θεωρω περιττο να υπενθυμισω στους υπευθυνους οτι το πιο δημοφιλες ΧΚ της χωρας θα επρεπε να εχει ανοιχτο δρομο σε πολιτικα λαστιχα 365 μερες το χρονο (τι ετος εχουμε?). Δευτερο θεμα, μονο ενα ταμειο στο παρκινγκ φτερολακκας. Τουλαχιστον για τις πρωτες ωρες αιχμης, θα μπορουσαν να βαλουν καποιον να βοηθησει τη κατασταση... και οταν σπαει η κινηση κατα τις 11+ ας εμενε παλι μονο ενας. Τριτο προβλημα, το θεμα με το λιφτ. Καμια ενημερωση οταν σταματησε και ουτε καν μας ελεγαν σε ποση ωρα θα μπορεσουν να κανουν ενημερωση. Το μπαχαλο... Τελικα μετα απο μολις 2 κατεβασιες και αφου γινοταν το σωσε στη βαση της 7, πηγαμε στα αμαξια, λυσαμε μποτες, ανεβηκαμε κελλαρια, σταθηκαμε τυχεροι και βρηκαμε θεση απο καποιον που μολις εφευγε, και πηγαμε στο πανω σαλε. Γινοταν πανικος φυσικα... Ας ειναι καλα τα "δυσκολα" πιατακια (τι θα γινει με το μουλαρι που κλωτσαει 3 φορες στον Τηλεμαχο?) Τεσπα, με αυτα και αυτα, αρχισαμε το ζεσταμα ξανα κατα τις 13.30 και ευτυχως δωσαν και λιγο παραταση. Ειχα ακουσει αυτο για τη λιστα και αφησα το ονομα μου (ο Π.Δριβας εδωσε απαντηση στο φορουμ πριν λιγο). Με λιγα λογια, μια ακομα κλασσικη Κυριακη στο ΧΚΠ... Την αποφευγεις εκτος και αν ειναι στα πλαισια αυτοτιμωριας που δεν εχεις τσουλησει 10 μερες τωρα... Ο υπεροχος καιρος και τα διασπαρτα κικερς/παιχνιδοσημεια μας επετρεψαν να φυγουμε με περιορισμενης εκτασης εγκεφαλικες βλαβες... Μερικοι αριθμοι: Ημουν στο ΧΚΠ 7 ωρες (απο τη στιγμη που πηγα να βγαλω πασο μεχρι που ελυσα στο παρκινγκ), εδωσα 30ευρω και εγραψα 10-12χλμ (χωρις σταση στο σαλε)... Προσθεστε εξοδα/χρονο μετακινησης. Μονο Σαββατο ξανα. Edited January 14, 2013 by El_Griego 1 Share this post Link to post Share on other sites
wraith 6,406 Report post Posted January 14, 2013 Η Περιφερειακή σε τι κατάσταση είναι ξέρει κανεις; Πατημένη, απάτητη, χαμένη στο χίονι; Share this post Link to post Share on other sites
Guest afrodite Report post Posted January 14, 2013 Απο τη στιγμη που το μισο χιονοδρομικο ειναι κλειστο απο τοσο νωρις, μιση τιμη στο εισητηριο με την επιστροφη της ηλεκτρονικης καρτας ή προσφορα 50% εκπτωση για την επομενη φορα σε ολους, με επιδειξη αποδειξης. Αν θες να δωσεις και 100% εκπτωση σε αυτους που εβγαλαν καρτα απο Φτερολακκα (εξυπνο customer care sta neoellinika), το γραφει πανω η αποδειξη. Ποσοι να ηταν αυτοι που παρκαραν κατω εξαλλου; Δεν υπαρχουν δικαιολογιες για κλειστες λιστες, χαρτακια και μολυβια, γνωστους και ο,τι αλλο θες... Η δικια μου εμπειρια απο Κυριακη (απιθανα καλος καιρος, καλα στρωμενες πιστες, πολυς κοσμος): Εχω κανα δυο χρονια να παω κυριακη και χτες πρωτη φορά που παρκαρα Φτερολακκα για να γλυτώσω τις ουρες. Καλα, η κλασσικη πρωτη ηττα (ελλαδα φυσικα) που δεν υπηρχε κανενας ελεγχος να απαγορευει οχηματα χωρις αλυσιδες/χιονολαστιχα απο ενα σημειο και μετα... Καφροπροσπερασεις και λοιπα ομορφα ελληνικα κολπα απο τους εγχωριους χεραδες (και εμεις ψαχνουμε τον επομενο Λεμπ στο εξωτερικο?). Το αποτελεσμα το νιωσαμε αρκετοι στο πετσι μας που θεωρησαμε οτι 09.00 θα ειμασταν στο παρκινγκ! Ατακα που ακουσα: "αν δεν εκοβαν οι μπροστα, εγω το βγαζω μεχρι πανω χωρις αλυσιδες...". Φυσικα ολα αυτα γιατι θεωρω περιττο να υπενθυμισω στους υπευθυνους οτι το πιο δημοφιλες ΧΚ της χωρας θα επρεπε να εχει ανοιχτο δρομο σε πολιτικα λαστιχα 365 μερες το χρονο (τι ετος εχουμε?). Δευτερο θεμα, μονο ενα ταμειο στο παρκινγκ φτερολακκας. Τουλαχιστον για τις πρωτες ωρες αιχμης, θα μπορουσαν να βαλουν καποιον να βοηθησει τη κατασταση... και οταν σπαει η κινηση κατα τις 11+ ας εμενε παλι μονο ενας. Τριτο προβλημα, το θεμα με το λιφτ. Καμια ενημερωση οταν σταματησε και ουτε καν μας ελεγαν σε ποση ωρα θα μπορεσουν να κανουν ενημερωση. Το μπαχαλο... Τελικα μετα απο μολις 2 κατεβασιες και αφου γινοταν το σωσε στη βαση της 7, πηγαμε στα αμαξια, λυσαμε μποτες, ανεβηκαμε κελλαρια, σταθηκαμε τυχεροι και βρηκαμε θεση απο καποιον που μολις εφευγε, και πηγαμε στο πανω σαλε. Γινοταν πανικος φυσικα... Ας ειναι καλα τα "δυσκολα" πιατακια (τι θα γινει με το μουλαρι που κλωτσαει 3 φορες στον Τηλεμαχο?) Τεσπα, με αυτα και αυτα, αρχισαμε το ζεσταμα ξανα κατα τις 13.30 και ευτυχως δωσαν και λιγο παραταση. Ειχα ακουσει αυτο για τη λιστα και αφησα το ονομα μου (ο Π.Δριβας εδωσε απαντηση στο φορουμ πριν λιγο). Με λιγα λογια, μια ακομα κλασσικη Κυριακη στο ΧΚΠ... Την αποφευγεις εκτος και αν ειναι στα πλαισια αυτοτιμωριας που δεν εχεις τσουλησει 10 μερες τωρα... Ο υπεροχος καιρος και τα διασπαρτα κικερς/παιχνιδοσημεια μας επετρεψαν να φυγουμε με περιορισμενης εκτασης εγκεφαλικες βλαβες... Μερικοι αριθμοι: Ημουν στο ΧΚΠ 7 ωρες (απο τη στιγμη που πηγα να βγαλω πασο μεχρι που ελυσα στο παρκινγκ), εδωσα 30ευρω και εγραψα 10-12χλμ (χωρις σταση στο σαλε)... Προσθεστε εξοδα/χρονο μετακινησης. Μονο Σαββατο ξανα. Γεια σου βρε El... βηκες να πας στο παζάρι και ηταν η μέρα Σαββατο ε;; Θα συμφωνήσω σε αυτό (και στα αλλα συμφωνω, αλλά για το ΧΚΠ μιλάμε) Απο τη στιγμη που το μισο χιονοδρομικο ειναι κλειστο απο τοσο νωρις, μιση τιμη στο εισητηριο με την επιστροφη της ηλεκτρονικης καρτας ή προσφορα 50% εκπτωση για την επομενη φορα σε ολους, με επιδειξη αποδειξης. Αν θες να δωσεις και 100% εκπτωση σε αυτους που εβγαλαν καρτα απο Φτερολακκα (εξυπνο customer care sta neoellinika), το γραφει πανω η αποδειξη. Ποσοι να ηταν αυτοι που παρκαραν κατω εξαλλου; Δεν υπαρχουν δικαιολογιες για κλειστες λιστες, χαρτακια και μολυβια, γνωστους και ο,τι αλλο θες.. Share this post Link to post Share on other sites
Guest afrodite Report post Posted January 14, 2013 Η μια ωρα παράταση καλώς δόθηκε αλλά και πάλι δεν αποσβενει τα 30 άδικα eurα. Share this post Link to post Share on other sites
dimitris6 11 Report post Posted January 14, 2013 Φανταστικο χιονι,στρωμενες πιστες και υπεροχος καιρος χθες.Το μονο αρνητικο το σταματημα του λιφτ στην Φτερολακκα οπως ειπαν και οι προηγουμενοι. Παμε τωρα για το επομενο Σ/Κ!!! Share this post Link to post Share on other sites