PhaethonF1 7,386 Report post Posted January 2, 2013 Γεια σε όλους, είπα να γραφτώ κι εγώ στο forum σας να παρακολουθώ και να συμμετέχω, όταν μπορώ, στις συζητήσεις για τα αγαπημένα μας σπορ. Ίσως γνωρίζομαι με κάποιους από εσάς, από άλλους δικτυακούς τόπους, άλλων ενδιαφερόντων (κυρίως μηχανοκίνητου αθλητισμού και αυτοκινήτου). Ανεβαίνω στο βουνό από μικρός, αλλά υπήρξα μάλλον πάντα... "εσωστρεφής" χιονοδρόμος Κάνω snowboard τα τελευταία 15 χρόνια και σκι όλα τα προηγούμενα (αμφιβάλλω αν μπορώ ακόμα με πέδιλα!). Είμαι από Αθήνα και βασική μου χιονοδρομική έδρα... ο Παρνασσός. Εεε, αυτά προς το παρόν Quote Landesskilehrer, Wiener Skilehrerverband, Österreich(Ski Instructor International Level 3) Share this post Link to post Share on other sites
over-poulover 7,010 Report post Posted January 2, 2013 Καλώς ήρθες στην παρέα μας! 1 Quote moments ...Have a nice day before a bastard comes and fucks it up... Λίζα...θα'ρθείς...θα κάνουμε μπανάνα...?! Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted January 2, 2013 Καλώς ήλθες! 1 Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
ChristosZ 2,649 Report post Posted January 2, 2013 Καλώς ήρθες και καλή χρονιά 1 Quote Γιατρέ τα βλέπω όλα άσπρα!Είμαι σοβαρά? Share this post Link to post Share on other sites
madskier 2,767 Report post Posted January 2, 2013 καλωσόρισες και ελπίζουμε και σε εντονη συμμετοχή-αρχίζοντας από φωτό,εντυπώσεις και γνωριμία σε συναντησεις ίσως??? καλή χρονιά και καλες καταβάσεις!! 1 Quote "I would never have imagined that a girl from little ol’ Midland, Ont. would be where I am today.So always dream big…you can make it happen!"(Sarah Burke) Share this post Link to post Share on other sites
Koumparos 5,439 Report post Posted January 2, 2013 Φίλε καλώς ήρθες και καλή χρονιά. Με υγεία και πολλά χιόνια. Από το ονομά σου (phaethonF1), κρατάω το F1. Φαντάζομαι ότι είσαι λάτρης του συγκεκριμένου αθλήματος. Εύγε!!!! Να σου πω πως όσο θυμάμαι τον εαυτό μου, παρακολουθώ F1; να σου πω για τα γκραν πρι που έχω πάει; δεν είναι του συγκεκριμένου topic και δεν θα τελειώσουμε σχεδόν ποτέ αν ανοίξουμε κουβέντα. . Αν πας στα "Άλλα θέματα" θα δεις εκεί ένα σχετικό topic. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
captainhook3 680 Report post Posted January 2, 2013 Καλώς ήρθες στη παρέα μας, εύχομαι καλη χιονοδρομικη περίοδο....... 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
PhaethonF1 7,386 Report post Posted January 2, 2013 Ευχαριστώ πολύ για το ευγενικό καλωσόρισμα όλους σας @madskier : Πράγματι, νομίζω θα είναι ωραίο να μπορέσω έρθω σε κάποια συνάντηση. Ίσως και στο βουνό. @Koumparos : Ναι, το F1 υποδηλώνει και το άλλο μου πάθος, τον μηχανοκίνητο αθλητισμό (δες http://www.f1grip.gr). Έχω πάει σε αρκετά GP και κάνω και kart. Πήγα Κελάρια προχθές, ξεκινώντας για φέτος. Μας τα χάλασε η ομίχλη και άλλα τραγελαφικά οργανωτικά, αλλά για ξεμούδιασμα καλά ήταν κι είπα να μην ξεκινήσω πρώτο post με γκρίνιες . Από την άλλη βδομάδα πάλι για πάνω είμαι... μετά από μια απαραίτητη μικρο-επισκευή στο σανιδάκι μου. Θα τα λέμε πλέον από εδώ μέσα! 1 Quote Landesskilehrer, Wiener Skilehrerverband, Österreich(Ski Instructor International Level 3) Share this post Link to post Share on other sites