Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
Sign in to follow this  
gatz

Iphone

Recommended Posts

iStick allows you to easily, quickly and safely move data between computers, iPhones, iPads and iPod touches without the need for Internet, wireless networks or the Cloud where hackers and others (e.g. 3rd party server operators) may gain access.

 

 

https://www.kickstar...one/description

 

http://www.cnet.com/news/istick-adds-a-flash-drive-to-your-idevice/

post-3005-0-57767600-1401459214.jpg

Edited by gatz
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τιμές σε Αμερική

 

iPhone XR: $749/64GB, $799/128GB, $899/256GB

iPhone XS: $999/64GB, $1,149/256GB, $1,349/512GB

iPhone XS Max: $1,099/64GB, $1,249/256GB, $1,449/512GB

Share this post


Link to post
Share on other sites

τιμές των νέων iPhone στην Ελλάδα

 

iPhone Xs (κυκλοφορεί 28 Σεπτεμβρίου)

iPhone Xs 64GB τιμή 1229 ευρώ

iPhone Xs 256GB τιμή 1429 ευρώ

iPhone Xs 512GB τιμή 1679 ευρώ

iPhone Xs Max (κυκλοφορεί 28 Σεπτεμβρίου)

iPhone Xs Max 64GB τιμή 1339 ευρώ

iPhone Xs Max 256GB τιμή 1539 ευρώ

iPhone Xs Max 512GB τιμή 1789 ευρώ

iPhone XR (κυκλοφορεί 26 Οκτωβρίου)

iPhone XR 64GB τιμή 929 ευρώ

iPhone XR 128GB τιμή 999 ευρώ

iPhone XR 256GB τιμή 1119 ευρώ

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

και 3000 να το βαλουν θα πουλησει.......... ο καθενας κανει τις επιλογες του. Με εκνευριζει ομως που καποιοι απο τη μια γκρινιαζουν οτι δεν εχουν λεφτα ή περνανε δυσκολα και σε 1-2 εβδομαδες θα εχουν το καινουργιο στα χερια τους............

  • Like 1

Αν δεν σας κανει κοπο, δειτε την φωτο στο Avatar και πειτε μου τι πρεπει να κανω για να βελτιωσω το στυλ μου......

'Εχω προλάβει ανοιχτη τη Σαχάρα. Θα Σεβεστε!

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Χαχαχα μεγάλα λόγια ...... θα σας απολαύσω στα chalet στον Παρνασσό και στα καφέ της Αράχωβας .... δεν ξέρω για άλλους εγώ το θέλω ίσος το XR 128 ίσος ..... γνώμες ;

Share this post


Link to post
Share on other sites

ειναι ενα απο τα καλυτερα τηλεφωνα και σιγουρα εχει τον πίο γρηγορο επεξεργαστή. πιστευω οτι η διαφορά απo το πολύ πιο ακριβό xsmax ειναι μόνο στις νυκτερινές φωτογραφίες και στην οθόνη που η oled ειναι πιο φωτεινη λιγο.

Edited by gatz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το Xs Max των 256gb με τις σημερινές ισοτιμίες κοστίζει στην Αμερική 1073 Ευρώ. Αν βρω κάποιον να μου το φέρει από εκεί τα Χριστούγεννα, και δώσω το 7+ των 128gb για κανένα 550άρι Ευρώ στην Ελλάδα, μάλλον θα το χτυπήσω.

 

Με το iphone πλέον καλύπτω το 90% των υπολογιστικών μου αναγκών. Αυτός είναι και ο λόγος που δεν με πολύχαλάει το ποσο αργό έχει γίνει το laptop δεκαετίας που έχω. Το μόνο πράγμα που δεν μπορώ να κάνω στο iphone είναι να εισάγω raw αρχεία από την φωτογραφική και να τα επεξεργαστώ.


Make Parnassos Great Again!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το Xs Max των 256gb με τις σημερινές ισοτιμίες κοστίζει στην Αμερική 1073 Ευρώ. Αν βρω κάποιον να μου το φέρει από εκεί τα Χριστούγεννα, και δώσω το 7+ των 128gb για κανένα 550άρι Ευρώ στην Ελλάδα, μάλλον θα το χτυπήσω.

 

Με το iphone πλέον καλύπτω το 90% των υπολογιστικών μου αναγκών. Αυτός είναι και ο λόγος που δεν με πολύχαλάει το ποσο αργό έχει γίνει το laptop δεκαετίας που έχω. Το μόνο πράγμα που δεν μπορώ να κάνω στο iphone είναι να εισάγω raw αρχεία από την φωτογραφική και να τα επεξεργαστώ.

 

για δες αυτο https://www.imore.com/how-import-your-dslr-or-other-cameras-photos-your-iphone-or-ipad

Share this post


Link to post
Share on other sites

Είχα μείνει με την εντύπωση (ότι το lighting to sd adapter δουλεύει μόνο με iPad (αυτό είχα διαβάσει παλιότερα).

 

Όπως και να έχει, πολύ ενδιαφέρον το link Κωστή!


Make Parnassos Great Again!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Χρηστο εσυ επεξεργαζεσαι φωτο με το τηλεφωνο???η βιντεο η οτι αλλο??

 

και μετα τι τις κανεις?? τα φυλας ολα στο τηλεφωνο ??

 

ενταξει αν το εχεις για πεταμα το λαπτοπ δωστο σε μενα κατι θα βρω και γω να επεξεργαστω

Share this post


Link to post
Share on other sites

Βίντεο ναι Κωστή. Άλλωστε το Mac είναι πλέον τόσο τραγικά αργό (ακόμα και με τον SSD που δεν την παλεύει. Φωτογραφίες μέχρι τώρα επεξεργάζομαι στο Capture One Pro στον υπολογιστή, ένα προγραμμα που με έχει βολέψει παρά πολύ.


Make Parnassos Great Again!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ναι είναι πολύ πιο smooth ακόμα και το 10αρι με το ios12

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk


ski_rossignol-experience-94-ti-2018_n11682-8878-1_l4.jpg

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chris

 

αν θελεις να κανεις κατι με μερακι θελεις οθονη τουλαχιστον πανω απο 25 για να βλεπεις και τι κανεις....γνωμη μου γιατι δε βλεπω και καλα

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...