Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
Sign in to follow this  
gatz

Iphone

Recommended Posts

Μέσα σε τρεις ημέρες πουλήθηκαν 10.000 νέα iPhone στην Ελλάδα

 

Οι Έλληνες διέθεσαν περίπου 6 εκατ. ευρώ προκειμένου να ενταχθούν σε προνομιακή θέση στη λίστα

 

 

https://www.newsbeast.gr/technology/arthro/4015993/mesa-se-treis-imeres-poylithikan-10-000-nea-iphone-stin-ellada

Edited by gatz
  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κριση........ δυσκολα τα πραγματα......


Αν δεν σας κανει κοπο, δειτε την φωτο στο Avatar και πειτε μου τι πρεπει να κανω για να βελτιωσω το στυλ μου......

'Εχω προλάβει ανοιχτη τη Σαχάρα. Θα Σεβεστε!

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

δεν ειναι κατι καινουργιο....καθε φορα αυτο γινεται.....απλα ειναι ενα κομματι κοσμου που εχει και αντεχει

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το έχω στα χέρια μου εδώ και λίγες ώρες. Από αύριο αναμείνατε review. Το προηγούμενο ήταν το iPhone 7 Plus (το οποίο θα μπει προς πωληση), όποτε Face ID και borderless screens είναι εντελώς καινούργια στα μάτια μου

  • Like 1

Make Parnassos Great Again!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το έχω στα χέρια μου εδώ και λίγες ώρες. Από αύριο αναμείνατε review. Το προηγούμενο ήταν το iPhone 7 Plus (το οποίο θα μπει προς πωληση), όποτε Face ID και borderless screens είναι εντελώς καινούργια στα μάτια μου

προτιμησες το iphone απο μια εκδρομή για σκί !!!!!!!! ποσο πωρωμένος εισαι !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:

 

ΥΓ. μην πεις λογω ελλειψης χρόνου ............

Edited by gatz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εισαι σιγουρος οτι θελεις Face ID?

post-614-0-64184300-1539779718_thumb.jpg

 

 

  • Like 6

Share this post


Link to post
Share on other sites

προτιμησες το iphone απο μια εκδρομή για σκί !!!!!!!! ποσο πωρωμένος εισαι !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:

 

ΥΓ. μην πεις λογω ελλειψης χρόνου ............

Λόγω έλλειψης χρόνου, αλλά και για να είμαι ειλικρινής φέτος θα παίξει μια εκδρομούλα για σκι έστω και για τέσσερις μόνο μέρες!

  • Like 4

Make Parnassos Great Again!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Λοιπόν, μετά από περίπου μιας βδομάδας χρήση, η αίσθηση που αποκομίζω από το Xs Max είναι ότι ειναι... iPhone. Που σημαίνει ότι δουλεύει απροβλημάτιστα και απλά δεν ασχολείσαι με αυτό παρά μόνο με αυτό που θέλεις να κανείς.

Τώρα μάλιστα που έχει και η Αφροδίτη iPhone, μοιραζόμαστε όλες τις εφαρμογές που έχω αγοράσει, καθώς και τον αποθηκευτικό χώρο στο iCloud. Και φυσικά την συνδρομή στο Apple Music καθώς και στο Netflix.

Το ηχείο του είναι σημαντικά βελτιωμενο, ενώ η οθόνη του είναι απλά καταπληκτική και στο σωστό μεγεθος (μια ίντσα μεγαλύτερη από του 7 plus στις ίδιες εξωτερικές διαστάσεις συσκευής). Μου πήρε λιγότερο από μέρα να συνηθίσω το ελαφρώς διαφορετικό interface του Face ID. Αυτό που δεν έχω συνηθίσει ακόμα είναι το σημείο που βρίσκεται το κουμπί εναλλαγής πληκτρολογίων.

Η κάμερα του Xs Max είναι εξαιρετική σε καλό φως, αλλά σε πιο σκοτεινές συνθήκες δεν μπορεί να πλησιάσει την ποιότητα μιας φτηνης φωτογραφικής. Απέχουμε ακόμα πολύ απ τη στιγμή που θα μπορούνε να πάμε ένα καλό ταξιδάκι μόνο με το iPhone. Και για να πάρετε μια ιδέα, κάποιες εικόνες από τις τελευταίες μερες:

2afb925663e5ce2a00d30d782799b15a.jpg

d74e0fc7686ac36a56cad9fd81ba83a0.jpg

587a35d3989a7d4865b757e5b77e3bde.jpg

47dcda85131a8983cb819862fd09c35a.jpg

ba9626c03a9d5f54196b15e5f54c984e.jpg

989e4dc1eae3898e49861a22e8775594.jpg

23239115933a517c72e8564d5e34fea3.jpg
(Heavily cropped)

a2c1a80e9cc6e334e96460ca3f51eacd.jpg

d30d6a0da1e2774f2774c39c52aab5f4.jpg

e4ff02bbec482b37df86265fe9894d41.jpg

af2362d2cdd2fe7b2af1820e43905adc.jpg
Τα 4 ελικόπτερα τα βλέπετε;

afbb43dec0dea8cf7e9847009f9b4a77.jpg

4bfde80416958e1e96314b29f1388507.jpg

Βούνοι by twilight

aa422d35bcbffd10330d677a0b1b17c0.jpg

Το Ελληνικό... El Capitan! :P

578b4f89fc06d8fa627b65d8cae51a45.jpg

f5805ab7297919f93949aef468012cb6.jpg

120391a9b15e86fdf7651dfc171dd499.jpg

My other car is a truck

6f9075d03238bf6e7cb5f5856e4a375e.jpg

Πριν 10 χρόνια αν μου έλεγες ότι θα παίρναμε τέτοια ποιότητα από κινητό, απλά δεν θα σε πίστευα

43e3e72766539dc27db1a1b0840f8c33.jpg

b70e75e6392d4d27277285317ddc932d.jpg

Είναι μια εξαιρετική συσκευή για όσους τους αρέσει και αντέχει η τσέπη τους την ιδιαίτερα αλμυρή τιμή αγοράς.

  • Like 4

Make Parnassos Great Again!

Share this post


Link to post
Share on other sites

τι καλό ψήσατε; :wine:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σύντομα θα μπλέξεις και με το Apple Watch !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

καλα βλεπω το πας και βολτες στα χιονια.......ειναι αδιαβροχο??

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πρώτη φορά εκδρομή στο εξωτερικό χωρίς την φωτογραφική μηχανή. Βασικά την είχα μαζί μου, στο σακίδιο, αλλά δεν ασχολήθηκα να την βγάλω ούτε για ένα κλικ. Τα αποτελέσματα από το κινητό εδώ: http://www.snowclub.gr/forums/index.php?showtopic=20902&hl=

 

Προφανώς η ποιότητα της εικόνας δεν είναι το ίδιο καλή, είναι όμως πλέον good enough, τουλάχιστον για τέτοιου είδους εκδρομές.

  • Like 1

Make Parnassos Great Again!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...