Theodoros Kafasis 444 Report post Posted December 17, 2014 Χιονίζει στον Παρνασσό τώρα.. pray... 8 Share this post Link to post Share on other sites
Vasilis Fourlis 31 Report post Posted December 17, 2014 ενταξει παιδια με το ζορι εμεις τα πληρωνουμε γιατι καποιοι ετσι θελουν, με το ζορι θα μας τα φεσωσουν και στα 300δις, με το ζορι κανει φασαρια με το ζορι ολα...με το ζορι θα το παρει ιδιωτης και θα μας βαλει εισιτηριο 70 ευρω με το ζορι θα ειναι ολα παρανομα... παιδια με το ζορι μη πατε πανω αν κανει θορυβο, εχει κ αλλου χιονοδρομικα κ κυριως με αθορυβα λιφτς.. 2014 εχουμε κ οι επιλογες ειναι πολλες... καλο θα ηταν να μη γκρινιαζουμε μονο, να μιζεριαζουμε και να μας τρωει η μιρλα... χιονιζει πανω...η μηπως δε χιονιζει γιατι καποιοι δε θελουν? Share this post Link to post Share on other sites
Pireas 20 Report post Posted December 17, 2014 Επειδή έτυχε και ανέβηκα το καλοκαίρι 2-3 φορές στο Χιονοδρομικό, στην διάρκεια του καλοκαιριού, που ήταν σε φάση κατασκευής, επισυνάπτω δ΄θο φωτογραφίες τραβηγμένες στην κορφή του Βάκχου, στον Προφήτη Ηλία. Έχει γίνει πολύ δουλειά, που έπρεπε να είχε γίνει πρίν από χρόνια. Εκκρεμούν σίγουρα ακόμα πολλά για να μπορεί να λέγεται "σοβαρό" χιονοδροομικό, αλλά με την μικρή περίοδο χιονόπτωσης που αναμένουμε τα επόμενα χρόνια, μάλλον θα πρέπει να είμαστε αρκετά απαισιόδοξοι. Share this post Link to post Share on other sites
mil 8,739 Report post Posted December 17, 2014 (edited) Μια ερώτηση τα λεφτα του ΕΣΠΑ ειναι μάνα αν ουρανού; Απάντηση: ΝΑΙ Αν θα έμπαιναν στο χρέος, τότε πέρα από τα 300 που χρωστάμε, θα έπρεπε να χρωστούσαμε + το κούρεμα, + άλλα 170 που έχουμε κατά καιρούς πάρει υπό μορφή ανάλογων επιδοτήσεων. Edited December 17, 2014 by mil Share this post Link to post Share on other sites
aab 1,433 Report post Posted December 17, 2014 Vro, Προσπαθώ να καταλάβω τη θέση σου και (ασχέτως ποια είναι η γνώμη μου) βρίσκω μια αντίφαση: είσαι υπέρ της επέκτασης η οποία πέρα από αναβατήρες θα έπρεπε να συνοδεύεται από σημαντικές επενδύσεις σε κτίρια (ναι, αναψυκτήρια, τουαλέτες, αποθήκες υλικών, ιατρεία) και δρόμους και σε πειράζει ότι το κτίριο έγινε αναψυκτήριο; Μάλιστα δεν σε ενοχλεί το κτίριο αυτό καθεαυτό αλλά η αλλαγή της χρήσης. Για σκέψου το λίγο. ΥΓ Σωτήρη το ΧΚΠ κάνει εμένα και το Βασίλη να φαινόμαστε σαν τους Statler και Waldorf. Πέρυσι είχα εκραγεί με την "εκπληξούλα" της Σαχάρας, φέτος έχουμε άλλες εκπλήξεις. Παρακαλώ μετέφερε στους παραπάνω ότι πρέπει να το κόψουν αλλιώς. 1 Share this post Link to post Share on other sites
mil 8,739 Report post Posted December 17, 2014 Vro, ..................... σε πειράζει ότι το κτίριο έγινε αναψυκτήριο; Μάλιστα δεν σε ενοχλεί το κτίριο αυτό καθεαυτό αλλά η αλλαγή της χρήσης. Για σκέψου το λίγο. Εκτιμώ ότι άλλο λέει. Αν θέλουμε αναψυκτήριο, να βγάλουμε άδεια για αναψυκτήριο. Αν θέλουμε για αποθήκη, να βγάλουμε άδεια για αποθήκη, αν θέλουμε για εργοστάσιο, να βγάλουμε για εργοστάσιο. Αν άλλο ζητάμε και άλλο φτιάχνουμε και γινόμαστε αναξιόπιστοι στα έργα μας, κανείς δεν θα μας πιστέψει για αυτό που θα θελήσουμε να φτιάξουμε αύριο και θα εισράτουμε προκαταβολικά την άρνηση λόγω έλλειψης αξιοπιστίας. 7 Share this post Link to post Share on other sites
sotogiannop1 2,158 Report post Posted December 17, 2014 (edited) Εκτιμώ ότι άλλο λέει. Αν θέλουμε αναψυκτήριο, να βγάλουμε άδεια για αναψυκτήριο. Αν θέλουμε για αποθήκη, να βγάλουμε άδεια για αποθήκη, αν θέλουμε για εργοστάσιο, να βγάλουμε για εργοστάσιο. Αν άλλο ζητάμε και άλλο φτιάχνουμε και γινόμαστε αναξιόπιστοι στα έργα μας, κανείς δεν θα μας πιστέψει για αυτό που θα θελήσουμε να φτιάξουμε αύριο και θα εισράτουμε προκαταβολικά την άρνηση λόγω έλλειψης αξιοπιστίας. Νομίζω ότι το εξηγήσαμε αυτό. Ποιος θα ήταν ο λόγος το ΧΚΠ να πηγαίνει δια της πλαγίας οδού βρε παιδιά? Τόσο edit είναι δλδ. στο ΧΚΠ? Απλά εάν πήγαινες με το σταυρό στο χέρι... σήμερα δεν θα υπήρχε κτήριο! Το κατανοείτε αυτό? Δυστυχώς έτσι λειτουργεί το κράτος μας! Δεν σε αφήνει να κάνεις κάτι νόμιμο αλλά ευχαρίστως σου νομιμοποιεί την αυθαιρεσία!!! Οπότε καλό θα ήταν τα παραπονά σας να τα θέσετε σε αυτούς που έφεραν την Ελλαδίτσα μας σε αυτό το χάλι!!! Βασίλη και Αλέξη, σας ξέρω χρόνια.... Τι στο διάολο δεν ζούμε στην ίδια χώρα? Τώρα πέφτετε από τα σύννεφα με αυτά που συμβαίνουν??? Edited December 17, 2014 by Δεν Ξενερώνω! 8 Share this post Link to post Share on other sites
wraith 6,406 Report post Posted December 17, 2014 Σωτήρη δώσε μας μια εικόνα από πάνω αν μπορείς. Πόσα cm έριξε; Share this post Link to post Share on other sites
mainalo 1,542 Report post Posted December 17, 2014 Απάντηση: ΝΑΙ Αν θα έμπαιναν στο χρέος, τότε πέρα από τα 300 που χρωστάμε, θα έπρεπε να χρωστούσαμε + το κούρεμα, + άλλα 170 που έχουμε κατά καιρούς πάρει υπό μορφή ανάλογων επιδοτήσεων. Μάλιστα ...... ε για αυτό στο πηγάδι που έχουμε πέσει μέσα δεν έχει πάτο και ούτε θα τον βρούμε. 1 Share this post Link to post Share on other sites
ChristosZ 2,649 Report post Posted December 17, 2014 Όξω ρε γκρινιάρηδες :D 26 Γιατρέ τα βλέπω όλα άσπρα!Είμαι σοβαρά? Share this post Link to post Share on other sites
sotogiannop1 2,158 Report post Posted December 17, 2014 Εριξε άλλα 5 εκ.στο 1750 και 10 εκ. στα ψηλότερα. 9 Share this post Link to post Share on other sites
spider 2,124 Report post Posted December 17, 2014 Κουραστικα ποια, πολυ μιζερια ρε παιδι μου, τι ειναι αυτο το πραγμα, ρε Γιαννοπουλε τι πινεις και δεν μας δινεις ρε, απορω με τις αντοχες σου ρε φιλε!!! 4 Την υγειά μας παιδιά και όλα τα άλλα είναι.... The Daltons...jack www.skimag.gr Share this post Link to post Share on other sites
ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ 2,730 Report post Posted December 17, 2014 Ειδα 10+ σελιδες και ειπα εριξε πουδρες στον παρνασο και εδω σε εμας βρεχει!!!!! ;;;;;Ξεκινησα να διαβαζω και απλα καταλαβα οτι γι ακομη μια φορα σπαταλησα τον χρονο μου.....καλυτερα βεβαια ετσι, η γκρινια να μενει εδω, να μην διαχεετε σε ολο το φορουμ! Καλο κουραγια Σωτηρη, γκρεμιστε την καντινα να ησυχασετε. 3 Share this post Link to post Share on other sites
spider 2,124 Report post Posted December 17, 2014 Ασε ρε Γρηγορη, στην Ελλαδα γεμισαμε ειδημωνες, προπονητες και προεδρους, ειμαστε ο μοναδικος λαος που τα ξερει ολα, ολοι οι αλλοι λαοι ειναι χαιβανια σου λεω ρε φιλε... Μετα μου λετε γιατι δεν βλεπουν σοβαρα τον ΕΣΤΟΥΧ και μην μου πειτε τωρα οτι εδω ειναι φορουμ και οχι ο συλλογος. Οταν λοιπον αφηνετε να εκτροχιαζονται καποιοι και σεις απλα μιλατε για φυμωματα, λυπαμαι αλλά ειναι και αυτα λιθαρακια σε αυτα που συζητουσατε προ ημερων σε αλλο νημα. Συμφωνω με τον Γρηγορη μεχρι αηδιας, γκρεμιστε την καντινα και στον εισαγγελεα γρηγορα.... 3 Την υγειά μας παιδιά και όλα τα άλλα είναι.... The Daltons...jack www.skimag.gr Share this post Link to post Share on other sites
akis1967 32 Report post Posted December 17, 2014 πω πω μιζέρια ! έχω ενα χωραφάκι στα καρκαβελια και η μόνη άδεια που μου δίνει το κράτος είναι για μαντρί - να σηκώσω με αυτή ένα τριώροφο ξενοδοχείο ski in - ski out - χρήσιμο θα είναι και δεν θα ταλαιπωρείται ο κόσμος ??? σύμφωνα με τα παρακάτω : Δυστυχώς έτσι λειτουργεί το κράτος μας! Δεν σε αφήνει να κάνεις κάτι νόμιμο αλλά ευχαρίστως σου νομιμοποιεί την αυθαιρεσία!!! Οπότε καλό θα ήταν τα παραπονά σας να τα θέσετε σε αυτούς που έφεραν την Ελλαδίτσα μας σε αυτό το χάλι!!! και λίγο ΤΣΙΠΑ!!! - κρατική εταιρία παραβιάζει με το καλημέρα τους κρατικούς νόμους που ψηφίστηκαν για χάρη της και κρατικοί υπάλληλοι αναρωτιούνται ποια νοοτροπία μας έφερε σε αυτό το χάλι. - μήπως έχετε μείνει καμιά 15-20 χρόνια πίσω (μίζερους αποκαλούσε ο Κινέζος όσους του έκαναν κριτική αφοί δεν έβλεπαν το μεγαλείο της Ελλάδας και την κατάληξη ....) Προσοχή - το σχόλιο αφορά την νοοτροπία - και όχι πρόσωπα ! 1 Share this post Link to post Share on other sites
mil 8,739 Report post Posted December 17, 2014 Μετα μου λετε γιατι δεν βλεπουν σοβαρα τον ΕΣΤΟΥΧ look who's talking...... ο αντίστοιχος μιζέριας του συλλόγου...... λέγε λέγε, αλλά εδώ είναι το πόστο. Share this post Link to post Share on other sites
spider 2,124 Report post Posted December 17, 2014 Μιζεριας εγω ρε φιλε, μαλλον τρελος παπας σε βαφτισε. Την υγειά μας παιδιά και όλα τα άλλα είναι.... The Daltons...jack www.skimag.gr Share this post Link to post Share on other sites
stjarna 1,255 Report post Posted December 17, 2014 χαλαρωστε λιγακι!!!! το χιονακι ερχετε!!! 1 Share this post Link to post Share on other sites
aab 1,433 Report post Posted December 17, 2014 (edited) Είναι μιζέρια το ότι αφιερώσαμε τόσο χώρο να συζητάμε ενα θέμα ξανά και ξανά. Στο δια ταύτα: ότι έγινε είναι νόμιμο; ΝΑΙ. Ηθικό; ΌΧΙ. Από εκεί και πέρα, οι αντιδράσεις (μας) είναι προβλέψιμες και έχουν να κάνουν με το πως τοποθετούμαστε σε σχέση με το ΧΚΠ. Μου κάνει εντύπωση πάντως ότι κανείς δεν σχολίασε ευθέως το θέμα που έθεσε ο Σωτήρης για την υποκρισία του συστήματος αδειών. Quiz: Πόσα θα έχει πληρώσει ο έλληνας φορολογούμενος για την ανακαίνιση του ΧΚΠ σε σύγκριση με τι έχει γίνει για άλλα μικρότερα ΧΚ; Αυτό γιατί δεν το σχολιάζουμε; Edited December 17, 2014 by aab 1 Share this post Link to post Share on other sites
mil 8,739 Report post Posted December 17, 2014 Είναι μιζέρια το ότι αφιερώσαμε τόσο χώρο να συζητάμε ενα θέμα ξανά και ξανά. Στο δια ταύτα: ότι έγινε είναι νόμιμο; ΝΑΙ. Ηθικό; ΌΧΙ. Αν έγινε αυθαίρετη αλλαγή χρήσης, δεν είναι νόμιμο. Από την στιγμή που ανεβαίνουν μαθήματα και αρχάριοι πάνω, είναι ηθικό να υπάρχει "κάτι" στον άξονα του Βάκχου, για τουαλέτα, ίσως και σαν αναψυκτήριο. Άλλωστε ίσως να θυμάστε ένα ξύλινο αναψυκτήριο πριν χρόνια προς τον Περικλή. Άρα μάλλον ανάποδα ανέφερες το ΝΑΙ και ΟΧΙ. Από παραδρομή;;;;;; Μου κάνει εντύπωση πάντως ότι κανείς δεν σχολίασε ευθέως το θέμα που έθεσε ο Σωτήρης για την υποκρισία του συστήματος αδειών. Δυστυχώς, όποιος δεν γνωρίζει, δεν μπορεί να σχολιάσει. Όποιος γνωρίζει, δεν του επιτρέπεται να σχολιάσει. Αυτό έχει να κάνει με το γενικότερο καθεστός του ΧΚΠ και προς τα εκεί θα έπρεπε να προβληματιστούμε και να πιέζαμε ως σύλλογος προς τα Υπουργεία και τους εκεί εργαζόμενους, πριν την κεφαλή. Την υποκρισία του Δημοσίου, την βλέπει ο καθένας μας στην καθημερινότητα του. Quiz: Πόσα θα έχει πληρώσει ο έλληνας φορολογούμενος για την ανακαίνιση του ΧΚΠ σε σύγκριση με τι έχει γίνει για άλλα μικρότερα ΧΚ; Αυτό γιατί δεν το σχολιάζουμε; Για κάνε την αρχή. Share this post Link to post Share on other sites
sotogiannop1 2,158 Report post Posted December 18, 2014 (edited) Πάρτε και μερικές νυχτερινές μόλις τις πήρα... Φαίνεται και το στέγαστρο το οποίο ολοκληρώθηκε και μαζί με αυτό ολοκληρώθηκε και το έργο!!!! Και μια παλιά τηλεκαμπίνα για ντεκόρ.... Επίσης έχουν γίνει και αρκετά καρεκλάκια του Βάκχου ωραιότατα παγκάκια... θα τα δείτε! Edited December 18, 2014 by sotogiannop1 15 Share this post Link to post Share on other sites
aab 1,433 Report post Posted December 18, 2014 Αν έγινε αυθαίρετη αλλαγή χρήσης, δεν είναι νόμιμο. Από την στιγμή που ανεβαίνουν μαθήματα και αρχάριοι πάνω, είναι ηθικό να υπάρχει "κάτι" στον άξονα του Βάκχου, για τουαλέτα, ίσως και σαν αναψυκτήριο. Άλλωστε ίσως να θυμάστε ένα ξύλινο αναψυκτήριο πριν χρόνια προς τον Περικλή. Άρα μάλλον ανάποδα ανέφερες το ΝΑΙ και ΟΧΙ. Από παραδρομή;;;;;; Δυστυχώς, όποιος δεν γνωρίζει, δεν μπορεί να σχολιάσει. Όποιος γνωρίζει, δεν του επιτρέπεται να σχολιάσει. Αυτό έχει να κάνει με το γενικότερο καθεστός του ΧΚΠ και προς τα εκεί θα έπρεπε να προβληματιστούμε και να πιέζαμε ως σύλλογος προς τα Υπουργεία και τους εκεί εργαζόμενους, πριν την κεφαλή. Την υποκρισία του Δημοσίου, την βλέπει ο καθένας μας στην καθημερινότητα του. Για κάνε την αρχή. Απ' ότι αντιλαμβάνομαι από τα σχόλια του Σωτήρη, ΔΕΝ έγινε αυθαίρετη αλλαγή χρήσης. Πήραν άδεια δόμησης για αποδυτήρια, την τροποποιήσαν σε καντίνας. Δεν βλέπω κάτι το παράνομο. Όπως δεν είναι παράνομοι οι ημιυπαίθριοι μετά την τακτοποίηση των. Αλλά η άδεια πάρθηκε με άλλη δικαιολογία όταν εν γνώσει της ΕΤΑΔ επρόκειτο να γίνει τροποποίηση. Εσύ αυτό το βρίσκεις ηθικό; Ή απλώς γεννάται θέμα αναξιοπιστίας όπως λες παραπάνω. Σε οποιαδήποτε περίπτωση μου είναι προφανές ότι κάποιος χώρος εστίασης, τουαλέτες, κλπ θα έπρεπε να βρίσκονται εκεί. Όσον αφορά την ανακαίνιση, θα κοστίσει στον Έλληνα φορολογούμενο κάτι λιγώτερο από 2,5 εκ. Πόσο θα κοστίσει στο Έλληνα φορολογούμενο ο νέος αναβατήρας στο ΧΚ Πισοδερίου ή το προωθούμενο ΧΚ Λίμνης Πλαστήρα; 1 Share this post Link to post Share on other sites
mil 8,739 Report post Posted December 18, 2014 Απ' ότι αντιλαμβάνομαι από τα σχόλια του Σωτήρη, ΔΕΝ έγινε αυθαίρετη αλλαγή χρήσης. Πήραν άδεια δόμησης για αποδυτήρια, την τροποποιήσαν σε καντίνας. Δεν βλέπω κάτι το παράνομο. Όπως δεν είναι παράνομοι οι ημιυπαίθριοι μετά την τακτοποίηση των. Αλλά η άδεια πάρθηκε με άλλη δικαιολογία όταν εν γνώσει της ΕΤΑΔ επρόκειτο να γίνει τροποποίηση. Εσύ αυτό το βρίσκεις ηθικό; Ή απλώς γεννάται θέμα αναξιοπιστίας όπως λες παραπάνω. Αυτό που περιγράφεις είναι καρααυθαίρετη αλλαγή χρήσης. Διαφορετική χρήση έχουν τα αποδυτήρια, διαφορετική η καντίνα. Άλλη υγιεινή το ένα, άλλη το άλλο. Άλλα ηλεκτρικά και υδραυλικά το ένα, άλλη το άλλο, Διαφορετική πρόβλεψη για φιλοξενία ατόμων το ένα, διαφορετική το άλλο........ Οι Η/Χ νομίμως κατασκευάστηκαν, αν ταυτίζονται με τα πολεοδομικά σχέδια και την οικοδομική άδεια που δόθηκε, αλλά άλλαξαν χρήση ΜΕΤΑ την κατασκευή τους. Μην το μπλέκεις με τους Η/Χ, διότι δεν είναι του παρόντος νήματοςκαι θα βγει τόσο off topic που δεν θα μαζεύεται. Share this post Link to post Share on other sites
sermak 361 Report post Posted December 18, 2014 Επίσης έχουν γίνει και αρκετά καρεκλάκια του Βάκχου ωραιότατα παγκάκια... θα τα δείτε! +1 Σε ποιό σημείο τοποθετήθηκαν; 1 Share this post Link to post Share on other sites
wraith 6,406 Report post Posted December 18, 2014 Επιτέλους παγκάκια! Ελπίζω να μην είναι επί πληρωμής! Στάλθηκε από το LG-V500 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 3 Share this post Link to post Share on other sites