Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
PanosDrivas

Χ.κ. Παρνασσού 2014 - 2015

Recommended Posts

ενταξει παιδια με το ζορι εμεις τα πληρωνουμε γιατι καποιοι ετσι θελουν, με το ζορι θα μας τα φεσωσουν και στα 300δις, με το ζορι κανει φασαρια με το ζορι ολα...με το ζορι θα το παρει ιδιωτης και θα μας βαλει εισιτηριο 70 ευρω με το ζορι θα ειναι ολα παρανομα...

παιδια με το ζορι μη πατε πανω αν κανει θορυβο, εχει κ αλλου χιονοδρομικα κ κυριως με αθορυβα λιφτς..

2014 εχουμε κ οι επιλογες ειναι πολλες...

καλο θα ηταν να μη γκρινιαζουμε μονο, να μιζεριαζουμε και να μας τρωει η μιρλα...

 

χιονιζει πανω...η μηπως δε χιονιζει γιατι καποιοι δε θελουν?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Επειδή έτυχε και ανέβηκα το καλοκαίρι 2-3 φορές στο Χιονοδρομικό, στην διάρκεια του καλοκαιριού, που ήταν σε φάση κατασκευής, επισυνάπτω δ΄θο φωτογραφίες τραβηγμένες στην κορφή του Βάκχου, στον Προφήτη Ηλία.

Έχει γίνει πολύ δουλειά, που έπρεπε να είχε γίνει πρίν από χρόνια. Εκκρεμούν σίγουρα ακόμα πολλά για να μπορεί να λέγεται "σοβαρό" χιονοδροομικό, αλλά με την μικρή περίοδο χιονόπτωσης που αναμένουμε τα επόμενα χρόνια, μάλλον θα πρέπει να είμαστε αρκετά απαισιόδοξοι.

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μια ερώτηση τα λεφτα του ΕΣΠΑ ειναι μάνα αν ουρανού;

 

Απάντηση: ΝΑΙ

 

Αν θα έμπαιναν στο χρέος, τότε πέρα από τα 300 που χρωστάμε, θα έπρεπε να χρωστούσαμε + το κούρεμα, + άλλα 170 που έχουμε κατά καιρούς πάρει υπό μορφή ανάλογων επιδοτήσεων.

Edited by mil

53439599_2068663559920176_2642105202932449280_o.jpg?_nc_cat=108&_nc_ht=scontent.fath7-1.fna&oh=949ee377df86ea39cb0241879a9b002b&oe=5D132E68

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vro,

 

Προσπαθώ να καταλάβω τη θέση σου και (ασχέτως ποια είναι η γνώμη μου) βρίσκω μια αντίφαση: είσαι υπέρ της επέκτασης η οποία πέρα από αναβατήρες θα έπρεπε να συνοδεύεται από σημαντικές επενδύσεις σε κτίρια (ναι, αναψυκτήρια, τουαλέτες, αποθήκες υλικών, ιατρεία) και δρόμους και σε πειράζει ότι το κτίριο έγινε αναψυκτήριο; Μάλιστα δεν σε ενοχλεί το κτίριο αυτό καθεαυτό αλλά η αλλαγή της χρήσης. Για σκέψου το λίγο.

 

ΥΓ Σωτήρη το ΧΚΠ κάνει εμένα και το Βασίλη να φαινόμαστε σαν τους Statler και Waldorf. Πέρυσι είχα εκραγεί με την "εκπληξούλα" της Σαχάρας, φέτος έχουμε άλλες εκπλήξεις. Παρακαλώ μετέφερε στους παραπάνω ότι πρέπει να το κόψουν αλλιώς.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vro,

 

..................... σε πειράζει ότι το κτίριο έγινε αναψυκτήριο; Μάλιστα δεν σε ενοχλεί το κτίριο αυτό καθεαυτό αλλά η αλλαγή της χρήσης. Για σκέψου το λίγο.

 

 

Εκτιμώ ότι άλλο λέει. Αν θέλουμε αναψυκτήριο, να βγάλουμε άδεια για αναψυκτήριο. Αν θέλουμε για αποθήκη, να βγάλουμε άδεια για αποθήκη, αν θέλουμε για εργοστάσιο, να βγάλουμε για εργοστάσιο.

 

Αν άλλο ζητάμε και άλλο φτιάχνουμε και γινόμαστε αναξιόπιστοι στα έργα μας, κανείς δεν θα μας πιστέψει για αυτό που θα θελήσουμε να φτιάξουμε αύριο και θα εισράτουμε προκαταβολικά την άρνηση λόγω έλλειψης αξιοπιστίας.

  • Like 7

53439599_2068663559920176_2642105202932449280_o.jpg?_nc_cat=108&_nc_ht=scontent.fath7-1.fna&oh=949ee377df86ea39cb0241879a9b002b&oe=5D132E68

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Εκτιμώ ότι άλλο λέει. Αν θέλουμε αναψυκτήριο, να βγάλουμε άδεια για αναψυκτήριο. Αν θέλουμε για αποθήκη, να βγάλουμε άδεια για αποθήκη, αν θέλουμε για εργοστάσιο, να βγάλουμε για εργοστάσιο.

 

Αν άλλο ζητάμε και άλλο φτιάχνουμε και γινόμαστε αναξιόπιστοι στα έργα μας, κανείς δεν θα μας πιστέψει για αυτό που θα θελήσουμε να φτιάξουμε αύριο και θα εισράτουμε προκαταβολικά την άρνηση λόγω έλλειψης αξιοπιστίας.

Νομίζω ότι το εξηγήσαμε αυτό. Ποιος θα ήταν ο λόγος το ΧΚΠ να πηγαίνει δια της πλαγίας οδού βρε παιδιά? Τόσο edit είναι δλδ. στο ΧΚΠ? Απλά εάν πήγαινες με το σταυρό στο χέρι... σήμερα δεν θα υπήρχε κτήριο! Το κατανοείτε αυτό? Δυστυχώς έτσι λειτουργεί το κράτος μας! Δεν σε αφήνει να κάνεις κάτι νόμιμο αλλά ευχαρίστως σου νομιμοποιεί την αυθαιρεσία!!!

Οπότε καλό θα ήταν τα παραπονά σας να τα θέσετε σε αυτούς που έφεραν την Ελλαδίτσα μας σε αυτό το χάλι!!!

Βασίλη και Αλέξη, σας ξέρω χρόνια.... Τι στο διάολο δεν ζούμε στην ίδια χώρα? Τώρα πέφτετε από τα σύννεφα με αυτά που συμβαίνουν???

Edited by Δεν Ξενερώνω!
  • Like 8

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σωτήρη δώσε μας μια εικόνα από πάνω αν μπορείς. Πόσα cm έριξε;


sinox-0.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Απάντηση: ΝΑΙ

 

Αν θα έμπαιναν στο χρέος, τότε πέρα από τα 300 που χρωστάμε, θα έπρεπε να χρωστούσαμε + το κούρεμα, + άλλα 170 που έχουμε κατά καιρούς πάρει υπό μορφή ανάλογων επιδοτήσεων.

 

 

Μάλιστα ...... ε για αυτό στο πηγάδι που έχουμε πέσει μέσα δεν έχει πάτο και ούτε θα τον βρούμε.

  • Like 1

9-2-05020.jpg





Share this post


Link to post
Share on other sites

Όξω ρε γκρινιάρηδες :D :D :D:P

 

 

 

post-53-0-26279700-1418824192_thumb.jpg

  • Like 26

Γιατρέ τα βλέπω όλα άσπρα!Είμαι σοβαρά?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κουραστικα ποια, πολυ μιζερια ρε παιδι μου, τι ειναι αυτο το πραγμα, ρε Γιαννοπουλε τι πινεις και δεν μας δινεις ρε, απορω με τις αντοχες σου ρε φιλε!!!

  • Like 4

Την υγειά μας παιδιά και όλα τα άλλα είναι....

The Daltons...jack

www.skimag.gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ειδα 10+ σελιδες και ειπα εριξε πουδρες στον παρνασο και εδω σε εμας βρεχει!!!!! ;;;;;Ξεκινησα να διαβαζω και απλα καταλαβα οτι γι ακομη μια φορα σπαταλησα τον χρονο μου.....καλυτερα βεβαια ετσι, η γκρινια να μενει εδω, να μην διαχεετε σε ολο το φορουμ!

Καλο κουραγια Σωτηρη, γκρεμιστε την καντινα να ησυχασετε.

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ασε ρε Γρηγορη, στην Ελλαδα γεμισαμε ειδημωνες, προπονητες και προεδρους, ειμαστε ο μοναδικος λαος που τα ξερει ολα, ολοι οι αλλοι λαοι ειναι χαιβανια σου λεω ρε φιλε...

Μετα μου λετε γιατι δεν βλεπουν σοβαρα τον ΕΣΤΟΥΧ και μην μου πειτε τωρα οτι εδω ειναι φορουμ και οχι ο συλλογος.

Οταν λοιπον αφηνετε να εκτροχιαζονται καποιοι και σεις απλα μιλατε για φυμωματα, λυπαμαι αλλά ειναι και αυτα λιθαρακια σε αυτα που συζητουσατε προ ημερων σε αλλο νημα.

Συμφωνω με τον Γρηγορη μεχρι αηδιας, γκρεμιστε την καντινα και στον εισαγγελεα γρηγορα....

  • Like 3

Την υγειά μας παιδιά και όλα τα άλλα είναι....

The Daltons...jack

www.skimag.gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

πω πω μιζέρια !

 

έχω ενα χωραφάκι στα καρκαβελια και η μόνη άδεια που μου δίνει το κράτος είναι για μαντρί - να σηκώσω με αυτή ένα τριώροφο ξενοδοχείο ski in - ski out - χρήσιμο θα είναι και δεν θα ταλαιπωρείται ο κόσμος ???

 

σύμφωνα με τα παρακάτω :

 

Δυστυχώς έτσι λειτουργεί το κράτος μας! Δεν σε αφήνει να κάνεις κάτι νόμιμο αλλά ευχαρίστως σου νομιμοποιεί την αυθαιρεσία!!!

Οπότε καλό θα ήταν τα παραπονά σας να τα θέσετε σε αυτούς που έφεραν την Ελλαδίτσα μας σε αυτό το χάλι!!!

 

και λίγο ΤΣΙΠΑ!!!

 

- κρατική εταιρία παραβιάζει με το καλημέρα τους κρατικούς νόμους που ψηφίστηκαν για χάρη της και κρατικοί υπάλληλοι αναρωτιούνται ποια νοοτροπία μας έφερε σε αυτό το χάλι.

- μήπως έχετε μείνει καμιά 15-20 χρόνια πίσω (μίζερους αποκαλούσε ο Κινέζος όσους του έκαναν κριτική αφοί δεν έβλεπαν το μεγαλείο της Ελλάδας και την κατάληξη ....)

 

Προσοχή - το σχόλιο αφορά την νοοτροπία - και όχι πρόσωπα !

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Μετα μου λετε γιατι δεν βλεπουν σοβαρα τον ΕΣΤΟΥΧ

 

look who's talking...... ο αντίστοιχος μιζέριας του συλλόγου...... λέγε λέγε, αλλά εδώ είναι το πόστο.


53439599_2068663559920176_2642105202932449280_o.jpg?_nc_cat=108&_nc_ht=scontent.fath7-1.fna&oh=949ee377df86ea39cb0241879a9b002b&oe=5D132E68

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μιζεριας εγω ρε φιλε, μαλλον τρελος παπας σε βαφτισε.


Την υγειά μας παιδιά και όλα τα άλλα είναι....

The Daltons...jack

www.skimag.gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Είναι μιζέρια το ότι αφιερώσαμε τόσο χώρο να συζητάμε ενα θέμα ξανά και ξανά. Στο δια ταύτα: ότι έγινε είναι νόμιμο; ΝΑΙ. Ηθικό; ΌΧΙ. Από εκεί και πέρα, οι αντιδράσεις (μας) είναι προβλέψιμες και έχουν να κάνουν με το πως τοποθετούμαστε σε σχέση με το ΧΚΠ.

 

Μου κάνει εντύπωση πάντως ότι κανείς δεν σχολίασε ευθέως το θέμα που έθεσε ο Σωτήρης για την υποκρισία του συστήματος αδειών.

 

Quiz: Πόσα θα έχει πληρώσει ο έλληνας φορολογούμενος για την ανακαίνιση του ΧΚΠ σε σύγκριση με τι έχει γίνει για άλλα μικρότερα ΧΚ; Αυτό γιατί δεν το σχολιάζουμε;

Edited by aab
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Είναι μιζέρια το ότι αφιερώσαμε τόσο χώρο να συζητάμε ενα θέμα ξανά και ξανά. Στο δια ταύτα: ότι έγινε είναι νόμιμο; ΝΑΙ. Ηθικό; ΌΧΙ.

Αν έγινε αυθαίρετη αλλαγή χρήσης, δεν είναι νόμιμο.

Από την στιγμή που ανεβαίνουν μαθήματα και αρχάριοι πάνω, είναι ηθικό να υπάρχει "κάτι" στον άξονα του Βάκχου, για τουαλέτα, ίσως και σαν αναψυκτήριο. Άλλωστε ίσως να θυμάστε ένα ξύλινο αναψυκτήριο πριν χρόνια προς τον Περικλή. Άρα μάλλον ανάποδα ανέφερες το ΝΑΙ και ΟΧΙ. Από παραδρομή;;;;;;

 

 

 

Μου κάνει εντύπωση πάντως ότι κανείς δεν σχολίασε ευθέως το θέμα που έθεσε ο Σωτήρης για την υποκρισία του συστήματος αδειών.

 

Δυστυχώς, όποιος δεν γνωρίζει, δεν μπορεί να σχολιάσει. Όποιος γνωρίζει, δεν του επιτρέπεται να σχολιάσει. Αυτό έχει να κάνει με το γενικότερο καθεστός του ΧΚΠ και προς τα εκεί θα έπρεπε να προβληματιστούμε και να πιέζαμε ως σύλλογος προς τα Υπουργεία και τους εκεί εργαζόμενους, πριν την κεφαλή. Την υποκρισία του Δημοσίου, την βλέπει ο καθένας μας στην καθημερινότητα του.

 

 

Quiz: Πόσα θα έχει πληρώσει ο έλληνας φορολογούμενος για την ανακαίνιση του ΧΚΠ σε σύγκριση με τι έχει γίνει για άλλα μικρότερα ΧΚ; Αυτό γιατί δεν το σχολιάζουμε;

Για κάνε την αρχή.


53439599_2068663559920176_2642105202932449280_o.jpg?_nc_cat=108&_nc_ht=scontent.fath7-1.fna&oh=949ee377df86ea39cb0241879a9b002b&oe=5D132E68

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πάρτε και μερικές νυχτερινές μόλις τις πήρα...

Φαίνεται και το στέγαστρο το οποίο ολοκληρώθηκε και μαζί με αυτό ολοκληρώθηκε και το έργο!!!!

Και μια παλιά τηλεκαμπίνα για ντεκόρ.... Επίσης έχουν γίνει και αρκετά καρεκλάκια του Βάκχου ωραιότατα παγκάκια... θα τα δείτε!

post-6183-0-22610400-1418863013_thumb.jpg

post-6183-0-11916900-1418863022_thumb.jpg

Edited by sotogiannop1
  • Like 15

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αν έγινε αυθαίρετη αλλαγή χρήσης, δεν είναι νόμιμο.

Από την στιγμή που ανεβαίνουν μαθήματα και αρχάριοι πάνω, είναι ηθικό να υπάρχει "κάτι" στον άξονα του Βάκχου, για τουαλέτα, ίσως και σαν αναψυκτήριο. Άλλωστε ίσως να θυμάστε ένα ξύλινο αναψυκτήριο πριν χρόνια προς τον Περικλή. Άρα μάλλον ανάποδα ανέφερες το ΝΑΙ και ΟΧΙ. Από παραδρομή;;;;;;

 

Δυστυχώς, όποιος δεν γνωρίζει, δεν μπορεί να σχολιάσει. Όποιος γνωρίζει, δεν του επιτρέπεται να σχολιάσει. Αυτό έχει να κάνει με το γενικότερο καθεστός του ΧΚΠ και προς τα εκεί θα έπρεπε να προβληματιστούμε και να πιέζαμε ως σύλλογος προς τα Υπουργεία και τους εκεί εργαζόμενους, πριν την κεφαλή. Την υποκρισία του Δημοσίου, την βλέπει ο καθένας μας στην καθημερινότητα του.

 

Για κάνε την αρχή.

 

 

Απ' ότι αντιλαμβάνομαι από τα σχόλια του Σωτήρη, ΔΕΝ έγινε αυθαίρετη αλλαγή χρήσης. Πήραν άδεια δόμησης για αποδυτήρια, την τροποποιήσαν σε καντίνας. Δεν βλέπω κάτι το παράνομο. Όπως δεν είναι παράνομοι οι ημιυπαίθριοι μετά την τακτοποίηση των. Αλλά η άδεια πάρθηκε με άλλη δικαιολογία όταν εν γνώσει της ΕΤΑΔ επρόκειτο να γίνει τροποποίηση. Εσύ αυτό το βρίσκεις ηθικό; Ή απλώς γεννάται θέμα αναξιοπιστίας όπως λες παραπάνω.

 

Σε οποιαδήποτε περίπτωση μου είναι προφανές ότι κάποιος χώρος εστίασης, τουαλέτες, κλπ θα έπρεπε να βρίσκονται εκεί.

 

Όσον αφορά την ανακαίνιση, θα κοστίσει στον Έλληνα φορολογούμενο κάτι λιγώτερο από 2,5 εκ. Πόσο θα κοστίσει στο Έλληνα φορολογούμενο ο νέος αναβατήρας στο ΧΚ Πισοδερίου ή το προωθούμενο ΧΚ Λίμνης Πλαστήρα;

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Απ' ότι αντιλαμβάνομαι από τα σχόλια του Σωτήρη, ΔΕΝ έγινε αυθαίρετη αλλαγή χρήσης. Πήραν άδεια δόμησης για αποδυτήρια, την τροποποιήσαν σε καντίνας. Δεν βλέπω κάτι το παράνομο. Όπως δεν είναι παράνομοι οι ημιυπαίθριοι μετά την τακτοποίηση των. Αλλά η άδεια πάρθηκε με άλλη δικαιολογία όταν εν γνώσει της ΕΤΑΔ επρόκειτο να γίνει τροποποίηση. Εσύ αυτό το βρίσκεις ηθικό; Ή απλώς γεννάται θέμα αναξιοπιστίας όπως λες παραπάνω.

 

 

Αυτό που περιγράφεις είναι καρααυθαίρετη αλλαγή χρήσης.

Διαφορετική χρήση έχουν τα αποδυτήρια, διαφορετική η καντίνα. Άλλη υγιεινή το ένα, άλλη το άλλο. Άλλα ηλεκτρικά και υδραυλικά το ένα, άλλη το άλλο, Διαφορετική πρόβλεψη για φιλοξενία ατόμων το ένα, διαφορετική το άλλο........

Οι Η/Χ νομίμως κατασκευάστηκαν, αν ταυτίζονται με τα πολεοδομικά σχέδια και την οικοδομική άδεια που δόθηκε, αλλά άλλαξαν χρήση ΜΕΤΑ την κατασκευή τους. Μην το μπλέκεις με τους Η/Χ, διότι δεν είναι του παρόντος νήματοςκαι θα βγει τόσο off topic που δεν θα μαζεύεται.


53439599_2068663559920176_2642105202932449280_o.jpg?_nc_cat=108&_nc_ht=scontent.fath7-1.fna&oh=949ee377df86ea39cb0241879a9b002b&oe=5D132E68

Share this post


Link to post
Share on other sites

Επίσης έχουν γίνει και αρκετά καρεκλάκια του Βάκχου ωραιότατα παγκάκια... θα τα δείτε!

 

+1

 

Σε ποιό σημείο τοποθετήθηκαν;

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Επιτέλους παγκάκια!

Ελπίζω να μην είναι επί πληρωμής!

 

Στάλθηκε από το LG-V500 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 3

sinox-0.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Today's Birthdays

    1. Casavant77
      Casavant77
      (42 years old)
    2. frodo512
      frodo512
      (55 years old)
    3. vbessas88
      vbessas88
      (38 years old)
  • ONLINE

    No members to show

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      19,150
    • Total Posts
      460,797
  • Member Statistics

    • Total Members
      8,729
    • Most Online
      4,284

    Newest Member
    prsilo
    Joined
×
×
  • Create New...