agavalas 1,000 Report post Posted April 20, 2016 (edited) Καλός ο Θυμιόπουλος! Παρόμοια σκέψη είχα... Με το λευκό λίγο με μπέρδεψες. Στάλθηκε από το GT-I9300 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Δεν είμαι καθόλου φίλος του οβελία .. και τα λευκά με υψηλές οξύτητες πάνε πάρα πολύ καλά με το λίπος του οβελία .. στης ανοιχτές πόρτες οινοποιείων κάποια χρονιά στου Δουλουφάκη φάγαμε περί των 10 κιλών οβελία παιδάκια και ήπιαμε άπειρο βυδιανό Βαρέλι ... από τότε πολλές φορές όταν πάμε για αρνί επικρατούν τα λευκά αντίστοιχα !!!!!!! και όπως λέει και ο Master ( Λαζαρακης) περί ορέξεως και ρετσίνα πίνουμε Edited April 20, 2016 by agavalas 1 Quote [/img] Share this post Link to post Share on other sites
Γιωργος-Κορινθος 747 Report post Posted April 20, 2016 Βυδιανό θα δοκιμάσω τότε! Thanks man! Στάλθηκε από το GT-I9300 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dim 4,703 Report post Posted April 20, 2016 Αν και πολύ οικονομικό, εξαιρετικός συνδιασμός αρνι αντικρυστό με "ΞΕΡΟΛΙΘΙΆ 2 Quote carpe diem Share this post Link to post Share on other sites
agavalas 1,000 Report post Posted April 21, 2016 Αν και πολύ οικονομικό, εξαιρετικός συνδυασμός αρνί αντικριστό με "ΞΕΡΟΛΙΘΙΆ Βηλάνα ... μια ποικιλία που απογείωσε και μετά έριξε το κρητικό κρασί Δοκίμασε Ονειρικόν Λευκό 2015 - Οινοποιείο Ευφροσύνη θα εκπλαγείς από το value for money !!! Quote [/img] Share this post Link to post Share on other sites
agavalas 1,000 Report post Posted June 3, 2016 (edited) Δηλαδή ...Μόνο εγώ εξακολουθώ να οινογευομαι?? Στάλθηκε από το SM-A500FU μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Edited June 3, 2016 by agavalas 1 Quote [/img] Share this post Link to post Share on other sites
agavalas 1,000 Report post Posted June 3, 2016 .... Ανοιχτές πόρτες οινοποιίων δεν πηγατε ? Και εδώ κάτι για δυνατούς λύτες.Δοκιμη του νέου blend Σύμβολο 2014 Λυραρακης Στάλθηκε από το SM-A500FU μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 1 Quote [/img] Share this post Link to post Share on other sites
Γιωργος-Κορινθος 747 Report post Posted June 3, 2016 Το πρεκνάδι του Χρυσοχόου το έχω στην καρδιά μου! Λατρεύω τα κρασιά του και τον ίδιο φυσικά, τον γνωρίζω χρόνια και είναι ένας καταπληκτικός άνθρωπος. Λυραράκης. Τι να πούμε για το κοπέλι...είσαι τυχερός που είσαι κοντά του. Στις εκδηλώσεις της προηγούμενης εβδομάδας δυστυχώς δεν κατάφερα να πάω κάπου λόγο οικογενειακών υποχρεώσεων. Στάλθηκε από το GT-I9300 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Γιωργος-Κορινθος 747 Report post Posted June 3, 2016 Είμαι και γώ εδώ και συνεχίζω να τα πίνω με την παρέα μου. Αφού τσακίσαμε 5 κιλά σπιτικού χοιρινού κατεβάσαμε 2 μπουκάλια. Βασικά θέλαμε και 3ο αλλά καταλήξαμε σε ένα Late Harvest του Πυργάκη παρέα με διάφορα γλυκά. Στάλθηκε από το GT-I9300 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
miscelano 3,150 Report post Posted June 3, 2016 (edited) picture uploader free jpeg images gifs upload στο ψηλοτερο σκαλι της ελλαδας!!! υγ. το ενα μπουκαλι που λειπει (ξινομαυρο-μοσχομαυρο) το ιπιαμε στον μυτικα με μια παρεα αγγλων Edited June 3, 2016 by miscelano 7 Quote οι πουδρες και τα ψαρια, τρωγονται φρεσκα! Share this post Link to post Share on other sites
Dim 4,703 Report post Posted June 4, 2016 Ωραίες οι νέες ετικέτες Quote carpe diem Share this post Link to post Share on other sites
leonidastria 4,307 Report post Posted June 4, 2016 Βαρια τα σακιδια ... 1 Quote Κράτιστον κτημάτων ευβουλία. Σοφοκλής Share this post Link to post Share on other sites
agavalas 1,000 Report post Posted June 4, 2016 picture uploader free jpeg images gifs upload στο ψηλοτερο σκαλι της ελλαδας!!! υγ. το ενα μπουκαλι που λειπει (ξινομαυρο-μοσχομαυρο) το ιπιαμε στον μυτικα με μια παρεα αγγλων Ναι αλλα εγω που θα τα δοκιμάσω ? Quote [/img] Share this post Link to post Share on other sites
miscelano 3,150 Report post Posted June 4, 2016 Ωραίες οι νέες ετικέτες θενκς φιλε!!! γαβαλα ειπαμε γυρω στης 20 ιουλιου θα ειμαι κρητη για κανα μηνα περιπου!!! Quote οι πουδρες και τα ψαρια, τρωγονται φρεσκα! Share this post Link to post Share on other sites
agavalas 1,000 Report post Posted June 4, 2016 θενκς φιλε!!! γαβαλα ειπαμε γυρω στης 20 ιουλιου θα ειμαι κρητη για κανα μηνα περιπου!!! Μια χαρά ... αλλά μέχρι τότε στείλε μια εξάδα να τα δοκιμάσουμε ... το cabernet merlot πόσο καιρό βαρέλι ? Στάλθηκε από το SM-A500FU μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote [/img] Share this post Link to post Share on other sites
giannis-ski 4,870 Report post Posted June 4, 2016 (edited) . Edited January 4, 2017 by giannis-ski Quote https://media.skigebiete-test.de/images/ecu/product/p_ski/1020/ski_kessler-the-spirit-2013_n1020-1016-0_l.jpg Share this post Link to post Share on other sites
agavalas 1,000 Report post Posted June 4, 2016 Η Νέα Ζηλανδία για τους φαν του Sauvignion δίνει έντονα αρώματα .. τροπικά εμένα προσωπικά δε μου αρέσουν ... το Primitivo από ότι διάβασα είναι λίγο υπερτιμημένο ... σε τι τιμές τα βρήκες? Στάλθηκε από το SM-A500FU μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote [/img] Share this post Link to post Share on other sites
giannis-ski 4,870 Report post Posted June 4, 2016 (edited) . Edited January 4, 2017 by giannis-ski Quote https://media.skigebiete-test.de/images/ecu/product/p_ski/1020/ski_kessler-the-spirit-2013_n1020-1016-0_l.jpg Share this post Link to post Share on other sites
agavalas 1,000 Report post Posted June 4, 2016 Το Sauvignion δεν ειναι κατι ιδιαιτερο και είναι πανάκριβο το maximum 10 euro το Primitivo είναι η τιμή του από 22 έως 26 αλλά μόνο εάν δοκιμάσει ς τα κρασιά μπορείς να τα κρίνεις ...περί ορέξεως κολοκυθόπιτα Στάλθηκε από το SM-A500FU μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 1 Quote [/img] Share this post Link to post Share on other sites
miscelano 3,150 Report post Posted June 5, 2016 οσο ημουν ιταλια παντως το πριμιτιβο και το νερο ντ αβολα τα ξεσκιζα!!! 1 Quote οι πουδρες και τα ψαρια, τρωγονται φρεσκα! Share this post Link to post Share on other sites
giannis-ski 4,870 Report post Posted June 5, 2016 (edited) . Edited January 4, 2017 by giannis-ski Quote https://media.skigebiete-test.de/images/ecu/product/p_ski/1020/ski_kessler-the-spirit-2013_n1020-1016-0_l.jpg Share this post Link to post Share on other sites
agavalas 1,000 Report post Posted June 5, 2016 είπαμε περί ορέξεως κολοκυθόπιτα. καλοπιοτα!!!!! Στάλθηκε από το SM-A500FU μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 1 Quote [/img] Share this post Link to post Share on other sites
miscelano 3,150 Report post Posted June 5, 2016 γιαννη βρες νταλικιερη να ρχεται πανω σε σενα και δεν θα ξαναπιεις τιποτ αλλο!!!γκαραντι 1 Quote οι πουδρες και τα ψαρια, τρωγονται φρεσκα! Share this post Link to post Share on other sites
Γιωργος-Κορινθος 747 Report post Posted June 14, 2016 Με ωραία παρέα και καλή προβατίνα στα κάρβουνα, τσακίσαμε 3 μπουκάλια Δουλουφάκη. Δυστυχώς όμως ήταν λίγα και μετά πέσαμε στις Weiss. Στάλθηκε από το GT-I9300 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 5 Quote Share this post Link to post Share on other sites
leonidastria 4,307 Report post Posted June 14, 2016 Δεν ειστε ενταξει...εδω μιλαμε για κρασά ! κι οχι για κοψιδια..κι οι συντονιστες τι κανουν ? 3 Quote Κράτιστον κτημάτων ευβουλία. Σοφοκλής Share this post Link to post Share on other sites
agavalas 1,000 Report post Posted June 28, 2016 εμείς εχθές τσάκισαμε prime rib και ribeye Στάλθηκε από το SM-A500FU μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 3 Quote [/img] Share this post Link to post Share on other sites