Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
batucada

Οἶνος Εὐφραίνει Καρδίαν Χιονοδρόμου!

Recommended Posts

Αιβαλής για μένα είναι εγγύηση! ;)

 

Στάλθηκε από το GT-I9300 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

Νομίζω λίγο τσιμπημένος στις τιμές ... το Συγκεκριμένο είχε αρχίσει να φλατάρει !

Edited by agavalas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για πές μας λίγα λόγια για το πόρτο;

 

Στάλθηκε από το GT-I9300 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

Τι να πεις .. εδώ ... μιλάμε για ενα κρασί 50 ετων

με τρομερά αρώματα καπνιστών φρούτων πιπέρι ξυρούς καρπούς .. και μια επίγευση που την έχω ακόμα !!!!!!!

 

η τιμή του παίζει γύρω στα 100 με 150 ευρώ .. και σίγουρα για γλυκό κρασί .. ρίχνει πολύ στην δικιά μας Μαυροδάφνη Grande Reserve

που εχω δοκιμάσει ....

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

και που να θυμάται ο άνθρωπος;

 

ελα ντε με τόσα Barolo .. με βαθμολογία Parker απο 92 και πάνω άντε τώρα να θυμάσαι Δαλαμαρα ....

 

Υ.γ το Ξινομαυρο ήταν εξτρά .. για ενα φίλο που δεν πίνει ξiνόμαυρα .. και του το δώσαμε σαν Barolo και το κατάπιε αμάσητο ;)

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το ΣΚ ειχε apres windsurf....

kamenitza μπυρα να θυμηθούμε λίγο το μπάσνκο (την οποία βρήκαμε στο μινι μαρκετ δίπλα στο σπίτι μας.....)

και εχθές εξω αρχικά "Αγιος χρόνος" -Αβαντις (Syrah 92 % - Viognier 8%) δεν ξετρελαθήκαμε.... και μετά Chateau Julia merlotaki K.Lazaridi που μας αρεσε πάρα πολύ.....

PS αυτά τα wine bars τελικα είναι πολύ καλή φάση, και δοκιμάζεις διάφορα, και ειναι φυσιολογικες οι τιμές - λιγο πιο πάνω από κάβα και τελοσπαντων πίνεις κρασάκι καλό και όχι μπόμπες ποτά/κρασια/ρακές

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το ΣΚ ειχε apres windsurf....

kamenitza μπυρα να θυμηθούμε λίγο το μπάσνκο (την οποία βρήκαμε στο μινι μαρκετ δίπλα στο σπίτι μας.....)

και εχθές εξω αρχικά "Αγιος χρόνος" -Αβαντις (Syrah 92 % - Viognier 8%) δεν ξετρελαθήκαμε.... και μετά Chateau Julia merlotaki K.Lazaridi που μας αρεσε πάρα πολύ.....

PS αυτά τα wine bars τελικα είναι πολύ καλή φάση, και δοκιμάζεις διάφορα, και ειναι φυσιολογικες οι τιμές - λιγο πιο πάνω από κάβα και τελοσπαντων πίνεις κρασάκι καλό και όχι μπόμπες ποτά/κρασια/ρακές

 

Δύσκολο κόκκινο το Άγιος χρόνος ( Βοριος Ροδανος στην Ελλαδα) υπιες τανίνες ..θέλει τουλάχιστον μιάμιση ώρα καράφα .. και επιβάλετε μακρά παλαίωση τι χρονιάς ήταν ?

 

Για το Chateau Julia .. γνωστό και αγαπημένο και μια απο τις best ετικέτες στα πρώτα στάδια ενός οινόφιλου .

 

Τα winebar εφόσον έχουν ενημερωμένες κάβες είναι το γευστικό winepedia για τους οινόφιλους αν για πιο ψαγμένα πράγματα προτιμώ μαγαζιά τύπου Mr Vertigo Η, Φαίδων .

Edited by agavalas
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πράγματι, όπως είπε και ο φίλος, το Άγιος χρόνος θέλει παλαίωση και μετά καράφα οπωσδήποτε. Προσωπικά είμαι φαν του κτήματος και όσες φορές προτίμησα τα κρασιά του δεν με άφησαν αδιάφορο. Τώρα έχω ένα Collection του 2005 το οποίο θα περιμένει πολύ ακόμα...

 

Στάλθηκε από το GT-I9300 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Δύσκολο κόκκινο το Άγιος χρόνος ( Βοριος Ροδανος στην Ελλαδα) υπιες τανίνες ..θέλει τουλάχιστον μιάμιση ώρα καράφα .. και επιβάλετε μακρά παλαίωση τι χρονιάς ήταν ?

 

Για το Chateau Julia .. γνωστό και αγαπημένο και μια απο τις best ετικέτες στα πρώτα στάδια ενός οινόφιλου .

 

Τα winebar εφόσον έχουν ενημερωμένες κάβες είναι το γευστικό winepedia για τους οινόφιλους αν για πιο ψαγμένα πράγματα προτιμώ μαγαζιά τύπου Mr Vertigo Η Οθωνα .

νομιζω ότι ήταν του 2010 το Αγιος χρονος και του 12 η Ιουλία....

αλλά από ό,τι κατάλαβα λάθος του που δεν μας το έβαλε/άφησε σε καράφα πρώτα.

Αν κατάλαβα όλα τα παλαιωμένα κοκκινα θέλουν καράφα ανεξάρτητα ποικιλίας?

Mr Vertigo είναι κάβα, σωστά? η "κα Όθωνα"?

Δεν εχουμε παει και σε πολλά winebar, αυτό που πάμε άλλαξε πχ κατάλογο στους 6 μήνες που πάμε, αυτη την περίοδο εχει κάποια σταθερά και φέρνει και κάποια εκτός καταλόγου, πιθανώς να δει πως θα "τραβήξουν".

Edited by marakidiet
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μου είχε κινήσει την περιέργεια και είναι στα υποψήφια για άλλη μέρα το εξής: Nebbiolο, Καριπίδης.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

νομιζω ότι ήταν του 2010 το Αγιος χρονος και του 12 η Ιουλία....

αλλά από ό,τι κατάλαβα λάθος του που δεν μας το έβαλε/άφησε σε καράφα πρώτα.

Αν κατάλαβα όλα τα παλαιωμένα κοκκινα θέλουν καράφα ανεξάρτητα ποικιλίας?

Mr Vertigo είναι κάβα, σωστά?, ή "κα οθωνα"???

Δεν εχουμε παει και σε πολλά winebar, αυτό που πάμε άλλαξε πχ κατάλογο στους 6 μήνες που πάμε, αυτη την περίοδο εχει κάποια σταθερά και φέρνει και κάποια εκτός καταλόγου, πιθανώς να δει πως θα "τραβήξουν".

 

Ναι όλα τα παλαιωμένα θέλουν να μείνουν σε καράφα .. να ανοίξουν ...

Ναι το Mr Vertigo είναι κάβα αλλά έχει και δοκιμή... :shock: η κα ΟΘώνα τι εγραψα πάλι χαχαχαχαχ

δεν υπάρχει Φαίδων ήθελα να γράψω στην βούλα

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

χαζεψα λίγο για τον κυρ Φαιδωνα στο site....εχει και την άλλη μεγάλη αγάπη τυράκια που τόσο πολύ ταιριάζουν με το κρασάκι και όλα μαζί ευφραίνουν καρδίαν χιονοδρόμου.... μην ανοίξουμε νεο τοπικ για τα τυρια, υπερβολή,ε?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μου είχε κινήσει την περιέργεια και είναι στα υποψήφια για άλλη μέρα το εξής: Nebbiolο, Καριπίδης.

 

Μια χαρα ... ο Καριπίδης .. εαν θέλεις να πιείς κάτι καλύτερο πάρε το Limited ειναι και του 2009 !!!!! ;)

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Μια χαρα ... ο Καριπίδης .. εαν θέλεις να πιείς κάτι καλύτερο πάρε το Limited ειναι και του 2009 !!!!! ;)

Στα δύσκολα τον πάς με το καλημέρα! ;)

 

Στάλθηκε από το GT-I9300 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Edited by Γιωργος-Κορινθος

Share this post


Link to post
Share on other sites

αναπάντεχα (λόγω νορμαλ τιμής και πιασάρικης ετικέτας) γλυκόπιοτο, ομολογώ με εξέπληξε θετικά. (λιμνιώνας καραμήτρου 14)

οινογνώστες....για πείτε, είναι θέμα ποικιλίας, να την ξαναπροτιμήσουμε;

Edited by marakidiet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στα δύσκολα τον πάς με το καλημέρα! ;)

 

Στάλθηκε από το GT-I9300 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

ε τοτε θα το προτιμήσουμε, είναι σαν μια μαυρη πιστούλα, δεν ξέρεις τόσο καλά, αλλά την δοκιμάζεις.

Share this post


Link to post
Share on other sites

είμαι θύμα ετικέτας....σε λίγο το reviewattachicon.gif2016-04-13 21.08.57.jpg

Καραμήτρος λιμνιωνας 2014.

Ωραιο μπουκαλι αλλα τσ φαινόμενα ... απατούν ...κάτω του μετρίου από εμένα

Share this post


Link to post
Share on other sites

14e32e9e36a9571968957c2ea0424218.jpg

 

Malbec night ....

 

Στάλθηκε από το SM-A500FU μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

eb3119e1c5641737d65fe228f3633d06.jpg

 

Θα σταθώ .. όμως στο δικό μας που μας έβγαλε καπέλο σε Γαλλίας και κάποια Αργεντινής ...

 

Στάλθηκε από το SM-A500FU μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για ρίξτε καμιά πρόταση για τον οβελία;

Είμαι ανάμεσα σε αρκετά και θα ήθελα την γνώμη σας.

 

Στάλθηκε από το GT-I9300 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για ρίξτε καμιά πρόταση για τον οβελία;

Είμαι ανάμεσα σε αρκετά και θα ήθελα την γνώμη σας.

 

Στάλθηκε από το GT-I9300 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Ελληνικό ..η διεθνή αμπελώνα ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Θα προτιμούσα κάτι Ελληνικό...

 

Στάλθηκε από το GT-I9300 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

Γιώργο εγώ θα έκανα την υπέρβαση και θα έπινα ένα λευκό καλό Ασυρτικο (Νυχτέρι Σιγαλα πχ) η κάτι από εδώ κρητικό Άσπρο λαγο βυδιανο Δουλουφάκη η λευκή Διαμαντόπετρα

από κόκκινα εάν μείνεις θα ελεγα .. Ξινομαυρο μια καλη ετικέτα( γη και ουρανός) τώρα για κοκορέτσια ,Syrah καρφωτό ;)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Today's Birthdays

    1. cube
      cube
      (16 years old)
    2. petran13
      petran13
      (45 years old)
    3. Valeria
      Valeria
      (45 years old)
  • ONLINE

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      19,150
    • Total Posts
      460,794
  • Member Statistics

    • Total Members
      8,728
    • Most Online
      4,284

    Newest Member
    XanderMorris
    Joined
×
×
  • Create New...