agavalas 1,000 Report post Posted October 20, 2016 (edited) Αφιερωμένα στα παιδιά από Νάουσα. .. οσομπουκο και :Στάλθηκε από το SM-A500FU μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Edited October 23, 2016 by agavalas 6 Quote [/img] Share this post Link to post Share on other sites
Dim 4,703 Report post Posted October 21, 2016 Respect 1 Quote carpe diem Share this post Link to post Share on other sites
agavalas 1,000 Report post Posted October 26, 2016 Χάλια πάλι σημερα Στάλθηκε από το SM-A500FU μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2 Quote [/img] Share this post Link to post Share on other sites
Γιωργος-Κορινθος 747 Report post Posted October 26, 2016 Ξεκινήσαμε και 'μεις. Στην υγειά του Δημήτρη! Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
agavalas 1,000 Report post Posted October 30, 2016 (edited) Υπάρχουν και κρασιά του Σούπερ μάρκετ που αφήνουν πολύ ωραίες εντυπώσεις ... Μην κολλάμε σε μεγάλες ετικέτες μόνο .. Edited October 31, 2016 by agavalas 3 Quote [/img] Share this post Link to post Share on other sites
Γιωργος-Κορινθος 747 Report post Posted October 31, 2016 Το Νόστος πάντως δεν το βρίσκουμε εύκολα, εκτός από τις μεγάλες κάβες τις Αθήνας. Ο Παπαϊωάννου πάντως είναι στα ράφια των ΑΒ. Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
agavalas 1,000 Report post Posted October 31, 2016 Το Νόστος πάντως δεν το βρίσκουμε εύκολα, εκτός από τις μεγάλες κάβες τις Αθήνας. Ο Παπαϊωάννου πάντως είναι στα ράφια των ΑΒ. Sent from my iPhone using Tapatalk Όποιος ψάχνει βρίσκει Σήμερα βρηκα 2 Νοστος Grenache του 2010 σε πολύ καλή τιμή ... 1 Quote [/img] Share this post Link to post Share on other sites
Dim 4,703 Report post Posted October 31, 2016 http://www.nemeanwines.gr/εγχειρίδιο-πωλήσεω/εγχειρίδιο-πωλήσεων Quote carpe diem Share this post Link to post Share on other sites
agavalas 1,000 Report post Posted October 31, 2016 http://www.nemeanwines.gr/εγχειρίδιο-πωλήσεω/εγχειρίδιο-πωλήσεων ERROR_DEFAULT_404 PAGE NOT FOUND: Quote [/img] Share this post Link to post Share on other sites
Dim 4,703 Report post Posted October 31, 2016 Όντως. Μπες από το σάιτ Quote carpe diem Share this post Link to post Share on other sites
Dim 4,703 Report post Posted October 31, 2016 http://www.nemeanwines.gr/εγχειρίδιο-πωλήσεω/εγχειρίδιο-πωλήσεων Quote carpe diem Share this post Link to post Share on other sites
Γιωργος-Κορινθος 747 Report post Posted November 1, 2016 Όποιος ψάχνει βρίσκει Σήμερα βρηκα 2 Νοστος Grenache του 2010 σε πολύ καλή τιμή ... Θα μας πεις που να ρίξουμε κανα μάτι; Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
agavalas 1,000 Report post Posted November 1, 2016 Θα μας πεις που να ρίξουμε κανα μάτι; Sent from my iPhone using Tapatalk Γιώργο υπάρχει μια αλυσίδα σούπερ Μάρκετ στην Κρήτη Χανιώτικη ονόματι ΙΝΚΑ .. εκεί τα βρήκα 'ως γνωστών οι Χανιώτες αλληλοϋποστηρίζονται μόνο εκεί ...εννοώ σε σούπερ μάρκετ ..έδωσε ο Μανουσάκης τα άλλα σε κάβες ... και εδώ έχει https://www.greeceandgrapes.com/red-wine-nostos-grenache-nostos-wines 1 Quote [/img] Share this post Link to post Share on other sites
agavalas 1,000 Report post Posted November 3, 2016 Άλλη μία βράδια αφιερωμένη στην Μαυροδάφνη Ξηρή . Μια ποικιλία παρεξηγημένη στην Ελλάδα μιας και μεγάλο ποσοστό θεωρεί ότι υπάρχει μόνο σε κρασί επιδορπίου ( γλυκιά ) Σε ξηρή όμως σε blend και μονοποικιλιακή βγάζει μεγάλα κόκκινα κρασιά. Σύνολο στην Ελλάδα βρήκαμε 13 μαζί με την Laoura nera Αχαιών Οινοποιητική άλλα μια που είχα εγώ την είχα πιει πρόσφατα και δεν κατέστη δυνατών να την αντικαταστήσω. 4 Quote [/img] Share this post Link to post Share on other sites
agavalas 1,000 Report post Posted November 24, 2016 ΑΣΥΡΤΙΚΑ ΣΑΝΤΟΡΊΝΗ Δεξαμενή vs Βαρέλι Sent from my SM-T585 using Tapatalk 3 Quote [/img] Share this post Link to post Share on other sites
Γιωργος-Κορινθος 747 Report post Posted November 27, 2016 Σεμνά και ταπεινά χθες με δυο μπουκάλια ξινόμαυρο. Sent from my iPhone using Tapatalk 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dim 4,703 Report post Posted November 27, 2016 Λαγός. Κορυφή. Και η πάπια Καλή ήταν. 2 Quote carpe diem Share this post Link to post Share on other sites
agavalas 1,000 Report post Posted November 30, 2016 Σεμνά και ταπεινά και εμείς !!!!!! Στάλθηκε από το SM-A500FU μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2 Quote [/img] Share this post Link to post Share on other sites
agavalas 1,000 Report post Posted December 1, 2016 Nostos Blend 2001 δεν υπάρχει λέμε !!!!!!!!! Στάλθηκε από το SM-A500FU μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote [/img] Share this post Link to post Share on other sites
agavalas 1,000 Report post Posted January 19, 2017 Μιας που θα αργήσω ακόμα να πάω Άλπεις για σκί φέτος και τα ελληνικά χιονοδρομικά έχουν φάει Χ με αυτά που γράφετε πλην Βασιλιτσας που αν κάτσει λέω να πάω ένα 2ημερο να δω εκείνον που καταστρέφει τα Volkl ( Miscelano ακούει ?) Ας ποστάρω κάτι εδώ ..γιατί οι υπόλοιποι μάλλον είναι σε κατάσταση fitnes λόγω σαιζόν όλα ξεχωριστά με το Οπούς ΙΒ να παίρνει τις καλύτερες εντυπώσεις !!!!! Είναι σε άλλη κατηγορία και από το Cru Barbera 1 Quote [/img] Share this post Link to post Share on other sites
7ψυχος_gtsap 1,066 Report post Posted January 19, 2017 Αυτό που λες είναι απόλυτα σωστό και με την μεταφορική έννοια αλλά, δυστυχώς, και με την κατά λέξη σημασία: 2001 δεν βρίσκεις πουθενά, άντε να πετύχεις κανένα 2010. άλλως 2013 Nostos Blend 2001 δεν υπάρχει λέμε !!!!!!!!! 1 Quote Όλα τα βουνά είναι καλά. Όλοι οι skier είναι καλοί. Μόνο μερικοί άτυχοι στη ζωή άνθρωποι υπάρχουν. Share this post Link to post Share on other sites
Γιωργος-Κορινθος 747 Report post Posted January 19, 2017 Άκου fitness...ίσα ίσα που με καλό κρασί κρατάς την φόρμα σου![emoji12] Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
miltos 484 Report post Posted January 19, 2017 Το μαγικό βουνό του λαζαρίδη είμαιο μοναδικός που το θεωρεί πολύ μέτριο? Quote http://beliaswines.gr/ Share this post Link to post Share on other sites
miscelano 3,150 Report post Posted January 19, 2017 η σαντορινη του σιγαλα παλι τα σπαει!!! 2 Quote οι πουδρες και τα ψαρια, τρωγονται φρεσκα! Share this post Link to post Share on other sites
Γιωργος-Κορινθος 747 Report post Posted January 19, 2017 Το μαγικό βουνό του λαζαρίδη είμαιο μοναδικός που το θεωρεί πολύ μέτριο?Μίλτο σούπερ ειδικός master of wine δεν είμαι, αλλα είναι ένα υπέροχο κρασί που δέχεται μακρά παλαίωση και σίγουρα αξίζει να το πιεις μετά από αρκετά χρόνια. Θυμάμαι τον χειμώνα του 2007 που ήπιαμε στον Θωμά ένα μαγικό βουνό του '85. Ούτε ο ίδιος δεν πίστευε ότι άντεξε και ότι ήταν από τα καλύτερα Ελληνικά κρασιά που έχει δοκιμάσει. Sent from my iPhone using Tapatalk 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites