kostakiskal 10 Report post Posted October 6, 2008 (edited) Προς Batucada: Στάθηηηηηηηηηηηη, να πάρεις άμεσα να δοκιμάσες το καινούργιο κρασι του Κυρ-Γιάννη, το ΄΄Διάπορος΄΄.Δεν εχει φτάσει ακόμα στις κάβες της Νότιας Ελλάδας και χρειάζομαι μια εκτίμηση άμεσα.Η διαφήμιση λέει οτι θα ειναι στις κάβες απο τον Οκτωβριο και θα ειναι μικρη παραγωγή.Για πήγαινε παρτο καθότι βορειοελλαδίτης και πες μας τι λέει.Η συνθεση του πάντως φαίνεται ενδιαφέρουσα.Ειναι Ξινόμαυρο με πινελιές Syrah Edited October 6, 2008 by kostakiskal Quote ''The world is a comedy for those who think and a tragedy for those who feel'' Horace Walpole Share this post Link to post Share on other sites
stefoxe1975 1 Report post Posted November 24, 2008 Το Σάββατο πήρα από τον Σείριο 3 κρασάκια, τα δύο έκαναν φτερά, Syrah Λαζαρίδη 2005 και Merlot Λαζαρίδη 2005, το syrah μου άρεσε πολύ ...και σε καλή τιμή κάτι λιγότερο από 9ευρώ. Το τρίτο είναι το Κτήμα Αλφα με ξινόμαυρο,merlot, syrah το αφήνω για Xmas.Νομίζω πως το πήρα και σε εξαιρετική τιμή 19,20 Quote Share this post Link to post Share on other sites
batucada 7 Report post Posted November 24, 2008 Νομίζω πως το πήρα και σε εξαιρετική τιμή 19,20 Τζάμπαντάν... Εχει καλές τιμες ο Σειριος τελικά αλλα οχι και πολυ μεγάλη ποικιλία νομίζω.... στα κρασιά μιλάμε. Quote kill your television father of day, father of night Share this post Link to post Share on other sites
stefoxe1975 1 Report post Posted November 24, 2008 Όντως υστερεί σε ποικιλία ,αλλά κάποιες ετικέτες είναι σε super τιμές. Βρήκα και συμπαθητικές εκδόσεις σε magnum (1,5λτ) . Εχει και τον Διαπορο του Κυρ-Γιάννη σε τιμή υψηλή , αν θυμάμαι καλά στα 22-23 ευρώ. Quote Share this post Link to post Share on other sites
batucada 7 Report post Posted November 24, 2008 Δεν το δοκίμασα αυτο το κρασί.. ακόμα Quote kill your television father of day, father of night Share this post Link to post Share on other sites
A.K 0 Report post Posted November 24, 2008 Δεν το δοκίμασα αυτο το κρασί.. ακόμα ΤΩΡΑ ΜΑΛΙΣΤΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Αυτες ειναι συζητησεις!!!! οχι ακτινες στροφης,σκληροτητες,η κατοσταρα μεση ειναι η καλυτερη...οχι,οχι!!!! η 76 μεση ειναι καλυτερη κ αλλα τετοια!!! επιτρεψτε μου να καταθεσω την ταπεινη μου αποψη για 2 κρασια. μακραν το καλυτερο κρασι που εχω δοκιμασει ειναι ενα TIGNANELLO 2004.(ανθρωπινης τιμης) τοπος δοκιμης ενα απομερο 'ταβερνακι' μεταξυ alagna και varallo στην βορειο Ιταλια εν μεσω χιονοθυελλας..... εξαιρετικος συνδυασμος!! αργοτερα εμαθα οτι το εν λογω εστιατοριο βρισκεται αναμεσα στα κορυφαια ολοκληρης της ιταλιας!τιμη φιαλης περιπου 80e. η επομενη μερα για heliskiing στο monterosa συμπληρωσε το καρε του καλυτερου ταξιδιου που εχω κανει στην ευρωπη(μεχρι τωρα...) απο τοτε (Χειμωνας 2005) το εχω βρει σε διαφορα (πολυ λιγα) εστιατορια κ παντα το προτιμω. το εχω βρει επισης σε καβα-μεζεδοπωλειο στον πεζοδρομο του kitzbuhel με τιμη καβας που.... δεν θυμαμαι ετσι οπως ημουν.... στα δικα μας τωρα. οτι πιο τιμιο εχω δοκιμασει τα τελευταια χρονια ΜΟΣΧΟΜΑΥΡΟ ΤΣΑΝΤΑΛΗ. ειδικα τον περυσινο χειμωνα ηταν ο...τριτος της παρεας σχεδον καθημερινα.τιμη γυρω στα 5e(ΤΖΑΜΠΑ για τετοιο κρασι). επειδη εχω ακομα δεν εχω προβει σε προμηθειες δεν ξερω αν εχει ακριβυνει... καλο 'απλο' κρασι χωρις περικοκλαδες στην γευση κ σιγουρα καλυτερο ,για μενα τουλαχιστον,απο πολλες μοδατες εττικετες που επιδεικνυονται σε δηθεν καλα Restaurant.... κατι μου λεει πως μονο αυτο το topic θα παρακολουθω... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MakisM 3,965 Report post Posted November 24, 2008 Αμα το παρακολουθεις...και το ακολουθεις... 76 μεση ουτε στον υπνο σου... Quote Share this post Link to post Share on other sites
A.K 0 Report post Posted November 24, 2008 Αμα το παρακολουθεις...και το ακολουθεις... 76 μεση ουτε στον υπνο σου... μονο με 76αρια κανω...εδω κ πολλα χρονια! εκτος αν εννοεις την δικια μου μεση 76,ποτε πραγματι ουτε στον υπνο μου!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
MakisM 3,965 Report post Posted November 24, 2008 ...εκτος αν εννοεις την δικια μου μεση 76,ποτε πραγματι ουτε στον υπνο μου!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
batucada 7 Report post Posted November 24, 2008 οτι πιο τιμιο εχω δοκιμασει τα τελευταια χρονιαΜΟΣΧΟΜΑΥΡΟ ΤΣΑΝΤΑΛΗ. Το Μοσχόμαυρο ειναι τοπικός οινος των Γρεβενών και της επαρχίας Βοΐου. Ειναι παρακλάδι του ξυνόμαυρου, αλλά δεν εχει την ευαισθησία του και κατά την ταπεινή μου γνώμη δεν μπορεί να βγάλει κρασιά οπως το Ξυνόμαυρο. Κατα τ΄αλλα ειναι οντως καλη πρόταση με βαριά λιπαρά κρέατα και σε παρέες που πίνουν πολυ... Ξερεις καλυτερα να τους ταίζεις παρά να τους ποτίζεις... Μια επίσης καλη πρόταση για Μοσχόμαυρο ειναι του Ζερβα με παραγωγή και εμφιάλωση στα Γρεβενά. Θα το βρεις σε τοπικές ταβέρνες αλλά και εμφιαλωμένο οταν ανέβεις Βασιλιτσα σε διάφορες κάβες της πόλης. Και εχω μέση κάτω απο 76... Quote kill your television father of day, father of night Share this post Link to post Share on other sites
kostakiskal 10 Report post Posted November 24, 2008 (edited) ωραία συζήτηση! Λοιπόν το ''Διάπορος'' το δοκίμασα.Εξαιρετικό κρασί.Με όλα τα χαρακτηριστικά του ξινόμαυρου (ντοματιλα κλπ).Στα μείον του, υψηλός αλκοολικός βαθμός (14,5) και λίγο εντονο τ ο βαρέλι.Κατα τα άλλα εξαιρετικό αν και πολύ ακριβό.Στη καβα το βρηκα 27 ευρώ τιμή που θεωρώ εξωπραγματική.Δεν νομίζω οτι αξίζει τ όσα. Με ενα 15ευρω θα ηταν μια χαρά.Να ξερετε όλοι όμως, οτι οι κάβες ΒΑΡΑΝΕ στο κεφάλι.Την παρασκευή πήγα στην αθηνα στον Ανθίδη, ισως μια απο τ ις πιο ενημερωμενες κ΄'αβες όπου εκανα και μια προμήθεια σ ε κρασιά του νεου Κόσμου γαιτί ηθελα να τα δοκιμάσω.Βρηκα ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ αποκλισεις απο τα οινοποιεία.Π.χ. Το Merlot 2005 του παλυβού, ε να εξαιρετικό ρκασί το αγοράζω απο το οινοποιείο 15 ευρώ.Ο Ανθίδης το είχε 36.Νομίζω λοιπόν οτι τα οινοποιεία ειναι μονόδρομος. Ξέχασα!δοκίμασα ενα επίσης εξαιρετικό κρασί που το έψαχνα και΄ρό.Είναι το 851 alt του Κτηματος Πυργάκη.Πρόκειται για συνδυασμό Cabernet,merlot και μια καινούργια ποικιλία εξαιρετική που ε΄χει ε ρθει προσφατα το Petit Verdot.Είναι ο μονος που παραγει τ ετοιο και ετοιμάζεται και ο Παπαιωάννου απ'οτι άκουσα να λανσαρει ενα τετοιο κρασί.Δοκιμαστε το (αν και αυτο λιγο ακριβό στα 24 ευρω). Προς STefoexe: ΜΗΝ κανεις το λαθος και πιείς το Κτημα Αλφα απο το μπουκάλι κατευθείαν.Μεταγγισε το σε καράφα (αν εχεις ντεκαντερ ακομα καλύτερα) και πιες το σε καμμια ώρα.Εμφιαλώνεται αφιλτράριστο και ενδεχομένως να το σιχαθεις αν δ εν έχεις συνηθίσει (αφήνει μεγάλο υπόλλειμα).Κατα τα άλλα το Syrah που πήρες ειναι απο τα καλύτερα ελληνικά κρασιά. Το Τignanello Antonioni ειναι οντως εξαιρετικό κρασί.Αποτελείται απο Sangiovese , Cabernet sauvignon και Cabernet Franc.Απο τα πολύ καλά κρασιά.Νομίζω δε οτι Sangiovese βγαίνει και στην ελλάδα απο τον Καρυπίδη νομίζω και ειναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ.Για να μας πει και ο Batu που ειναι καρυπιδάκιας Edited November 24, 2008 by kostakiskal Quote ''The world is a comedy for those who think and a tragedy for those who feel'' Horace Walpole Share this post Link to post Share on other sites
A.K 0 Report post Posted November 24, 2008 ΣΟΡΡΥ κιολας αλλα νομιζω πως ξερετε τα κρασια καλυτερα κ απο τα σκι!!!!!!!!!!!(αστειευομαι...) λοιπον... per i migliori amici(για τους καλυτερους φιλους). Αφρωδης ελαφρα γλυκος οινος απο πολυ μικρο παραγωγο της ιταλιας. το ειχα δοκιμασει στο 'βαρουλκο' πριν χρονια κ το ξαναβρηκα στην Pavia προπερσι στην osteria {la torre degli aquila}. βρειτε το μου κ απο μενα οτι θετε... Quote Share this post Link to post Share on other sites
bialex 276 Report post Posted November 24, 2008 ωραία συζήτηση! Ξέχασα!δοκίμασα ενα επίσης εξαιρετικό κρασί που το έψαχνα και΄ρό.Είναι το 851 alt του Κτηματος Πυργάκη.Πρόκειται για συνδυασμό Cabernet,merlot και μια καινούργια ποικιλία εξαιρετική που ε΄χει ε ρθει προσφατα το Petit Verdot. Και που το βρήκες??? Προσπαθώ να το βρώ αλλά τιποτα Το είχα δοκιμάσει στην Νεμέα το τριήμερο των εκδηλώσεων και μου άρεσε πολύ. Προσπάθησα να το αγοράσω αλλά μου είπε ότι έχει τελιώσει Quote Share this post Link to post Share on other sites
kostakiskal 10 Report post Posted November 24, 2008 Πήγαινε μια βόλτα στον Πυργάκη .Κοντα σου ειναι ορεινή Αιγιαλεία , επάνω στον Ασπρόκαμπο και όλο και κατι θα βρεις.Διαφορετικά στον Ανθίδη σ την Αθήνα αλλα 27 ευρά μόνο.Αν πας στο οινοποιείο παρε και τη Νεμεά που βγαζει, νομίζω λεγεται Σπηλιά.Ο Ανθίδης έχει 2 κάβες, μια στο κολωνάκι και μια στο μαρούσι επι τ ης κηφισσίας (www.anthidis.gr). Quote ''The world is a comedy for those who think and a tragedy for those who feel'' Horace Walpole Share this post Link to post Share on other sites
bialex 276 Report post Posted November 24, 2008 Πήγαινε μια βόλτα στον Πυργάκη .Κοντα σου ειναι ορεινή Αιγιαλεία , επάνω στον Ασπρόκαμπο και όλο και κατι θα βρεις.Διαφορετικά στον Ανθίδη σ την Αθήνα αλλα 27 ευρά μόνο.Αν πας στο οινοποιείο παρε και τη Νεμεά που βγαζει, νομίζω λεγεται Σπηλιά.Ο Ανθίδης έχει 2 κάβες, μια στο κολωνάκι και μια στο μαρούσι επι τ ης κηφισσίας (www.anthidis.gr). Ευχαριστώ για την άμεση ενημέρωση Στην Αιγιάλεια είμαι εγώ. Ο Πυργάκης απ΄ότι είδα είναι στην ορεινή Κορινθεία . Σύντομα προετοιμάζεται επίσκεψη για προμήθειες κατ΄ευθείαν από τον παραγωγό. Quote Share this post Link to post Share on other sites
eleni 343 Report post Posted November 26, 2008 Έχει την έκθεση κρασιού και προιόντων Γαστρονομίας στο λιμάνι Θεσ/κης το άλλο Σ/Κ (ο χάρτης των γεύσεων). Αν έχει χιόνια τι μας νοιάζει... Quote Share this post Link to post Share on other sites
batucada 7 Report post Posted December 6, 2008 Ενα μεγάλο κρασί σε εξαιρετικά χαμηλη τιμή, περίπου 11 ευρό, ειναι το Ρ62 του Κτηματος Παυλου με 50% συρα-ξινόμαυρο. Τοπος παραγωγής Αγιος Παντελεήμων κοντά στο Αμύνταιο, οπου μας χαρίζει εξαιρετικά κρασιά γενικότερα. Εάν το βρείτε μη διστάσετε ειναι εξαιρετικό. Στέφανε το εχει η γνωστή κάβα... Quote kill your television father of day, father of night Share this post Link to post Share on other sites
vicmar 0 Report post Posted December 10, 2008 Στάθη καταρχήν χαίρομαι που τα λέμε πλέον και από το forum του snowclub.(αδερφός anemar). Νομίζω πως μπορώ να σε βοηθήσω να μάθεις ακόμα περισσότερα περί οίνου και οινολογίας αφού σπουδάζω στο τμήμα επιστήμης και τεχνολογίας τροφίμων της Γεωπονίας και έχουμε ειδικό μάθημα περί οινολογίας.Οπότε στην επόμενη συνάντηση μας, μπορώ αν θέλεις να σου φέρω 2 βιβλία που διαπραγματεύονται με την τεχνολογία και τεχνογνωσία του οίνου. Πιστεύω ότι θα τα βρεις πολύ ενδιαφέροντα!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
batucada 7 Report post Posted December 10, 2008 super... Ευχαριστώ Βίκτορα... Quote kill your television father of day, father of night Share this post Link to post Share on other sites
stefoxe1975 1 Report post Posted March 4, 2009 Μετα από πολύ καιρό ας γράψω τις εντυπώσεις για κάποια κρασιά που δοκίμασα 1. Κτημα Αλφα 2005 . Τελικά μιλάμε για ποιημα. Μάλιστα δεν κατάφερα να το εχω 1ωρα ανοιχτο , στο μισάωρο το δοκιμασα. Ετσι όσο περνούσε η ώρα τόσο πιο ωραίο ήταν. 2. Κοκκινόμυλος , Τσελεπου 2004 . Μεγάλο Merlot. 3. Cabernet Αντωνόπουλου. Περίμενα κάτι παραπάνω. Αγόρασα επίσης Αβαντίς syrah 2005, Τεχνη Αλυπίας Red , ΚΑΙ σημερα ένας κάλός φίλος μου έφερε 2 φιαλες ΚΤΗΜΑ ΑΛΦΑ Α1 2004 , για special καταστάσεις από πολλους θεωρείται το κορυφαίο κόκκινο. Μαυροδάφνη και Montepulciano συνθετουν το παραπάνω κρασί του 2004 και από ότι ξέρω του 2005 είναι μόνο Montepulciano. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kostakiskal 10 Report post Posted March 4, 2009 Λοιπόν, ευκαιρίας δοθείσης Ο Κοκκινόμυλος ειναι ενα κρασί που ποτέ δεν με ενθουσίασε σε σχέση με την τιμή του!καλό, αλλά υπερβολικά ακριβό.Το Αβαντις Συρά εξαιρετικό αλλά με κενυριζουν πολύ αυτοί που εμφιαλώνουν τα κρασιά αφιλτράριστα.Και το Κτημα Αλφα καλό κρασί, αλλά και αυτό όχι για 25 ευρώ το μπουκάλι. Ενα εξαιρετικό merlot που δοκιμασα πρόσφατα το Ηδυσμα Δρυός απο την ''Τεχνη οίνου''.Εξαιρετικό! Και επίσης ενας καταπληκτικός συνδυασμός που θα πάιξει πολύ στο μέλλον και ειναι πολύ καλή ιδέα να το παρετε αν τ ο βρειτε γιατι βγηκε σε πολύ λίγες φιάλες.Syrah-Αγιωργητικο Λαυκιώτη (www.lafkiotis.gr) 2006.Εξαιρετική επιλογή.Αν δ εν βρειτε αυτό υπάρχει με τα ίδια περιπου χαρακτηριστικά το Κτημα Γαιας S.Aκριβό αλλά καλό! Στέφανε γαι το cabernet νεα Δρυς του Αντωνόπουλου δεν έχεις δικιο!θεωρειται (και ειναι) μεσα στα καλύτερα 10 ελληνικά κόκκινα. Έπίσης ο Αντωνόπουλος έχει μια πολύ καλή επιλογή :Γεροντοκλημα ρεματιάς Syrah-Merlot.Δοκιμασε το Quote ''The world is a comedy for those who think and a tragedy for those who feel'' Horace Walpole Share this post Link to post Share on other sites
stefoxe1975 1 Report post Posted March 4, 2009 Κωστα Δεν ήπια το Νέα Δρυς , αλλά την Ιδιωτική συλλόγή Αντωνόπουλου Quote Share this post Link to post Share on other sites
MakisM 3,965 Report post Posted March 4, 2009 ... αλλά την Ιδιωτική συλλόγή Αντωνόπουλου Ολη μονος σου ρε θηριο; Quote Share this post Link to post Share on other sites
kostakiskal 10 Report post Posted March 4, 2009 Πήγαινε παρε το Νεα Δρυς Στέφανε και πιες το όλο μόνος σου.Μην ακούς το Μάκη! (θα με θυμηθείς!εχεχεχεχεεχ) Quote ''The world is a comedy for those who think and a tragedy for those who feel'' Horace Walpole Share this post Link to post Share on other sites
miltos 484 Report post Posted March 4, 2009 O Άλφα όντως παράγει ορισμένα πολύ ποιοτικά κρασιά και κατά την γνώμη είναι και κοντά στην περιοχή μου και τον εχω γνωρίσει κιόλας αφου ασχολούμε και εγώ με την παραγωγή οίνου.Η καλύτερη πάντος φιάλη που έχω δοκιμάσει από ντόπιες ετικέτες είναι το κόκκινο του Μπελιά εκπληκτικό κρασί με πλούσια αρώματα και σχετικά καλή τιμή κάπου στα 20 ευρώ αν σκεφτείς πως πρόκειτε για βιολογικό κρασί δοκιμάστε το και τα λέμε Quote http://beliaswines.gr/ Share this post Link to post Share on other sites