Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
batucada

Οἶνος Εὐφραίνει Καρδίαν Χιονοδρόμου!

Recommended Posts

Μόνο για Μοσχοφίλερα δλδ να μιλάμε και Αγιορείτικα;

  • Like 1

carpe diem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μόνο...τα ξινόμαυρά σας και πάνω από τη Λαμία ρε!!! :P


sinox-0.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το τελευταίο ρε Lappas τι το άφησες; απάντηση στο τεστ ήταν! ή ήπιες κιόλας;


carpe diem

Share this post


Link to post
Share on other sites

χαχαχαχαχαχαχαχαχα!!!!!

 

Για να δημιουργήσω καινούργιο θέμα στο οποίο θα μεταφέρω τα άλλα, πρέπει να γράψω ένα post (το οποίο μετά το διαγράφω). Ε, εσύ τσίμπησες! :P


Make Parnassos Great Again!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εγω φταίω λοιπόν που σε εκτιμώ και σπεύδω να στηρίξω τις ενέργειές σου. ΟΚ!!!! χικ χικ

  • Like 1

carpe diem

Share this post


Link to post
Share on other sites

ειχει ωραια κρασια και κατω απ τ αυλακι αλιμονο αλλα τα δικα μας τα κοκκινα δεν τα πιανετε....μιλαμε για κολοσους...ναουσσα, αμυνταιο, βελβεντο, γουμενισσα κλπ κλπ...τι να λεμε!!!


οι πουδρες και τα ψαρια, τρωγονται φρεσκα!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τα δικά μας τα κόκκινα είναι βασιλιάδες. Δράμα, Καστορια επίσης, Κοζάνη ένας γνωστός μου - πολύ καλός κλπ

  • Like 1

carpe diem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Να ευλογισουμε τα γένια μας χαχαχ


οι πουδρες και τα ψαρια, τρωγονται φρεσκα!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μόνο για Μοσχοφίλερα δλδ να μιλάμε και Αγιορείτικα;

 

ΟΚ Για φρέσκα μοσχοφίλερα να πάμε στην Μαντίνεια αλλά για Αγιορείτικο.....μάλλον.... πρέπει να πάμε στον Εφραίμ :shock: :shock: (πάντως σε πρόσφατη επίσκεψή μου στην μονή Βατοπεδίου μας είχαν προσφέρει καταπληκτικό κρασί ανήμερα της γιορτής του μοναστηριού)

 

Τώρα για αγιοργήτικο θα πάμε προς Νεμέα μεριά :wine: :wine: :wine:

 

Πολύ χαίρομαι που ξαναήλθε αυτό το θέμα στην επιφάνεια. Τόσο που έβαλα ένα ποτήράκι Πολυποίκιλιακό Χατζημιχάλη,ερυθρό φυσικά

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τόσοι το διάβασαν, μόνο ένας το κατάλαβε. Πάλι καλά!!!!!! Πάντως του συνεταιρισμού της Νεμέας, είναι εξαιρετικό για επιτραπέζιο, καθημερινό!!!!!


carpe diem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ωραιο τοπικ! Εγω για καποια χρονια επαιρνα μουστο αγιωργιτικο απο Νεμεα (πηγαινα στο σπιτι του παραγωγου και το επαιρνα) και εφτιαχνα το δικο μου. 100 λιτρα να βγαλουμε τη χρονια ρε παιδι μου.

 

Κανα 2 χρονια τωρα δεν προλαβαινω και το παιρνω (το ιδιο) ετοιμο. Το θεωρω απο τα καλυτερα λεφτα που ´επενδυώ´ καθε χρονο :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ωραιο τοπικ! Εγω για καποια χρονια επαιρνα μουστο αγιωργιτικο απο Νεμεα (πηγαινα στο σπιτι του παραγωγου και το επαιρνα) και εφτιαχνα το δικο μου. 100 λιτρα να βγαλουμε τη χρονια ρε παιδι μου.

 

Κανα 2 χρονια τωρα δεν προλαβαινω και το παιρνω (το ιδιο) ετοιμο. Το θεωρω απο τα καλυτερα λεφτα που ´επενδυώ´ καθε χρονο :)

 

Κάναμε κι εμείς το ίδιο ακριβώς από Νεμέα! Όταν γινότανε η εμφιάλωση ήταν όλα τα λεφτά!

 

Το Αγιωργήτικο είναι κορυφαίο κόκκινο κρασί και το Μοσχοφίλερο μαζί με το Ασσύρτικο από τα κορυφαία λευκά.


sinox-0.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εχει μπερδευτει το αλογομουλαρο

 

Αγιωργιτικο δεν ειναι νεμεατικο

 

Η νεμεα εχει δικια της ποικιλια

 

Φιλερι υπαρχει μονο στη Μαντινεια

 

 

 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στα ταξίδια προς τις ευρωπαϊκές χώρες που συχνά κάνω :P , έχω παρατηρήσει με λύπη μου οτι καλό κρασί στα ράφια των κατά τόπους supermarkets δεν μπορείς να βρεις με τιμή γύρω στα 10€.

Το τι σκουπίδι πουλάνε και έχουν το θράσος να το αποκαλούν κρασί δεν περιγράφεται.

Τουλάχιστον σε μας βρίσκεις Γιαννακοχώρι στα 9,70€, Παράγκα κυρ Γιάννη στα 7,80€, Κατώγι Αβέρωφ στα 8,20€ Ερυθρό Σπυρόπουλου στα 6,70€, Αθανασιάδη ερυθρό στα 6,70€ και τόσες επιλογές που σίγουρα θα έκαναν τους Αυστριακούς και λοιπούς Ευρωπαίους να κοκκινίζουν από ντροπή.

Και επειδή θα επισκεφτώ πάλι την Αυστρία αν κάποιος φίλος γνωρίζει οίνο που να παίζει γύρω στα 10€ και να μπορεί να κοιτάξει στα μάτια τα παραπάνω αγιάσματα (καλά δεν υπάρχει περίπτωση να λάβω απάντηση) παρακαλώ ας με ενημερώσει.

Όχι τίποτα άλλο αλλά για να αποφύγω τα crash tests με το στομάχι μου.

Edited by Velissarios
  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εχει μπερδευτει το αλογομουλαρο

 

Αγιωργιτικο δεν ειναι νεμεατικο

 

Η νεμεα εχει δικια της ποικιλια

 

Φιλερι υπαρχει μονο στη Μαντινεια

 

Μήπως εννοείς Αγιορείτικο ??

 

Το αγιωργίτικο είναι μια ποικιλία που μπορεί να δώσει και άλλους τύπους κρασιών, όπως εξαίρετα ροζέ ή εκπληκτικά επιδόρπια κρασιά από λιαστά σταφύλια. Πολλοί παραβάλλουν τοαγιωργίτικο με την ιταλική ποικιλία σαντζιοβέζε, που δίνει τα πασίγνωστα κρασιά Chianti. Το αγιωργίτικο είναι η ποικιλία του οίνου ΠΟΠ Νεμέα, από τη μεγαλύτερη ζώνη ονομασίας προέλευσης κόκκινου κρασιού στην Ελλάδα και παράλληλα, μια ποικιλία κορυφαίας ποιότητας. Το δίδυμο Νεμέα-αγιωργίτικο είναι άρρηκτα δεμένο, τόσο παραδοσιακά, καθώς η ποικιλία καλλιεργείτο μόνο στη Νεμέα και την ευρύτερη περιοχή της, όσο και στη σύγχρονη οινική Ελλάδα. Εν τούτοις, το κορυφαίο δυναμικό ποιότητας του αγιωργίτικου έπεισε πολλούς παραγωγούς να το φυτέψουν και σε άλλες περιοχές, όπως στον αμπελώνα της Βόρειας Ελλάδας ή αλλού στον αμπελώνα της Πελοποννήσου .

  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αυτό το τόπικ είναι παραμελημένο .. τι έγινε κανένα σας δεν ήπιε τις εορτές ?

 

 

Λοιπόν .. 2 ετικέτες που δοκίμασα πρόσφατα και μου άρεσαν πολύ:

 

 

Μέγα σπήλαιο ερυθρός ξηρός Κτήμα CAVINO Μαυροδάφνη 80%, Μαύρο Καλαβρυτινό 20% σοδειάς 2015

 

Πολύ κάλο και σε πολύ καλή τιμή για 10ετίας κρασί

 

Έντονο και πυκνό κόκκινο χρώμα. Στη μύτη μια πανδαισία αρωμάτων, όπου κυριαρχεί το δαμάσκηνο , πλαισιωμένο από άλλα ώριμα κόκκινα φρούτα, μπαχαρικά και γλυκές νότες καπνού. Πυκνό, ογκώδες και επιβλητικό στη γεύση. Η επίγευσή του είναι με ιδιαίτερα μεγάλη ένταση και διάρκεια .. 7,5 στα 10 από εμένα

 

 

 

Φωλιά Δρυός Κτήμα Αμπελόεις λευκό ( παλαιωμένο 12 μήνες σε βαρέλι ) Chardonnay 100% και με Γυάλινο πώμα αντί για φελλό

 

Έντονο χρυσοκίτρινο χρώμα. Ανθικά αρώματα που ακολουθούν νότες από καραμελωμένα φουντούκια. Είναι ένα κρασί που εξέπληξε ευχάριστα με το σώμα του και την επίγευση του μιας και εγώ τα άσπρα τα θεωρώ λίγο κολόνιες..

τέλος το γυάλινο πώμα όλα τα λεφτά ... το μπουκάλι με το πώμα το κράτησα για φύλαξη τσικουδιάς

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ηπιαμε με τον skimad και τον Bmw προχθες ενα κοκκινελι στου Πετροπουλου την ταβερνα που ηταν ολα τα λεφτα, αφου δεν ηθελα να φυγω να φανταστειτε, ηταν χυμα ομως!!!

Edited by spider
  • Like 2

Την υγειά μας παιδιά και όλα τα άλλα είναι....

The Daltons...jack

www.skimag.gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στις γιορτές ανακάλυψα τυχαία μία ετικέτα (Μεθυστάνες) που βγάζει ο ΝΤΟΥΓΚΟΣ στην Λάρισα: ξυνόμαυρο με προσθήκη σταυρωτού και κρασάτου.

 

Ένα από τα καλύτερα και πλέον πρωτότυπα-μοναδικά που έχω δοκιμάσει σε ξυνόμαυρο.

 

Επίσης κορυφαίο ως προς την σχέση τιμής/ποιότητας.

  • Like 3

Όλα τα βουνά είναι καλά. Όλοι οι skier είναι καλοί. Μόνο μερικοί άτυχοι στη ζωή άνθρωποι υπάρχουν.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Την ίδια πολυποικιλιακή σύνθεση έχει και η Ραψάνη του Τσάνταλη και ειδικά η reserve αξίζει πολλά!

  • Like 1

carpe diem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Την ίδια πολυποικιλιακή σύνθεση έχει και η Ραψάνη του Τσάνταλη και ειδικά η reserve αξίζει πολλά!

To Grand reserve ίσως ... λόγο παλαίωσης ..Πάντως γενικός αποφεύγω μεγάλες οινοποιητικές μονάδες ..

άλλα πάλι σε όσα σεμινάρια οινογνωσίας και γευσιγνωσίας που έχω συμμετάσχει στο τέλος όλα καταλήγουν με το ρητό ... "περί ορέξεως κολοκυθόπιτα" !!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εξ ου και τo παρακάτω, που όμως καταρρίπτει και τον πιο καταξιωμένο sommelier:

 

Ηπιαμε με τον skimad και τον Bmw προχθες ενα κοκκινελι στου Πετροπουλου την ταβερνα που ηταν ολα τα λεφτα, αφου δεν ηθελα να φυγω να φανταστειτε, ηταν χυμα ομως!!!

  • Like 1

"Ω ξειν', αγγέλειν ότι τήδε κείμεθα της χιονοδρομίας πειθόμενοι"

gifmaker_me2.gif.fbe136ebed00091d62648fa0ffc991ff.gif

Austrian Level 2 Ski Instructor

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...