Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
batucada

Οἶνος Εὐφραίνει Καρδίαν Χιονοδρόμου!

Recommended Posts

Το τριήμερο 6-8/3 θα διεξαχθει στα πλάισια της detrop 2009 , η Oenos 2009 με θέμα τι άλλο το κρασί , το αμπέλι και άλλα ενδιαφέροντα.

Εγω θα πάω μάλλον την Κυριακή 8/3 , όσοι πίστοι προσέλθετε.

Share this post


Link to post
Share on other sites

θα αφήσεις το σκι για να πας σε εκθεση κρασιού? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ασε είμαι κλεισμένος όλο το ΣΚ με υποχρεώσεις , οπότε σκι γιοκ.....

 

Οπότε,

Δε σκιάρεις που δε σκιάρεις δε πας για κανα κρασάκι

Share this post


Link to post
Share on other sites

αν δεν κάνω λάθος είχε και το προηγούμενο σκ έκθεση η ένωση οινοπαραγωγών βορείου Ελλάδος!

 

Δοκιμάστε το Sauvignon blanc με Ασύρτικο, Βίβλια Χώρα από τα πιο εντυπωσιακά λευκά κρασιά, το οποίο μάλιστα ήταν σε έλλειψη αρχές φθινοπώρου και όλες οι κάβες περίμεναν το νέο κρασί.

 

 

Κυκλοφόρυσε και το νέο Ευζην Wine για όσους ενδιαφέρονται


Je veux devenir calife a la place du calife

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nαι, 2-4/3 διεξηχθη και ο 9ος Διεθνης Διαγωνισμός Θεσσαλονίκης με ακρως ενδιαφεροντα αποτελέσματα!www.wineroads.gr


''The world is a comedy for those who think and a tragedy for those who feel''

Horace Walpole

Share this post


Link to post
Share on other sites

Λοιπόν, χτες πήγα στην oenos και ήταν super.

 

Δοκίμασα πάρα πολλά κρασία!!!!!! αλλά 6 ήταν μοναδικά κατα τη γνώμη μου.

 

1. Σύνορο , Σκούρας

2. Κτήμα Ιουλία 2006 , Ν.Λαζαρίδη

3. Α1 2005- Κτήμα Αλφα

4. Μαγικό Βουνό 04 - Κ.Λαζαρίδη

5. Ηδησμα Δρυος Μερλοτ- Τεχνη οίνου (Κώστα thanks)

6. Μετόχι - Τσάνταλη

 

Ειδικά για το τελευταίο ο συνδιασμός Cabernet-Λημνιο ήταν εκπληκτικός

 

Γενικά μια εξαιρετική έκθεση με παρουσία όλων των μεγάλων της Βόρειας Ελλάδας., αλλα με αρκετές ελλέιψεις απο Θεσσαλία ( Κατσαρός, Καρυπίδης) και Πελλοπόνησο (Τσέλεπος, Κτήμα Γαία ,Πάλυβος , Αντωνόπουλος,Σπυρόπουλος κ.α.).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ολα τα ανωτερω υπέροχα!αν εξαιρέσεις μονο το ''Μετόχι'' που κατα την γνώμη μου ειναι ενα ''πολύ δυσκολο'' κρασί (κάτι σ αν το ''Αβατον '' του Γεροβασιλείου), δεν μπορω να πω οτι το ευχαριστειεμαι δ εόντως!Κατα τα άλλα παρατηρείται επικρατηση του merlot σε όλες τις μορφές :rolleyes:

τα δοκιμασες όλα τα Merlot Στεφανε αχαχαχαχαχαχααχ!Ο Καρυπίδης δεν μπορω να πω οτι με έχει ενθουσια΄σει για την τιμή του βεβαια!

Και όλα τα λεφτά βεβαια το ''Συνορο'' του σκούρα!εχω κανα 6αρι μπουκα΄λια στην καβα του 2005 .Πολύ καλό κρασί και με τεραστια δυνατότητα εξελιξης!

Και κάτι άλλο βορειοελλαδιτικο εξαιρετικό :Το ''Γιαννακοχώρι 2006''!Ισως το καλύτερο value for money σημερα στην ελληνική αγορά!


''The world is a comedy for those who think and a tragedy for those who feel''

Horace Walpole

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ηπια το Σάββατο που μας πέρασε το Γιαννακοχώρι του 2006. Πραγματικά σπουδαίο κρασί σε σπουδαία τιμή.

Μέχρι τότε είχα δοκιμάσει μόνο του 2004 το οποίο επίσης μου είχε αφήσει άριστες εντυπώσεις.

 

Χτες συνοδεία μπακαλιάρου ανοίξαμε ένα Αμέθυστο 2008 λευκό Κ.Λαζαρίδη -σταθερή αξία - η ετικέτα .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δοκίμασα προχτες τον Βυσσινόκηπο από Πάλυβο , τρομερό κρασί νομίζω το καλύτερο ροζέ που έχω πιει σε νορμάλ τιμή 9ευρώ!!!!!!

 

Επίσης εξαιρετικό και οι 4 λίμνες του Κυρ-Γιάννη

Share this post


Link to post
Share on other sites
κορυφαίος όλων ο κατ'εμε καλύτερος σήμερα μικρός έλληνας παραγωγός και πολυβραβευμένος , ο Τσελεπός (www.tselepos.gr)..

 

Συμφωνω και επαυξάνω περι Τσέλεπου και Κοκκινομηλου 2004,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Παίδες, το καλοκαίρι ζητά μόνο ΜΙΑ ποικιλία: μοσχοφίλερο!

ολοφρεσκο, παγωμένο και με συνοδεία ψαριού και θαλασσινών. Δοκιμάστε την Μαντινεια Τσέλεπου. Κυκλοφοράει σε 2 εκδοχές. Απλή και ζυμωμένη σε βαρέλι. ΚΑΙ τα δυο ειναι κ-α-τ-α-π-λ-η-κ-τ-ι-κ-άαααααααα!

Αν θέλετε δε ακομα πιο ανεβασμένη γευση (αλλά και τιμή <_< ) δοκιμάστε την Μαντινεια Αντωνόπουλου.


''The world is a comedy for those who think and a tragedy for those who feel''

Horace Walpole

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η ταπεινή μου γνώμη είναι πως ο βασιλιάς όλων των ελληνικών λευκών ποικιλιών είναι το ΑΣΥΡΤΙΚΟ, όπου στην καλύτερη του εκδοχή (Σαντορίνη) δίνει εντυπωσιακά κρασιά είτε φρέσκα είτε παλαίωσης. Η κορυφαία έκφραση της συγκεκριμένης ποικιλίας νομίζω πως συναντάται στην ετικέτα του κτήματος Αργυρού. Αξίζει να δοκιμάσετε την φρέσκια εκδοχή "Ασύρτικο 2008", για μένα είναι το καλύτερο κρασί για το καλοκαίρι, ή και το "Κτήμα Αργυρού Βαρέλι" όπου διαπιστώνει κανείς την δυναμική της εν λόγω ποικιλίας όταν υποστεί παλαίωση.

 

Άξιο αναφοράς και best value for money ερυθρό κρασί πάλι από τον εν λόγω παραγωγό είναι το "Ατλαντίς". Η ποικιλία από όπου προέρχεται το συγκεκριμένο κρασί, Mαντηλαριά, είναι σχετικά άγνωστη αλλά η συγκεκριμένη οινοποίηση δίνει ένα εξαιρετικό κρασί σε πολύ καλή τιμή με εκπληκτικές δυνατότητες παλαίωσης.

Share this post


Link to post
Share on other sites

H Mανδηλαριά δεν ειναι σχετικά άγνωστη, αλλά μαζί με το Κοτσιφάλι δίνει τον ΟΠΑΠ ερυθρό οίνο Κρήτης (Αρχάνες και Πεζά, είναι 2 οι περιοχές). Μόνη της δεν έχει ιδιαιτερες δυνατότητες παλάιωσης και είναι κρασί το οποίο πρέπει να καταναλωθεί σχετικά φρέσκο. Γενικά πάντως, τα νησιά δεν βγάζουν μεγάλα κόκκινα κρασιά. Η Μανδηλαριά απανταται σε όλο το αιγαίο παντως ίσως λόγω της μη δυνατότητας ευδοκίμησης άλλων ποικιλιών (αν και εσχάτως στην κρητη έχουν φυτευθεί μεγάλες εκτάσεις με Syrah).

οσο για το ασυρτικο, ναι είναι χαρισματική ποικιλία και για αυτό έχει αρχίσει και καλλιεργειται και σε άλλες περιοχές της ελλάδας πλην της σαντορίνης. Το καλύτερο που έχω δοκιμασει είναι το Κτημα Σιγάλα (σε βαρέλι) αλλά και το Νυχτέρι του Μπουτάρη. Ολα είναι εξαιρετικά!

Και η τελευταία μου πρόταση οσον αφορά το καλοκαίρι : Κτήμα Αβαντίς sauvignon blanc. Ενα απο τα καλύτερα λευκά κρασιά που έχω πιει ποτέ. Αγοραστε το τάχιστα!


''The world is a comedy for those who think and a tragedy for those who feel''

Horace Walpole

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σχετικά άγνωστη σε σχέση με τις μεγάλες ελληνικές ερυθρές ποικιλίες Αγιωργίτικο και Ξινόμαυρο. Τα κρασιά που παράγονται από Mαντηλαριά είναι μέτριας αλκοόλης, πλούσια σε τανίνες αλλά με μέτρια οξύτητα. Γενικά, δίνει κρασιά που, λόγω της ταννικότητας του ενδείκνυνται για παλαίωση αλλά κυρίως για τη χρησιμοποίησή τους σε χαρμάνια μαζί με άλλες ποικιλίες. Στην συγκεκριμένη ετικέτα η Μαντηλαριά συμμετέχει σε ποσοστό 90% και 10% Μαυροτράγανο αν δεν κάνω λάθος. Έχω δοκιμάσει ετικέτα του 2005 και το αποτέλεσμα ήταν πραγματικά άκρως εντυπωσιακό!

 

 

Όσον αφορά το sauvignon blanc του κτήματος Αβαντίς είναι πράγματι πολύ καλό. Και μιας και μιλάμε για την συγκεκριμένη ποικιλία επίσης πολύ ενδιαφέρουσα ετικέτα είναι αυτή του οινοποιείου Escapades.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Παίδες,εγώ δεν ξέρω,ούτε Μαντηλαριές, ούτε Ξινόμαυρα,ούτε Αγιωργίτικα,ούτε...,ούτε...,ένα ξέρω μόνο!Το καλύτερο κρασί για μένα είναι, αυτό που λένε, "τράβα κάτω στην υπόγα και πιάσε μια κανάτα κρασί", ό,τι και νά΄ναι αυτό.Και το κυριότερο...στοιχίζει μόνο 4-5ευρώ το κιλό! :P


Μπορεί να μην είμαι μικρής ηλικίας αλλά είμαι νεαρής νοοτροπίας

Share this post


Link to post
Share on other sites

Υπερβάλεις Μήτσο μ'. Το κρασί της υπογας και το εμφιαλωμένο είναι δυο διαφορετικά ποτά (σαν να λέμε ουίσκι ή μπύρα) Χωρίς μεν να υστερεί η υπογα σε ποιοτικά χαρακτηριστικά και σε μεράκι από τον άνθρωπο που το έφτιαξε για προσωπική πόση ,κρίνεται δε μερικώς ύποπτο όταν το συναντάς σε ταβέρνες και καπιλιά γιατί 9 στις 10 σε στέλνει στο περίπτερο για Αλγκόν.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μητσο, κοιτα να σου πω. Αυτο το ''τραβα στην υπογα'' πλην ελαχιστων εξαιρεσεων, καλύτερα να το ξεχάσεις και ειδικά καλοκαίρι ΠΟΤΕ να μην πιεις τετοιο (βγαλτηνε με καμμια μπυρα καλύτερα).

Ομως, με 4-5 ευρω το κιλό μπορεις κάλλιστα να αγοράσεις ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ κρασί σε ασκό (10κιλο-20κιλο) απο οινοποιεία και να το ευχαριστηθεις δεόντως! Μια πολύ καλή προταση (και εγω τ ετοιο έχω σπιτι μου) είναι ο ασκος μοσχοφίλερο του Νασιάκου αλλά και όλοι σχεδόν οι παραγωγοί βγαζουν τετοιο που ειναι ελεγμένο και κυριως διατηρημενο σε ειδικες συνθήκες.

Escapades ε;καλή η προσπάθεια του γεροβασιλείου, αλλά εχω την εντυπωση οτι ειναι σχετικά υπερτιμημενα τα κρασιά τους. Βγάζουν καλό πραγμα όμως!


''The world is a comedy for those who think and a tragedy for those who feel''

Horace Walpole

Share this post


Link to post
Share on other sites

Λοιπόν, και η μεγαλη σ τιγμή εφτασε! το επομενο σ/κ είναι οι ''Μεγάλες μέρες της νεμέας''.! Οπως καθε χρόνο, όλα τα οινοποιεία θα είναι ανοιχτά, θα γινονται σε όλα εκδηλώσεις και φυσικά θα έχει παααααααρα πολύ κρασί και γευσιγνωσία. Ραντεβού στην Νεμέα λοιπόν! το καλύτερο δε θα είναι να περασουμε ολο το σ/κ εκεί. Ε; :blink:

 

Αααα, να και το σχετικό λινκ με το προγραμμα εκδηλώσεων : http://www.in2life.gr/delight/wine/article...76/article.aspx

το σαβατο το βραδυ θα εχει και την ''Ανωτάτη ζαμπετική'' με τον Γιάννη Ντούνια. Και ζαμπέτας και αγιωργητικο!


''The world is a comedy for those who think and a tragedy for those who feel''

Horace Walpole

Share this post


Link to post
Share on other sites

Νεότερα 8)

Ενημερώθηκα μόλις σήμερα.Την Κυριακή 2 Νοεμβρίου και σ την αίθουσα Τερψιχόρη του Χίλτον θα είναι ΟΛΟΙ οι οινοπαραγωγοί της Νότιας ελλάδας.

Θα εκθεσουν ολα τους τα προιοντα, θα γινονται γευσιγνωσίες, εκθεσεις κλπ απο τις 10 το πρωι μεχρι τ ις 10 το βραδυ.Η γνώμη μου είναι να μην το χάσετε!


''The world is a comedy for those who think and a tragedy for those who feel''

Horace Walpole

Share this post


Link to post
Share on other sites
Νεότερα 8)

Ενημερώθηκα μόλις σήμερα.Την Κυριακή 2 Νοεμβρίου και σ την αίθουσα Τερψιχόρη του Χίλτον θα είναι ΟΛΟΙ οι οινοπαραγωγοί της Νότιας ελλάδας.

Θα εκθεσουν ολα τους τα προιοντα, θα γινονται γευσιγνωσίες, εκθεσεις κλπ απο τις 10 το πρωι μεχρι τ ις 10 το βραδυ.Η γνώμη μου είναι να μην το χάσετε!

Μάλλον την Κυριακή 1 Νοεμβρίου εννοείς. 8) ή την Δευτέρα 2 Νοεμβριου.(Είναι τα γενέθλιά μου και την θυμάμαι)

Αν δεν προκύψει τίποτα θα είμαι εκεί.

 

Πρίν λίγες ώρες απόλαυσα μία Νεμέα Βασιλειου 2005 με συνοδεία μοσχαρίσιας γάλακτος και χοιρινού λουκάνικου.

Από εμένα φυσικά ψημένα

 

Βασίλης

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στις 19 Οκτωβρίου στη Θεσσαλονίκη ΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΚΡΑΣΙΟΥ ΤΗΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ στο ξενοδοχείο Μακεδονία Palace (17:00-22:00)εδώ

 

Όλοι οι μεγάλοι της Πελοποννήσου θα είναι εκεί .Μην το χάσετε.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οπως είπε και ο bialaex, η ημερομηνία είναι 1η Νοεμβρίου και απο τις 10 το πρωι μεχρι τις 10 το βραδυ στην αιθουσα ''Τερψιχόρη'' του Χιλτον.Ραντεβού στις 12 στο stand της Οινοποιίας Λαυκιώτη! :)


''The world is a comedy for those who think and a tragedy for those who feel''

Horace Walpole

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλησπερα παιδια...εψαχνα στο internet πριν λιγο για το Γιανακοχωρι του Κυρ Γιαννη 2006 κ τυχαια βρηκα τη συζητηση σας...τη διαβασα ολη <_< ...Αρχικα να σας πω πως με λενε Γιαννη, ειμαι απο το Ηρακλειο Κρητης 19 χρονων κ σπουδαζω Εστιατοριακη κ Ξενοδοχειακη Τεχνικη στη Σχολη Τουριστικων Επαγγελματων του Ηρακλειου Κρητης. Πριν λιγες ημερες τελειωσα τη πρακτικη μου κ συνεπως τον πρωτο χρονο. Ταυτοχρονα δουλευα κ συνεχιζω ακομα να δουλευω στο Amirandes Hotel της Grecotel, ενα ανερχομενο ξενοδοχειο με πολλες προσδοκειες. O Maitre του ξενοδοχειου ειναι κ καθηγητης μου στη σχολη κ με πηρε μαζι του. Εχω μαθει πολλα εκει μα περισσοτερο εχω αγαπησει το κρασι. Δε πίνω πολυ. Μη παρεξηγηθω :P ... Εχω εξοικειωθει πολυ ομως κ καθε μερα θελω να μαθαινω ολο και περισσοτερα για τους οινους. Αγοραζω κρασια, δοκιμαζω, απο καθε ποικιλια κ ενα, γραφω εντυπωσεις κ παρατηρησεις. Ετσι θα ηθελα να σας πω κι εγω μερικες εντυπωσιακες πινελιες που μ εχουν μεινει. Απο Ελληνικες ποικιλιες ομολογω πως στη κατηγορια των Λευκων κρασιων με εχει εντυπωσιασει το Μοσχοφίλερο Μαντινεια 2008 απο Τσελεπο, το Chardonnay Αναξ απο Αντωνοπουλο (ισως και το πιο κορυφαιο Chardonnay της αγορας), αλλα και το Ασύρτικο Θαλασσιτης 2008 του Κτηματος Γαια. Αν και δεν ειναι fan του Λευκου οινου ξεχωρισα και μερικα ξενα κρασια οπως το Riesling απο Νεα Ζηλανδια του οικου Coopers Creek και το Pouilly - Fume απο τον οικο Langlois - Chateau της Γαλλιας. Απο ερυθρους οινους ξεχωρισα αρκετα περισσοτερα ξενα, ομως και μερικα ελληνικα κοκκινα κρασια ειναι κορυφαια κ οχι πολυ ακριβα. Απο Ελλαδα λοιπον ξεχωρισα το Γιανακοχωρι σοδεια του 2006, ενας αρμονικος συνδυασμος του Ξινομαυρου με το φρουτωδες Merlot, τον Μεγα Οινο 2006 απο το κτημα του Σκουρα με τον συνδυασμο του τοπικου Αγιωργητικου με την διασημη ποικιλια Cabernet Sauvignon κ παλαιωση για 20 ολοκληρους μηνες σε δρυινα Γαλλικα βαρελια, φυσικα το απιστευτο Cabernet Sauvignon του Κωστα Λαζαρίδη με την ονομασια Cava Amethystos απο τη χρονια του 2002, παλαιωμενο για 18 μηνες σε καινουρια δρυινα βαρελια και 2 χρονια παλαιωμενο στη φιαλη που εχει αποκτησει αρωματα απιστευτα απο σοκολατα, καφε, βατομουρου και φραγκοσταφυλου (προτεινω ανεπιφυλακτα decantage)...τελος απο Ελληνικα κοκκινα κρασια ξεχωρισα ενα φτηνο αλλα Τ Ε Λ Ε Ι Ο κρασι κατα τη γνωμη μου, το Cabernet Sauvignon απο το ΚΤΗΜΑ ΦΤΕΛΙΑΣ σοδειας 2003. Ειναι ενα αφιλτραριστο και παλαιωμενο για 1 χρονο σε δρυινα βαρελια κ συνεχισε τη παλαιωση του κ στο μπουκαλι. Ως αφιλτραριστο συνανταμε ιζηματα στη φιαλη οποτε σας προτεινω και εδω decantage. Και τωρα περναω στο αγαπημενο μου κεφαλαιο: ξενα ερυθρα κρασια! Θα μπορουσα να γραφω μερες ολοκληρες γι'αυτο το κεφαλαιο ομως για να μη γινω κουραστικος, θα πω μονο τα VIP κατα τη γνωμη μου κρασια. Θα ξεκινησω με την αγαπημενη μου ποικιλια Carmenere. Γαλλικης προελευσεωσ ομως πλεον παραγουμε Carmenere σε Χιλη κατα βαση , Ιταλια και λιγο California. αγαπημενο μου πολυποικιλιακο κρασι με βαση το Cabernet Sauvignon ξανα ειναι το μοναδικο SENA 2005. Περιεχει 5 ολοκληρες ποικιλιες αρμονικα δεμενες μεταξυ τους. Cabernet Sauvignon 57%, Merlot 25%, Carmenere 9%, Cabernet Franc 6% και Petit Verdot 3% δινουν το τελειο ερυθρο οινο ειδικα συδυασμενο με πικαντικες γευσεις οπως Ασιατικι κουζινα. Η τιμη του ειναι λιγο τσιμπιμενη αφου αγγιζει τα 60 ευρω ( η χαμηλοτερη τιμη που εχω βρει στο internet ως τωρα). Επομενη σταση θα κανω στην Ιταλια διακρινοντας ενα βασιλια με το ονομα TIGNANELLO 2005. H ξεχωριστη Ιταλικη ποικιλια που παιζει πρωταγωνιστικο ρολο ειναι η Sangiovese σε ποσοστο 85%!!! και με λιγες πινελιες απο Cabernet Sauvignon 10% και Cabernet Franc 5%. Πραγματικος Βασιλιας...Τελος να σημειωσω αλλο ενα κοκκινο κρασι απο Ισπανια αυτη τη φορα και συγκεκριμενα απο τη διασημη RIOJA. Tempranillo η ποικιλια αυτη τη φορα 100%...πολυ καλο...

 

Αυτα τα λιγα...ελπιζω να μη σας κουρασα...θα χαρω πολυ μεσα απο τη συζητηση αυτη να μαθω πολλα...να δωσω κ εγω αν γινεται...αν κ ειμαι μολις 19, ανακαλυπτω τελικα πως η ζωη ειναι ωραια...χαμογελατε παιδια...κανει τουσ αλλους να ανησυχουν...Thnx κ ελπιζω να λαβω εστω και ενα reply...θα χαρω πολυ...με εκτιμηση...GiannakoC...[/b][/b]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Καλησπερα παιδια...εψαχνα στο internet πριν λιγο για το Γιανακοχωρι του Κυρ Γιαννη 2006 κ τυχαια βρηκα τη συζητηση σας...τη διαβασα ολη <_< ...Αρχικα να σας πω πως με λενε Γιαννη, ειμαι απο το Ηρακλειο Κρητης 19 χρονων κ σπουδαζω Εστιατοριακη κ Ξενοδοχειακη Τεχνικη στη Σχολη Τουριστικων Επαγγελματων του Ηρακλειου Κρητης. Πριν λιγες ημερες τελειωσα τη πρακτικη μου κ συνεπως τον πρωτο χρονο. Ταυτοχρονα δουλευα κ συνεχιζω ακομα να δουλευω στο Amirandes Hotel της Grecotel, ενα ανερχομενο ξενοδοχειο με πολλες προσδοκειες. O Maitre του ξενοδοχειου ειναι κ καθηγητης μου στη σχολη κ με πηρε μαζι του. Εχω μαθει πολλα εκει μα περισσοτερο εχω αγαπησει το κρασι. Δε πίνω πολυ. Μη παρεξηγηθω :P ... Εχω εξοικειωθει πολυ ομως κ καθε μερα θελω να μαθαινω ολο και περισσοτερα για τους οινους. Αγοραζω κρασια, δοκιμαζω, απο καθε ποικιλια κ ενα, γραφω εντυπωσεις κ παρατηρησεις. Ετσι θα ηθελα να σας πω κι εγω μερικες εντυπωσιακες πινελιες που μ εχουν μεινει. Απο Ελληνικες ποικιλιες ομολογω πως στη κατηγορια των Λευκων κρασιων με εχει εντυπωσιασει το Μοσχοφίλερο Μαντινεια 2008 απο Τσελεπο, το Chardonnay Αναξ απο Αντωνοπουλο (ισως και το πιο κορυφαιο Chardonnay της αγορας), αλλα και το Ασύρτικο Θαλασσιτης 2008 του Κτηματος Γαια. Αν και δεν ειναι fan του Λευκου οινου ξεχωρισα και μερικα ξενα κρασια οπως το Riesling απο Νεα Ζηλανδια του οικου Coopers Creek και το Pouilly - Fume απο τον οικο Langlois - Chateau της Γαλλιας. Απο ερυθρους οινους ξεχωρισα αρκετα περισσοτερα ξενα, ομως και μερικα ελληνικα κοκκινα κρασια ειναι κορυφαια κ οχι πολυ ακριβα. Απο Ελλαδα λοιπον ξεχωρισα το Γιανακοχωρι σοδεια του 2006, ενας αρμονικος συνδυασμος του Ξινομαυρου με το φρουτωδες Merlot, τον Μεγα Οινο 2006 απο το κτημα του Σκουρα με τον συνδυασμο του τοπικου Αγιωργητικου με την διασημη ποικιλια Cabernet Sauvignon κ παλαιωση για 20 ολοκληρους μηνες σε δρυινα Γαλλικα βαρελια, φυσικα το απιστευτο Cabernet Sauvignon του Κωστα Λαζαρίδη με την ονομασια Cava Amethystos απο τη χρονια του 2002, παλαιωμενο για 18 μηνες σε καινουρια δρυινα βαρελια και 2 χρονια παλαιωμενο στη φιαλη που εχει αποκτησει αρωματα απιστευτα απο σοκολατα, καφε, βατομουρου και φραγκοσταφυλου (προτεινω ανεπιφυλακτα decantage)...τελος απο Ελληνικα κοκκινα κρασια ξεχωρισα ενα φτηνο αλλα Τ Ε Λ Ε Ι Ο κρασι κατα τη γνωμη μου, το Cabernet Sauvignon απο το ΚΤΗΜΑ ΦΤΕΛΙΑΣ σοδειας 2003. Ειναι ενα αφιλτραριστο και παλαιωμενο για 1 χρονο σε δρυινα βαρελια κ συνεχισε τη παλαιωση του κ στο μπουκαλι. Ως αφιλτραριστο συνανταμε ιζηματα στη φιαλη οποτε σας προτεινω και εδω decantage. Και τωρα περναω στο αγαπημενο μου κεφαλαιο: ξενα ερυθρα κρασια! Θα μπορουσα να γραφω μερες ολοκληρες γι'αυτο το κεφαλαιο ομως για να μη γινω κουραστικος, θα πω μονο τα VIP κατα τη γνωμη μου κρασια. Θα ξεκινησω με την αγαπημενη μου ποικιλια Carmenere. Γαλλικης προελευσεωσ ομως πλεον παραγουμε Carmenere σε Χιλη κατα βαση , Ιταλια και λιγο California. αγαπημενο μου πολυποικιλιακο κρασι με βαση το Cabernet Sauvignon ξανα ειναι το μοναδικο SENA 2005. Περιεχει 5 ολοκληρες ποικιλιες αρμονικα δεμενες μεταξυ τους. Cabernet Sauvignon 57%, Merlot 25%, Carmenere 9%, Cabernet Franc 6% και Petit Verdot 3% δινουν το τελειο ερυθρο οινο ειδικα συδυασμενο με πικαντικες γευσεις οπως Ασιατικι κουζινα. Η τιμη του ειναι λιγο τσιμπιμενη αφου αγγιζει τα 60 ευρω ( η χαμηλοτερη τιμη που εχω βρει στο internet ως τωρα). Επομενη σταση θα κανω στην Ιταλια διακρινοντας ενα βασιλια με το ονομα TIGNANELLO 2005. H ξεχωριστη Ιταλικη ποικιλια που παιζει πρωταγωνιστικο ρολο ειναι η Sangiovese σε ποσοστο 85%!!! και με λιγες πινελιες απο Cabernet Sauvignon 10% και Cabernet Franc 5%. Πραγματικος Βασιλιας...Τελος να σημειωσω αλλο ενα κοκκινο κρασι απο Ισπανια αυτη τη φορα και συγκεκριμενα απο τη διασημη RIOJA. Tempranillo η ποικιλια αυτη τη φορα 100%...πολυ καλο...

 

Αυτα τα λιγα...ελπιζω να μη σας κουρασα...θα χαρω πολυ μεσα απο τη συζητηση αυτη να μαθω πολλα...να δωσω κ εγω αν γινεται...αν κ ειμαι μολις 19, ανακαλυπτω τελικα πως η ζωη ειναι ωραια...χαμογελατε παιδια...κανει τουσ αλλους να ανησυχουν...Thnx κ ελπιζω να λαβω εστω και ενα reply...θα χαρω πολυ...με εκτιμηση...GiannakoC...[/b][/b]

 

Καλως τον Γιαννακο! :P

 

Ωραια τεχνη διαλεξες, αν εισαι καλος, θα κανεις πολυ κοσμο ευτυχισμενο!

 

Και το ποστ σου...περιεκτικο! :D

 

Σε επομενα, που τα περιμενουμε, θυμησου να χτυπας και το <Enter> που και που για να μπαινει και καποια παραγραφος, να μην βγαζουμε τα ματακια μας προσπαθωντας να (επι)μορφωθουμε :D:D

 

Φιλικα

 

ΜακηςΜ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλησπέρα Γιάννη και καλώς ήρθες στο φόρουμ του Ελληνικού Συλλόγου Τουριστικής Χιονοδρομίας. Μπράβο σου για την αγάπη που δειχνεις σε ένα τόσο ιδιαίτερο χώρο οπως το κρασί και η μαγειρική. Καλή συνέχεια στις σπουδές σου και καλή σταδιοδρομία. Με τόσο κέφι μάλλον θα διαπρέψεις.

Φιλικα

Ρανια

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...