ΜΙΚ 17,605 Report post Posted January 27, 2015 Μικαλη ωραια φωτο, πεμπτη με τετοια διαυγεια λες να το πετυχω; Παίζει...διαύγεια όσο πιο κοντά στο μέτωπο τόσο καλύτερα. Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
Δεν Ξενερώνω! 4,748 Report post Posted January 27, 2015 Αυτή τη στιγμή σηκώνω ψηλά το κεφάλι και βλέπω αστέρια. Προσωπικά αύριο δε θα ανέβαινα λόγω ομίχλης. Όσοι πάντως ανεβούν τους εύχομαι να με διαψέυσουν. Δεύτερα-Τρίτη εορταστική πανύγηρις στο ΧΚΠ του Οσιου Ονουφρίου. Καλεσμένοι τα γνωστά συγκροτήματα των σανιδάδων, πιστάκιδων και πουδροφάγων. Κλείστε τραπέζια (ώπα θέσεις) 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,261 Report post Posted January 27, 2015 τον αέρα τον εχεις δει για δευτεροτριτη? Quote <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
Δεν Ξενερώνω! 4,748 Report post Posted January 27, 2015 τον αέρα τον εχεις δει για δευτεροτριτη? Ναι Βασίλη. Αλλά δε πιστεύω να μη μπορούν να δοθούν Αφροδίτη-Βακχος. Όσο πλησιάζει ο καιρός βλέπουμε Quote Share this post Link to post Share on other sites
vakiklos 424 Report post Posted January 27, 2015 Κοιτώντας το Youwheather είδα ανέμους πάνω από 12 Beaufort πως γίνεται αυτό και τι σημαίνει? Quote Share this post Link to post Share on other sites
kampar 30 Report post Posted January 28, 2015 Με τον παραδοσιακό ορισμό, δεν υπάρχει πάνω από 12 στην κλίμακα Beaufort. Όσο αέρα και να έχει, 12 είναι το maximum. Βασικά τα Beaufort δε μετράνε ταχύτητα αέρα, αλλά επίδραση του αέρα στο περιβάλλον (στη θάλασσα, βασικά). Επειδή όμως τα μετεωρολογικά sites χρησιμοποιούν έναν απλό συντελεστή για τη μετατροπή μεταξύ m/s, km/h, kn και Beaufort, μπορεί να δώσουν και >12B. Θα το έλεγα προγραμματιστικό λάθος. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted January 28, 2015 (edited) Καλάβρυτα βλέπεις, Παρνασσό δεν βλέπεις, Μαίναλο ήταν το σίγουρο στοίχημα με μικρή απόδοση. Συγνώμη παιδιά ο Παρνασσός αποφάσισε να σας κουράσει, μακάρι να ανοίξει. Είναι πιθανό να ανοίξει, ένα κούμουλο είναι κολλημένο. Mea Culpa. Το ότι γράφω αυτές τις γραμμές, μιας και δεν πήγα Παρνασσό που σκόπευα, δεν νομίζω να έχει σχέση με το ότι έκλεισε ο καιρός.... Αύριο θα ανέβαινα για σκι όπου έχει δέντρα, ακόμα και Παρνασσό θα ανέβαινα, συνήθως με τέτοιο καιρό βλέπεις και κάνεις σκι αλλά άντε να με πιστέψετε. Όχι τίποτε άλλο από Σάββατο μέχρι Τρίτη όσα λιφτ είναι ευαίσθητα από αέρα, αλλά ακόμα και μερικά που δεν είναι, θα παραμείνουν κλειστά. Παρασκευή θα τη δούμε αύριο αλλά μοιάζει μιζερόκαιρος Για την κακοκαιρία Τούλα: Με μικρή επιφύλαξη μέχρι τα απογευματινά run Ανήλιο, Βασιλίτσα, Πισοδέρι, Καιμάκ, Φαλακρό ότι πέσει είναι χιόνι και θα φάνε μπόλικο. 3-5, Σέλι, Ελατοχώρι, Παρνασσός, Καλάβρυτα, Καρπενήσι θα φάνε το 10-20-30-50% του υετού σαν βροχή. Τα άλλα βουνά ακόμα πιο πολύ... Το καλό είναι ότι στο τελείωμα της κακοκαιρίας ψυχρομετωπιάζει και το ξαναγυρνάει σε χιόνι, οπότε θα βρούμε το νέο στρώμα. Νομίζω όσα χιονοδρομικά έχουν βάση από κάτω δεν θα έχουν πρόβλημα. Όσα δεν έχουν μπορεί και να κλάψουν. Που θα πάει σε 30 χρόνια άμα συνεχίσουμε έτσι θα μάθουμε να προβλέπουμε την ομίχλη στα βουνά. Edited January 28, 2015 by ΜΙΚ Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
Kabman 1,004 Report post Posted January 28, 2015 Κοιτώντας το Youwheather είδα ανέμους πάνω από 12 Beaufort πως γίνεται αυτό και τι σημαίνει? Υπάρχει επιλογή Bf και Km/h: 90-110Km/h το Σάββατο σε μεσοσταθμική πρόγνωση 3ωρου - ριπές >140km/h http://www.youweather.com/el-gr/weather-forecast/%CE%BF-%CE%BA%CE%B1%CE%B9%CF%81%CF%8C%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%BA%CE%BF%CF%81%CF%85%CF%86%CE%AE-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CF%87%CE%B9%CE%BF%CE%BD%CE%BF%CE%B4%CF%81%CE%BF%CE%BC%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CF%8D-%CE%BA%CE%AD%CE%BD%CF%84%CF%81%CE%BF%CF%85-%CE%BA%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%AC%CF%81%CE%B9%CE%B1-%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%BD%CE%B1%CF%83%CF%83%CE%BF%CF%8D.html 1 Quote www.YouWeather.com Share this post Link to post Share on other sites
Kabman 1,004 Report post Posted January 28, 2015 Ακάθεκτη και η ανανέωση για το Χ.Κ.Καλαβρύτων με 350+mm υετού το Σαββατοκύριακο: http://www.youweather.com/el-gr/weather-forecast/%CE%BF-%CE%BA%CE%B1%CE%B9%CF%81%CF%8C%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B2%CE%AC%CF%83%CE%B7-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CF%87%CE%B9%CE%BF%CE%BD%CE%BF%CE%B4%CF%81%CE%BF%CE%BC%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CF%8D-%CE%BA%CE%AD%CE%BD%CF%84%CF%81%CE%BF%CF%85-%CE%BA%CE%B1%CE%BB%CE%B1%CE%B2%CF%81%CF%8D%CF%84%CF%89%CE%BD.html Φαίνεται μάλιστα το μεγαλύτερο ποσοστό να πέφτει ως χιόνι από τα 1800+μ. Η βάση όμως πιθανόν να κινείται στα όρια χιονόπτωσης/χιονόνερου. Quote www.YouWeather.com Share this post Link to post Share on other sites
dust 4,051 Report post Posted January 28, 2015 Πανε για θαψιμο εκει κατω. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted January 28, 2015 Ουφ κάτι βλέπουν Παρνασσό. "αααααα έτσι βάζουν μέτρα χιόνι τα χιονοδρομικά μας" 1 Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
snowpar 613 Report post Posted January 28, 2015 Φοβάμαι αυτή την κωλοβροχή ρε παιδιά... Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted January 28, 2015 (edited) Φοβάμαι πως ακόμα σ΄αγαπάω... φοβάμαι πως τη φώτο του Ζερμάτ δε ξεπέρασααααα... Ανεβαίνει το 12Ζ να δούμε για θερμοκρασίες, τα πράγματα είναι λίγο πιο αισιόδοξα από το πρωινό μου post. Δεν νομίζω ότι στο 1950 πιο πολύ από 5% του υετού που θα πέσει θα είναι βροχή. Έκτακτο ανακοινωθέν: Αύριο θα ανέβαινα Παρνασσό για σκι με την ησυχία μου, υπάρχουν βάσιμες ελπίδες να χαρείς σκι και να βλέπεις κάποιες ώρες. Αλλά για όσους θέλουν σιγουράκι ΜΑΙΝΑΛΟ Edited January 28, 2015 by ΜΙΚ 3 Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted January 28, 2015 http://www.snowclub.gr/forums/index.php?showtopic=18204&st=0&p=343264 Έτοιμο το σεντονάκι 1 Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
GPILOT 305 Report post Posted January 28, 2015 Το ΠΣΚ 6-7-8 Φεβ. (για εμάς που καθημερινές δεν....) αν και είναι ακόμα λίιιιγο μακρυά (θα' θελα να) το βλέπω διαστημικό (με ατελείωτες ουρές)!!! Γιώργος Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted January 28, 2015 (edited) Ανέβηκε το euro, (5-10 άντε 25% του υετού σαν βροχή Παρνασσό) περιμένουμε τα ensemble του gfs να δούμε πιθανότητες. Πωπωπωπωπωπω τι χαμηλάρα είναι αυτή, το έχουμε δει κάπου ιστορικά ξέρει κανείς? Οι Αμερικάνοι μετεωρολόγοι προπονήθηκαν και έπαιξαν όσο καλύτερη μπάλα μπορούσαν...η κακοκαιρία της Νέα Υόρκης ήταν ο τελικός τους. Απολύθηκε ο προπονητής και οι παίχτες ψάχνουν για ομάδα Τυφώνας - Κομπιούτερ: 1 - 0 Θερμό μέτωπο Athens live, Ψυχρό όπου να ναι Edited January 28, 2015 by ΜΙΚ 2 Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
miscelano 3,150 Report post Posted January 28, 2015 αντε θελουμε χιονι....δεν χορταινουμε λεμε!!! Quote οι πουδρες και τα ψαρια, τρωγονται φρεσκα! Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted January 28, 2015 Εεεε ναι μούμπλε μούμπλε, αν φας καμιά δεκαριά ώρες βροχή στη Βασιλίτσα θα μου μιλάς ακόμα? Αν πέσει χιόνι από πάνω μετά? Ψυχρό μέτωπο Athens Live Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
fANis 393 Report post Posted January 28, 2015 Πω Μικ δύσκολα τα πράγματα ε; Quote Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,261 Report post Posted January 28, 2015 3 Quote <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
GPILOT 305 Report post Posted January 28, 2015 Ποιος άνοιξε το Γενάρη είπαμε???? Μην ανησυχείτε..όλα καλά θα πάνε (μάλλον!!). Αλλά και να μην πάνε..υγεία πάνω απ' όλα! Αυτό να θυμάστε! Γιώργος Υ.Γ. Ιστορικά, τα τελευταία 2-3 χρόνια που προσπαθώ να μάθω καιρό, δεν το έχουμε δει. Γι' αυτό και το έχω "προβλέψει" 10 μέρες πριν!! Μακάρι να μην έχουμε σοβαρά προβλήματα, γιατί στις κακοκαιρίες ο κόσμος δεν κάθεται και πολύ καλά! Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted January 29, 2015 Βασικά όπως λέει και ο Γιώργος να μην προκαλέσει ανθρώπινα θύματα και ζημιές αυτό το τέρας και να πα να μπιπ τα χιονοδρομικά μας. Διπλό είναι με replay από Τρίτη, δυο "τυφώνες" από Κρήτη μέχρι Νορβηγία και από Ισλανδία μέχρι Μόσχα. Ένας είναι βασικά που όπου βρίσκει νερό ξαναζωντανεύει. Το Σάββατο όπου έχει δέντρα ίσως κάνετε σκι. Αρκετές ώρες βροχής στα χιονοδρομικά μς αλλά ξαναγυρνάει σε χιόνι δεν νομίζω να κάνει κάτι πολύ κακό η βροχή μιας και θα ξαναχιονίσει πολύ. Κλειστό λόγω αδιάφορου καιρού για σκι, τα ξαναλέμε από την άλλη Πέμπτη. ENJOY THE SHOW και προσοχή. 1 Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
Kabman 1,004 Report post Posted January 29, 2015 Συμβουλή ημέρας. Σπίτια με πρόσωπο στον άνοιγμα Ν-ΝΔ-Δ καλό είναι να μαζέψουν τέντες από αύριο το πρωί μέχρι και την Κυριακή. 3 Quote www.YouWeather.com Share this post Link to post Share on other sites
Olga 6,796 Report post Posted January 29, 2015 παιδια επειδη θα ανεβω Βασιλιτσα για τους αγωνες, αυριο Παρασκευη και θα επιστρεψω την Κυριακη, πειτε μου παρακαλω ποσο χάλια θα ειναι ο καιρος και ο αερας? αποτρεπτικο για την διενεργεια αγωνων η επικινδυνο για ταξιδι,διασχιση του βουνου Quote "...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow'' (Lord Byron about Mont Blanc) Share this post Link to post Share on other sites
flocon 674 Report post Posted January 29, 2015 Ας ρωτήσω κι εγώ... Αύριο να πάω τα παιδιά στον Παρνασσό ή να μην τα πάω; Quote Share this post Link to post Share on other sites