kampar
Χρήστης Forum-
Content Count
36 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
30 ExcellentProfile Information
-
Φύλο
Male
-
Καλά τα λες...
-
Κάπως έτσι; Φωτο από Κελάρια 3-4-2015 08:40. Χωράφι... Δε μπορεί να γίνεται αυτό... και 'κάτω απ' το αυλάκι' να στρώνουν έτσι: http://www.snowclub.gr/forums/uploads/monthly_02_2015/post-5801-0-59129300-1424652207.jpg https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/v/t1.0-9/11041785_851504088247388_6740953212851429058_n.jpg?oh=59a538dc776d8e659c6f5810046af964&oe=55862565&__gda__=1434744591_0e175245692c1680061c8052ffaf72ab https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/v/t1.0-9/10407036_857065107691286_3233701765364902395_n.jpg?oh=e99d7237a74b4dc90030f689fbfea3ac&oe=55832838&__gda__=1438508160_7a7f7f7f733fe2f4c89db3a7302ee3d4 Ελπίζω του χρόνου να το λάβουν σοβαρά υπ'όψιν το θέμα και να φροντίσουν για μηχανήματα (περισσότερα; καλύτερα; ) και προσωπικό (περισσότερο; εμπειρότερο; ). Καλό Πάσχα
-
<off topic> Το προσπέρασμα από τα δεξιά στο δρόμο απαγορεύεται 'δια ροπάλου'. Για όποιον δεν καταλαβαίνει την επικινδυνότητα αυτής της ενέργειας, ας γνωρίζει τουλάχιστον ότι αποτελεί παράβαση του Κ.Ο.Κ., βλ. σχετικά εδάφια: 2. To πρoσπέρασμα επιτρέπεται, κατά κανόνα, από τα αριστερά. Kατ’ εξαίρεση, τo πρoσπέρασμα επιτρέπεται από τα δεξιά αν o πρoπoρευόμενoς oδηγός έχει δώσει σήμα ότι πρoτίθεται να στρίψει αριστερά και έχει μετακινήσει τo όχημα ή τα ζώα τoυ πρoς την πλευρά αυτήν. και 1. Aυτoί πoυ χρησιμoπoιoύν τις oδoύς πρέπει να απoφεύγoυν oπoιαδήπoτε συμπεριφoρά πoυ είναι ενδεχόμενo να εκθέσει σε κίνδυνo ή να παρεμβάλλει εμπόδια στην κυκλoφoρία, να εκθέσει σε κίνδυνo πρόσωπα ή ζώα ή να πρoκαλέσει ζημιές σε δημόσιες ή ιδιωτικές περιoυσίες. http://www.yme.gr/imagebank/categories/KOK_pdf.pdf Εξίσου επικίνδυνη και αίτιο ατυχημάτων είναι η οδήγηση στην αριστερή λωρίδα με χαμηλή ταχύτητα. </off topic>
-
Λουράκια, σανιδάκια και καμικάζι στις πίστες είναι καθήκον του χιονοδρομικού (και με τη συνδρομή μας ίσως - συμφωνώ με ALCATRAZ) να τα επιτηρεί το χιονοδρομικό. Αλλά τον τύπο που ανάβει 'κάτι παραπάνω από τσιγάρο' στο καρεκλάκι (μου έτυχε στον Ηρακλή, σε περασμένη σεζόν), αυτόν πρέπει να τον μαζέψει η αστυνομία για παράβαση νόμου περί ναρκωτικών. Υπάρχουν και όρια.
-
Πολύ δυνατό! Ευχαριστούμε ΜΙΚ. Βρήκα αυτό στο site του WindGURU: Model update schedule: model cycle: 00 UTC 06 UTC 12 UTC 18 UTC GFS 27 km (world) 05:10 UTC 11:10 UTC 17:10 UTC 23:10 UTC (Approximate model update times in UTC) http://www.windguru.cz/int/help_index.php?sec=models Άρα τα 00Z και 12Z (τα καλά) θα τα δούμε 07:10 το πρωί και 19:10 το βραδάκι, ώρα Ελλάδας. Επίσης πάνω αριστερά στο πινακάκι της πρόγνωσης λέει από ποιο run δείχνει αποτελέσματα.
-
-
Και μετά από λίγο διάβασμα, έμαθα ότι: Το GFS (Global Forecasting System model) τρέχει 4 φορές τη μέρα, ανά 6 ώρες. Τα τρεξίματα αρχίζουν μετά τις 00:00, 06:00, 12:00 και 18:00 UTC (ώρα Greenwich δηλαδή, αλλά χωρίς θερινή ώρα) και αντίστοιχα ονομάζονται 00Z, 06Z, 12Z και 18Z εν συντομία. Τα αποτελέσματα βγαίνουν σε +3,5 με +4 ώρες από τα 00 06 12 18. (Η πλήρης καταγραφή υπάρχει στο http://www.nco.ncep.noaa.gov/pmb/nwprod/prodstat/index.html ) Συμπέρασμα: Μέχρι να φτιάξει ο Kabman τη χρωματική μπάρα που υποσχέθηκε :-) βλ. post #86, κοιτάμε τις προγνώσεις το πρωί στις 6:00 και το απόγευμα στις 18:00 ώρα Ελλάδας, για να πιάσουμε τα καλά τρεξίματα 00Z και 12Z. Κάπως έτσι είναι; (τα έγραψα αναλυτικά για να το διαβάσουν και άλλοι άπειροι)
-
και από τα Τζουμέρκα
-
Καλά, μη βαράς MIK...! Μία ερώτηση κάναμε :-) Χρήσιμο αυτό με τη διαφορά στα runs, εξηγεί τις διαφορές. Thanks πάντως!
-
Προσπαθώ να αποφασίσω αν θα ανέβουμε Παρνασσό Παρασκευή, αλλά 1. κάθε μέρα η πρόβλεψη αλλάζει 2. windguru και youweather δε συμφωνούν (άσε το snow-forecast) Ύστατη λύση: να ρωτήσω τους γκουρού του forum... τι βλέπετε ωρέ παιδιά; Υπάρχει ελπίδα; Ή να το αφήσουμε για Σ-Κ; (όπου όμως με ήλιο και 1/2 χιονοδρομικό μόνο θα πήξουμε στις ουρές...)
-
Εντυπωσιακό δε λες τίποτα, το είδα 10 φορές: 0:22 σπάει η κρούστα σε δύο τέλειες ευθείες πίσω του 0:25 το καταλαβαίνει και - ενστικτωδώς - κόβει Το σκέφτεται λίγα δεύτερα... 0:33 και μετά, βάρος όλο πίσω και προσπαθεί να περάσει από πάνω (πετώντας;;; ) Αλλά άνθρωποι είμαστε, όχι πουλιά (εντάξει, το παραπέντε εξαιρείται) και τελικά τον παρασέρνει. 0:52 έχει ακόμα τα πέδιλα 0:53 χάνει το δεξί πέδιλο 0:54 χάνει και το αριστερό Όσο φαίνεται στην κάμερα, δεν έχει τραβήξει ακόμα airbag - λογικά λίγα δεύτερα μετά το έκανε (υποθέτουμε ότι δεν είναι fake). Και η ερώτησή μου: μπορεί άραγε το airbag να σε κρατήσει στην επιφάνεια, όπως στο video αυτό; Έχει δηλαδή 'άνωση'; Ή ήταν τυχαίο/τυχερό το περιστατικό στο video που στο τέλος τον εντοπίζουν και τον μαζεύουν τόσο εύκολα; (Kyriakoschar η περόνη φαίνεται στο 0:15, μπροστά στο στήθος του σκιέρ και στο 1:34 όταν μαζεύουν το airbag)
-
Ποιος ανεβαίνει την 6;
-
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις Kyriakoschar και ΜΙΚ. Βρήκα και το post του Γενάρη για την ομίχλη http://www.snowclub.gr/forums/index.php?showtopic=18122&view=findpost&p=344878. Πάμε για ωραίες μέρες την ερχόμενη εβδομάδα!
-
Πέρασε και το Σάββατο, όσοι ανέβηκαν, ανέβηκαν (εγώ όχι) και ελπίζω να το ευχαριστηθήκανε. Είδα όμως στις κάμερες πολλή συννεφιά και ομίχλη σε Παρνασσό-Καλάβρυτα μέχρι αργά το μεσημέρι, όταν άνοιξε ο καιρός. Και η ερώτηση (προς τους γνώστες) : Γιατί; Γιατί, ενώ τα site (τουλάχιστον τα snow-forecast, windguru, youweather που είδα) δίνανε όλα ηλιοφάνεια σήμερα από το πρωί, τελικά έγινε αυτό; Υπήρχε κάποια ιδιαιτερότητα σήμερα; Θα μπορούσαμε να 'διορθώσουμε' την πρόβλεψη κάπως, ώστε να το περιμένουμε;
-
Καλό μήνα! 2 η ώρα τη νύχτα και στον Παρνασσό (Μετ. σταθμός Κελάρια) βρέχει και κάνει 2.9°C... και ανεβαίνει διαρκώς. Να δούμε τι θα μείνει. gioand "θα κυλήσει ομαλά"=?
-
Με τον παραδοσιακό ορισμό, δεν υπάρχει πάνω από 12 στην κλίμακα Beaufort. Όσο αέρα και να έχει, 12 είναι το maximum. Βασικά τα Beaufort δε μετράνε ταχύτητα αέρα, αλλά επίδραση του αέρα στο περιβάλλον (στη θάλασσα, βασικά). Επειδή όμως τα μετεωρολογικά sites χρησιμοποιούν έναν απλό συντελεστή για τη μετατροπή μεταξύ m/s, km/h, kn και Beaufort, μπορεί να δώσουν και >12B. Θα το έλεγα προγραμματιστικό λάθος.
