miscelano 3,150 Report post Posted February 12, 2015 μωρε θ ανεβω...πουδρες θελω Quote οι πουδρες και τα ψαρια, τρωγονται φρεσκα! Share this post Link to post Share on other sites
pettakos 18 Report post Posted February 13, 2015 Αυριο η μεθαυριο θα ειναι καλυτερη μερα για τη νοτια Ελλαδα, Παρνασσο, Καλαβρυτα, Μαιναλο? Quote Share this post Link to post Share on other sites
kosaitis 689 Report post Posted February 13, 2015 Για ΧΚΠ Πουσουκου ανεβειτε και χαρειτε. Δευτερα Τριτη θα φρεσκαριστει το βουνο Όσο και να φρεσκαριστει η θα το πάρει ο αέρας η θα το αφήσουν χωράφι μάλλον προετοιμάζονται για γεωργοί. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Δεν Ξενερώνω! 4,748 Report post Posted February 13, 2015 Όσο και να φρεσκαριστει η θα το πάρει ο αέρας η θα το αφήσουν χωράφι μάλλον προετοιμάζονται για γεωργοί. Δυστυχως, ετσι οπως το πανε... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kabman 1,004 Report post Posted February 13, 2015 Καλησπέρα σε όλους, ΠΡΟΓΝΩΣΗ ΚΑΙΡΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ 14/15-02-2015 Νεφώσεις με σποραδικές βροχές στην ανατολική ηπειρωτική και νότια νησιωτικής χώρα - χιονοπτώσεις στα ορεινά της ανατολικής της ανατολικής Στερεάς και της Κρήτης. Ηλιοφάνεια με τοπικές νεφώσεις στις υπόλοιπες περιοχές. Άνεμοι στο Αιγαίο από Β/ΒΒΑ διευθύνσεις μέτριοι έως ισχυροί, στα υπόλοιπα πελάγη από μεταβλητές διευθύνσεις ασθενείς έως μέτριοι και θερμοκρασία σε μικρή άνοδο.Αναλυτική πρόγνωση και σχολιασμός επόμενης βδομάδας - νέες χιονοπτώσεις από Τρίτη:http://www.youweather.com/el-gr/article/%CF%80%CF%81%CF%8C%CE%B3%CE%BD%CF%89%CF%83%CE%B7-%CE%BA%CE%B1%CE%B9%CF%81%CE%BF%CF%8D-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%BF-%CF%83%CE%B1%CE%B2%CE%B2%CE%B1%CF%84%CE%BF%CE%BA%CF%8D%CF%81%CE%B9%CE%B1%CE%BA%CE%BF-14-15-02-2015.html Quote www.YouWeather.com Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted February 13, 2015 ΑΝΕΒΑ Καλο σκιιιιιιι viel kusse 1 Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
GiGi 3,475 Report post Posted February 13, 2015 Ηρθε κ η τρόικα Quote Share this post Link to post Share on other sites
kampar 30 Report post Posted February 14, 2015 Πέρασε και το Σάββατο, όσοι ανέβηκαν, ανέβηκαν (εγώ όχι) και ελπίζω να το ευχαριστηθήκανε. Είδα όμως στις κάμερες πολλή συννεφιά και ομίχλη σε Παρνασσό-Καλάβρυτα μέχρι αργά το μεσημέρι, όταν άνοιξε ο καιρός. Και η ερώτηση (προς τους γνώστες) : Γιατί; Γιατί, ενώ τα site (τουλάχιστον τα snow-forecast, windguru, youweather που είδα) δίνανε όλα ηλιοφάνεια σήμερα από το πρωί, τελικά έγινε αυτό; Υπήρχε κάποια ιδιαιτερότητα σήμερα; Θα μπορούσαμε να 'διορθώσουμε' την πρόβλεψη κάπως, ώστε να το περιμένουμε; Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kyriakoschar 6,029 Report post Posted February 14, 2015 Το μικροκλίμα που έχει ο κάθε ορεινός όγκος είναι δύσκολο να προβλεφθεί από τα καιρικά μοντέλα. send from my mobile device, using tapatalk. 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
fANis 393 Report post Posted February 14, 2015 Τίποτα καλό εδώ στα κοντά να έρχεται έχουμε; Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted February 14, 2015 (edited) Ναι βρε θα φρεσκαριστουν μια την τριτη τα βουνα. Αν θες καλό έχει στις άλπεις τώρα ένα, για ελλάδα δεν...ε...μπα...για την ομίχλη έχω γράψει οδηγιες προς ναυτιλομενους στον γεναρη 2015 απλά είμαι απο κινητο τώρασήμερα το έδινε το youweather στις χαμηλές και ήταν και αρκετοι γκαντέμηδες επάνω...σαν προγνωση να μπορεις να πεις τοσες ώρες ομίχλη κλπ δεν νομίζω να μπορει κάποιος ή κάποιο μοντέλο, η μέρα ήταν ανεβα ότι θα βγάλει λιακάδα αλλά είχε και μια στρώση κουμουλα στα 2000 η οποια απλά δεν ήθελε να σπάσεισε γενικές γραμμές η προηγούμενη βδομάδα ήταν ένα ρεσιταλ από το Αιγαίο που έβγαλε όλα τα μοντέλα εκτός. Σε πάρα πολλές περιπτωσεις άλλα προέβλεπαν και άλλα γινοντουσαν ακόμα και για 6 ή 12 ώρες μπροστά. Αιγαίο - gfs άσο στανταράκι Edited February 14, 2015 by ΜΙΚ Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
manosAR 72 Report post Posted February 14, 2015 (edited) Καμία πρόβλεψη για καλαβρυτα για την επόμενη εβδομάδα εώς καθαρά Δευτέρα ;;;; Edited February 14, 2015 by manosAR Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted February 14, 2015 (edited) Μια χαρα θα είναι απο τετάρτη και μετά. Μάλλον σουπερ λιακαδοτριημερο Edited February 14, 2015 by ΜΙΚ 3 Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted February 14, 2015 http://www.snowclub.gr/forums/index.php?showtopic=15694 1 Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
kampar 30 Report post Posted February 14, 2015 Ευχαριστώ για τις απαντήσεις Kyriakoschar και ΜΙΚ. Βρήκα και το post του Γενάρη για την ομίχλη http://www.snowclub.gr/forums/index.php?showtopic=18122&view=findpost&p=344878. Πάμε για ωραίες μέρες την ερχόμενη εβδομάδα! 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
maestros1 43 Report post Posted February 15, 2015 Μικ,Καλαβρυτα η Παρνασσο αυριο? Το ρισκο φαινεται νσ ειναι η ορατοτητα. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted February 15, 2015 (edited) Και στα δύο ανέβα νωρίς νωρίς, έχει μια κλεισιματική τάση ο καιρός. Προγνωστικά μοιάζει καλύτερα τα Καλάβρυτα από σύννεφα, η αίσθησή μου όμως είναι ότι παρόμοια θα πάνε. Η μέρα είναι ανέβα πάντως , με μικρή μικρή επιφύλαξη. Πούδρες στον ορίζοντα λέω να γυρίσω σιγά σιγά. Τετάρτη ή Πέμπτη πάει για υπερμέρα ...Tετάρτη Μυκον εεε Μαίναλοοοοο Πέμπτη ΠαρνασσοΚαλάβρυτα. Αν και πάλι Αιγαίο είναι πάλι ότι θέλει θα κάνει. Πάμε για ένα διαστημικό λιακαδοτριήμερο Καθαράς Δευτέρας Edited February 15, 2015 by ΜΙΚ 2 Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
Tarbh Dearg 91 Report post Posted February 15, 2015 Ρε παιδια λενε και για χιονια στην Αθηνα . Παλι ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted February 15, 2015 (edited) μπα δεν είναι σαν τα προηγούμενα και κυρίως το κρύο δεν πέφτει ταυτόχρονα με τον υετό. Νιφάδες μπορεί να δούμε και αρκετά χαμηλά αλλά τίποτα το συγκλονιστικό. Πιο πολύ Βόλο νομιζω θα πάει αυτό Αιγαίο βέβαια είναι ότι θέλει θα κάνει... Δεν θέλω πανικό με αυτά που θα δείτε στο snowforecast τις επόμενες ώρες, ένα run είναι. Ίσως βιάστικα να γράψω για το τριήμερο αλλά αύριο θα ξέρουμε σχεδόν σίγουρα Edited February 15, 2015 by ΜΙΚ 2 Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
stjarna 1,255 Report post Posted February 15, 2015 την τεταρτη που θα ειναι καλα????? Quote Share this post Link to post Share on other sites
mainalo 1,542 Report post Posted February 15, 2015 την τεταρτη που θα ειναι καλα????? Μαίναλο .... μόνο αυτο ειναι παντός καιρού για νότια Ελλάδα.. 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted February 15, 2015 Val d isere και Μαίναλο σίγουρα. Να περιμένουμε μέχρι μεθαύριο να δούμε μήπως και στα αλλα βελτιωθει η προγνωση 1 Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
stjarna 1,255 Report post Posted February 15, 2015 Μαίναλο .... μόνο αυτο ειναι παντός καιρού για νότια Ελλάδα.. ωραια στο μαιναλο αλλα πως πανε?! Quote Share this post Link to post Share on other sites
mainalo 1,542 Report post Posted February 15, 2015 snowbus τις καθημερινές δεν έχει αν αυτό εννοείς κατά τα άλλα έρχεσαι πολύ πιο γρήγορα από ότι στα άλλα δύο. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
stjarna 1,255 Report post Posted February 15, 2015 snowbus τις καθημερινές δεν έχει αν αυτό εννοείς κατά τα άλλα έρχεσαι πολύ πιο γρήγορα από ότι στα άλλα δύο εχει τα σκ? Quote Share this post Link to post Share on other sites