PRESIDENT 13,189 Report post Posted December 2, 2016 ευχαριστουμε ολους για τα μπραβο σας !! εστω και τον λίγων -και καθυστερημενων μελων του συλλογου μας . η παρουσια μας στην θεσ.κη δεν ειναι μια εμφάνισή καποιον μελων - [ισως και μερικων αξεστων ] οπως προσφωνουνται μερικοι στα παρασκηνια κλείνω παρένθεση αλλα ειναι μια δυναμικη παρουσια του ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΜΑΣ που αν και ξεκινησε μετα κόπων και βασανων προχωρά πετωντας .. τετοιες παρουσιες του συλλογου μας πρεπει να γινονται και σε αλλες πολεις .. ειναι στο χερι του καθε μελους να το ξεκινήσει - οργανωσει και εμεις θα βοηθήσουμε κατα το δυνατον καλυτερα σιγουρα οποια ατομα στήνουν -τρεχουν - υποχρεωνονται -ειναι παρον ...σε τετοιες εκδηλωσεις θελουν σιγουρα και το ενα απλο μπραβο ρε παιδια και να το ξανακανουμε αυτα και τελος ..απο εμενα ολα τα παραπανω ειναι μια δικοι μου σκεψη που ηθελα να την καταθεσω αιντε και φευγω το απογευμα για πισοδερι .. 3 Quote ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΧΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ Share this post Link to post Share on other sites
Dim 4,703 Report post Posted December 2, 2016 Νίκο την καμινάδα μου δες...Θα ανεβώ στις 16/12. Quote carpe diem Share this post Link to post Share on other sites
PRESIDENT 13,189 Report post Posted December 2, 2016 Νίκο την καμινάδα μου δες...Θα ανεβώ στις 16/12. τι να δω μητσο !! νερα εχει; παρει σιγουρα .. 1 Quote ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΧΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ Share this post Link to post Share on other sites
PRESIDENT 13,189 Report post Posted November 27, 2018 απο κατι παλιες ανοησίες που καναμε και μαλιστα με μηδεν κοστος Nikos Agathopoulos 25 Νοεμβρίου 2016 · ΤΟ ΦΕΤΙΝΟ ΜΑΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΙΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΟΥΣ......ΦΕΤΟΣ ΠΟΙΟ ΕΝΤΟΝΟ ΣΕ ΧΡΩΜΑ Quote ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΧΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ Share this post Link to post Share on other sites
KonKan 5,871 Report post Posted November 27, 2018 απο κατι παλιες ανοησίες που καναμε και μαλιστα με μηδεν κοστος Κρίμα πραγματικά που δεν το κάνετε πλέον αλλά μόνο με ένα άτομο είναι από δύσκολο έως ακατόρθωτο. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
PRESIDENT 13,189 Report post Posted November 27, 2018 Κρίμα πραγματικά που δεν το κάνετε πλέον αλλά μόνο με ένα άτομο είναι από δύσκολο έως ακατόρθωτο. ..μπορουν να το αναλαβουν ανετα - να το οργανώσουν όλοι με 550 ευρο κοστος Quote ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΧΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ Share this post Link to post Share on other sites
KonKan 5,871 Report post Posted November 27, 2018 ..μπορουν να το αναλαβουν ανετα - να το οργανώσουν όλοι με 550 ευρο κοστος - Για σου Γιάννη - Κουκιά σπέρνω 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
leonidastria 4,307 Report post Posted November 27, 2018 (edited) Ειναι ακριβο το τροχοσπιτο ,τοσο καιρο που το περναμε τζαμπα καλα ηταν ! Τωρα το μονο που συμφερει γιατι το ειχα ψαξει περσυ ειναι ενα μεγαλο Βαν που βολευει εξισου καλα με 120-130 ευρω και ειναι τα εξοδα μιας ημερας ενοικιαση.Οδηγειται απο τον οποιονδηποτε ,αρκει να επιτρεψει ο Δημαρχος να ανεβει στο πεζοδρομιο.Φετος βεβαια δεν συζητιεται τετοιο πραγμα γιατι ειναι παρα πολυ αργα ! Edited November 27, 2018 by leonidastria Quote Κράτιστον κτημάτων ευβουλία. Σοφοκλής Share this post Link to post Share on other sites
giannis-ski 4,870 Report post Posted November 27, 2018 - Για σου Γιάννη - Κουκιά σπέρνω Δεν κατάλαβα... ?!?! Ο Γιάννης τι σου φταίει ? 3 Quote https://media.skigebiete-test.de/images/ecu/product/p_ski/1020/ski_kessler-the-spirit-2013_n1020-1016-0_l.jpg Share this post Link to post Share on other sites
KonKan 5,871 Report post Posted November 27, 2018 Ειναι ακριβο το τροχοσπιτο ,τοσο καιρο που το περναμε τζαμπα καλα ηταν ! Τωρα το μονο που συμφερει γιατι το ειχα ψαξει περσυ ειναι ενα μεγαλο Βαν που βολευει εξισου καλα με 120-130 ευρω και ειναι τα εξοδα μιας ημερας ενοικιαση.Οδηγειται απο τον οποιονδηποτε ,αρκει να επιτρεψει ο Δημαρχος να ανεβει στο πεζοδρομιο.Φετος βεβαια δεν συζητιεται τετοιο πραγμα γιατι ειναι παρα πολυ αργα ! Όλα γίνονται μόλις βρεθούν δυο τρία άτομα σαν πυρήνας και ζωντανέψει η συμπρωτεύουσα. Υπεύθυνος ΒΕ υπάρχει, και στον προγραμματισμό υπήρχε, το budget υπήρχε, γιατί δεν το κάνατε μόνο εσείς ξέρετε. Sent from my iPhone using Tapatalk 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Petrinio 1,652 Report post Posted November 27, 2018 Θεωρητικά, αν υπάρχει μια καλή επαφή με τον Δήμο Θεσσαλονίκης, προλαβαίνει να οργανωθεί το βανάκι, όπως σωστά προτείνει κι ο Λεωνίδας. Φυσικά και ο ΕΣΤΟΥΧ δε θα υποκύψει σε εκβιασμούς με "λύτρα" 550€... Πρακτικά, θα πρέπει να μπει κάποιος μπροστά από τους "ντόπιους", λόγω εγγύητητας σε σχέση με την Έδεσσα. Φίλοι Θεσσαλονικοί, βάλτε λίγο πλάτη και θα ανέβω κι εγώ με τον Κονκάν εκείνη την ημέρα! 2 Quote Petros Tsantilas A ski won't change your life... unless you ride it Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,404 Report post Posted November 27, 2018 Μεταξύ μας, ένα βανάκι θα δείχνει και πολύ καλύτερο. 3 Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
gianis50 1,869 Report post Posted November 27, 2018 Σας κανει το δικο μου βανακι?.... Hyundai....H1? 2 Quote μην κανεις παρεα με γαλοπουλες αν θελεις να πεταξεις με αετους Share this post Link to post Share on other sites
leonidastria 4,307 Report post Posted November 27, 2018 Επειδη το ειχα ψαξει περσυ πολυ ...Το τροχοσπιτο παει μεταξυ 500και 600 ευρω λογω ιδιαιτεροτητας του ΚΟΚ που ο αλλος δεν παιζει το κεφαλι του για ψιχουλα . Quote Κράτιστον κτημάτων ευβουλία. Σοφοκλής Share this post Link to post Share on other sites
Koumparos 5,439 Report post Posted November 27, 2018 (edited) Για φέτος το ξεχνάμε. Δεν υπάρχει ο χρόνος και αν υπήρχε δεν μπορώ να το κάνω μόνος. Edited November 27, 2018 by Koumparos 3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
gianis50 1,869 Report post Posted November 27, 2018 Την προταση μου εγω την καταθετω......(αν το βανακι μου κανει την δουλια σωστα) Μαζευομαστε 6-7 νοτιοι ....βαζουμε τα καυσιμα ρεφενε... κανει παρουσια ο συλλογος(απο το ολοτελα καλη και η παναγιωταινα)....δεν κοστιζει τιποτα στον συλλογο.....και μια συνευρεση των μελων συσφιγγει και τις σχεσεις... 11 Quote μην κανεις παρεα με γαλοπουλες αν θελεις να πεταξεις με αετους Share this post Link to post Share on other sites
leonidastria 4,307 Report post Posted November 27, 2018 Για φέτος το ξεχνάμε. Δεν υπάρχει ο χρόνος και αν υπήρχε δεν μπορώ να το κάνω μόνος. Περσυ πηγαμε να το κανουμε αλλα δεν εβγαινε λογω διαφορων υποχρεωσεων.Πρεπει να υπαρχουν ατομα να επιμεριστουν οι δουλειες και να μπορει καλυπτει ο ενας τον αλλον αν παραστει αναγκη. 3 Quote Κράτιστον κτημάτων ευβουλία. Σοφοκλής Share this post Link to post Share on other sites