Jump to content
  • Upcoming Events

No upcoming events found
GeorgiaM

Γιατί Είμαι Η Πιο Αρχάρια Όλων Των Εποχών

Recommended Posts

Γεια σας!

Σήμερα δέχτηκα ένα τηλεφώνημα: "Μπορείτε να συμμετάσχετε στο πρότζεκτ. Η συμμετοχή σας εγκρίθηκε"
Θα πάω, λοιπόν, ένα ταξίδι στο εξωτερικό, σε ένα εκπαιδευτικό σεμινάριο, στο οποίο θα μας πάνε και κάποιες μέρες στο βουνό, στα χιόνια για να κάνουμε όλοι μαζί σκι.

Ωραία. Τέλεια. Χαίρομαι.

Όμως..

Ποτέ στη ζωή μου δεν έχω κάνει σκι.

Ποτέ δεν είχε περάσει καν ως ιδέα από το μυαλό μου.
Τέχνες, τέχνες, τέχνες, πολιτισμός, εκπαίδευση, έρευνα, διάβασμα, κουλτούρα, ο κόσμος μου. Ο αθλητισμός (και το σκι) ανύπαρκτος.

Ποτέ δεν έτυχε να πάω σε χιονοδρομικό κέντρο.

Χιόνι στη ζωή μου έχω δει απειροελάχιστες φορές.

(Στη πόλη μου δε χιονίζει ποτέ των ποτών)

Δεν έχω την παραμικρή ιδέα τι εστί "σκι" (τρώγεται;)

Δε με ενδιαφέρει τώρα η τεχνική του σκι (θα μας τα πούνε εκεί) ούτε ο εξοπλισμός (θα μας δώσουν)

Τα ΡΟΥΧΑ είναι το θέμα μου τώρα.

Το κόστος των ρούχων είναι το θέμα μου.

Είναι υπερβολικά ακριβά για εμένα, και πρέπει να ξοδέψω όσο το δυνατόν λιγότερα χρήματα.
Τι πρέπει να κάνω για να μειώσω το κόστος στο ελάχιστο;

Μπορώ κάπου να βρω μεταχειρισμένα;

Έχω όλη την όρεξη να διαβάσω ιντερνετικά άρθρα ασταμάτητα για να μάθω βασικά πράγματα (αυτά που για εσάς είναι αυτονόητα) για το τι σημαίνει "πάω να κάνω σκι", αλλά ο χρόνος μου είναι περιορισμένος.

Έχω ανάγκη την πολύτιμη βοήθειά σας για πληροφόρηση.
Είναι τόσο μα τόσο πολύ έξω από τα νερά μου αυτό το πράγμα (το να πάω για σκι) που νιώθω οτι πνίγομαι σε μια θάλασσα άγνοιας.
Βοήθεια.
Πρέπει να μάθω τι ρούχα να πάρω κι από πού (για να ελαχιστοποιήσω το κόστος).
Είναι βαριά αυτά τα ρούχα;
Πιάνουν χώρο στη βαλίτσα;
Από τα πολλά ταξίδια πλέον ταξιδεύω πάρα πολύ ελαφρά και δεν έχω καθόλου όρεξη να κουβαλώ βαριά βαλίτσα.
Δώστε μου τα φώτα σας!
Ευχαριστώ!!!

• Like 3