Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
mil

Εκδρομη Εξωτερικου 2017

Recommended Posts

Κάθε χρόνο γίνεται αρκετή κουβέντα για την επόμενη εκδρομή στο εξωτερικό. Κάπως έτσι έγινε και πέρσι, για να επιλεγεί ένας προορισμός που κανείς δεν είχε προτείνει ως επιθυμητό.

 

Φέτος, μετά τα τελευταία ενθουσιαστικά νέα της περιοχής του St.Anton και λαμβάνοντας υπ'όψιν ότι αρκετοί το προτείνουν ως επιθυμία κάθε χρόνο, ίσως να έφτασε η μεγάλη στιγμή πραγματοποίησης.

 

Με πολύ ευκολότερες χιονοδρομικές συνδέσεις:

 

post-398-0-32538400-1456014253_thumb.jpg

 

και τοπία μοναδικά:

 

post-398-0-05671200-1456014309_thumb.jpg

 

post-398-0-55666100-1456014512_thumb.jpg

 

post-398-0-04687800-1456014619_thumb.jpg

 

post-398-0-31994100-1456014697_thumb.jpg

 

post-398-0-22740100-1456014779_thumb.jpg

 

post-398-0-82687400-1456014874_thumb.jpg

 

και ρεκόρ χιονοπτώσεων στις Άλπεις:

 

post-398-0-87590800-1456014331_thumb.jpg

 

 

  • Like 16

53439599_2068663559920176_2642105202932449280_o.jpg?_nc_cat=108&_nc_ht=scontent.fath7-1.fna&oh=949ee377df86ea39cb0241879a9b002b&oe=5D132E68

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ένας απο τους καλύτερους χιονοδρομικούς προορισμούς η περιοχή του St.Anton

Edited by gatz

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Για μενα ειναι το αγαπημένο μου μέρος στην Αυστρία εχω ηδη παει 4 φορές και γενικότερα Αυςτρια ( ischgl ,Solden )αλλα για το 2017 αν ειμαστε καλά σκέφτομαι προς Γαλλια πλευρά αν φυσικά βρω κάτι σε λογικά οικονομικά με πρώτη επιλογή στην έρευνα το Meribel στο les3vallees(600km) σε πιστες και πολυ ωραίο χωριό με ζωή αν και ειναι νωρις ακόμα .

 

post-3005-0-42517000-1456052908_thumb.jpeg

Edited by gatz
  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

.........σκέφτομαι προς Γαλλια πλευρά αν φυσικά βρω κάτι σε λογικά οικονομικά με πρώτη επιλογή στην έρευνα το Meribel στο les3vallees(600km) σε πιστες και πολυ ωραίο χωριό με ζωή

 

 

 

jamέ των jamών mon amour

Edited by mil
  • Like 3

53439599_2068663559920176_2642105202932449280_o.jpg?_nc_cat=108&_nc_ht=scontent.fath7-1.fna&oh=949ee377df86ea39cb0241879a9b002b&oe=5D132E68

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για την εκδρομή του 2017 καλό θα ήταν να πάμε Γαλλία που δεν έχω πάει ποτέ.

Η τιμή βέβαια θα παίξει σπουδαίο ρόλο.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μηπως !! να παμε στο χκ που γύρισε την ταινία ΤΖΕΙΜ-ΜΠΟΝΤ το 1977 με τον ροτζερ μουρ :yes

 

καταπληκτική ταινια με σκι ροσινιολ και σαλτο απο την τηλεκαμπινα !! απο τοτε μου εμεινε απωθημένο -και ειπα οταν μεγαλωσω θα παω σε αυτο το χκ στις γαλλικές αλπεις οποτε να η ευκαιρεια για το 2017 :thumbup:

παμε γαλλικες αλπεις :respect:

.μπονζουρ μανταμ! σιβουπλε μεσιε ντοκτορ!! ουι αλεβου σαντε !!

τελικα το εχω το γαλλικό :evil:

 

υσ περαν του χιουμορ οπου και να παμε θα περασουμε σαν σύλλογός σουπερ :animier:

  • Like 5

ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΧΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ

:evil:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για Γαλλία συμφωνώ και εγώ αλλά ναι να δούμε και τις τιμές!!!

Έχουμε σαν ΔΣ οδηγίες να το τρέξουμε;

Arlberg πήγα φέτος και είναι ωραία. Αλλά στην περιοχή του St. Anton γίνετε σφαγή και μετά τις 11 παρά πολλά μπαμς. Δεν είναι για αρχάριους. Zurs Lech και wart τέλεια.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 2

ski_rossignol-experience-94-ti-2018_n11682-8878-1_l4.jpg

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για Γαλλία συμφωνώ και εγώ αλλά ναι να δούμε και τις τιμές!!!

Έχουμε σαν ΔΣ οδηγίες να το τρέξουμε;

Arlberg πήγα φέτος και είναι ωραία. Αλλά στην περιοχή του St. Anton γίνετε σφαγή και μετά τις 11 παρά πολλά μπαμς. Δεν είναι για αρχάριους. Zurs Lech και wart τέλεια.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Δεν έχω ακούσει κάτι σχετικό ,Κώστα ,Ιδέες ρίχνουμε και γενικά που θα προτιμουσαμε να πάμε η με την παρέα μας ,η σε οργανωμένη εκδρομή με το snowclub .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν έχω ακούσει κάτι σχετικό ,Κώστα ,Ιδέες ρίχνουμε και γενικά που θα προτιμουσαμε να πάμε η με την παρέα μας ,η σε οργανωμένη εκδρομή με το snowclub .

 

 

Νομιζω οτι εδω ρίχνουμε ιδεες για το που θα θελαμε να παμε σαν συλλογος

και οχι που θα θελαμε σαν μια παρέα

 

Αν θελουμε να παμε καπου σαν παρεα !! τοτε να ρίχνουμε τις ιδεες φεις του φεις -η τηλεφωνικα [οπως και παλαιότερα]

:snowfight:

μπονζουρ :thumbup:

Edited by PRESIDENT
  • Like 1

ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΧΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ

:evil:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μάλλον το ίδιο πράγμα είναι Νικο , όταν προτείνεις ένα -δυο χιονοδρομικα είναι αυτά που θα ήθελες να πας. Μακάρι να τα θέλουν πολλοί και να αποφασίσει ο σύλλογος να πάει εκεί και να ταυτιστούν οι απόψεις.

Edited by gatz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Νίκο μια μεγάλη παρέα είμαστε και πρέπει να ακούμε τα θέλω όλων και να βρίσκουμε χρήση τομή. Όλοι δεν θα είναι ευχαριστημένοι!!

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 2

ski_rossignol-experience-94-ti-2018_n11682-8878-1_l4.jpg

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Με σκεπτικό να μπορεί να ειναι δυνατή η παρουσία του Στερκου και η τιμη σε λογικα πλαίσια με διαμονη πολυ αξιοπρεπη και κοντα σε λιφτ γονδολα κλπ


carpe diem

Share this post


Link to post
Share on other sites

ο Στερκος κάθε χρόνο έρχεται στα χιονοδρομικά που πάμε , αρκεί να του έχουμε εξασφαλίσει ένα πλήρες πρόγραμμα μαθημάτων για να καλύψει τις ώρες του και να τον έχουμε ειδοποιήσει αρκετά νωρίς για να ρυθμίσει το πρόγραμμα του .Φυσικά να είναι και σε λογική απόσταση από την βάση του στο serre chevalier .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ο μον αμι στερκος :Hug: ερχεται σε ολες τις εκδρομες που διοργανώνει ο συλλογος - γιατι ειναι παρών και ο πρεζιτεντ

 

διαφορετικα !! δεν θα μπορουσα να στεφθω SER- PRESIDENT :yes:thumbup:

Edited by PRESIDENT
  • Like 1

ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΧΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ

:evil:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πριν παραιτηθω απο την ομαδα εκδρομων κι εκδηλωσεων ειχα προλαβει να συζητησω μερικα θεματα με το ΔΣ τηλεφωνικα.

 

Συζητηθηκε η γαλλια επειδη εχουμε χρονια να παμε εκει και επειδη φετος ο στερκος εξεφρασε την δυσκολια του να φυγει του χρονου για οπου παμε.ετσι σκεφτηκαν τα παιδια να τον τιμησουμε εμεις του χρονου.

Εαν λοιπον αξιζει η προσφορα,γτ οχι?

Αρα κωστα σου απαντησα για θεμα στερκος.

 

Οταν μια παρεα θελει να παει εκδρομη,το κανει τηλεφωνικα,με μνμ,με μειλ,με βαιμπερ με οτι αλλο θελει τελος παντων.εξαρταται και πως οριζουμε την παρεα συνηθως.γιατι αλλο παρεα αλλο κερκιδα.

Ο συλλογος διαλεγει ενα μερος κι οποιος θελει παει.

Και εμενα μου αρεσει η αυστρια σε σχεση με τις αλλες χωρες αλλα δεν εχω το δικαιωμα να πηγαινω τον συλλογο καθε χρονο εκει οπως δεν επρεπε να ξαναπαμε ιταλια δευτερη φορα συνεχομενη(κατ εμε).

Απο το 2005 καθε χρονο ειχε σειρα και μια χωρα.λογικο καποια στιγμη να ξαναρχισουμε απο την αρχη.

 

 

Επισης δεν εχω καταλαβει ακομα γιατι θα πρεπει καθε χρονο να περιλαμβανει η εκδρομη και μαθηματα.δεν αντιλαμβανομαι την αναγκαιοτητα να πρεπει ο συλλογος να δεσμευτει με ωρες.οποιος θελει μαθημα,μπορει να παρει δασκαλο οπου κι αν ειμαστε.

 

Edit:συμφωνω με την προταση του mil παντως.

Edited by dust
  • Like 6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πριν παραιτηθω απο την ομαδα εκδρομων κι εκδηλωσεων ειχα προλαβει να συζητησω μερικα θεματα με το ΔΣ τηλεφωνικα.

 

Συζητηθηκε η γαλλια επειδη εχουμε χρονια να παμε εκει και επειδη φετος ο στερκος εξεφρασε την δυσκολια του να φυγει του χρονου για οπου παμε.ετσι σκεφτηκαν τα παιδια να τον τιμησουμε εμεις του χρονου.

Εαν λοιπον αξιζει η προσφορα,γτ οχι?

Αρα κωστα σου απαντησα για θεμα στερκος.

 

δεν καταλαβαίνω σε τι μου απάντησες ? αν διάβασες πιο πάνω πρότεινα Γαλλια άσχετα αν μου αρέσει πιο πολύ η αυστρια. Αυτό που λες για τον Στερκο πρώτη φορά το ακούω δεν νομίζω να έχει γραφεί κάπου εκτός και αν δεν το έχω δει. υποθετω οτι ολες οι πληροφορίες ειναι στην ΟΕ εκδρομων .....

 

Οταν μια παρεα θελει να παει εκδρομη,το κανει τηλεφωνικα,με μνμ,με μειλ,με βαιμπερ με οτι αλλο θελει τελος παντων.εξαρταται και πως οριζουμε την παρεα συνηθως.γιατι αλλο παρεα αλλο κερκιδα.

 

περί κερκίδας και παρέας δεν νομίζω οτι ειναι εδώ ο χώρος για τέτοια συζήτηση . υπαρχει ολοκληρο group στο forum για να κανονιζονται τετοιες εκδρομες Πάμε παρέα!

Το κανονίζουμε και φύγαμε για τα βουνά.

 

Ο συλλογος διαλεγει ενα μερος κι οποιος θελει παει.

 

σε αυτό όλοι συμφωνούν .

 

Και εμενα μου αρεσει η αυστρια σε σχεση με τις αλλες χωρες αλλα δεν εχω το δικαιωμα να πηγαινω τον συλλογο καθε χρονο εκει οπως δεν επρεπε να ξαναπαμε ιταλια δευτερη φορα συνεχομενη(κατ εμε).

Απο το 2005 καθε χρονο ειχε σειρα και μια χωρα.λογικο καποια στιγμη να ξαναρχισουμε απο την αρχη.

 

 

Επισης δεν εχω καταλαβει ακομα γιατι θα πρεπει καθε χρονο να περιλαμβανει η εκδρομη και μαθηματα.δεν αντιλαμβανομαι την αναγκαιοτητα να πρεπει ο συλλογος να δεσμευτει με ωρες.οποιος θελει μαθημα,μπορει να παρει δασκαλο οπου κι αν ειμαστε.

 

δεν θα διαφωνήσω καθόλου μαζί σου εκδρομή σε χιονοδρομικό κεντρο κλείνουμε οχι camp ski

Edit:συμφωνω με την προταση του mil παντως.

Edited by gatz
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Απαντησα κωστα στο ποστ σου παραπανω πτι ερχεται οπου παμε.εξεφρασε τη δυσκολια του για του χρονου.

 

Στο παρεα η κερκιδα παλι δεν αναφερομαι καπου συγκεκριμενα.αλλα το ξερεις καλα οτι αλλο 5 αλλο 35 ατομα καθοριζει την τιμη.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Απαντησα κωστα στο ποστ σου παραπανω πτι ερχεται οπου παμε.εξεφρασε τη δυσκολια του για του χρονου.

 

Στο παρεα η κερκιδα παλι δεν αναφερομαι καπου συγκεκριμενα.αλλα το ξερεις καλα οτι αλλο 5 αλλο 35 ατομα καθοριζει την τιμη.

 

Βασίλη αυτήν την δυσκολία προσωπικά δεν την έχω ακούσει , άλλα για νατο λες κάτι θα ξέρεις, εκτός αν εχει γραφει κάπου και δεν το είδα.

το Meribel που πρότεινα ειναι Γαλλια και σε απόσταση 200κμ από το serr chevalier. (λιγοτερο απο Αθηνα -Παρνασσος),χωρίς αυτό να σημαίνει κάτι.

εκτός αν έχει αποφασισθεί το μέρος της εκδρομής όποτε η όλη συζήτηση δεν έχει νόημα. Στην αντίστοιχη ΟΕ πάντως δεν έχει γίνει ούτε κουβέντα .

Τώρα στο δεύτερο που λες το αν θα πάνε κάπου 5 η 35 άτομα έχει να κάνει αποκλειστικά με την επιλογή του χιονοδρομικου και τον χρόνο που θα γίνει.

Edited by gatz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πιστευεις οτι θα μπορουμε αν οχι απο φετος σε λιγα χρονια να εχουμε εκδρομη 50-70 ατομων κατω απο 1100?

Δεν γραφτηκε κωστα,ρωτησα τηλεφωνικα πως περασαν στην ιταλια και μου αναφερθηκε κι αυτο.δεν θεωρησα οτι ειναι μυστικο και γι αυτο καταθετω την ιστορια.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εξαρτάται από τον τρόπο οργάνωσης της εκδρομής και συγκεκριμένα για μένα για να μπορούν να έρθουν πολλά μέλη το 70 δεν είναι απαγορευτικό, πρέπει η επιλογή του χιονοδρομικου να καλύπτει κάποια κριτήρια και συγκεκριμμενα .

Να είναι ένα μεγάλο χιονοδρομικό ,αρκετά glamour με την επιλογή τριών ξενοδοχείων με ουσιαστική διαφορά τιμής, και ανάλογης διαφοράς προσφερομένων υπηρεσιών. Ο καθένας θα διαλέξει ανάλογα με το προφίλ του και την οικονομική του δυνατότητα και τις προτεραιότητες του .Θα πρέπει να υπάρχει το 4**** ξενοδοχείο με το spa και το ski in ski out , το ξενοδοχείο 3*** που μπορεί να απέχει και καμιά 500μ απο τα λιφτ ,όπως επίσης και η επιλογή σε διαμερίσματα με κουζίνα για πολύ οικονομική διαμονή ( σαν τα pierre & vacance στην Γαλλία)

μην ξεχνάς οτι στην εκδρομή συμμετέχουν η θέλουν να συμμετάσχουν 3 διαφορετικές κατηγορίες ατόμων

 

1. Τα άτομα που θέλουν να πάνε διακοπές και ταυτόχρονα να κάνουν και αρκετό σκι.

2. Τα άτομα που πάνε αποκλειστικά για σκι.

3. Τα άτομα που πάνε με κύριο σκοπό να βελτιώσουν την τεχνική τους.

 

Για να έχεις λοιπόν την μεγαλύτερη δυνατή συμμετοχή πρέπει να καλύπτεις όλους αυτούς.

Δεν θεωρώ οτι υπάρχει οπουδήποτε θέμα όταν όλα αυτά είναι στο ίδιο χωριό .

Όταν κάποια κατηγορία δεν καλύπτεται από την επιλογή που κάνει ο σύλλογος φροντίζει και πάει κάπου άλλου.

Edited by gatz
  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εχω αρχισει να σκεφτομαι το ενδεχομενο δυο εκδρομων η δυο ξενοδοχειων με σκοπο την μεγαλυτερη συμμετοχη.αλλα απο την αλλη παυει η ομαδικοτητα και η παρεα των παλαιων εκδρομων.στην ιταλια αναγκαζοταν οι μισοι να πηγαινουν στο αλλο ξενοδοχειο για να κανουν παρεα.και εκει ηταν κ διπλα.

Το σιγουρο ειναι πως η εκδρομη πρεπει να συζητηθει απο το μηδεν με νεες βασεις πλεον.

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εχω αρχισει να σκεφτομαι το ενδεχομενο δυο εκδρομων η δυο ξενοδοχειων με σκοπο την μεγαλυτερη συμμετοχη.αλλα απο την αλλη παυει η ομαδικοτητα και η παρεα των παλαιων εκδρομων.στην ιταλια αναγκαζοταν οι μισοι να πηγαινουν στο αλλο ξενοδοχειο για να κανουν παρεα.και εκει ηταν κ διπλα.

Το σιγουρο ειναι πως η εκδρομη πρεπει να συζητηθει απο το μηδεν με νεες βασεις πλεον.

 

στην cervinia ήμασταν σε τρία ξενοδοχεία και σε ένα διαμέρισμα , δεν νομίζω να υπήρχε κανένα πρόβλημα , στο βουνό ήμασταν όλοι μαζί , όπως και το απόγευμα. Η μόνη στιγμή ήταν του φαγητού, ε δεν το θεωρώ και τόσο σημαντικό μπροστά στην δυνατότητα μεγάλης συμμετοχής.

Αλλά αυτό είναι θέμα απόφασης από το ΔΣ.

Edited by gatz

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

στην cervinia ήμασταν σε τρία ξενοδοχεία και σε ένα διαμέρισμα , δεν νομίζω να υπήρχε κανένα πρόβλημα , στο βουνό ήμασταν όλοι μαζί , όπως και το απόγευμα. Η μόνη στιγμή ήταν του φαγητού, ε δεν το θεωρώ και τόσο σημαντικό μπροστά στην δυνατότητα μεγάλης συμμετοχής.

Αλλά αυτό είναι θέμα απόφασης από το ΔΣ.

 

 

καλα!!! δεν το συζητώ :Peace: για την ΤΣΕΡΒΙΝΙΑ

το τι παρεα καναμε ολοι μερα στο σκι - :evil: και το τι φωτο βγαλαμε ολες τις ημερες !! - τοσες πολλες που καήκανε τα φιλμ :evil:

Edited by PRESIDENT
  • Like 2

ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΧΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ

:evil:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Με τη φόλα που έχουμε φάει φέτος

το ζητούμενο για την επομενη εκδρομή

είναι να κανουμε πολύ σκι, με σιγουρο χιόνι,

πλαγιές με καλούς προσανατολισμούς και χωρις ομίχλες

  • Like 4

How you stand is how you ski

Share this post


Link to post
Share on other sites

άλλο ένα χιονοδρομικό που αξίζει να εξετασθεί είναι η περιοχή της Val Gardena (sella ronda -arabba-marmolada ) με διαμονή στην Selva αν και είναι στην Ιταλία που έχουν γίνει αρκετές εκδρομές.

 

post-3005-0-79220600-1456391822_thumb.jpg

post-3005-0-86789300-1456391835_thumb.jpeg

post-3005-0-88447600-1456391850_thumb.jpg

post-3005-0-99858100-1456391865_thumb.jpg

post-3005-0-52324800-1456391883_thumb.jpg

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Today's Birthdays

    1. Cancer
      Cancer
      (41 years old)
    2. zagla
      zagla
      (62 years old)
  • ONLINE

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      19,151
    • Total Posts
      460,817
  • Member Statistics

    • Total Members
      8,730
    • Most Online
      4,284

    Newest Member
    RichardWab
    Joined
×
×
  • Create New...