leonidastria 4,307 Report post Posted January 31, 2018 Καλό μήνα !!! 8 Quote Κράτιστον κτημάτων ευβουλία. Σοφοκλής Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,263 Report post Posted January 31, 2018 Τολμηρέ. Προς τιμην σου το σουπερ ντουπερ μπλου μουν φωτογραφημενο απο την...Πεντελη. 13 Quote <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
leonidastria 4,307 Report post Posted January 31, 2018 (edited) Πολυ ομορφο!!!Στα βορεια κατι προσπαθεί να κανει ...για να δουμε.Πιο χοντρα μας τα λεγανε παντος και τωρα ισα που θα χιονισει στα βορεια ...sent with my WP using tapatalk Edited January 31, 2018 by leonidastria Quote Κράτιστον κτημάτων ευβουλία. Σοφοκλής Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted February 1, 2018 Δυστυχώς θα πέσει πολύ βροχή πρώτα. Από το Σάββατο προς το βράδυ θα το γυρίσει σε χιόνι. 4 Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
itiotis 779 Report post Posted February 1, 2018 Πολύ καλό μήνα, από όλες τις απόψεις, χιονοδρομικές και άλλες. 4 Quote Ο μόνος τρόπος να προβλέψεις το μέλλον είναι να το δημιουργήσεις... Αν και όταν κάνεις σχέδια μπορεί Κάποιος να χαμογελά, εσύ κάνε τα... Share this post Link to post Share on other sites
AlexFocus 686 Report post Posted February 1, 2018 Ο Χελμος απο τον παραπανω χαρτη δεν βλεπω να χιονιζεται. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Δεν Ξενερώνω! 4,748 Report post Posted February 1, 2018 Το θέμα είναι πόση ωρα θα βρέχει και πόση θα χιονίσει. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted February 1, 2018 Λεωνίδα μπες στην πίσσα και ετοιμάζουμε και τα πούπουλα με την προοπτική όπως φαίνεται σήμερα για την Νότια Ελλάδα Για την Βόρεια οι θερμοκρασίες είναι πολύ οριακές και θα είναι ντέρμπι πόσο χιόνι θα χαθεί σα βροχή και πόσο νωρίς θα το το γυρίσει σε καθαρό χιόνι. 2 Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
leonidastria 4,307 Report post Posted February 1, 2018 Δυστυχώς κι εδω πανω δεν το βλεπω .. https://www.meteociel.fr/modeles/gfs/grece/hauteur-neige/3h.htm sent with my WP using tapatalk Quote Κράτιστον κτημάτων ευβουλία. Σοφοκλής Share this post Link to post Share on other sites
leonidastria 4,307 Report post Posted February 1, 2018 Άντε ρε μη μασάτε... Μπροστά μας ειναι ο χειμώνας! Σσσσσ μπας και το γλιτώσω... sent with my WP using tapatalk 2 Quote Κράτιστον κτημάτων ευβουλία. Σοφοκλής Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,263 Report post Posted February 1, 2018 Δεν φτανει το χαστουκι το σκ (που μαλλον γλυτωνει ο παρνασσος και κλαινε το καλαβρυτα, αν και μεχρι να περασει ολα ειναι ανοιχτα). Ερχεται και δευτερο απο τριτη....πιο γερό...... Quote <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
Γιωργος-Κορινθος 747 Report post Posted February 1, 2018 Καλό μήνα να έχουμε. Μην μασάτε, θα δούμε πολλές ασπρες μέρες ακόμα! Sent from my iPhone using Tapatalk 4 Quote Share this post Link to post Share on other sites
gioand 1,811 Report post Posted February 2, 2018 Καλό μήνα να έχουμε. Μην μασάτε, θα δούμε πολλές ασπρες μέρες ακόμα! Sent from my iPhone using Μετά τις 10/2 πάμε για εξομάλυνση της θερμοκρασίας, αλλά μέχρι τότε...https://www.youtube.com/watch?v=vWAEQ6l1tb4 4 Quote Share this post Link to post Share on other sites
kaps 2,736 Report post Posted February 2, 2018 Ειναι προφανες πλεον οτι σε πολυ λιγα χρονια σκι θα κανουμε βουλγαρια και Αλπεις.......... αντε να βγαινουν και καμια 10αρια μερες εδω με το ζορι........ 1 Quote Αν δεν σας κανει κοπο, δειτε την φωτο στο Avatar και πειτε μου τι πρεπει να κανω για να βελτιωσω το στυλ μου...... 'Εχω προλάβει ανοιχτη τη Σαχάρα. Θα Σεβεστε! Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,263 Report post Posted February 2, 2018 Επειδη θα βγαλει πολυ παγο. Το πιο συνηθισμενο λαθος στον παγο ειναι το χωσιμο με τα μαχαιρια. Σιγουρα θα σε παρει η κατηφορα. Ειναι οπως με το αμαξι. Μαλακά, γλυκά οχι αποτομα. Φλατ τα σκι, να σε σταματησει η οποια τριβη. Προσπαθησε να βρεις κομματια μαλακου χιονιου να κανεις την στροφη. Κυριως μην πας. 2 Quote <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ 2,730 Report post Posted February 3, 2018 Ωραία ξεκίνησε, βρέχει μέχρι τις κορυφές σχεδον :-( να δούμε πότε θα το γυρίσει,αν το γυρίσει .... Quote Share this post Link to post Share on other sites
leonidastria 4,307 Report post Posted February 3, 2018 Παγος...μμμμμμ ! Ολοι καποια στιγμη αντιμετωπισαμε καποιο κομματι της πιστας παγωμενο κι αναρωτηθηκαμε ...τωρα τι γινεται? Αν ειναι μια μικρη περιοχη μικρο το κακο ,αν ειναι ομως ενα μεγαλυτερο κομματι της πιστας που συνηθως ειναι σε καποιο ανηλιο κομματι ,τοτε τι? Δυο τροποι υπαρχουν ... 1.ο ενας εξαρταται απο το ποσο μεγαλη ειναι η πιστη σας ...οποτε ολα καλα θα σωθειτε !!! 2.κι ο αλλος ,για αρχη να προσπαθησουμε να λυγισουμε τα γονατα ,ωστε να χαμηλωσουμε κι αλλο το κεντρο βαρους μας και να ανοιξουμε λιγο τα ποδια μας οχι ομως πολυ γιατι ετσι δεν μπορουμε να εχουμε το βαρος μας λιγο παραπανω στο κατω πεδιλο και φυσικα το πανω κομματι του σωματος μας να κοιταει την fall line οπως λενε και στο χωριο μου .Προσπαθουμε να αποφυγουμε το σκιτιγκ και να βρουμε το ιδεατο σημειο που τα μαχαιρια μας μας αφηνουν περιθωριο σχετικης κατευθυντικοτητας (αυτο το εχουμε βρει ηδη σε χιονι καλης ποιοτητας)αποφευγοντας παντα τις αποτομες αλλαγες και την προσπαθεια αποτομου φρεναρισματος (Αυτο που ειπε ο Vro πιο πανω...χωσιμο μαχαιριων).Οσο ειμαστε στα σωστα καλοακονισμενα μαχαιρια ειμαστε πιο ασφαλεις και ελεγχουμε την καθοδο μας. Και στις δυο περιπτωσεις η προσευχη ειναι στα προαπαιτουμενα ! 4 Quote Κράτιστον κτημάτων ευβουλία. Σοφοκλής Share this post Link to post Share on other sites
Δεν Ξενερώνω! 4,748 Report post Posted February 5, 2018 Σε αναμονή του επόμενου run. Μέχρι στιγμής... απογοήτευση. Από Τρίτη νεό κύμα κακοκαιρίας το οποίο λόγω υψηλών θερμοκρασιών πιθανό να το βγάλει σε βροχή. Προσευχόμαστε. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Δεν Ξενερώνω! 4,748 Report post Posted February 5, 2018 Βγήκε και το 00αρι. Είμαστε πολύ οριακά λόγω θερμοκρασιών. Συνεχίστε να προσεύχεστε. Και μιας και είπαμε για προσευχή, στα άλλα νέα της ημέρας: Απίστευτο κι όμως αληθινό: Ο πάπας Φραγκίσκος πάντρεψε ζευγάρι κατά την διάρκεια πτήσης Όσο περίεργο και αν σας ακούγεται ο πάπας Φραγκίσκος για μια ακόμη φορά τράβηξε τα βλέμματα πάνω του αφού δεν δίστασε να παντρέψει ένα ζευγάρι κατά την διάρκεια μιας πτήσης μεταξύ δύο πόλεων της Χιλής. Ειδικότερα, η Πάουλα Ποδέστ Ρουίς, ηλικίας 39 ετών και ο Κάρλος Κιουφάρντι Ελορίγα, ηλικίας 41 ετών, εκμυστηρεύτηκαν στον ποντίφικα ότι είχαν παντρευτεί με πολιτικό γάμο και ότι αν και σχεδίαζαν και τον θρησκευτικό τους γάμο στην εκκλησία της ενορίας τους στο Σαντιάγο, δεν θα κατάφερναν να το κάνουν διότι ο ναός έχει υποστεί σοβαρές καταστροφές από τον σεισμό το 2010. Κατόπιν, ζήτησαν από τον επικεφαλής της ρωμαιοκαθολικής εκκλησίας να ευλογήσει τον γάμο τους. Ο πάπας Φραγκίσκος ωστόσο φαίνεται πως είχε κάτι άλλο κατά νου. «Θέλετε να σας παντρέψω;», ρώτησε το ζευγάρι. «Εδώ;», διερωτήθηκαν με έκπληξη εκείνοι. Ο πάπας Φραγκίσκος τέλεσε μια σύντομη γαμήλια τελετή στο αεροπλάνο. Μάλιστα, ένα στέλεχος της αεροπορικής εταιρείας ανέλαβε χρέη μάρτυρα και το πιστοποιητικό του γάμου υπέγραψε ένας χιλιανός επίσκοπος εντός του αεροσκάφους. «Τα πάντα είναι έγκυρα. Τα πάντα είναι επίσημα», δήλωσε ο εκπρόσωπος τύπου του Βατικανού Γκρεγκ Μπουρκ. «Θα σας δείξουμε μια φωτογραφία του πιστοποιητικού αργότερα». Ο γάμος τελέστηκε κατά τη διάρκεια της πτήσης από το Σαντιάγο στην πόλη Ικίκε, στη βόρεια Χιλή. EYΛΟΓΙCON 4 Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΑΛΕΞΗΣ 4,216 Report post Posted February 5, 2018 (edited) Επιτέλους και κάτι σοβαρό... Όσο περίεργο και αν σας ακούγεται ο πάπας Φραγκίσκος δεν δίστασε να παντρέψει ένα ζευγάρι κατά την διάρκεια μιας πτήσης μεταξύ δύο πόλεων της Χιλής. EYΛΟΓΙCON Και στα δικά μας οι ελεύθεροι... Edited February 5, 2018 by ΑΛΕΞΗΣ 6 Quote Share this post Link to post Share on other sites
patini 20 Report post Posted February 5, 2018 οχι ρε γαμωτο και αλλο σκ εκτος.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Δεν Ξενερώνω! 4,748 Report post Posted February 5, 2018 Μην απελπίζεσαι. Έχουμε ακόμα μπροστά. Quote Share this post Link to post Share on other sites
panagiotis 209 Report post Posted February 5, 2018 Στα 15 χρόνια που ανεβαίνω στα βουνά, η στατιστική δείχνει ότι το δεύτερο δεκαήμερο του Φεβρουαρίου, έρχονται τα καλά χιόνια και οι υπερμέρες. Μόνο πρόπερσυ δεν έγινε, αφού ήταν έτσι κι αλλιώς καμμένη η χρονιά. Μακάρι να επαληθευτεί και φέτος.Οι καλύτερες μέρες που έχω κάνει με την καλύτερη δυνατή ποιότητα χιονιού ήταν πάντα μέσα Φλεβάρη, άντε αρχές Μάρτη. Μετά πάμε για ανοιξιάτικο. 9 Quote JAPOW!!! Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,263 Report post Posted February 5, 2018 Μιχάλη θα χιονισει το σ/κ ή να ξεβιδωσουμε ελατηρια; 1 Quote <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
miscelano 3,150 Report post Posted February 5, 2018 Μιχάλη θα χιονισει το σ/κ ή να ξεβιδωσουμε ελατηρια;Έλα δεν θέλω ητοπαθειες... Στάλθηκε από το Redmi 4X μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 1 Quote οι πουδρες και τα ψαρια, τρωγονται φρεσκα! Share this post Link to post Share on other sites