gatz 6,725 Report post Posted April 17, 2018 Υπάρχουν κάποιες αρχικές σκέψεις για δυο χιονοδρομικά στην Γαλλία για μία εκδρομή τον Μαρτίο 9-16. Πληροφορίες για τις προσφορές που εχω λάβει απο ξενοδοχεία στην συνάντηση της Αθηνας.η με pm. εδω θα βγεί οταν συμφωνήσουμε και εχουμε την τελική μας αποφαση οσοι ασχολουμεθα. 5 Quote Share this post Link to post Share on other sites
gatz 6,725 Report post Posted April 17, 2018 (edited) υπαρχουν καποιες καλες προτάσεις για την περιοχη Les Portes Du Soleil (morzine -avoriaz ) και για το serre-chevalier Edited April 17, 2018 by gatz 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
flocon 674 Report post Posted April 17, 2018 Σωστά επιλέχθηκαν οι ημερομηνίες. Οι ενδιάμεσες διακοπές (των Γάλλων τουλάχιστον, και πιο συγκεκριμένα των Παριζιάνων) τελειώνουν την Κυριακή 10/3. 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
gatz 6,725 Report post Posted April 17, 2018 Σωστά επιλέχθηκαν οι ημερομηνίες. Οι ενδιάμεσες διακοπές (των Γάλλων τουλάχιστον, και πιο συγκεκριμένα των Παριζιάνων) τελειώνουν την Κυριακή 10/3. οταν εχεις πρόεδρο που μία δικάζει εδω και μία στην Γαλλία ......... αυτά τα προσέχεις γιατι σε περιμένει στην γωνία.......... 4 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Petrinio 1,652 Report post Posted April 17, 2018 οταν εχεις πρόεδρο που μία δικάζει εδω και μία στην Γαλλία ......... αυτά τα προσέχεις γιατι σε περιμένει στην γωνία.......... Εκείνη η εβδομάδα νομίζω περιλαμβάνει και τη δική μας αργία της Καθαράς Δευτέρας, άρα χάνουμε μόνο 4 μέρες... σχολείο 4 Quote Petros Tsantilas A ski won't change your life... unless you ride it Share this post Link to post Share on other sites
mil 8,739 Report post Posted April 17, 2018 Εκείνη η εβδομάδα νομίζω περιλαμβάνει και τη δική μας αργία της Καθαράς Δευτέρας, άρα χάνουμε μόνο 4 μέρες... σχολείο Μας δουλεύεις;;;;;; Εμείς είμαστε σύλλογος πλούσιων συνταξιούχων. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
gatz 6,725 Report post Posted April 17, 2018 (edited) Μας δουλεύεις;;;;;; τωρα το κατάλαβες .....!!!!!! Edited April 17, 2018 by gatz 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,404 Report post Posted April 17, 2018 Εκείνη η εβδομάδα νομίζω περιλαμβάνει και τη δική μας αργία της Καθαράς Δευτέρας, άρα χάνουμε μόνο 4 μέρες... σχολείο Εξαιρετικά ενδιαφέρον αυτό! 3 Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
gatz 6,725 Report post Posted April 17, 2018 οι επιλογές των ημερομηνιών δεν ειναι τυχαιες .!!! 3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,404 Report post Posted April 17, 2018 Το πρόβλημα μου είναι ότι δεν ξέρω από τώρα το πρόγραμμα της ερχόμενης χρονιάς. Αν τα πράγματα πάνε όπως θα ήθελα, πιθανόν να μπορούσα να ακολουθήσω στις Άλπεις, για πρώτη φορά από το... 2012! 3 Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
gatz 6,725 Report post Posted April 17, 2018 Το πρόβλημα μου είναι ότι δεν ξέρω από τώρα το πρόγραμμα της ερχόμενης χρονιάς. Αν τα πράγματα πάνε όπως θα ήθελα, πιθανόν να μπορούσα να ακολουθήσω στις Άλπεις, για πρώτη φορά από το... 2012! θεση για σενα θα υπάρχει πάντα ......... στο κρυφο δικλινο !!!!!!!! 3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Val Claret 1,608 Report post Posted April 17, 2018 11 Quote Share this post Link to post Share on other sites
gatz 6,725 Report post Posted April 17, 2018 residence saskia Falaise ειχα μεινει την πρωτη φορά που ειχα παει εκει το 1996 3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
KonKan 5,871 Report post Posted April 17, 2018 Φαντάζομαι δεν θέλω να ακούσω τιμή!!! Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
gatz 6,725 Report post Posted April 17, 2018 Φαντάζομαι δεν θέλω να ακούσω τιμή!!! Sent from my iPhone using Tapatalk πολυ φθηνο διαμερισματα ειναι Quote Share this post Link to post Share on other sites
kyr 1,833 Report post Posted April 17, 2018 AVORIAZ.jpgπαραμυθενιο!!! 3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
gatz 6,725 Report post Posted April 18, 2018 (edited) Spend the night in an igloo! Edited April 18, 2018 by gatz Quote Share this post Link to post Share on other sites
Val Claret 1,608 Report post Posted April 18, 2018 Spend the night in an igloo! Κωστα, Αυτο το igloo ειναι για τον Σταθοπουλο?? 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
gatz 6,725 Report post Posted April 18, 2018 Κωστα, Αυτο το igloo ειναι για τον Σταθοπουλο?? εσωτερικά θέματα στα βόρεια !!!!! μακρυα απο μενα συ ειπες ....... 3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
papadani 203 Report post Posted April 18, 2018 υπαρχουν καποιες καλες προτάσεις για την περιοχη Les Portes Du Soleil (morzine -avoriaz ) και για το serre-chevalier Το Κρητικό τρίο δηλώνει παρουσία για τη Γαλλία εφόσον οριστικοποιηθεί. Στάλθηκε από το Redmi Note 4X μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
gatz 6,725 Report post Posted April 19, 2018 η εκδρομή θα γίνει !!! στο χιονοδρομικό δεν εχουμε καταλήξει ακομα. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΑΛΕΞΗΣ 4,216 Report post Posted April 19, 2018 Το Κρητικό τρίο δηλώνει παρουσία για τη ΓΣ... Θα έρθετε; Quote Share this post Link to post Share on other sites
gatz 6,725 Report post Posted April 19, 2018 Θα έρθετε; παλι μπερδευεις τα μυδια με τα ξιδια ......... Quote Share this post Link to post Share on other sites
vaggelis 2,070 Report post Posted April 19, 2018 παλι μπερδευεις τα μυδια με τα ξιδια ......... Και η μικρή παρεα θα μας ταξιδέψει ... μη μπερδεύεις τα πράγματα .... λεμόνι στα μύδια ..... Quote Share this post Link to post Share on other sites