mil 8,739 Report post Posted January 6, 2019 (edited) Έχω ταξιδέψει κατά καιρούς με όλες τις εταιρείες. Πάντα συμπαθούσα ΑΝΕΚ, για κάποιον λόγο που δεν μπορώ να εξηγήσω.... και δεν αναφέρομαι σε αντικειμενικούς λόγους. Τώρα που πουλήθηκαν οι Μινωϊκές χάλασαν αρκετά δυστυχώς. Δεν τις προτιμώ αν και έχουν βολικότερα ωράρια και φέτος θα μπορουσα να ταξιδέψω 10% φτηνότερα. Edited January 6, 2019 by mil 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
gianis50 1,869 Report post Posted January 6, 2019 Γιάννο από τις 10 τελευταίες φορές μόνο 1 βγήκαμε αργότερα από τις 7-8 και πήγαμε βολτούλα Μπασανο ντελ γκραπα. Πράγματι μόνος είναι δύσκολα, για Βενετία. Βέβαια Λες ότι είσαι καρδιοπαθης ή κάτι άλλο και σε βάζουν μόνο σου. Το ζητάει φίλος μου. Με παρέα δεν παίζεται το ταξίδι. Από Ανκονα έχεις 700 km 8-9 ώρες ταξίδι νομίζω για τοβαντιλ. Σκοτωμος να φθάσεις μεσάνυχτα σχεδόν. Είμαι πολύ κουρασμένος φίλε για τέτοιο ταξίδι. Aπο Βενετία 234 χλμ. Πάρε βιβλία και άραξε για Βενετία. Λες ότι είσαι καρδιοπαθης..........τωρα αυτο τι τοθελες? θελεις να με κανεις να πανηγυριζω? χα χα (καλα δεν κοιτας καθολου CNN στο Αγρινιο να ενημερωνεσαι?) Από Ανκονα έχεις 700 km 8-9 ώρες ταξίδι νομίζω για τοβαντιλ. Σκοτωμος να φθάσεις μεσάνυχτα σχεδόν εχεις δικιο οπως το βαζεις....οταν ομως δεν πηγαινεις για εβδομαδα ....αλλα για τριμηνο ....το κανεις γαργαρα 2 Quote μην κανεις παρεα με γαλοπουλες αν θελεις να πεταξεις με αετους Share this post Link to post Share on other sites
amiklon 328 Report post Posted January 6, 2019 (edited) Φετος 16 δεκεμβριου απο Ανκονα εγευγε το πλοιο 16,30...στις 13,00 ,μου ερχεται μηνυμα οτι το πλοιο θα εχει καθυστεριση και θα φυγει στις 18,00..ΟΚ,λες,τουλαχιστον σε ειδοποιουν. χα χα . ενω ειναι το κολπο..περιμενοντας στο λιμανι κοιταξα τα δρομολογια στο site και ανακαλυψα οτι ειχαν αλλαξει ΚΑΙ στο site την ωρα για 18,00,Περιεργο ειπα,αλλα εδω ειναι το κοπλο.Το πλοιο εφυγε στις 20,30..Μεσα στο πλοιο τωρα.στις 19,30 εβγαλάν ανακοινωση οτι" το πλοιο εχει πανω απο 90 λεπτα καθυστεριση και για αυτο δικαιουμαστε εναν καφε δωρεαν, να παμε με τα εισιτηρια να παρουμε ενα κουπονακι"..Ειναι απο οτι διαβασα μετα νομικο το θεμα οτι εχουν δικαιωμα ως 90 λετπα καθυστεριση και μετα μπορεις να κανεις μυνηση///Το εφεραν ετσι ομορφα, ωστε να μην φανει η καθυστεριση 4ωρα αλλα 2ωρη... Το τραγικο ειναι οτι πηγα στην ρεσεψιον να αλλαξω μια καρτα απο την καμπινα, μιας και η μια δεν λειτουργουσε..και τοτε ειδα το ποσο χαζος λαος ειμαστε..Υπηρχε μια ουρα 50 φορτηγατζιδων που καθοντουσαν για να παρουν ενα κουπονι, ενα χαζο καφε// αντι να διαμαρτυρηθουν και να πουν θελουμε δικη μας καμπινα, τους εδωσαν σαν τους αγριους ενα μπιχλιμπιδακι (ενα καφε της συμφωρας) και αυτοι το δεχθηκαν...ειμαστε ηλιθιος λαος, δεν μπορουμε να διακδικησουμε τιποτα, οποτε καλα κανει η μινιαν και καθυστερει, ξερει μια χαρα την δουλεια της, οτι απευθυνεται σε αγριους. Edited January 6, 2019 by amiklon 3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
gianis50 1,869 Report post Posted January 6, 2019 Τι να σου πω. Εγώ την μινοαν την έκοψα λόγω συμπεριφοράς μετά γκριμαλντι. Προσπαθώ να την αποφύγω. Μόνο εάν δεν γίνεται αλλιώς πάω. Με πήρε ο ύπνος στο σαλόνι και ήρθε και με ξύπνησε ο άλλος γιατί λέει απαγορεύεται. Ουστ ρε... Εγω Γιαννη φουσκωνω κρεβατι και 2 κομοδινα βαζοντας επανω και πορτατιφ... (οχι ομως στο σαλονι) 1 Quote μην κανεις παρεα με γαλοπουλες αν θελεις να πεταξεις με αετους Share this post Link to post Share on other sites
gianis50 1,869 Report post Posted January 6, 2019 Φετος 16 δεκεμβριου απο Ανκονα εγευγε το πλοιο 16,30...στις 13,00 ,μου ερχεται μηνυμα οτι το πλοιο θα εχει καθυστεριση και θα φυγει στις 18,00..ΟΚ,λες,τουλαχιστον σε ειδοποιουν. χα χα . ενω ειναι το κολπο..περιμενοντας στο λιμανι κοιταξα τα δρομολογια στο site και ανακαλυψα οτι ειχαν αλλαξει ΚΑΙ στο site την ωρα για 18,00,Περιεργο ειπα,αλλα εδω ειναι το κοπλο.Το πλοιο εφυγε στις 20,30..Μεσα στο πλοιο τωρα.στις 19,30 εβγαλάν ανακοινωση οτι" το πλοιο εχει πανω απο 90 λεπτα καθυστεριση και για αυτο δικαιουμαστε εναν καφε δωρεαν, να παμε με τα εισιτηρια να παρουμε ενα κουπονακι"..Ειναι απο οτι διαβασα μετα νομικο το θεμα οτι εχουν δικαιωμα ως 90 λετπα καθυστεριση και μετα μπορεις να κανεις μυνηση///Το εφεραν ετσι ομορφα, ωστε να μην φανει η καθυστεριση 4ωρα αλλα 2ωρη... Το τραγικο ειναι οτι πηγα στην ρεσεψιον να αλλαξω μια καρτα απο την καμπινα, μιας και η μια δεν λειτουργουσε..και τοτε ειδα το ποσο χαζος λαος ειμαστε..Υπηρχε μια ουρα 50 φορτηγατζιδων που καθοντουσαν για να παρουν ενα κουπονι, ενα χαζο καφε// αντι να διαμαρτυρηθουν και να πουν θελουμε δικη μας καμπινα, τους εδωσαν σαν τους αγριους ενα μπιχλιμπιδακι (ενα καφε της συμφωρας) και αυτοι το δεχθηκαν...ειμαστε ηλιθιος λαος, δεν μπορουμε να διακδικησουμε τιποτα, οποτε καλα κανει η μινιαν και καθυστερει, ξερει μια χαρα την δουλεια της, οτι απευθυνεται σε αγριους. Παντως σημασια εχει ....οχι τι ωρα φευγεις....αλλα τι ωρα φθανεις...γιατι σιγα -σιγα στην πορεια καλυπτουν την καθυστερηση ανεβαζοντας λιγο ταχυτητα( γιατι αν συνεχισουν ολα τα δρομολογια με 4ωρη καθυστερηση στο τελος μπορει να ταξιδευουν μονοι τους) Οσο για τους επαγγελματιες οδηγους .....αυτοι ειναι οι βασιλιαδες στο καραβι γιατι σε αυτους βασιζοντε 9 μηνες τον χρονο 2 Quote μην κανεις παρεα με γαλοπουλες αν θελεις να πεταξεις με αετους Share this post Link to post Share on other sites
amiklon 328 Report post Posted January 6, 2019 (edited) βασιλιαδες ειναι, μιας και αυτοι ταξιδευουν ολη την ωρα, αυτο λεω, η βασιλιαδες λοιπον που κοιμουνται 3-4 αγνωστοι σε μια καμπινα, επρεπε να πουνε οτι θελουμε ξεχωριστη καμπινα.. Παντως για την ιστορια, το πλοιο εφτασε με 4 ωρες καθυστεριση στην Ηγουμενιτσα.Αν δεις τα δρομολογια , μια φορα την εβδομαδα δεν εχει καθε πλοιο, για να καλυψουν τις καθυστερισεις,και το πλοιο που ταξιδευα,απο οτι ειδα , δεν ειχε την επομενη δρομολογιο απο Πατρα, οποτε πηγαν με το πασο τους...Ηταν τετοιο τα χαος που υπηρχε στο καραβι, που οταν φτασαμε Ηγουμενιτσα, μειναμε μια ωρα στο γκαραζ με τα ιχ, μιας και ειχαν φορτωσει τοσο ασχημα τα φορτηγα κατω, που επρεπε να βρουν καποιους οδηγους,να βγαλουν τα φορτηγα τους στην Ηγουμενιτσα, να βγουμε τα ιχ και μετα να τους ξαναβαλουν μεσα για Πατρα... Edited January 6, 2019 by amiklon 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
gianis50 1,869 Report post Posted January 6, 2019 βασιλιαδες ειναι, μιας και αυτοι ταξιδευουν ολη την ωρα, αυτο λεω, η βασιλιαδες λοιπον που κοιμουνται 3-4 αγνωστοι σε μια καμπινα, επρεπε να πουνε οτι θελουμε ξεχωριστη καμπινα.. Παντως για την ιστορια, το πλοιο εφτασε με 4 ωρες καθυστεριση στην Ηγουμενιτσα.Αν δεις τα δρομολογια , μια φορα την εβδομαδα δεν εχει καθε πλοιο, για να καλυψουν τις καθυστερισεις,και το πλοιο που ταξιδευα,απο οτι ειδα , δεν ειχε την επομενη δρομολογιο απο Πατρα, οποτε πηγαν με το πασο τους...Ηταν τετοιο τα χαος που υπηρχε στο καραβι, που οταν φτασαμε Ηγουμενιτσα, μειναμε μια ωρα στο γκαραζ με τα ιχ, μιας και ειχαν φορτωσει τοσο ασχημα τα φορτηγα κατω, που επρεπε να βρουν καποιους οδηγους,να βγαλουν τα φορτηγα τους στην Ηγουμενιτσα, να βγουμε τα ιχ και μετα να τους ξαναβαλουν μεσα για Πατρα... .Αν δεις τα δρομολογια , μια φορα την εβδομαδα δεν εχει καθε πλοιο, για να καλυψουν τις καθυστερισεις,και το πλοιο που ταξιδευα,απο οτι ειδα , δεν ειχε την επομενη δρομολογιο απο Πατρα, οποτε πηγαν με το πασο τους... Αυτο δεν το ειχα σκεφθει...εχεις δικιο....παντως οντως ο ανταγωνισμος στην γραμμη ειναι πολυ χαλαρος και αυτο ειναι σε βαρος των ταξιδιωτων 2 Quote μην κανεις παρεα με γαλοπουλες αν θελεις να πεταξεις με αετους Share this post Link to post Share on other sites
yannisnm 734 Report post Posted January 6, 2019 Γιάννο μου αγόρι μου, κρεββάτι κομοδίνο και αραπινα να σου κάνει αέρα... Είσαι ο πρώτος 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
mil 8,739 Report post Posted January 6, 2019 Οι γραμμές αυτές τα τελευταία χρόνια είναι ζημιογόνες. Δεν υπάρχει χρηματοδότης όπως στο ΧΚΠ. Διατηρείται η καλή ποιότητα του παγίου εξοπλισμού όπως αγοράστηκε πριν 15 χρόνια. Σε γενικές γραμμές είναι πολύ ικανοποιητικός τρόπος ταξιδιού. Απρόοπτα συμβαίνουν σε κάθε τρόπο μεταφοράς. 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
yannisnm 734 Report post Posted January 6, 2019 Με 3- 4 άτομα καμπίνα είναι η πιο συμφέρουσα επιλογή για ταξίδι σκι από το αεροπλάνο. Μόνος, κατάστρωμα και φουσκωτό στρώμα. Από βόρεια Ελλάδα Αυστρία Ιταλία πας και οδικώς από 2 άτομα και πάνω 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ 2,730 Report post Posted January 6, 2019 Οι νταλίκες χρησιμοποιούνε ακόμη καράβια; Δεν πάνε οδικώς μέσω Γιουγκοσλαβία πλέον; Quote Share this post Link to post Share on other sites
amiklon 328 Report post Posted January 6, 2019 Οι νταλίκες χρησιμοποιούνε ακόμη καράβια; Δεν πάνε οδικώς μέσω Γιουγκοσλαβία πλέον; εχω φιλους που πηγαν οδικως και καταραστικαν την ωρα..Στα συνορα μπορει να περιμενεις και 4 ωρες. Στα καραβια παντως εχει ακομη πολλες νταλικες...αντε να δουμε θα γινει ποτε καποιο επιβατικο τρενο. Θα ηταν μια πολυ καλη λυση.. 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
yannisnm 734 Report post Posted January 19, 2019 Βγήκε και η πράσινη κάρτα. Η αντίστροφη μέτρηση συνεχίζεται 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Velissarios 1,031 Report post Posted January 19, 2019 Δεν φαίνεται να το έχει πνίξει και στο χιόνι ακόμα το κέντρο.Δεν είναι πολύ snow-sure το μερος ή απλώς έτυχε φέτος; (Βέβαια σαν τοποθεσία είναι αρκετά νότια) Quote Share this post Link to post Share on other sites
yannisnm 734 Report post Posted January 20, 2019 Έτυχε φέτος. Ο αντικυκλωνας που στέλνει σε μας όλα τα συστήματα έχει εγκατασταθεί εκεί πολλές εβδομάδες. Αλλά θα χιονίσει από Τετάρτη Πέμπτη. Τέλος πάντων με τον καιρό δεν τα βάζεις. Μια χρονιά στους δολομίτες κάναμε σκι τέλος Φεβρουαρίου και έκανε ζέστη Μαΐου. Είχαν φανεί τα λιβάδια Quote Share this post Link to post Share on other sites
gioand 1,811 Report post Posted January 20, 2019 Έτυχε φέτος. Ο αντικυκλωνας που στέλνει σε μας όλα τα συστήματα έχει εγκατασταθεί εκεί πολλές εβδομάδες. Αλλά θα χιονίσει από Τετάρτη Πέμπτη. Τέλος πάντων με τον καιρό δεν τα βάζεις. Μια χρονιά στους δολομίτες κάναμε σκι τέλος Φεβρουαρίου και έκανε ζέστη Μαΐου. Είχαν φανεί τα λιβάδια θα με βάλεις σε πειρασμό να ανεβάσω καμιά φωτο απο δώ...κολυμπάμε στο χιόνι χαχχα 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
yannisnm 734 Report post Posted January 20, 2019 Το ξέρω φίλε. Να φοράς αναπνευστήρα. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mil 8,739 Report post Posted January 20, 2019 εχω φιλους που πηγαν οδικως και καταραστικαν την ωρα..Στα συνορα μπορει να περιμενεις και 4 ωρες. Στα καραβια παντως εχει ακομη πολλες νταλικες...αντε να δουμε θα γινει ποτε καποιο επιβατικο τρενο. Θα ηταν μια πολυ καλη λυση.. Ακομα και με τις νταλίκες στα καράβια βγαίνεις σε πολύ γρήγορους χρόνους. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Captain Powder 2,135 Report post Posted January 21, 2019 (edited) Ανταπόκριση απο το πεδίο. Χιόνι παντου τεχνητό. Μόλις το συνηθήσεις οκ. Στο Sauze λειτουργούν σχεδόν τα πάντα. Στο Sestriere εχει περισσότερα κλειστά, αλλά δεν υπάρχει πρόβλημα. Το πεδίο είναι υπεραρκετό. Φτίαξτε καλά μαχαίρια και ακονίστε τεχνική σε πάγο , σε κάποιες πίστες είναι απαραιτητα. Ντύσιμο καλό . Εχει μερικά απο τα μακρύτερα σε μήκος και υψομετρική καρεκλάκια που έχω δει. Σαν αποτέλεσμα μπορείς να κάνεις πολυ σκι , αλλά και να ξυλιάσεις απο το κρύο. ¨Οταν χιονισει πρεπει να εχει απο τα πιο ευκολα προσβάσιμα πουδροσκί, με σουπερ δενδροσκί. Εστιατόρια λίγα πράγματα στο χωριό, πολυ ωραία στο βουνό. Τα καρεκλάκια ειναι αρχαιολογικού ενδιαφέροντος, αλλα τα δουλευουν με τρελες ταχύτητες. Εμείς εδω θέλαμε καμπίνες . Αυτοι με 12μηνο τουρισμό, φουλ το καλοκαίρι περιπατητές, τη βγάζουν περα με τα παλια τους λιφτ που λειτουργούν άψογα. Οι συγκρίσεις αναπόφευκτες .. Edited January 21, 2019 by Captain Powder 7 Quote Share this post Link to post Share on other sites
yannisnm 734 Report post Posted January 21, 2019 Ευχαριστούμε για την ανταπόκριση Captain. Περιμένουμε λεπτομέρειες Quote Share this post Link to post Share on other sites
yannisnm 734 Report post Posted January 21, 2019 Ανταπόκριση απο το πεδίο. Χιόνι παντου τεχνητό. Μόλις το συνηθήσεις οκ. Στο Sauze λειτουργούν σχεδόν τα πάντα. Στο Sestriere εχει περισσότερα κλειστά, αλλά δεν υπάρχει πρόβλημα. Το πεδίο είναι υπεραρκετό. Φτίαξτε καλά μαχαίρια και ακονίστε τεχνική σε πάγο , σε κάποιες πίστες είναι απαραιτητα. Ντύσιμο καλό . Εχει μερικά απο τα μακρύτερα σε μήκος και υψομετρική καρεκλάκια που έχω δει. Σαν αποτέλεσμα μπορείς να κάνεις πολυ σκι , αλλά και να ξυλιάσεις απο το κρύο. ¨Οταν χιονισει πρεπει να εχει απο τα πιο ευκολα προσβάσιμα πουδροσκί, με σουπερ δενδροσκί. Εστιατόρια λίγα πράγματα στο χωριό, πολυ ωραία στο βουνό. Τα καρεκλάκια ειναι αρχαιολογικού ενδιαφέροντος, αλλα τα δουλευουν με τρελες ταχύτητες. Εμείς εδω θέλαμε καμπίνες . Αυτοι με 12μηνο τουρισμό, φουλ το καλοκαίρι περιπατητές, τη βγάζουν περα με τα παλια τους λιφτ που λειτουργούν άψογα. Οι συγκρίσεις αναπόφευκτες .. Ερχεται χιονόπτωση. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Captain Powder 2,135 Report post Posted January 22, 2019 Εχει κόψει η πρόγνωση. Προς το παρόν αίθριος ουρανός . Ας ελπίσουμε πως θα ερθει και θα αφήσει κατι. Σήμερα μετα το ολοήμερο λιώσιμο, κατά τις 4 πηγαμε στο υπεροχο καφε ρέστωραν La Marmotta στην κορυφη των πιστών για καφε και ζεστή σοκολάτα. Ηλιοβασίλεμα με υπέροχη θέα και κατάβαση σε αδειες πιστες με φοβερο χρυσο χρωμα χειμωνιάτικου απογεύματος. Μια εμπειρία που δεν πρέπει να χάσει κανείς! Ολοκληρώθηκε τον Δεκέμβριο , πανω σε παλιότερο κτίσμα. Υπεροχη αρχιτεκτονική, υλικά, διακόσμηση, τοποθεσία, θέα. Οι τιμές λογικες και η εξυπηρέτηση πολυ φιλική. Λόγω του οτι το λιφτ που σε παει εκεί ειναι κλειστό (το Σάββατο λειτουργούσε όμως) χρειάζεται μια μικρη τραβέρσα με ελαχιστο σπρώξιμο απο την εξοδο του τρίτου λιφτ ξεκινωντας απο Clotes. Ετσι εχει και περισσότερη ησυχία, αφου δεν ειναι στο δρόμο των χιονοδρόμων. Το ονομα του λιφτ δεν το θυμάμαι.Δυστυχως ο χάρτης της περιοχής ειναι τραγικος .Εχουν στριμώξει όλη τη Via lattea σε ενα φύλλο. Δεν βοηθαει και η πρεσβυωπία .. rifugio la marmotta sauze d'oulx 6 Quote Share this post Link to post Share on other sites
yannisnm 734 Report post Posted January 23, 2019 Ανταπόκριση απο το πεδίο. Χιόνι παντου τεχνητό. Μόλις το συνηθήσεις οκ. Στο Sauze λειτουργούν σχεδόν τα πάντα. Στο Sestriere εχει περισσότερα κλειστά, αλλά δεν υπάρχει πρόβλημα. Το πεδίο είναι υπεραρκετό. Φτίαξτε καλά μαχαίρια και ακονίστε τεχνική σε πάγο , σε κάποιες πίστες είναι απαραιτητα. Ντύσιμο καλό . Εχει μερικά απο τα μακρύτερα σε μήκος και υψομετρική καρεκλάκια που έχω δει. Σαν αποτέλεσμα μπορείς να κάνεις πολυ σκι , αλλά και να ξυλιάσεις απο το κρύο. ¨Οταν χιονισει πρεπει να εχει απο τα πιο ευκολα προσβάσιμα πουδροσκί, με σουπερ δενδροσκί. Εστιατόρια λίγα πράγματα στο χωριό, πολυ ωραία στο βουνό. Τα καρεκλάκια ειναι αρχαιολογικού ενδιαφέροντος, αλλα τα δουλευουν με τρελες ταχύτητες. Εμείς εδω θέλαμε καμπίνες . Αυτοι με 12μηνο τουρισμό, φουλ το καλοκαίρι περιπατητές, τη βγάζουν περα με τα παλια τους λιφτ που λειτουργούν άψογα. Οι συγκρίσεις αναπόφευκτες .. Τα παρκιν στην βάση των λιφτ στο Sauze είναι με πληρωμή? Έχουν επάρκεια θέσεων? Έχει skibus μέσα στο χωριό? Quote Share this post Link to post Share on other sites
yannisnm 734 Report post Posted January 23, 2019 Σαν να ρίχνει φαίνεται στην κάμερα... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Captain Powder 2,135 Report post Posted January 27, 2019 Γιάννη δεν προλαβαίνω να γράψω αναλυτικά , αλλά ένα πράγμα που έχω να σας πω , είναι να πάτε στο Montgenevre οδικώς , πρωί πρωί γιατί το πεδίο σε συνδυασμό με το Claviere είναι τεράστιο . Έχετε μόνο μια μέρα εκεί στη κάρτα , μην φάτε τη μισή στα λιφτ . Θα επανέλθω με λεπτομέρειες αύριο . Καλό σκι ! 5 Quote Share this post Link to post Share on other sites