ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ 2,730 Report post Posted November 22, 2019 Καιρός για χιονολαστιχα :-) 3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kristallis 121 Report post Posted November 22, 2019 Σκέφτομαι να πάω το τριήμερο 13-15 Δεκεμβρίου.Αξιζει λέτε ή είναι μεγάλο το ρίσκο μήπως δεν έχει χιόνι σε όλο το βουνό;; Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ 2,730 Report post Posted November 22, 2019 Σκέφτομαι να πάω το τριήμερο 13-15 Δεκεμβρίου.Αξιζει λέτε ή είναι μεγάλο το ρίσκο μήπως δεν έχει χιόνι σε όλο το βουνό;; Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Το bansko kαι με φουλ χιόνι, δεν ανοίγει όλο πριν τις γιορτες....... φέτος που έχει και αγώνα παγκόσμιου πρωταθλήματος, ούτε μετά τις γιορτές θα λειτουργήσει όλο! 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kristallis 121 Report post Posted November 22, 2019 Λειτουργούν τουλάχιστον αρκετές πίστες ή να τα αφήσω για τέλη Ιανουαρίου και μετά;α Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ 2,730 Report post Posted November 22, 2019 Λειτουργούν τουλάχιστον αρκετές πίστες ή να τα αφήσω για τέλη Ιανουαρίου και μετά;α Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Δες στο site τι λειτουργεί και κρίνε μόνο σου. Το αρκετές είναι υποκειμενικό, εγώ αύριο αν κρίνω οτι έχει 200μ που να βγαίνουν στροφουλές, έφυγα μετά από τόσους μήνες....:-) 4 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Giannis972 22 Report post Posted December 19, 2019 Έχω κλείσει 22-24 Δεκέμβρη αλλά δεν τα βλέπω καλά τα πράγματα.Σήμερα μόνο 5/16 πίστες ανοιχτές και χωρίς να φαίνεται κάποιο φως στο τούνελ. Κάτι λέει το forecast για ψιλόχιονο στα τέλη της εβδομάδας αλλά δεν ξέρω πόσο θα βελτιώσει την κατάσταση. Συν τοις άλλοις έχουνε και 45 λέβα το pass οι αθεόφοβοι ενώ δεν λειτουργεί ούτε το 1/3 του χιονοδρομικού. Το θέμα είναι πετάς τα λεφτά του δωματίου και κρατάς βενζίνες, διόδια και λιφτ για να τα χαλάσεις αργότερα ή πας μιας και το 'κλεισες και ό,τι κάνεις έκανες; Quote Share this post Link to post Share on other sites
georgetziker 54 Report post Posted December 19, 2019 Έχω κλείσει 22-24 Δεκέμβρη αλλά δεν τα βλέπω καλά τα πράγματα. Σήμερα μόνο 5/16 πίστες ανοιχτές και χωρίς να φαίνεται κάποιο φως στο τούνελ. Κάτι λέει το forecast για ψιλόχιονο στα τέλη της εβδομάδας αλλά δεν ξέρω πόσο θα βελτιώσει την κατάσταση. Συν τοις άλλοις έχουνε και 45 λέβα το pass οι αθεόφοβοι ενώ δεν λειτουργεί ούτε το 1/3 του χιονοδρομικού. Το θέμα είναι πετάς τα λεφτά του δωματίου και κρατάς βενζίνες, διόδια και λιφτ για να τα χαλάσεις αργότερα ή πας μιας και το 'κλεισες και ό,τι κάνεις έκανες; Δοκίμασε εάν σε βολεύει να αλλάξεις ημερομηνίες των δωματίων και να τις πας παραπίσω Quote Share this post Link to post Share on other sites
pepe karaivanov 3,503 Report post Posted December 19, 2019 1/2/3/8/11 πίστες δουλεύουν !!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
hakem 682 Report post Posted December 20, 2019 Με δεδομένες τις καιρικές συνθήκες που επικρατούν σε όλα τα Βαλκάνια, το Βansko είναι το μοναδικό που έχει καλές συνθήκες για σκι, στην κορυφή μονάχα βεβαίως πάνω από τα 2200μ. Ήμουν Κυριακή και Δευτέρα και οι συνθήκες ήταν τέλειες, εντός πίστας βεβαίως μόνο! Η ποιότητα χιονιού ήταν πολύ καλή και παρά την άνοδο της θερμοκρασίας πιστεύω ότι δεν θα έχει χαλάσει και πολύ λόγω υψομέτρου και μικρής διάρκειας μέρας. Εάν συνυπολογίσεις ότι τα Χριστούγεννα γενικά δεν έχει πολύ κόσμο, δεν είναι τόσο αποκαρδιωτικά τα πράγματα. Το μόνο επίφοβο της κορυφής είναι η υψηλή πιθανότητα να μην τις ανοίγουν λόγω καιρού (αέρας ή/και ομίχλη) και στην περίπτωση αυτή θα υπάρχει πρόβλημα ,,, 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kristallis 121 Report post Posted December 20, 2019 Με δεδομένες τις καιρικές συνθήκες που επικρατούν σε όλα τα Βαλκάνια, το Βansko είναι το μοναδικό που έχει καλές συνθήκες για σκι, στην κορυφή μονάχα βεβαίως πάνω από τα 2200μ. Ήμουν Κυριακή και Δευτέρα και οι συνθήκες ήταν τέλειες, εντός πίστας βεβαίως μόνο! Η ποιότητα χιονιού ήταν πολύ καλή και παρά την άνοδο της θερμοκρασίας πιστεύω ότι δεν θα έχει χαλάσει και πολύ λόγω υψομέτρου και μικρής διάρκειας μέρας. Εάν συνυπολογίσεις ότι τα Χριστούγεννα γενικά δεν έχει πολύ κόσμο, δεν είναι τόσο αποκαρδιωτικά τα πράγματα. Το μόνο επίφοβο της κορυφής είναι η υψηλή πιθανότητα να μην τις ανοίγουν λόγω καιρού (αέρας ή/και ομίχλη) και στην περίπτωση αυτή θα υπάρχει πρόβλημα , Συμφωνώ,και εγώ που ήμουν το περασμένο ΠΣΚ είχε πολύ καλό χιόνι και όχι μονο πάνω απο τα 2200μ αλλα και στην πιο χαμηλή πίστα δεν θυμάμαι το όνομα της αυτή τέλος πάντων που παίρνεις το λιφτ αριστερά απο εκεί που σε αφήνει η γόνδολα.Πιστεύω ότι θα ευχαριστηθείς σκι,δεν νομίζω να χαλάσει η ποιότητα του χιονιού σε τέτοιο υψόμετρο,τις μέρες που ήμουν εγώ είχε σημεία που ήταν εντελώς παγωμένο. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
pepe karaivanov 3,503 Report post Posted December 20, 2019 Μην το μιρμιρατε και πιγενετε κάντε σκι ,και χιόνι έχει και θα έχει και οι πίστες (και άλλες) θα ανειξουν !!! 7 Quote Share this post Link to post Share on other sites
pepe karaivanov 3,503 Report post Posted December 22, 2019 Από σήμερα ,κλείνει το Πλατό !! Για της γιορτές θα ανειξουν περισσότερες πίστες Quote Share this post Link to post Share on other sites
Koumparos 5,439 Report post Posted December 22, 2019 Για πιο λόγο κλείνει Πέπε; Quote Share this post Link to post Share on other sites
pepe karaivanov 3,503 Report post Posted December 22, 2019 Δεν έχει καλό χιόνι ,σκαυτικε Quote Share this post Link to post Share on other sites
Koumparos 5,439 Report post Posted December 31, 2019 Η τομπα και η βαλκανιαδα γιατί είναι κλειστές; Ξέρει κανείς; Quote Share this post Link to post Share on other sites
xmen 1,197 Report post Posted December 31, 2019 Η τομπα και η βαλκανιαδα γιατί είναι κλειστές; Ξέρει κανείς; Γιατί θα έχει αγώνα World Cup..; 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pant 2,497 Report post Posted December 31, 2019 FIS Ski World Cup Bansko 2020 25-01-2020 10:45 (LOC)/09:45 (CET) Women Start run 1 Downhill WC 26-01-2020 10:15 (LOC)/09:15 (CET) Women Start run 1 Super G WC Quote Practice makes perfect Share this post Link to post Share on other sites
ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ 2,730 Report post Posted December 31, 2019 (edited) Η τομπα και η βαλκανιαδα γιατί είναι κλειστές; Ξέρει κανείς;Με τεχνητό δουλεύουν Γιώργο. Τελευταία ρίχνουν σε αυτές. Είναι και πιο απότομες.....αλλά μετά έχουν και τον αγώνα.... Από Φλεβάρη θα τις χαρούμε :-( Edited December 31, 2019 by ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ Quote Share this post Link to post Share on other sites
kosaitis 689 Report post Posted January 1, 2020 (edited) Γιατί θα έχει αγώνα World Cup..; Οι δυο πιο ωραίες πίστες και είναι κλειστές. Επίσης και η κάτω μαύρη σπεύσατε. Edited January 1, 2020 by kosaitis Quote Share this post Link to post Share on other sites
Melo 36 Report post Posted January 24, 2020 (edited) Ξέρει κανένας πόσο είναι το ολοήμερο skipass στο Bansko φέτος; Και αν υπάρχει προσφορά σε 5 ήμερη κάρτα. Edited January 24, 2020 by Melo Quote Ότι δεν μας σκοτώνει… μας κάνει πιο δυνατούς !!! vs Share this post Link to post Share on other sites
Giannis90 2,282 Report post Posted January 24, 2020 Ξέρει κανένας πόσο είναι το ολοήμερο skipass στο Bansko φέτος; Και αν υπάρχει προσφορά σε 5 ήμερη κάρτα. https://www.banskoski.com/en/page/prices Quote BASI Level 3 Alpine Ski Instructor (partly qualified). Share this post Link to post Share on other sites
Giannis972 22 Report post Posted January 24, 2020 Να ρωτήσω εγώ κάτι που μάλλον δεν είναι του παρόντος νήματος. Για να περάσουμε με αυτοκίνητο Βουλγαρία από Προμαχώνα και να πάμε μέχρι το Μπάνσκο, τι χρειαζόμαστε από χαρτιά; Μέχρι πέρσι πηγαίναμε με αεροπλάνο Σόφια και μετά νοικιάζαμε, οπότε ούτε σύνορα ούτε βινιέτες είχαμε στο κεφάλι μας. Φέτος αγοράσαμε εξοπλισμό όμως και το αεροπλάνο έπαψε να συμφέρει και λέμε να το κάνουμε οδικώς. Οπότε εκτός από βινιέτα, μήπως γνωρίζετε τι άλλο χρειαζόμαστε; (μιλάω και για να περάσουμε σύνορα αλλά και για οδήγηση στη Βουλγαρία) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kristallis 121 Report post Posted January 24, 2020 Να ρωτήσω εγώ κάτι που μάλλον δεν είναι του παρόντος νήματος. Για να περάσουμε με αυτοκίνητο Βουλγαρία από Προμαχώνα και να πάμε μέχρι το Μπάνσκο, τι χρειαζόμαστε από χαρτιά; Μέχρι πέρσι πηγαίναμε με αεροπλάνο Σόφια και μετά νοικιάζαμε, οπότε ούτε σύνορα ούτε βινιέτες είχαμε στο κεφάλι μας. Φέτος αγοράσαμε εξοπλισμό όμως και το αεροπλάνο έπαψε να συμφέρει και λέμε να το κάνουμε οδικώς. Οπότε εκτός από βινιέτα, μήπως γνωρίζετε τι άλλο χρειαζόμαστε; (μιλάω και για να περάσουμε σύνορα αλλά και για οδήγηση στη Βουλγαρία) Βινιετα βγάζεις στα σύνορα.Επισης χρειάζεσαι πράσινη κάρτα (την ζητάς από τον ασφαλιστή του αυτοκινήτου σου) αν και για Βουλγαρία δεν με την έχουν ζητήσει ποτέ βγαλτην για να είσαι σίγουρος Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Melo 36 Report post Posted January 25, 2020 (edited) Ωχχχχχ ! Από πότε το ανέβασαν στα 35€ το day pass? Στα 27 € το θυμάμαι... !!! Edited January 25, 2020 by Melo Quote Ότι δεν μας σκοτώνει… μας κάνει πιο δυνατούς !!! vs Share this post Link to post Share on other sites
Kristallis 121 Report post Posted January 25, 2020 Φέτος ανέβηκε τόσο.Και δικαιολογημένα ανέβηκε,μαζεύει και με τις καινούργιες τιμές τόσο κόσμο που δεν μπορείς να ευχαριστήσεις σκι για αυτό φοβάμαι ότι του χρόνου μπορεί να ανέβουν κι άλλο οι τιμές.Δυστυχως αυτα τα παράσιτα οι ψευτοοικολογοι δεν αφήνουν τίποτα να λειτουργήσει σωστά,αφού είχαν σκοπό να επεκτείνουν το χιονοδρομικό αλλά ξεσηκωθηκαν όλοι αυτοί οι σωτήρες του πλανήτη και δεν άφησαν να γίνει τίποτα Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 3 Quote Share this post Link to post Share on other sites