Χρήστος Λάππας 25,404 Report post Posted June 11, 2021 1 Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
thanasissin 353 Report post Posted June 15, 2021 τι να τα κανεις αμα δεν μπορεις να πας χιονοδρομικο 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,404 Report post Posted June 15, 2021 Δεν θέλω απαισιοδοξίες. Φέτος θα τσουλήσουμε! 3 1 Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
mil 8,739 Report post Posted June 15, 2021 8 hours ago, thanasissin said: τι να τα κανεις αμα δεν μπορεις να πας χιονοδρομικο 1 2 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Turms 2,693 Report post Posted June 21, 2021 On 6/15/2021 at 5:55 PM, Χρήστος Λάππας said: Δεν θέλω απαισιοδοξίες. Φέτος θα τσουλήσουμε! καλα...ετοιμασου για μια μεταλλαξη Delta απο ινδιες πλευρα.... Quote Snow is on my D.N.A. Share this post Link to post Share on other sites
amiklon 328 Report post Posted June 21, 2021 7 hours ago, Turms said: καλα...ετοιμασου για μια μεταλλαξη Delta απο ινδιες πλευρα.... την πιανουν τα εμβολια και αυτη (τουλαχιστον pfizer και asrta) εχουν κανει σχετικες δημοσιευσεις.Για τους ανεμβολιαστους,δεν ξερω και δεν χολοσκαω και πολυ να σου πω την αληθεια 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
giannis-ski 4,870 Report post Posted June 21, 2021 7 hours ago, Turms said: καλα...ετοιμασου για μια μεταλλαξη Delta απο ινδιες πλευρα.... Εμείς που κάναμε τα εμβόλια θα πάμε φίλε. 1 1 Quote https://media.skigebiete-test.de/images/ecu/product/p_ski/1020/ski_kessler-the-spirit-2013_n1020-1016-0_l.jpg Share this post Link to post Share on other sites
Turms 2,693 Report post Posted June 22, 2021 (edited) 12 hours ago, giannis-ski said: Εμείς που κάναμε τα εμβόλια θα πάμε φίλε. καλααααααααα..... εγω εκανα και τις τρεις δοσεις απο το FSME της Pfizer ...μετραει?? Edited June 22, 2021 by Turms Quote Snow is on my D.N.A. Share this post Link to post Share on other sites
Turms 2,693 Report post Posted June 22, 2021 (edited) 12 hours ago, amiklon said: την πιανουν τα εμβολια και αυτη (τουλαχιστον pfizer και asrta) εχουν κανει σχετικες δημοσιευσεις.Για τους ανεμβολιαστους,δεν ξερω και δεν χολοσκαω και πολυ να σου πω την αληθεια (ουτε εγω...αλλα θα τρολαρω λιγο) εσεις που κανατε τα εμβολια και σας βαλανε το chipaki μεσα , να δουμε πως θα πaiρνετε τα λιφτ που απο την ακτινοβολια που βγαζει το εμβολιο + chip ουτε να περασετε απο το ηλεκτρονικο συστημα εισητηριων δεν θα μπορειτε... μονο σε κανα περτουλι σας βλεπω με τις καρτες εκεινες απο χαρτι.... παρνασσο αλπεις κλπ ξεχαστε το.... και αυτο αν εχει χιονι... Edited June 22, 2021 by Turms 1 3 Quote Snow is on my D.N.A. Share this post Link to post Share on other sites
amiklon 328 Report post Posted June 22, 2021 2 hours ago, Turms said: (ουτε εγω...αλλα θα τρολαρω λιγο) εσεις που κανατε τα εμβολια και σας βαλανε το chipaki μεσα , να δουμε πως θα πaiρνετε τα λιφτ που απο την ακτινοβολια που βγαζει το εμβολιο + chip ουτε να περασετε απο το ηλεκτρονικο συστημα εισητηριων δεν θα μπορειτε... μονο σε κανα περτουλι σας βλεπω με τις καρτες εκεινες απο χαρτι.... παρνασσο αλπεις κλπ ξεχαστε το.... και αυτο αν εχει χιονι... Αντιθετως, επειδη εχουμε πια για τα καλα το 5g μεσα μας, σε πληροφορω ασχετε,οτι παρακαμπτει ΟΛΑ τα ηλεκτρονικα συστηματα και θα θεωρουν οτι εχουμε πασο και θα μας περναει.Στο Περτουλι ανιθετως με τις χαρτινες και στο Πηλιο που σου δινουν και ενα συρμα για να τις στερεωνεις (και να σου βγαλει και τα ματια αν δεν προσεχεις!!!!) εκει ειναι που δεν θα περναμε με τιποτα.Οποτε,για λογους οικονομιας και μονο θα παμε στις Αλπεις του χρονου για να γλυωσουμε το πασο,σαν γνησιοι τζαμπατιδες 1 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites