Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
Dom-1k3

3-5 Πηγάδια

Recommended Posts

On 6/6/2025 at 2:41 PM, gatz said:

Εχεις λόγο !! 
1. αρκετά πιο φθηνά αεροπορικά 

2. μεγαλύτερη επιλογή ξενοδοχείων ακόμη και τα καλά Airbnb κλείνονται νωρίς 

3. φθηνότερες τιμές 

το αρνητικό είναι ο καιρός αλλά και αυτόν ακόμα και 20 μέρες νωρίτερα δεν μπορείς να τον προβλέψεις 

Αντίθετα στην Ελλάδα έχεις την δυνατότητα να το αποφασίσεις την προηγούμενη ημέρα και αυτό αν μιλάμε για μονοήμερο γιατί αν έχει διανυκτέρευση θέλει και εκεί προγραμματισμό 

Οπως είπα και πιο πάνω όλα έχουν να κάνουν με το τι ζητάει ο καθένας . 
Άλλο διακοπές που θα κάνω σκι και άλλο αποκλειστικά σκι και επιστροφή 

αυτά που αναφέρεις ερχονται σε δεύτερη μοίρα .......... η παρέα μου είναι ποιο σημαντική μετά εξετάζω όλα αυτά που αναφέρεις....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αυτό είναι το θέμα παιδιά. Όλοι μας μέσω του συλλόγου κάναμε παρέες και πλέον παίρνουμε αυτές και πάμε όπου θέλουμε χωρίς να έχουμε ανάγκη το σύλλογο.

Η άποψη μου είναι ότι πρέπει να κρατήσουμε αναμμένη την φλόγα του συλλόγου για να μπορούν να έρθουν νέα άτομα και να αναλάβουμε τα επόμενα χρόνια.

Το πιο εύκολο είναι να τον κλείσουμε, αλλά είμαι σίγουρος ότι εκεί έξω υπάρχουν άτομα που θέλουν να γνωρίσουν το σύλλογο και ο μόνος τρόπος είναι μέσω των συναντήσεων, εκδρομών και δράσεων γενικότερα.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, jimkarys said:

 

Το πιο εύκολο είναι να τον κλείσουμε, αλλά είμαι σίγουρος ότι εκεί έξω υπάρχουν άτομα που θέλουν να γνωρίσουν το σύλλογο και ο μόνος τρόπος είναι μέσω των συναντήσεων, εκδρομών και δράσεων γενικότερα.

Καλοκαίρι έχουμε οργανώστε καποιες συναντήσεις για μπάνιο !!! Ψάθα κακιά σκάλα ερωτοφωλια ξυλοκαστρο μας περιμένουν 

εκδρομές για σκι περιμένουμε ανακοινώσεις 

Και τέλος αν δεν έχετε χρόνο για όλα αυτά μοιράστε αρμοδιότητες.Θεωρητικά υπάρχει και η ομάδα εκδηλώσεων 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αρα ο σύλλογος είναι πλέον εκδρομικός σωστά ;;; 
το  έχω γράψει και πριν τις εκλογές δεν είναι κακό αυτό αλλά θα πρέπει να είναι ξεκάθαρο τότε κανένα μέλος ΔΣ (πρώην &νυν ) δεν πήρε Θέση τελικά ο σύλλογος γίνεται εκδρομικός ;;; 


τοιχο-τοιχο :sword::drinks:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν αλλάζει σε τίποτα ο σύλλογος 

πάντα υπήρχαν εκδρομές και εκδηλώσεις απλά τώρα βλέπουμε ότι τα μέλη θέλουν να αυξηθούν 

Από την άλλη πλευρά βλέπουμε ότι όποιες παρεμβάσεις γίνανε στο παρελθόν δεν είχαν κανένα αποτέλεσμα 

το κράτος βλέπει τα χιονοδρομικά σαν επιχείρηση άρα ότι γίνεται η θα γίνει θα πρέπει να αφήσει κέρδος άρα ο χιονοδρόμος είναι μια μικρή παράμετρος στην εξίσωση και όχι το βασικό στοιχείο.

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 hours ago, jimkarys said:

Αυτό είναι το θέμα παιδιά. Όλοι μας μέσω του συλλόγου κάναμε παρέες και πλέον παίρνουμε αυτές και πάμε όπου θέλουμε χωρίς να έχουμε ανάγκη το σύλλογο.

 αλλά είμαι σίγουρος ότι εκεί έξω υπάρχουν άτομα που θέλουν να γνωρίσουν το σύλλογο και ο μόνος τρόπος είναι μέσω των συναντήσεων, εκδρομών και δράσεων γενικότερα.

οικογένεια +υποχρεώσεις + αποστάσεις απομάκρυναν παρά πολλά άτομα και δεν επανήλθαν.....

έχουμε κονε με άλλους συλλόγους με παρεμφερείς δραστηριότητες??? 

π.χ  προχτές έγινε πρωτάθλημα αναρρίχησης δίπλα στο μαντρί μου με παρά πολύ κόσμο.......

Share this post


Link to post
Share on other sites
39 minutes ago, gatz said:

Από την άλλη πλευρά βλέπουμε ότι όποιες παρεμβάσεις γίνανε στο παρελθόν δεν είχαν κανένα αποτέλεσμα 

το κράτος βλέπει τα χιονοδρομικά σαν επιχείρηση άρα ότι γίνεται η θα γίνει θα πρέπει να αφήσει κέρδος άρα ο χιονοδρόμος είναι μια μικρή παράμετρος στην εξίσωση και όχι το βασικό στοιχείο.

Η παρατήρηση αυτή, το 2025, με αφήνει άφωνο. Τα ΧΚ παντού είναι επιχείρηση. Το Vail, πχ, έχει συστήματα διαχείρισης των πελατών που οι κορυφαίες ελληνικές ξενοδοχειακές επιχειρήσεις ούτε να ονειρευτούν μπορούν. Money talks, BS walks.

Αν ο ΕΣΤΟΥΧ δεν μπορεί να κάνει κάποιο value proposition στε ελληνικά ΧΚ, απλά δεν θα ακουστεί.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Βρε πως αλλάζουν  η καιροί ...

Edited by PRESIDENT

ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΧΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ

:evil:

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 minutes ago, aab said:

Η παρατήρηση αυτή, το 2025, με αφήνει άφωνο. Τα ΧΚ παντού είναι επιχείρηση. Το Vail, πχ, έχει συστήματα διαχείρισης των πελατών που οι κορυφαίες ελληνικές ξενοδοχειακές επιχειρήσεις ούτε να ονειρευτούν μπορούν. Money talks, BS walks.

Αν ο ΕΣΤΟΥΧ δεν μπορεί να κάνει κάποιο value proposition στε ελληνικά ΧΚ, απλά δεν θα ακουστεί.

Φίλε aab όσοι  θέλουν και έχουν την διάθεση να κάνουν value proposition πρέπει να ασχοληθούν με τον Εστουχ  και να το κάνουν !!!!

προσωπικά ανήκω στην ομάδα που μπήκαν στον σύλλογο για τις εκδρομές και εκδηλώσεις που κάνει 

όπου βρω τις κατάλληλες συνθήκες εκεί θα πάω για σκι 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

όλα όσα αναφερόμαστε είναι ενδιαφέροντα αλλά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί γράφονται εδώ . καμία σχέση με τα 3/5 πηγάδια 

Ο σύλλογος έχει την υποχρέωση να ερευνά το τι μπορεί να προσφέρει το κάθε χιονοδρομικό μας , στους χιονοδρόμους και εκδρομείς.

Υπάρχουν άνθρωποι που προσπαθούν να προσφέρουν δραστηριότητες στα ελληνικά βουνά και αυτούς θα πρέπει να του ανακαλύψουμε και να τους συστήσουμε στα μέλη και φίλους του συλλόγου , 

Δεν θέλω να πιστέψω ότι ο σύλλογος θα γίνει ταξιδιωτικός πράκτορας.

να έχουμε ένα καλό καλοκαίρι και που ξέρεις μπορεί και να βρεθούμε σε κάποια 
Κορυφή του Βέρμιου 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ευκαιρίας δοθείσης.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Από λιφτ ΜΗΔΕΝ.

 

 

Screenshot_2025-07-15-15-14-25-938_com.android.chrome.jpg

Screenshot_2025-07-15-15-14-42-346_com.android.chrome.jpg

Screenshot_2025-07-15-15-14-25-938_com.android.chrome.jpg


<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καθαρισμός , επέκταση και νέα μεμβράνη στην λιμνοδεξαμενή στην βάση στα 3-5 με έξοδα του κράτους ενώ το πρόγραμμα του εκσυγχρονισμού το τρέχει ιδιώτης . 

Έτσι γίνονται οι δουλειές στο γιουνανισταν. 

 

 

Screenshot_2025-07-22-11-42-52-897_com.android.chrome.jpg

  • Like 1

<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πως είναι δυνατόν ένα ΧΚ σαν το Ανήλιο να εγκαθιστά 6-απλο αναβατήρα και τα Πηγάδια ακόμα και μετά τη νέα ανάθεση να λειτουργούν με το απολίθωμα;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αυτή την επιλογή έκανε ο νουλικας στα Πηγάδια. 


<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 hours ago, Dom-1k3 said:

Πως είναι δυνατόν ένα ΧΚ σαν το Ανήλιο να εγκαθιστά 6-απλο αναβατήρα και τα Πηγάδια ακόμα και μετά τη νέα ανάθεση να λειτουργούν με το απολίθωμα;

Μετά τα νέα 10.000.000 ευρώ της επιδότησης εννοείς?

Ίσως δεν φτάνουν 10.000.000 για την καρέκλα σε αποσυμπλεκόμενο (στο Ανήλιο έφτασαν, στον Παρνασσό δεν έφτασαν)


Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 9/23/2025 at 8:31 AM, ΜΙΚ said:

Μετά τα νέα 10.000.000 ευρώ της επιδότησης εννοείς?

Ίσως δεν φτάνουν 10.000.000 για την καρέκλα σε αποσυμπλεκόμενο (στο Ανήλιο έφτασαν, στον Παρνασσό δεν έφτασαν)

Αν δεν έφταναν για 6-θεσια, θα έφταναν για 4-θεσια, όπως και να 'χει μακροχρόνιες μισθώσεις σε χιονοδρομικά οι οποίες επιδοτούνται και από το κράτος θα έπρεπε απαραίτητα να συνοδεύονται από αντικατάσταση των αρχαίων εναέριων αναβατήρων (το ίδιο ισχύει και για Βασιλιτσα). 

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Dom-1k3 said:

Αν δεν έφταναν για 6-θεσια, θα έφταναν για 4-θεσια, όπως και να 'χει μακροχρόνιες μισθώσεις σε χιονοδρομικά οι οποίες επιδοτούνται και από το κράτος θα έπρεπε απαραίτητα να συνοδεύονται από αντικατάσταση των αρχαίων εναέριων αναβατήρων (το ίδιο ισχύει και για Βασιλιτσα). 

Ποιο κράτος? Η Βασιλίτσα είναι Γενική Γραμματεία Αθλητισμού, τα 3-5 είναι του Δήμου.

Νομίζω απαραίτητη είναι η εξασφάλιση του κέρδους για τον μισθωτή και τους παρατρεχάμενους. Όλα τα άλλα μακάρι να ήταν αλλά δεν είναι απαραίτητα σύμφωνα με τα παραχωρητήρια. 

Δεν έφταναν ούτε για 4-θέσια και κέρδος. Μοντε Νουλίκας μισθωτής 3-5 και προμηθευτής εξοπλισμού, λες να μην ήθελε?


Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το νέο πρόγραμμα δανεισμού με εγγύηση δημοσιου , τα περίφημα 10 μύρια εκτελείται υπέρ του μισθωτή του χιονοδρομικού. 

Πχ ότι μπαίνει με αυτό το πρόγραμμα ανήκει  στον μισθωτή άσχετα αν υπάρχει όρος (υπάρχει? )😉ότι με την λήξη της μίσθωσης θα μείνει υπέρ του εκμισθωτή ( ιδιοκτήτη). 

Έτσι το εξαπλό στο Ανήλιο  ανήκει στον ενοικιαστή και ότι μπει στα 3-5 ανήκει στον νουλικα. 

Λεπτομέρειες σε κάθε μισθωτηριο.

Ο ιδιώτης στην Βασίλω δεν έχει δεσμευτεί για τίποτα σύμφωνα με αυτά που έχουν κυκλοφορήσει. 

Edited by vro

<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Προχωράει το δάνειο του ταμείου ανάκαμψης για τα 3-5.

Ο υποσταθμός γιατί τα εργοστάσια πάγου θέλουν επαύξηση στο ρεύμα .

Το μίνι ρόλερ κόστερ στο παρκινκ θέλει κτίρια ( τσιμέντο να γίνει)  και τα δύο κοντέινερ είναι τα εργοστάσια πάγου. 

 

 

Screenshot_2025-11-13-16-20-16-909_com.android.chrome.jpg

Edited by vro

<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...