gatz 6,725 Report post Posted April 29, 2025 (edited) 3 hours ago, aab said: Στα πλαίσια του προβληματισμού που αναπτύσσεται σε άλλο νήμα για το τι πρέπει να κάνει / είναι ο ΕΣΤΟΥΧ, η πρόταση αυτή (με τη γραμματική έννοια του όρου) χρειάζεται συζήτηση. Αν δω τα ελληνικά ΧΚ με τα μάτια κάποιου που έχει εμπλακεί με τους ΕΟΣ, κανένα ΧΚ δεν εξυπηρετεί την αγωνιστική χιονοδρομία όσο το ΧΚΠ - τουλάχιστον με αναφορά σε αριθμό αθλητών και αγώνων. Άρα, με τα μάτια του τουρίστα χιονοδρόμου, τι ενοχλεί στο ΧΚΠ ή στο ΧΚ?. Τι μπορεί να κάνει ο ΕΣΤΟΥΧ σχετικά; Σημειώνω ότι και η ψυχοθεραπεία μέσω του διαδικτύου είναι σημαντική προσφορά. Αποκλειστικά και μόνο από την πλευρά του τουρίστα Χιονοδρόμου 1. Σε όλα τα σαλέ του κόσμου όπου κάθεσαι για να ξεκουραστείς πουθενά μα πουθενά δεν σου χρεώνουν το κάθισμα ή την ξαπλώστρα.Παντου δε υπάρχουν αρκετά καθίσματα παγκάκια για να πάρεις το ποτό σου ή το φαγητό σου και μάλιστα σε όλα υπάρχει service (εδώ αν σηκωθείς να πας να το πάρεις μόνο σου) το πιο πιθανό είναι να μην ξαναβρείς να καθίσεις 2.Σε όλα τα χιονοδρομικά ξέρεις τι λειτουργεί και αυτό δεν αλλάζει το Σ/Κ από τις καθημερινές.Καθημερινές θα πάω για να μην έχω κόσμο και αναμονές και όχι για να έχω τα μισά λιφτ διαθεσιμα 3. Η ασφάλεια πρέπει να είναι δεδομένη και στο βουνό και στον δρόμο που οδηγεί στο χιονοδρομικό 4. Βραδινό σκι πρέπει να υπάρχει σταθερά κάποια ημέρα και όχι μια ή δύο φορές την σαιζόν Αυτά για αρχή που εξηγούν γιατί θα προτιμήσω αν έχω την δυνατότητα οικονομική αλλά και ημερών την Βουλγαρία ή τις Άλπεις . Γιατί για να μην κρυβόμαστε αν αφαιρέσει κανείς το κόστος μετακίνησης , το κόστος διαμονής και φαγητού για την αντίστοιχη απόσταση από το χιονοδρομικό μπορεί να είναι και μικρότερο ( και για να μην μιλάω θεωρητικά το Nauders ένα χιονοδρομικό μεγαλύτερο και πολύ καλύτερο από τον Παρνασσό έχεις κόστος διαμονής 50 ευρώ το άτομο την ημέρα σε μικρή απόσταση από τα λιφτ και με πολλα αλλά χιονοδρομικά δίπλα του ) Edited April 29, 2025 by gatz 2 Share this post Link to post Share on other sites
aab 1,433 Report post Posted April 29, 2025 4 hours ago, gatz said: Αποκλειστικά και μόνο από την πλευρά του τουρίστα Χιονοδρόμου Η παρατήρηση μου είχε να κάνει με το τι (πρέπει να) κάνει ο ΕΣΤΟΥΧ όχι με το τι κάνει το ΧΚΠ. Ο ΕΣΤΟΥΧ είναι σύλλογος (συλλογικός φορέας) και προσπαθεί να βρει τι εκπροσωπεί, το πως θα ξοδέψω το χρόνο μου είναι αυστηρά ατομική απόφαση. Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted April 30, 2025 Εγώ ως τουρίστας χιονοδρόμος ήρθα στον ΕΣΤΟΥΧ για να βελτιώσω την χιονοδρομική εμπειρία την δική μου και άλλων. Και το κατεβατό που ακολουθεί εκφράζει το πως βλέπει ο Χρήστος Λάππας το πρόβλημα: Για να βελτιωθεί η χιονοδρομική εμπειρία, υπήρχαν δυο τρόποι, ο ένας εφικτός και επιτυχημένος με την δημιουργία φίλων με το ίδιο ενδιαφέρον και εκδρομές στο εξωτερικό, και ο άλλος ρομαντικός και μέχρι στιγμής με αμφισβητούμενα αποτελέσματα, με πίεση και συμβουλές προς κυβερνήσεις και χιονοδρομικά για βελτίωση του χιονοδρομικού προϊόντος στην Ελλάδα. Τι με χαροποιεί; Ότι υπήρξε περίοδος που αυτές οι συμβουλές έπιαναν τόπο στον Παρνασσό. Όταν υπήρξε διοίκηση με μεράκι και αγάπη για την χιονοδρομία (και όχι απλά διεκπεραιωτική) στην διάρκεια της οποίας κάναμε το καλύτερο σκι της ζωής μας στο βουνό. Τι με στεναχωρεί; Ότι από το 1994 που ξεκίνησα το σκι, ο Παρνασσός δεν έχει κάνει σταθερά βήματα εμπρός. Ακολουθεί τους ρυθμούς τις χώρας -πως θα μπορούσε να γίνει αλλιώς άλλωστε- με ένα βήμα εμπρός και ένα πίσω. Ναι, έκανε την αναβάθμιση των εγκαταστάσεων αντικαθιστώντας τα αρχαία λιφτ με σύγχρονα και γρήγορα καινούργια, αλλά το έκανε χωρίς να προσθέσει πιθαμή καινούργιου πεδίου στο οποίο δεν είχαμε πρόσβαση με τους αναβατήρες παλαιότερα. Αντιθέτως, χάσαμε και την εύκολη πρόσβαση στον Τυριά. Ο Παρνασσός εξακολουθεί μετά από δεκαετίες να έχει λιφτ εκεί που δεν έχει χιόνι και να έχει χιόνι εκεί που δεν υπάρχει χιονοδρομικό. Ένας μεγάλος ορεινός όγκος, μια ανάσα από την Αθήνα, με σχεδόν εγγυημένη χιονοκάλυψη, πάει χαμένος λόγω των Ελληνικών αγκυλώσεων. Η Ελλάδα πουλάει μαθήματα περιβαλλοντικής ευαισθησίας στις Άλπεις. Εξακολουθεί μετά από δεκαετίες και παρόλη την παγκόσμια αύξηση της θερμοκρασίας και τις ολοένα και πιο δύσκολες σεζόν να μην έχει τεχνητή χιόνωση, με αποτέλεσμα 3 στα 4 Χριστούγεννα να χάνονται. Το χιονοδρομικό δεν θέλησε (ή δεν μπόρεσε) να να συντηρήσει ή να αντικαταστήσει τους εναπομείναντες πεπαλαιωμένους αναβατήρες, με αποτέλεσμα να έχει χάσει τον νευραλγικής σημασίας Ηρακλή εδώ και 2 χρόνια και να τρέχουν για να προλάβουν την επισκευή του Αιόλου στα μέσα της σεζόν. Το αποτέλεσμα ήταν αναπόδραστο: Τεράστια ταλαιπωρία για τους τουρίστες χιονοδρόμους και σαφής υποβάθμιση του προσφερόμενου χιονοδρομικού προϊόντος. Τι πρέπει να κάνει ο ΕΣΤΟΥΧ για όλα αυτά; Πίεση προς τα χιονοδρομικά και τους φορείς ώστε να γίνονται τα αυτονόητα. Ο Παρνασσός συγκεκριμένα χρειάζεται: Επέκταση στα σημεία του βουνού που κρατούν παραδοσιακά χιόνι. Σωστή και έγκαιρη συντήρηση των υφιστάμενων αναβατήρων ώστε να μην ξαναέχουμε φαινόμενα Ηρακλή Όπωσδήποτε τεχνητή χιόνωση ώστε να εξασφαλίζεται το ξεκίνημα της σεζόν μέσα στις γιορτές και η πρόσβαση στα χαμηλότερα υψόμετρα. Πλήρη λειτουργία όλη την εβδομάδα (με πλήρη τιμή) ώστε να πάψει να είναι ΧΚ του Σαββατοκύριακου. Διαφήμιση, ώστε να προσελκύσει περισσότερο κόσμο, κυρίως μέσα στην εβδομάδα. Θα γίνουν ποτέ όλα αυτά; Επειδή είμαι ρομαντικός, θέλω να συνεχίσω να πιστεύω ότι υπάρχουν ελπίδες, με το feedback του συλλόγου. Επειδή όμως είμαι και ρεαλιστής, ξέρω ότι για την ώρα, αν θέλω να απολαμβάνω σκι, πρέπει οπωσδήποτε να βρίσκω τρόπο κάθε χρόνο και για μια εκδρομή στο εξωτερικό. 4 Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
gatz 6,725 Report post Posted April 30, 2025 (edited) Χρήστο συμφωνώ στο 100% με όσα λες !! Η μόνη μου ερώτηση εκτός από επιστολές που μπορεί να κάνει ο σύλλογος άντε και μερικές συναντήσεις με τον διευθυντή του ΧΚ ή με κάποιον υπεύθυνο στην Εταδ τι άλλο μπορεί να κάνει ; πιστεύεις σοβαρά ότι 100-150 άτομα μπορούν να έχουν κάποια άλλη επιρροή Edited April 30, 2025 by gatz Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted April 30, 2025 Εξαρτάται. Αν δεν κάνω λάθος, κάποιοι φίλοι που παλαιότερα ήταν στο ΔΣ του συλλόγου μας τώρα είναι σε θέσεις μεγαλύτερης ευθύνης. Όποτε, ακόμα και αν δεν δρουν εκπροσωπώντας τον σύλλογο, τουλάχιστον έχουν μια ιδέα για το τι θέλει ο Έλληνας χιονοδρόμος, και που πάσχουν τα Ελληνικά χιονοδρομικά. Θα είναι πραγματική τραγωδία αν ο σύλλογος πάψει να υφίσταται θεσμικά και χαθεί η δυνατότητα αμφίδρομης επικοινωνίας των τουριστών χιονοδρόμων με τα ΧΚ και τους φορείς. 1 Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
gatz 6,725 Report post Posted April 30, 2025 43 minutes ago, Χρήστος Λάππας said: Εξαρτάται. Αν δεν κάνω λάθος, κάποιοι φίλοι που παλαιότερα ήταν στο ΔΣ του συλλόγου μας τώρα είναι σε θέσεις μεγαλύτερης ευθύνης. Όποτε, ακόμα και αν δεν δρουν εκπροσωπώντας τον σύλλογο, τουλάχιστον έχουν μια ιδέα για το τι θέλει ο Έλληνας χιονοδρόμος, και που πάσχουν τα Ελληνικά χιονοδρομικά. Θα είναι πραγματική τραγωδία αν ο σύλλογος πάψει να υφίσταται θεσμικά και χαθεί η δυνατότητα αμφίδρομης επικοινωνίας των τουριστών χιονοδρόμων με τα ΧΚ και τους φορείς. Κανεις δεν λέει το αντίθετο αλλά αλλο αμφίδρομη επικοινωνία και άλλο συνεχής και μόνιμη καταγγελτική συμπεριφορά από πρώην αντιπρόεδρο του συλλόγου προς τους φορείς και την υπουργό τουρισμού για τα οποία ο σύλλογος δεν πήρε αποστάσεις και δεν κατήγγειλε το μέλος του .τέτοιες συμπεριφορές απομακρύνουν τους σοβαρά σκεπτόμενους από τον σύλλογο παρ όλο την δεδομένη προσφορά που είχαν δείξει στο παρελθόν Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted April 30, 2025 Δεν νομίζω να χρειάζεται να εξηγήσει κανείς ότι με την διπλωματία πετυχαίνεις περισσότερα. Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,261 Report post Posted April 30, 2025 Και με την συνέπεια ακόμα πιο πολλά . Κάνα νέο από τον Ηρακλή ; <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted May 1, 2025 On 4/30/2025 at 2:31 PM, Χρήστος Λάππας said: Αν δεν κάνω λάθος, κάποιοι φίλοι που παλαιότερα ήταν στο ΔΣ του συλλόγου μας τώρα είναι σε θέσεις μεγαλύτερης ευθύνης. Nαι. Ο ένας εργάζεται για το ΧΚΠ και καλύπτει το ΧΚΠ, λέγοντας αρλούμπες στα όρια του ψέματος για το μηνιάτικο. Οι υπόλοιποι δεν έχουν ευθύνη αλλά κάποιοι παρόλο που γνωρίζουν τα πάντα και έχουν πρόσβαση σε Υπουργούς δεν λένε τι πραγματικά συμβαίνει. Μάλιστα αντί να γράψουν για τα ψέματα της Υπουργού, συνεχίζουν την ομερτά. Αντί να προειδοποιήσουν σιωπούν. Μακάρι να κάνουν κάτι χρήσιμο αλλά μέχρι τώρα δεν γνωρίζω να έχουν κάνει κάτι καλό. Αν έχουν κάνει πρώτος θα πω μπράβο. Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
gatz 6,725 Report post Posted May 2, 2025 (edited) Το να προσβάλει κάποιος ανθρώπους που έχουν προσφέρει και στον σύλλογο και στην ελληνική χιονοδρομία με φράσεις « αρλούμπες στα όρια του ψέματος για το μηνιάτικο. » η Μάλιστα αντί να γράψουν για τα ψέματα της Υπουργού, συνεχίζουν την ομερτά« προφανώς αυτό δεν λέγεται ευγενικός τρόπος ομιλίας κάτι που είναι απαραίτητο σύμφωνα με το καταστατικό αν κάποιος θεωρητικά θέλει να βοηθήσει την ελληνική χιονοδρομία άσχετα τι σκέπτεται πρέπει να προσέχει την έκφραση του και ειδικά όταν είναι γραπτά τα κείμενα !! Edited May 2, 2025 by gatz Share this post Link to post Share on other sites
gatz 6,725 Report post Posted May 2, 2025 (edited) Να θυμίσω την βασική αρχή για συμμετοχή στο φορουμ Δεν επιτρέπεται η προσωπική επίθεση προς άλλα μέλη του Forum. - Η χρήση απρεπών, προσβλητικών και υβριστικών εκφράσεων καθ΄ οποιουδήποτε Edited May 2, 2025 by gatz 1 Share this post Link to post Share on other sites
ΑΛΕΞΗΣ 4,216 Report post Posted May 2, 2025 Μιχάλη, ο Σωτήρης είναι μέλος του συλλόγου από την αρχή, φίλος με αρκετούς από εμάς και μάς έχει βοηθήσει στο παρελθόν. Από τη στιγμή που εργάζεται στο χ/κ Παρνασσού, περιμένεις να πάει κόντρα; Έχει ευθύνη; Αν θέλεις να αναζητήσουμε ευθύνες δεν είναι ο Σωτήρης αυτός που τις φέρει, αλλά οι καθ' ύλην αρμόδιοι. 2 Share this post Link to post Share on other sites
gatz 6,725 Report post Posted May 2, 2025 (edited) Αλέξη δεν μπήκα στην λογική αν είναι ο Σωτήρης εσύ ή εγώ αυτό που θέλω να τονίσω είναι το ύφος και το λεξιλόγιο Δεν μπορείς για κανένα λόγο να λες τον άλλο ψεύτη ή ότι λέει αρλούμπες για το μηνιάτικο ο καθένας έχει τις απόψεις του μπορείς να μην συμφωνείς αλλά δεν έχεις δικαίωμα να τις χαρακτηρίζεις Edited May 2, 2025 by gatz Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted May 3, 2025 Εν τω μεταξύ, εγώ δεν μιλούσα καν για τον Σωτήρη (ή τον Σπύρο), αν είναι αυτοί στους οποίους αναφέρεται ο Μιχάλης. Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
ΑΛΕΞΗΣ 4,216 Report post Posted May 5, 2025 On 5/2/2025 at 8:44 PM, gatz said: Αλέξη δεν μπήκα στην λογική αν είναι ο Σωτήρης... Μπήκα εγώ Κώστα. Δεν τραβάω ζόρι, γιατί δεν έχω να κρύψω κάτι. Ο καθένας ότι γράφει φέρει και την ευθύνη. Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted May 12, 2025 Αν πιστεύεις ότι όσα γράφει δεν είναι αρλούμπες στα όρια του ψέματος και υπάρχει κάποια άλλη έκφραση να την χρησιμοποιήσω. Ο Σωτήρης λέει πράγματα που δεν ισχύουν και δεν λέει πράγματα που ισχύουν. Καλύπτει όλη την καταστροφή του Παρνασσού που βλέπει και ξέρει και στην οποία συμμετέσχει για...τι άλλο?...το μηνιάτικο. Ελπίζω μόνο το μηνιάτικο Ναι έχει τεράστια ευθύνη ο Σωτήρης και κυρίως αυτός. Προσωπικά και να είχα ανάγκη το μηνιάτικο τόσο πολύ που να κάνω μια τόσο βρώμικη δουλειά, τουλάχιστον θα είχε την ευθυξία να κρυφτώ. ΠΡΩΤΗ ΜΟΥΡΗ ΣΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ Το πρόβλημα είναι ότι πρωτος ο Σωτήρης έλεγε και φώναζε και στιγμάτιζε τα προβλήματα έξω από το χορό. Μέσα στο χωρό...μηνιάτικο. Παιδιά μην κοροιδευόμαστε, κονομάει πάρα πολύς κόσμος μηνιάτικα και εξτραδάκια στον Παρνασσό. Ο Σωτήρης είχε την επιλογήνα μην συμμετάσχει στον Σύλλλογο, να μην χρησιμοποιήσει τον Σύλλογο και να μην βγαίνει να λέει "είναι υπέροχα εδώ, εμένα σοβαρός σκιερ δεν μου έχει παραπονεθεί", "ο Ηρακλής του χρόνου θα είναι έτοιμος" κλπκλπ. Και ο έμπορος ναρκωτικών για το μηνιάτικο τα πουλάει, να χάσει τη δουλειά του? Υπήρχε κάποτε η τσίπα και η αγάπη για χιονοδρομικά. Παλιά πριν το μηνιάτικο. Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted May 12, 2025 WTF σύγκριση ήταν αυτή τώρα; Μιχάλη θερμή παράκληση να προσέχεις τι γράφεις. Δεν αναφέρεσαι σε υπόκοσμο, αλλά σε υπαλλήλους που απλά κάνουν την δουλειά τους. Οι εκπρόσωποι όλων των επιχειρήσεων αυτό κάνουν πάντα. Ωραιοποιούν το προσφερόμενο προϊόν για να βελτιώσουν την εικόνα της εταιρίας για την οποία εργάζονται. Είτε μιλάμε για το ΧΚ Παρνασσού, είτε για την Vodafone, είτε για την Apple, είτε για την BMW. Έχεις προσέξει ποτέ τις ανοησίες που προσπαθούν να πλασάρουν ως κοσμοιστορικές αλλαγές; Είδες κανένα να τους συγκρίνει με... εμπόρους ναρνωτικών; Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted May 13, 2025 (edited) Οι εκπρόσωποι των επιχειρήσεων πήραν την θέση γράφοντας για την επιχείρηση και κάνοντας Δημόσιες σχέσεις μέσω του Συλλόγου μας? Απαντάω απλά στο επιχείρημα "και τι να κάνει, να χάσει τη δουλειά του"? Σιγά μη χάσει τη δουλειά του ο Σπύρος παρόλο που αποκρύπτει τις τραγικές καταστάσεις ασφάλειας? Σιγά μη χάσει τη δουλειά του ο Σπύρος που δεν έχει κουβέντα για το ότι δεν έχουν καν πιστέρ? Να παραιτηθεί, να μιλήσει και θα βρει καλύτερη δουλειά. Η δουλειά του Σωτήρη είναι (δικά του λόγια) "μπ...λο είναι εδώ, να τα πεις στους ανώτερούς μου, είναι κανίβαλοι αν θέλουν να σκοτωθούν δεν μας νοιάζει, αυτά μου λένε να λέω, αυτά λέω" Δεν θα υπήρχε κανένα πρόβλημα στα παραπάνω αν δεν είχε χρησιμοποιήσει τον Σύλλογο για να πάρει αυτή τη θέση και δεν είχε γράψει το παρακάτω Δεν θα υπήρχε κανένα πρόβλημα αν με τα ψέματά του δεν μας εβάζε να ξοδέψουμε λεφτά, άδεια και κόπο για να πάμε σε ένα χιονοδρομικό που ο ίδιος ξέρει ότι θα έχει κλειστά λιφτ ενώ μας έχει ενημερώσει ότι είναι ανοιχτά. Θυμίζω εκτός από το καθημερινό ΟΛΑ ΘΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ, το κλειστός Ηρακλής και κλειστός Αίολος ο Σωτήρης τα είπε και τα απέκρυψε. Το ότι εμείς και τα παιδιά μας κινδυνεύουν επειδή ο Σωτήρης και ο Σπύρος και όσοι εργάζονται στο ΧΚΠ "άστους να σκοτωθούν ρε, σιγά μην ασχοληθώ", "είμαι αναρμόδιος", "τα έχουμε πει στους αρμόδιους", "εγώ το μηνιάτικο να μπαίνει" να το θυμηθούμε στο νοσοκομείο. Edited May 13, 2025 by ΜΙΚ Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
ΑΛΕΞΗΣ 4,216 Report post Posted May 13, 2025 1 hour ago, ΜΙΚ said: Το ότι εμείς και τα παιδιά μας κινδυνεύουν επειδή ο Σωτήρης και ο Σπύρος και όσοι εργάζονται στο ΧΚΠ "άστους να σκοτωθούν ρε, σιγά μην ασχοληθώ", "είμαι αναρμόδιος", "τα έχουμε πει στους αρμόδιους", "εγώ το μηνιάτικο να μπαίνει" να το θυμηθούμε στο νοσοκομείο. Δεν κινδυνεύει κανείς λόγω του Σωτήρη. Εάν έχεις να καταγγείλεις κάτι, μπορείς να το κάνεις. Ψάξε ποιος υπογράφει τους όρους και τις συνθήκες ασφαλείας και προχώρα. Η εμμονή σου με τον Σωτήρη, δεν μάς πείθει ρε φίλε. Άλλαξε κασέτα... Share this post Link to post Share on other sites
gatz 6,725 Report post Posted May 13, 2025 (edited) . Ας κάνει ο καθένας αυτό που θεωρεί σωστό χωρίς να κατηγορεί τους άλλους Edited May 13, 2025 by gatz Share this post Link to post Share on other sites
vaggelis 2,070 Report post Posted May 13, 2025 6 minutes ago, ΑΛΕΞΗΣ said: ποιος υπογράφει τους όρους και τις συνθήκες ασφαλείας Ποιος να είναι άραγε αυτός , ……. Και με ποια λογική δεν φέρουν ευθύνη όσοι εκτελούν και υπηρετούν συνθήκες που θα μπορούσαν να έχουν αποτέλεσμα μια τραγωδία, Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,261 Report post Posted May 13, 2025 Η τελευταία φορά που αυτός ο σύλλογος έκανε μια άτυπη επίσκεψη - επιθεώρηση και έθεσε θέματα ασφάλειας και λειτουργίας στον Παρνασσό πότε ήταν ; Με φωτογραφίες , με γραπτές δηλώσεις ( υπάρχει και η φόρμα παραπόνων ). Να ψάξει να βρει τον υπεύθυνο χιονοδρομίας και των υπεύθυνο για τα λιφτ που είναι κλειστά γιατί θέλουν τρεις μέρες να ανοίξουν το βουνό. Να ψάξει να βρει να κάτσει κάπου τζάμπα , να ξαποστάσει. Να ψάξει να βρει ποιος έδωσε άδεια για πίστα προπόνησης χωρίς σήμανση. Να ψάξει να βρει αν υπάρχουν περιπολίες πιστέρ στις πίστες . Να τα βάλει τέλος πάντων με τα τοπικά και εταιρικά συμφέροντα που κάνουν δολοφονία χαρακτήρων έτσι και γραφτεί κάτι που τους χαλάει την εικόνα . Κάτι που το έχει ζήσει αρκετός κόσμος σε πολλά χιονοδρομικά και δεν είχε καμμία στήριξη. Το ανάποδο θαλεγα , ειδικά για Παρνασσό που κάποτε ήτανε έγκλημα η κριτική . Μετά διαλύθηκε το μαγαζί και η μπάλα αναγκαστικά πετάχτηκε στην εξέδρα . Και έμειναν κάποιοι γραφικοί , χωρίς εισαγωγικά , με χρήματα και στομάχι να αντέχουν προσβολές , απειλές και λοιπά ....παρατράγουδα . Το θέμα δεν είναι ο Μικ αλλά ότι είναι μόνο ο Μικ. Ας ήτανε κάποιος ελάχιστα ποιο σοβαρός αλλά δεν βγαίνει κανείς άλλος . Γιατί άραγε , όλα καλά στο μαγαζί είναι; Τίποτα δεν ενοχλεί ; Που είναι οι θεσμικοί συνομιλητές , τρομάρα μας ; Ένα γράμμα την σεζόν και μετά ; <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
gatz 6,725 Report post Posted May 13, 2025 Αυτός ο σύλλογος έχει όλα και όλα 75 μέλη πολλά των οποίων είναι γραμμένα μόνο για να έρχονται στις εκδρομές.Αυτος είναι ο σύλλογος!!!! Share this post Link to post Share on other sites
Odie 869 Report post Posted May 13, 2025 2 minutes ago, gatz said: Αυτός ο σύλλογος έχει όλα και όλα 75 μέλη πολλά των οποίων είναι γραμμένα μόνο για να έρχονται στις εκδρομές.Αυτος είναι ο σύλλογος!!!! 1 τοιχο-τοιχο Share this post Link to post Share on other sites
Odie 869 Report post Posted May 13, 2025 Βασικά είμαστε τοιχο-τοιχο Share this post Link to post Share on other sites