serakdoom 0 Report post Posted January 11, 2004 Arxika thelw na ekfrasw thn ekplixi mou gia thn dhmiourgia autou tou neou syllogou kai na fwnaxw GOOOO FOR IT !!!!Ta panta deixnoun oti tha xaraksete poreia ston pago..kai toulaxiston kapoios tha drasei energa kai oxi apo to spiti tou araxtos sth zesth tou kanape tou,alla tha vgei na zhsei to bouno kai na niwsei ti pragmatika auto pmorei na mas prosferei kai ti emeis mporoume na kanoume gia na to apokthsoume kai na to feroume sth veltisth morfh tou!Elpizw oti oloi sas dipsate gia kati tetoio,... h alliws GOUSTARETE,ennowntas xionodromika eurwpaikwn diastasewn h gia na mhn thelw kai polla..toulaxistonna ta proseggizoun!..Toulaxiston oi perissoteroi apo esas an oxi oloi gnwrizete pws vazoun ta mpaton sto edafos h pws streivete xwris na kollane oi kogxes..h prospatheite na mathete...den eiste ypeythynoi gia to pws tha ta perasw egw h esy sto vouno..kai h mish Ellada xwris kan na kserete ta vasika...grrrrrr!!!!!@@##(you know what i meaaaan...)kai ayto me xaropoiei poly!...ayta gia arxh...me kalei to GAV GAV...snif!..a kai ayroio vouno KALAVRYTA AN KAI THA TEITHETAI SHMEIO SAMPOTAZZZZ! :twisted: Quote Share this post Link to post Share on other sites
dathanas 0 Report post Posted January 11, 2004 το snowclub.gr εγινε απο εμάς για εμάς και ανήκει σε όλους μας . Για αυτό προσπαθούμε όσοι μπορούμε και όσο μπορούμε να κάνουμε αυτά που όλοι θέλουμε και φανταζόμαστε πραγματικότητα! Το εγχείρημα είανι δύσκολο αλλά η θέληση μεγάλη και όλα τα παιδια του συλλόγου θα κάνουν τα πάντα για να ανταπεξέλθουν. JOin the Club and come along!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
zox 746 Report post Posted January 11, 2004 Καλώς ήρθες Serakdoom.Σε κόβω μπριζομένο για πράξη κι όχι μόνο γκρίνια και παράπονα.Κι ακριβώς αυτό θέλουμε στο σύλλογό μας.Όσοι περισσότεροι,τόσο το καλύτερο.Να ξέρεις ότι αν υπάρχει όρεξη πολλά πράγματα μπορούν να αλλάξουν. Αύριο θα είμαι κι εγώ Καλάβρυτα,ίσως να συναντηθούμε και να τα πούμε από κοντά.Μην ανησυχείς ο καιρός δε θα μας σαμποτάρει... Α και γράφε καλύτερα σε άλλες στήλες,εκτός κι αν θέλεις να πουλήσεις ή να αγοράσεις κάτι. Και πάλι καλώς ήρθες. Φιλικά ΖΟΧ. Quote 16 βαθμοί....μπρρρ κρυώνω!!!! Share this post Link to post Share on other sites
madskier 2,767 Report post Posted January 11, 2004 Xαιρομαι να βλεπω νεα μελη με ορεξη για δουλεια και που να συναδουν με τις επιδιωξεις του συλλογου.Θα τα πουμε σε καποιο χκ ελπιζω συντομα παρα τα τραυματα πασης φυσεως. Quote "I would never have imagined that a girl from little ol’ Midland, Ont. would be where I am today.So always dream big…you can make it happen!"(Sarah Burke) Share this post Link to post Share on other sites
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ 0 Report post Posted January 11, 2004 Ta panta deixnoun oti tha xaraksete poreia ston pago.. E, όχι και πορεία στον πάγο!! Καλλιτεχνικό πατινάζ κάνουμε?? Το σαμποτάζ μετα την κατασκευή της γέφυρας...μέχρι τότε υπομονή... :twisted: :twisted: :twisted: Καλώς ήρθες Quote O EΞΥΠΝΟΣ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΧΕΤΑΙ... Ο ΠΟΝΗΡΟΣ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΕΙΤΑΙ... Ο ΗΛΙΘΙΟΣ ΕΠΙΜΕΝΕΙ. Share this post Link to post Share on other sites
zeto 2 Report post Posted February 7, 2004 επειδη ανακαλυψα ποιο νεο μελος ειστε κ.α...... θα σας κρεμασω!!που τοσο καιρο με παιδευετε να βρω το nick!! Αν μας βοηθησετε θα διαγραψουμε δυναμικη πορεια ...... και θα φτασουμε στα επιπεδα της Ευρωπης..... Λοιπον? Quote ΑΝΑΜΕΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΥΡΙΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΧΙΟΝΟΔΡΟΜΙΑ ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ "ΣΤΟΥΧ" Share this post Link to post Share on other sites