Odie 869 Report post Posted April 7, 2025 Αγαπητές φίλες, αγαπητοί φίλοι, Περίπου έναν μήνα πριν τη Γενική Συνέλευση του συλλόγου μας, θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας κάποιες σκέψεις μου με την ιδιότητα του μέλους του συλλόγου μας. Καταρχάς, ακόμα δεν έχει οριστεί πότε και πού θα πραγματοποιηθεί η Γ.Σ., καθώς προσπαθούμε μαζί με τα υπόλοιπα μέλη του Δ.Σ. να καταλήξουμε σε συμφωνία για αυτά τα θέματα. Περνώντας στα ουσιώδη, εκτιμώ ότι ο ΕΣΤΟΥΧ έχει χάσει τον προσανατολισμό του. Φυσικά, οι εποχές έχουν αλλάξει σημαντικά από την ίδρυσή του, εξαιρουμένων των απειλών του ΧΚΠ προς παλαιά μέλη του συλλόγου που λένε αλήθειες. Μετά την αποχώρηση κάποιων των μελών από τη Β. Ελλάδα, ο σύλλογος περιορίστηκε και ασχολείται κυρίως με τη διοργάνωση της εκδρομής του εξωτερικού. Πέρυσι, μαζί με τον ΜΙΚ, προσπαθήσαμε να συνεννοηθούμε με κάποια χιονοδρομικά κέντρα, αλλά δυστυχώς, δεν καταφέραμε πολλά. Ωστόσο, δεν κρυφτήκαμε: ό,τι στραβό βλέπαμε, το λέγαμε και σε κάποιες περιπτώσεις στείλαμε και επιστολές. Το αποτέλεσμα ήταν να μας «παγώσουν» φέτος. Όποια πολιτική βοήθεια επιχειρήσαμε δεν απέδωσε, ενώ και παλαιά μέλη του Δ.Σ., που έχουν ρόλο στην Επιτροπή Ορεινού Τουρισμού, δεν βοήθησαν ή δεν ήθελαν να βοηθήσουν τον σύλλογο. Το βασικό πρόβλημα είναι πως δεν υπάρχουν μέλη που να θέλουν να ασχοληθούν με την ελληνική χιονοδρομία. Υπάρχουν, όμως, για την εκδρομή, την κοπή πίτας και τα δώρα. Ο σύλλογος δεν χρειάζεται να έχει επταμελές Δ.Σ. Πιο σωστά: ο σύλλογος αυτή τη στιγμή, δεν έχει λόγο ύπαρξης. Αν δεν βρεθούν μέλη με διάθεση να ασχοληθούν, δεν υπάρχει λόγος να διατηρούμε έναν σύλλογο που περιορίζεται μόνο σε μία εκδρομή. Για την εκδρομή, μπορεί απλώς να συσταθεί μια επιτροπή, τίποτα περισσότερο. Η περιουσία του συλλόγου είναι το forum, το οποίο δυστυχώς, έχει χάσει τη δυναμική του λόγω της μετακίνησης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Facebook, Viber). Να σημειώσω εδώ πως αντίστοιχη εικόνα έχουν και τα περισσότερα fora, γενικότερα. Η πρότασή μου είναι να κλείσει το forum και στη θέση του να δημιουργηθεί μια ισχυρή ιστοσελίδα, η οποία θα περιλαμβάνει ενότητες με τα καλύτερα θέματα, όπως για παράδειγμα το δημοφιλές «Ατύχημα – ρήξη χιαστού». Θα ήθελα, επίσης, να καλέσω κάποια μέλη — όπως ο Γιώργος ο Παππούς και ο Γιώργος ο Γεωργιλές — να θέσουν υποψηφιότητα για το νέο Δ.Σ. Τέλος, αν υπάρχουν μέλη εκτός Αθηνών που επιθυμούν να συμμετάσχουν στη Γενική Συνέλευση, καλό θα ήταν να με ενημερώσουν, ώστε να βρούμε ένα πιο κεντρικό σημείο για τη διεξαγωγή της. Με εκτίμηση, Κορνήλιος Κυριακίδης (korn) Μέλος ΕΣΤΟΥΧ Quote τοιχο-τοιχο Share this post Link to post Share on other sites
ΑΛΕΞΗΣ 4,216 Report post Posted April 7, 2025 5 hours ago, korn said: Περνώντας στα ουσιώδη, εκτιμώ ότι ο ΕΣΤΟΥΧ έχει χάσει τον προσανατολισμό του. Φυσικά, οι εποχές έχουν αλλάξει σημαντικά από την ίδρυσή του... Πιο σημαντικό θεωρώ το γεγονός ότι τα μέλη του συλλόγου (ενεργά και μη) έχουν χάσει το ενδιαφέρον τους για τον σύλλογο. Εάν υπάρξει ενδιαφέρον θα ξαναβρει και ο σύλλογος τον δρόμο του, παρ' ότι δεν θεωρώ ότι έχει ξεφύγει σημαντικά. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΑΛΕΞΗΣ 4,216 Report post Posted April 7, 2025 5 hours ago, korn said: Μετά την αποχώρηση κάποιων των μελών από τη Β. Ελλάδα, ο σύλλογος περιορίστηκε και ασχολείται κυρίως με τη διοργάνωση της εκδρομής του εξωτερικού. Δεν φταίει πάντα ο σύλλογος για κάθε αποχώρηση. Συνήθως βάζουμε το εγώ μας πάνω από οτιδήποτε συλλογικό και στο τέλος μάς φταίει ο σύλλογος. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΑΛΕΞΗΣ 4,216 Report post Posted April 7, 2025 5 hours ago, korn said: Πέρυσι, μαζί με τον ΜΙΚ, προσπαθήσαμε να συνεννοηθούμε με κάποια χιονοδρομικά κέντρα, αλλά δυστυχώς, δεν καταφέραμε πολλά. Ωστόσο, δεν κρυφτήκαμε: ό,τι στραβό βλέπαμε, το λέγαμε και σε κάποιες περιπτώσεις στείλαμε και επιστολές. Το αποτέλεσμα ήταν να μας «παγώσουν» φέτος. Όποια πολιτική βοήθεια επιχειρήσαμε δεν απέδωσε, ενώ και παλαιά μέλη του Δ.Σ., που έχουν ρόλο στην Επιτροπή Ορεινού Τουρισμού, δεν βοήθησαν ή δεν ήθελαν να βοηθήσουν τον σύλλογο. Τα χ/κ πέρυσι μάς δήλωσαν ρητά και χωρίς καμία αιδώ, ότι τους ενδιαφέρουν οι επισκέπτες και λιγότερο οι χιονοδρόμοι. Οπότε, τί περιμένετε; Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΑΛΕΞΗΣ 4,216 Report post Posted April 7, 2025 5 hours ago, korn said: Το βασικό πρόβλημα είναι πως δεν υπάρχουν μέλη που να θέλουν να ασχοληθούν με την ελληνική χιονοδρομία. Υπάρχουν, όμως, για την εκδρομή, την κοπή πίτας και τα δώρα. Άρα θα πρέπει να ψάξουμε ποιο είναι το ενδιαφέρον που μπορεί να προξενήσει ο σύλλογος σε έναν χιονοδρόμο, ώστε να ασχοληθεί με τον σύλλογο. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΑΛΕΞΗΣ 4,216 Report post Posted April 7, 2025 5 hours ago, korn said: Ο σύλλογος δεν χρειάζεται να έχει επταμελές Δ.Σ. Αυτό είναι δομικό θέμα και μπορεί να συζητηθεί μόνον σε Γενική Συνέλευση. Πιο χρήσιμο θεωρώ να αλλάξει η διάρκεια της θητείας του Δ.Σ. και να γίνει τριετής, παρά να γίνουν τα μέλη του πέντε, τρία, ή εννέα. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΑΛΕΞΗΣ 4,216 Report post Posted April 7, 2025 6 hours ago, korn said: Η περιουσία του συλλόγου είναι το forum, το οποίο δυστυχώς, έχει χάσει τη δυναμική του λόγω της μετακίνησης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Facebook, Viber). Να σημειώσω εδώ πως αντίστοιχη εικόνα έχουν και τα περισσότερα fora, γενικότερα. Ναι το πρόβλημα είναι γενικό. Αλλά νομίζω ότι μπορούμε να ανταπεξέλθουμε, αρκεί να πάρουμε γενναίες αποφάσεις. Ας δούμε λίγο την περίπτωση Snowreport. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΑΛΕΞΗΣ 4,216 Report post Posted April 7, 2025 6 hours ago, korn said: Τέλος, αν υπάρχουν μέλη εκτός Αθηνών που επιθυμούν να συμμετάσχουν στη Γενική Συνέλευση, καλό θα ήταν να με ενημερώσουν, ώστε να βρούμε ένα πιο κεντρικό σημείο για τη διεξαγωγή της. Θα πρότεινα μία επικοινωνία με όσους ζουν εκτός Αθηνών, ώστε να έχετε εικόνα, πριν την οριστική απόφαση. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΑΛΕΞΗΣ 4,216 Report post Posted April 7, 2025 6 hours ago, korn said: Θα ήθελα, επίσης, να καλέσω κάποια μέλη — όπως ο Γιώργος ο Παππούς και ο Γιώργος ο Γεωργιλές — να θέσουν υποψηφιότητα για το νέο Δ.Σ. Στα πλαίσια της ανιδιοτελούς αγάπης που τρέφω προς τον σύλλογο, ΕΓΩ που δεν βάζω κανέναν πάνω από τον σύλλογο... με αυτουνούς τους δύο στο Δ.Σ. ΑΠΟΧΩΡΩ... γειάάάάάάάάάάάάάάάάάά 1 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
vaggelis 2,070 Report post Posted April 8, 2025 17 hours ago, ΑΛΕΞΗΣ said: Στα πλαίσια της ανιδιοτελούς αγάπης που τρέφω προς τον σύλλογο, ΕΓΩ που δεν βάζω κανέναν πάνω από τον σύλλογο... με αυτουνούς τους δύο στο Δ.Σ. ΑΠΟΧΩΡΩ... γειάάάάάάάάάάάάάάάάάά Αναρωτιέμαι, …. Γιατί με αυτουνούς τους δύο αποχωρείς ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
vaggelis 2,070 Report post Posted April 8, 2025 (edited) Υπουργείο Τουρισμού: Σύσταση Ομάδας εργασίας για τον Ορεινό Τουρισμό Τα μέλη της ομάδας έχουν ως εξής: 1. Πέτρος Τσαντίλας, Καθηγητής Ιατρικού Δικαίου, δικηγόρος, πρώην Πρόεδρος του Ελληνικού Συλλόγου Τουριστικής Χιονοδρομίας (ΕΣΤΟΥΧ), ως Πρόεδρος. 2. Aλέξιος Μαγκριώτης, πολιτικός μηχανικός ΕΜΠ, πρώην Αντιπρόεδρος του Ελληνικού Συλλόγου Τουριστικής Χιονοδρομίας (ΕΣΤΟΥΧ), ως μέλος Αυτά προς το παρόν …… ! Edited April 8, 2025 by vaggelis Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted April 8, 2025 On 4/7/2025 at 11:20 AM, korn said: Περνώντας στα ουσιώδη, εκτιμώ ότι ο ΕΣΤΟΥΧ έχει χάσει τον προσανατολισμό του. Φυσικά, οι εποχές έχουν αλλάξει σημαντικά από την ίδρυσή του, εξαιρουμένων των απειλών του ΧΚΠ προς παλαιά μέλη του συλλόγου που λένε αλήθειες. Όποια πολιτική βοήθεια επιχειρήσαμε δεν απέδωσε, ενώ και παλαιά μέλη του Δ.Σ., που έχουν ρόλο στην Επιτροπή Ορεινού Τουρισμού, δεν βοήθησαν ή δεν ήθελαν να βοηθήσουν τον σύλλογο. Το βασικό πρόβλημα είναι πως δεν υπάρχουν μέλη που να θέλουν να ασχοληθούν με την ελληνική χιονοδρομία. Υπάρχουν, όμως, για την εκδρομή, την κοπή πίτας και τα δώρα. Η περιουσία του συλλόγου είναι το forum Η πρότασή μου είναι να κλείσει το forum και στη θέση του να δημιουργηθεί μια ισχυρή ιστοσελίδα, η οποία θα περιλαμβάνει ενότητες με τα καλύτερα θέματα, όπως για παράδειγμα το δημοφιλές «Ατύχημα – ρήξη χιαστού». Όποια πολιτική βοήθεια επιχειρήσαμε δεν απέδωσε, ενώ και παλαιά μέλη του Δ.Σ., που έχουν ρόλο στην Επιτροπή Ορεινού Τουρισμού, δεν βοήθησαν ή δεν ήθελαν να βοηθήσουν τον σύλλογο. Η Χιονοδρομία στην Ελλάδα είναι μια ομερτά με άρπαγμα χρημάτων από όπου μπορούν. Δυστυχώς όλοι μας συμμετέχουμε σε αυτή την ομερτά (και εγώ μαζί) ο καθένας επειδή δεν λέει τα όσα γνωρίζει. Και ο Σωτήρης ο Γιαννόπουλος και ο Πέτρος Τσαντίλας και ο Γιώργος Κορδαλής και ο Μιχάλης Ζιώτης και και και και είναι μέλη του Συλλόγου και δεν μιλάνε. Εγώ πρώτος ξέρω για 100 εγκλήματα. Για κάποια από αυτά δεν έχω πει κουβέντα. Έχω όμως τουλάχιστον την ηθική υποχρέωση αυτά που βλέπω να τα πω προφορικά και όσα μπορώ να αποδείξω να τα βάλω και γραπτά. Το μόνο που μπορεί να αναστήσει τον Σύλλογο αλλά κυρίως την χιονοδρομία στην Ελλάδα είναι να πούμε αυτά που ξέρουμε και να γράψουμε και τα γεγονότα. Ο Ηρακλής θα είναι κλειστός μέχρι το 2028, στα Καλάβρυτα πίνουν μπάφους και οι εργαζόμενοι, ο Τζουμάκας με τον Καχριμάνη πάνε για χοντρή κονόμα χωρίς καλό σκι στη Βασιλίτσα και 102.000.000 ευρώ αντί να γίνουν καλό σκι θα γίνουν κονόμα Νουλίκα με τις παρέες του. Το snowreport και το xionodromika έχουν συμφωνήσει με τα χιονοδρομικά να σβήνουν ότι γουστάρουν και να γράφουν ότι συμφέρει. Το βασικό πρόβλημα είναι πως δεν υπάρχουν μέλη που να θέλουν να ασχοληθούν με την ελληνική χιονοδρομία Μια γενιά χιονοδρόμων έχει φύγει από τα Ελληνικά Χιονοδρομικά και έχει πάει Άλπεις, Bansko ή σπίτι τους. Πάει στα χιονοδρομικά λίγο, τους έχουν φλομώσει στο ψέμα, βρίζει χωρίς να ξέρει γιατί και φεύγει. Η Πρότασή μου είναι στο site, στο forum, στο facebook και παντού να φύγει ο τίτλος "χιονοδρομικά" και να γίνει επικίνδυνα/ντροπή/σπατάλη. Συνεχώς να εναλλάσονται μηνύματα με αλήθειες πχ Πάλι άφηναν μεθυσμένους να κάνουν σκι, Το πέρασμα Θέτις πάρκο πάλι είχε ατύχημα, Ηρακλής 2028, Στυγα 1200, Άλλα γράφει το πρόγραμμα Παρνασσού άλλα ανοίγουν, απαράδεκτο πάτημα, Μια γενιά χιονοδρόμων έχει φύγει από τα Ελληνικά Χιονοδρομικά και έχει πάει Άλπεις, Bansko ή σπίτι τους, πόσο πιο χαμηλά, 102.000.000 σπατάλη κλπκλπ. Όσο τα λέμε κομψά δεν θα αλλάξει τίποτα. Να γράψει ο Σύλλογος την αλήθεια και θα βρεθεί κόσμος να ενωθεί η φωνή μας Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
GiGi 3,475 Report post Posted April 8, 2025 2 hours ago, vaggelis said: Αναρωτιέμαι, …. Γιατί με αυτουνούς τους δύο αποχωρείς ? Ειναι εμπαθής με τους χρήστες τσατσάρας. 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Maria Bisti 172 Report post Posted April 8, 2025 22 hours ago, ΑΛΕΞΗΣ said: Τα χ/κ πέρυσι μάς δήλωσαν ρητά και χωρίς καμία αιδώ, ότι τους ενδιαφέρουν οι επισκέπτες και λιγότερο οι χιονοδρόμοι. Οπότε, τί περιμένετε; 22 hours ago, ΑΛΕΞΗΣ said: Τα χ/κ πέρυσι μάς δήλωσαν ρητά και χωρίς καμία αιδώ, ότι τους ενδιαφέρουν οι επισκέπτες και λιγότερο οι χιονοδρόμοι. Οπότε, τί περιμένετε; Εάν έμείς ως Σύλλογος έχουμε μία δυναμική και έχουμε χαράξει μία πορεία, δεν θα δίνουμε και τότη σημασία σε κάπιες κουβέντες που λέχτηκαν από κάποιους πχ χκΠ και δεν πρέπει να τις χρησιμοποιούμε ως άλλοθι. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Maria Bisti 172 Report post Posted April 8, 2025 22 hours ago, ΑΛΕΞΗΣ said: Άρα θα πρέπει να ψάξουμε ποιο είναι το ενδιαφέρον που μπορεί να προξενήσει ο σύλλογος σε έναν χιονοδρόμο, ώστε να ασχοληθεί με τον σύλλογο. Συμφωνώ, και τουλάχιστον με αυτό το σκεπτικό το φετεινό ΔΣ ξεκίνησε τις διαδικτυακές συναντήσεις, ώστε σιγά σιγά να καλλιεργηθεί ένα κλίμα ουσιαστικής συζήτησης και να συναντηθούν τα ενδιαφερόμενα μέλη που θα προτείνουν τομείς και τρόπους βελτίωσης της κατάστασης. Έχουν γίνει ήδη 3 συναντήσεις και πιστεύω πως είναι θετικά τα αποτελέσματα. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Maria Bisti 172 Report post Posted April 8, 2025 4 hours ago, vaggelis said: Υπουργείο Τουρισμού: Σύσταση Ομάδας εργασίας για τον Ορεινό Τουρισμό Τα μέλη της ομάδας έχουν ως εξής: 1. Πέτρος Τσαντίλας, Καθηγητής Ιατρικού Δικαίου, δικηγόρος, πρώην Πρόεδρος του Ελληνικού Συλλόγου Τουριστικής Χιονοδρομίας (ΕΣΤΟΥΧ), ως Πρόεδρος. 2. Aλέξιος Μαγκριώτης, πολιτικός μηχανικός ΕΜΠ, πρώην Αντιπρόεδρος του Ελληνικού Συλλόγου Τουριστικής Χιονοδρομίας (ΕΣΤΟΥΧ), ως μέλος Αυτά προς το παρόν …… ! ΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩωωωωωωωωωωω!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Maria Bisti 172 Report post Posted April 8, 2025 (edited) 4 hours ago, ΜΙΚ said: Όποια πολιτική βοήθεια επιχειρήσαμε δεν απέδωσε, ενώ και παλαιά μέλη του Δ.Σ., που έχουν ρόλο στην Επιτροπή Ορεινού Τουρισμού, δεν βοήθησαν ή δεν ήθελαν να βοηθήσουν τον σύλλογο. Η Χιονοδρομία στην Ελλάδα είναι μια ομερτά με άρπαγμα χρημάτων από όπου μπορούν. Δυστυχώς όλοι μας συμμετέχουμε σε αυτή την ομερτά (και εγώ μαζί) ο καθένας επειδή δεν λέει τα όσα γνωρίζει. Και ο Σωτήρης ο Γιαννόπουλος και ο Πέτρος Τσαντίλας και ο Γιώργος Κορδαλής και ο Μιχάλης Ζιώτης και και και και είναι μέλη του Συλλόγου και δεν μιλάνε. Εγώ πρώτος ξέρω για 100 εγκλήματα. Για κάποια από αυτά δεν έχω πει κουβέντα. Έχω όμως τουλάχιστον την ηθική υποχρέωση αυτά που βλέπω να τα πω προφορικά και όσα μπορώ να αποδείξω να τα βάλω και γραπτά. Το μόνο που μπορεί να αναστήσει τον Σύλλογο αλλά κυρίως την χιονοδρομία στην Ελλάδα είναι να πούμε αυτά που ξέρουμε και να γράψουμε και τα γεγονότα. Ο Ηρακλής θα είναι κλειστός μέχρι το 2028, στα Καλάβρυτα πίνουν μπάφους και οι εργαζόμενοι, ο Τζουμάκας με τον Καχριμάνη πάνε για χοντρή κονόμα χωρίς καλό σκι στη Βασιλίτσα και 102.000.000 ευρώ αντί να γίνουν καλό σκι θα γίνουν κονόμα Νουλίκα με τις παρέες του. Το snowreport και το xionodromika έχουν συμφωνήσει με τα χιονοδρομικά να σβήνουν ότι γουστάρουν και να γράφουν ότι συμφέρει. Το βασικό πρόβλημα είναι πως δεν υπάρχουν μέλη που να θέλουν να ασχοληθούν με την ελληνική χιονοδρομία Μια γενιά χιονοδρόμων έχει φύγει από τα Ελληνικά Χιονοδρομικά και έχει πάει Άλπεις, Bansko ή σπίτι τους. Πάει στα χιονοδρομικά λίγο, τους έχουν φλομώσει στο ψέμα, βρίζει χωρίς να ξέρει γιατί και φεύγει. Η Πρότασή μου είναι στο site, στο forum, στο facebook και παντού να φύγει ο τίτλος "χιονοδρομικά" και να γίνει επικίνδυνα/ντροπή/σπατάλη. Συνεχώς να εναλλάσονται μηνύματα με αλήθειες πχ Πάλι άφηναν μεθυσμένους να κάνουν σκι, Το πέρασμα Θέτις πάρκο πάλι είχε ατύχημα, Ηρακλής 2028, Στυγα 1200, Άλλα γράφει το πρόγραμμα Παρνασσού άλλα ανοίγουν, απαράδεκτο πάτημα, Μια γενιά χιονοδρόμων έχει φύγει από τα Ελληνικά Χιονοδρομικά και έχει πάει Άλπεις, Bansko ή σπίτι τους, πόσο πιο χαμηλά, 102.000.000 σπατάλη κλπκλπ. Όσο τα λέμε κομψά δεν θα αλλάξει τίποτα. Να γράψει ο Σύλλογος την αλήθεια και θα βρεθεί κόσμος να ενωθεί η φωνή μας ΜΙχάλη, τα είπαμε και πέρισυ αυτά, έχεις δίκιο και συμφωνούμε ... όσο ο Σύλλογος έχει 20 - 30 μέλη, ΤΟ ΠΟΛΥ, ενεργά, ΔΕΝ ΣΕ υπολογίζει κανείς. Γίνεσαι απλά γραφικός. Εάν προσφέρουμε σοβαρή ενημέρωση στα μέλη μας ΚΑΙ στο κοινό, ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΊΑ κάποιων μελών που είναι ΔΙΑΘΕΣΙΜΑ, πχ χιονοδρομική παιδεία που φέτος <<κάηκε>>, 2-3 ποιοτικές θεματικές εκδηλώσεις σε χκ που μπορούν να προσελκύσουν νέα μέλη και διάφορα άλλες ιδέες που μπορούν να κατατεθούν. Edited April 8, 2025 by Maria Bisti Quote Share this post Link to post Share on other sites
vaggelis 2,070 Report post Posted April 8, 2025 (edited) 5 hours ago, GiGi said: Ειναι εμπαθής με τους χρήστες τσατσάρας. Βοήθεια ….. δεν γνωρίζω το( χρήστες τσατσάρας ) Edited April 8, 2025 by vaggelis 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
vaggelis 2,070 Report post Posted April 8, 2025 Να πως εκδηλώνεται το ενδιαφέρον για τον ορεινό τουρισμό ελπίζω οι ορειβατικοί σύλλογοι θα μπορέσουν να προσφέρουν https://greece20.gov.gr/wp-content/uploads/2023/05/841.Tropopoiisi_Touristiki_Anaptixi_Oreinos_Tourismos_5153455.pdf Quote Share this post Link to post Share on other sites
GiGi 3,475 Report post Posted April 8, 2025 (edited) On 4/7/2025 at 5:24 PM, ΑΛΕΞΗΣ said: Ας δούμε λίγο την περίπτωση Snowreport Θα ήθελες να μας πεις εδώ τι έχεις υπ'οψιν σου? Για να μαρτυρησω τη σκέψη μου, στην πρώτη γρηγορη ανάγνωση διάβασα snowport, τη σχολή του Αλ. Παπαϊωάννου στον Παρνασσό, ο οποιος είναι ιδιαίτερα δραστήριος και δεν διστάζει αρκετές φορές να κάνει αιχμηρές δημοσιεύσεις σχετικά με τα τεκταινόμενα, φυσικά απο τη δική του σκοπιά και για τα δικά του συμφέροντα (όπως και ο Σ. Παππος ο οποίος έχει και θεσμικό ρόλο, νομίζω πρόεδρος Συλλόγου επαγγελματιών Αράχωβας) Edited April 8, 2025 by GiGi Quote Share this post Link to post Share on other sites
Odie 869 Report post Posted April 9, 2025 Εννοεί μάλλον που έκλεισε το φόρουμ Στα αλλα νέα της ημέρας ? Quote τοιχο-τοιχο Share this post Link to post Share on other sites
Odie 869 Report post Posted April 9, 2025 Χθες στο ΔΣ αποφασίστηκε πως η ΓΣ θα γινει 18/5 περιμένω μια απάντηση αν θα παραβρεθούν μελη εκτος Αθηνών ώστε να βρούμε και τον τόπο διεξαγωγής Οι προτάσεις μου είναι να κλείσει το φόρουμ και να δημιουργηθεί μια καλη ιστοσελίδα οπου θα τραβηχτούν τα καλύτερα τοπικ που έχουμε για παράδειγμα η ριξη χιαστού Το ΔΣ θα πρέπει να απεμπλακεί από την εκδρομή /ες εκδηλώσεις κλπ - Θα το αναλάβει αποκλειστικά η ομάδα εκδρομών- και θα ασχοληθεί αποκλειστικά με τα προβλήματα της ελληνικής χιονοδρομίας Quote τοιχο-τοιχο Share this post Link to post Share on other sites
vaggelis 2,070 Report post Posted April 9, 2025 Δεν καταλαβαίνω γιατί θα πρέπει να κλείσει το forum , και ο σύλλογος να πρέπει να παραπέσει στο fb , θα είναι κάτι σαν το snow report!!! το ΔΣ ακολουθεί ότι λέει ο κανονισμός του συλλόγου , το ΔΣ θα εγκρίνει ή όχι τις αποφάσεις της ομάδας εκδρομών και δεν θα φέρει την ευθύνη την ευθύνη ποιος θα την έχει Όλα τα άτομα του ΔΣ θα ασχολούνται με τα προβλήματα της ελληνικής χιονοδρομίας , δηλαδή θα ασχολείται με την επίλυση των προβλημάτων των ελληνικών χιονοδρομικών, η θα υπάρχουν καταγεγραμμένα προβλήματα τα οποία ο συλλογισμός αναλαμβάνει να λύσει ; Θα σας πρότεινα να σταλεί ένα ερωτηματολόγιο σαν όλα τα μέλη του συλλόγου για να έχετε καλύτερη εικόνα απόψεων των μελών Καλή επιτυχία σε όποιες αποφάσεις πάρετε 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Odie 869 Report post Posted April 9, 2025 Όλα τα χρονια ο Σύλλογος πλήρωνε κοντα στα 1000€ το χρόνο για το φόρουμ. Φέτος μίλησα με την Hostmein και κατάφερα μια καλύτερη τιμή έτσι του χρόνου θα πληρώσουμε 465€ ΑΛΛΑ θα έχει περιορισμένους χρηστες που θα μπορούν να γράψουν ταυτόχρονα Στο φόρουμ γράφουν το πολύ 20 άτομα οι περισσότεροι απ αυτούς δεν είναι μελη και πλέον το ρολο του φόρουμ το έχει πάρει η σελίδα η Αλήθεια για τα χιονοδρομικά κέντρα στο facebook Πρέπει ο σύλλογος να πληρώνει αυτό το κόστος ? Όσο για τα αλλα που λες έλα να δηλώσεις υποψηφιότητα στις εκλογές και θα καταλάβεις 1 Quote τοιχο-τοιχο Share this post Link to post Share on other sites
jimkarys 579 Report post Posted April 9, 2025 1 hour ago, vaggelis said: Δεν καταλαβαίνω γιατί θα πρέπει να κλείσει το forum , και ο σύλλογος να πρέπει να παραπέσει στο fb , θα είναι κάτι σαν το snow report!!! το ΔΣ ακολουθεί ότι λέει ο κανονισμός του συλλόγου , το ΔΣ θα εγκρίνει ή όχι τις αποφάσεις της ομάδας εκδρομών και δεν θα φέρει την ευθύνη την ευθύνη ποιος θα την έχει Όλα τα άτομα του ΔΣ θα ασχολούνται με τα προβλήματα της ελληνικής χιονοδρομίας , δηλαδή θα ασχολείται με την επίλυση των προβλημάτων των ελληνικών χιονοδρομικών, η θα υπάρχουν καταγεγραμμένα προβλήματα τα οποία ο συλλογισμός αναλαμβάνει να λύσει ; Θα σας πρότεινα να σταλεί ένα ερωτηματολόγιο σαν όλα τα μέλη του συλλόγου για να έχετε καλύτερη εικόνα απόψεων των μελών Καλή επιτυχία σε όποιες αποφάσεις πάρετε Βαγγέλη καλησπέρα. Αυτό που σου λέει ο κορν για το φόρουμ και τις εκδρομές είναι μια πρόταση προς ψήφιση στην γενική συνέλευση. Δεν ισχύει τίποτα προς το παρόν. Quote Share this post Link to post Share on other sites