Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
ΣΤΧ

Χ.Κ. Καλαβρύτων 2025-2026

Recommended Posts

1 hour ago, maria_ said:

Επίσης, από Αρκαδία η πρόσβαση είναι εύκολη; 

Εξαρτάται από πού θα ξεκινήσετε. Όπως και νά 'χει, από Βλαχέρνα και μετά μόνον στροφές.

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 hours ago, ΑΛΕΞΗΣ said:

Εξαρτάται από πού θα ξεκινήσετε. Όπως και νά 'χει, από Βλαχέρνα και μετά μόνον στροφές.

και αρκετές Γούβες κοντά στα Σπήλαια ...μετά τα Μαζεικα.....και πολλά γίδια

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στοκόπουδρες Καλαβρύτων 

 

 

IMG_20260123_122201.jpg


<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για το ΣΚ βρείτε αλλά χόμπυ. Αχ τι καλά που δεν κάθησα για Σάββατο....

Χιόνισε στην Δάφνη....

https://www.kalavrytanews.com/2026/01/blog-post_168.html?fbclid=IwdGRjcAPhc5pjbGNrA-FzPWV4dG4DYWVtAjExAHNydGMGYXBwX2lkDDM1MDY4NTUzMTcyOAABHii1EBWx-bdVXrL6kr13QCFeCL1I-MFt4pR9Bh8lcWVgskzqJGqBEyGwtd5w_aem_Bt4XJunhbHeC5BAkW1WZCA&m=1

 

 

Screenshot_2026-01-24-11-26-05-983_com.android.chrome.jpg

Screenshot_2026-01-24-11-29-11-117_com.android.chrome.jpg

FB_IMG_1769251539962.jpg

FB_IMG_1769251527562.jpg

Edited by vro
  • Like 1

<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Βατερλό σήμερα. Ξεκινήσαμε 6 από το Ελληνικό, φάγαμε 1 ώρα αναμονή στις ενοικιάσεις (όλα τα καταστήματα έτσι ήταν) για εξοπλισμό του παιδιού, και άλλη μια ώρα σχεδόν για να βγάλουμε εισιτήρια. Φτάνει η σειρά μου, λέω στην κοπέλα 1 επισκέπτη, ένα αρχάριων για το παιδί που είναι 5 και ένα ημερήσιο για μένα. Και μου λέει το αμίμητο «το παιδί είναι €11, κανονικά είναι €1 σε αυτή την ηλικία, αλλά πρέπει να πάτε στο τάδε ταμείο και να περιμένετε στην ουρά. 🙃

Της λέω δεν υπάρχει περίπτωση να ξανά περιμένω 45 λεπτά για να γλιτώσω 10€, δώστου μου με €11 να  πάει στην ευχη. Πληρώνω με κάρτα και φεύγοντας την ρωτάω  «το πάνω baby δουλεύει, σωστά;» Και μου απαντάει «ναι, αλλά το εισιτήριο που βγάλατε δεν σας δίνει το δικαίωμα να πάτε πάνω. 🤪

»ωραία, άλλαξε το να σου πληρώσω την διαφορά»

τώρα δεν γίνεται, πρέπει να πληρώσετε από την αρχή εισιτήριο για πάνω, ή να περιμένετε στην ουρά στο ταμείο τάδε. 🤬

Με αυτά και με αυτά, μείναμε κάτω, η αστική μου ευγένεια δεν μου επιτρέπει να γράψω που βάλαμε το εισιτήριο επισκέπτη της συζύγου (αλήθεια, γιατί έχει ημερομηνία αυτό; Γιατί να μην μπορώ να το χρησιμοποιήσω άλλη μέρα από την στιγμή που δεν το χρησιμοποίησα σήμερα; Ένα κομμάτι χαρτί είναι μιας χρήσης, ας το πάρει ο λιφτιέρης όποτε χρησιμοποιηθεί), εγώ έκανα αρκετά πάνω κάτω με την κόρη στο κάτω baby, και κατάφερα να κάνω μια Στύγα και μια άγκυρα αφού περίμενα περίπου 1,5 ώρα στις ουρές των τριών λιφτ.
 

Εντάξει, αυτό δεν είναι σκι, είναι φυματίωση. Από την άλλη, ήταν το πρώτο ας πούμε καλό ΣΚ που τα νότια χιονοδρομικά είχαν χιόνι, οπότε ήταν επόμενο ότι κουτσοί στραβοί θα ανέβουν στον Άγιο Παντελεημονα. Σε κάθε περίπτωση, στα 32 χρόνια που κάνω σκι δεν πρέπει να έχω ξαναβάλει τόσα λίγα χιλιόμετρα… 

Κριμα πραγματικά για την μέρα. Τουλάχιστον χάρηκε το παιδί. 
 

IMG_7512.thumb.jpeg.618360162629d5132cf160e1aaee1d21.jpeg
 

IMG_7529.thumb.jpeg.db844ef26e0722e98fe090b60f05f1cf.jpeg

 

IMG_7540.thumb.jpeg.60d78e54fe95c0ecea3539f09835bac5.jpeg

 

IMG_7541.thumb.jpeg.f1d8ec1ec6f36147fd8807c5b15c7ccf.jpeg

 

IMG_7549.thumb.jpeg.36dc707729fd4196816d756ed80ef2ae.jpeg

 

IMG_7558.thumb.jpeg.4a2eda90abbfe7cf8fbce125c3161246.jpeg

 

IMG_7559.thumb.png.502232ed5aac9941c21b2df40463474f.png

 

ο μόνος λόγος που το Ski Tracks έγραψε και αυτά τα χιλιόμετρα ήταν ότι το ξέχασα ανοιχτό και κατέβαινα με το αυτοκίνητο 🙃

 

Πειτε μου ξανά ότι το σκι στην Ελλάδα είναι καλύτερο από το σκι στις Άλπεις για να δω κάτι!

  • Like 6
  • Love 1

Make Parnassos Great Again!

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 hours ago, Χρήστος Λάππας said:

Βατερλό σήμερα. Ξεκινήσαμε 6 από το Ελληνικό, φάγαμε 1 ώρα αναμονή στις ενοικιάσεις (όλα τα καταστήματα έτσι ήταν) για εξοπλισμό του παιδιού, και άλλη μια ώρα σχεδόν για να βγάλουμε εισιτήρια. Φτάνει η σειρά μου, λέω στην κοπέλα 1 επισκέπτη, ένα αρχάριων για το παιδί που είναι 5 και ένα ημερήσιο για μένα. Και μου λέει το αμίμητο «το παιδί είναι €11, κανονικά είναι €1 σε αυτή την ηλικία, αλλά πρέπει να πάτε στο τάδε ταμείο και να περιμένετε στην ουρά. 🙃

Της λέω δεν υπάρχει περίπτωση να ξανά περιμένω 45 λεπτά για να γλιτώσω 10€, δώστου μου με €11 να  πάει στην ευχη. Πληρώνω με κάρτα και φεύγοντας την ρωτάω  «το πάνω baby δουλεύει, σωστά;» Και μου απαντάει «ναι, αλλά το εισιτήριο που βγάλατε δεν σας δίνει το δικαίωμα να πάτε πάνω. 🤪

»ωραία, άλλαξε το να σου πληρώσω την διαφορά»

τώρα δεν γίνεται, πρέπει να πληρώσετε από την αρχή εισιτήριο για πάνω, ή να περιμένετε στην ουρά στο ταμείο τάδε. 🤬

Με αυτά και με αυτά, μείναμε κάτω, η αστική μου ευγένεια δεν μου επιτρέπει να γράψω που βάλαμε το εισιτήριο επισκέπτη της συζύγου (αλήθεια, γιατί έχει ημερομηνία αυτό; Γιατί να μην μπορώ να το χρησιμοποιήσω άλλη μέρα από την στιγμή που δεν το χρησιμοποίησα σήμερα; Ένα κομμάτι χαρτί είναι μιας χρήσης, ας το πάρει ο λιφτιέρης όποτε χρησιμοποιηθεί), εγώ έκανα αρκετά πάνω κάτω με την κόρη στο κάτω baby, και κατάφερα να κάνω μια Στύγα και μια άγκυρα αφού περίμενα περίπου 1,5 ώρα στις ουρές των τριών λιφτ.
 

Εντάξει, αυτό δεν είναι σκι, είναι φυματίωση. Από την άλλη, ήταν το πρώτο ας πούμε καλό ΣΚ που τα νότια χιονοδρομικά είχαν χιόνι, οπότε ήταν επόμενο ότι κουτσοί στραβοί θα ανέβουν στον Άγιο Παντελεημονα. Σε κάθε περίπτωση, στα 32 χρόνια που κάνω σκι δεν πρέπει να έχω ξαναβάλει τόσα λίγα χιλιόμετρα… 

Κριμα πραγματικά για την μέρα. Τουλάχιστον χάρηκε το παιδί. 
 

IMG_7512.thumb.jpeg.618360162629d5132cf160e1aaee1d21.jpeg
 

IMG_7529.thumb.jpeg.db844ef26e0722e98fe090b60f05f1cf.jpeg

 

IMG_7540.thumb.jpeg.60d78e54fe95c0ecea3539f09835bac5.jpeg

 

IMG_7541.thumb.jpeg.f1d8ec1ec6f36147fd8807c5b15c7ccf.jpeg

 

IMG_7549.thumb.jpeg.36dc707729fd4196816d756ed80ef2ae.jpeg

 

IMG_7558.thumb.jpeg.4a2eda90abbfe7cf8fbce125c3161246.jpeg

 

IMG_7559.thumb.png.502232ed5aac9941c21b2df40463474f.png

 

ο μόνος λόγος που το Ski Tracks έγραψε και αυτά τα χιλιόμετρα ήταν ότι το ξέχασα ανοιχτό και κατέβαινα με το αυτοκίνητο 🙃

 

Πειτε μου ξανά ότι το σκι στην Ελλάδα είναι καλύτερο από το σκι στις Άλπεις για να δω κάτι!

τα καλαβρυτα θεωρούν seniors  τους πανω απο 70 ενω τα αλλα απο 65 η  67  ............ 

αν τα στηλωνες στο ταμείο και γινόταν σαματάς θα έβλεπες πως θα τακτοποιούνταν όλα...... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, kostasbmw said:

τα καλαβρυτα θεωρούν seniors  τους πανω απο 70 ενω τα αλλα απο 65 η  67  ............ 

αν τα στηλωνες στο ταμείο και γινόταν σαματάς θα έβλεπες πως θα τακτοποιούνταν όλα...... 

Στο τέλος θα ζητάνε και πιστοποιητικό θανάτου . 

 

  • Haha 2

<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Master Chief said:

Καθημερινές ανοίγουν τη Στύγα;

Η Στύγα ανοίγει καθημερινές  εκτός αν έχει αέρα ή ομίχλη . 

ΠΣΚ ανοίγει εκτός αν έχει αέρα . 


<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Nyxteridos said:

Την Παρασκευή την Στυγα μπορούσαν και νωρίτερα...

Όντως . Ήμουν εγκλωβισμένος στην ουρά και έβριζα που άνοιξε μετά  την Άγκυρα . 

Νομίζω στις 10 άνοιξε , η Άγκυρα στις 10 παρά τέταρτο. Χωρίς λόγο.....

Η Στύγα τυπικά ανοίγει 9,15 και κλείνει 15,30. 

Λέμε πολλά για Παρνασσό αλλά εκεί τα λίφτ ανοίγουν στις 9 ( όσα ανοίγουν) . Τα Καλάβρυτα αργούν να ξυπνήσουν συστηματικά . 


<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Όντως χωρίς λόγο...θα αρχίσουμε να κάνουμε τα παλια πάλι...όποτε και αν....

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 1/24/2026 at 7:57 PM, Χρήστος Λάππας said:

Βατερλό σήμερα. Ξεκινήσαμε 6 από το Ελληνικό, φάγαμε 1 ώρα αναμονή στις ενοικιάσεις (όλα τα καταστήματα έτσι ήταν) για εξοπλισμό του παιδιού, και άλλη μια ώρα σχεδόν για να βγάλουμε εισιτήρια. Φτάνει η σειρά μου, λέω στην κοπέλα 1 επισκέπτη, ένα αρχάριων για το παιδί που είναι 5 και ένα ημερήσιο για μένα. Και μου λέει το αμίμητο «το παιδί είναι €11, κανονικά είναι €1 σε αυτή την ηλικία, αλλά πρέπει να πάτε στο τάδε ταμείο και να περιμένετε στην ουρά. 🙃

Της λέω δεν υπάρχει περίπτωση να ξανά περιμένω 45 λεπτά για να γλιτώσω 10€, δώστου μου με €11 να  πάει στην ευχη. Πληρώνω με κάρτα και φεύγοντας την ρωτάω  «το πάνω baby δουλεύει, σωστά;» Και μου απαντάει «ναι, αλλά το εισιτήριο που βγάλατε δεν σας δίνει το δικαίωμα να πάτε πάνω. 🤪

»ωραία, άλλαξε το να σου πληρώσω την διαφορά»

τώρα δεν γίνεται, πρέπει να πληρώσετε από την αρχή εισιτήριο για πάνω, ή να περιμένετε στην ουρά στο ταμείο τάδε. 🤬

Με αυτά και με αυτά, μείναμε κάτω, η αστική μου ευγένεια δεν μου επιτρέπει να γράψω που βάλαμε το εισιτήριο επισκέπτη της συζύγου (αλήθεια, γιατί έχει ημερομηνία αυτό; Γιατί να μην μπορώ να το χρησιμοποιήσω άλλη μέρα από την στιγμή που δεν το χρησιμοποίησα σήμερα; Ένα κομμάτι χαρτί είναι μιας χρήσης, ας το πάρει ο λιφτιέρης όποτε χρησιμοποιηθεί), εγώ έκανα αρκετά πάνω κάτω με την κόρη στο κάτω baby, και κατάφερα να κάνω μια Στύγα και μια άγκυρα αφού περίμενα περίπου 1,5 ώρα στις ουρές των τριών λιφτ.
 

Εντάξει, αυτό δεν είναι σκι, είναι φυματίωση. Από την άλλη, ήταν το πρώτο ας πούμε καλό ΣΚ που τα νότια χιονοδρομικά είχαν χιόνι, οπότε ήταν επόμενο ότι κουτσοί στραβοί θα ανέβουν στον Άγιο Παντελεημονα. Σε κάθε περίπτωση, στα 32 χρόνια που κάνω σκι δεν πρέπει να έχω ξαναβάλει τόσα λίγα χιλιόμετρα… 

Κριμα πραγματικά για την μέρα. Τουλάχιστον χάρηκε το παιδί. 
 

ο μόνος λόγος που το Ski Tracks έγραψε και αυτά τα χιλιόμετρα ήταν ότι το ξέχασα ανοιχτό και κατέβαινα με το αυτοκίνητο 🙃

 

 

Πειτε μου ξανά ότι το σκι στην Ελλάδα είναι καλύτερο από το σκι στις Άλπεις για να δω κάτι!

Σε νιώθω… Έχω φάει κι εγώ πολλές πίκρες, ειδικά με τη μικρή. Ώρες ατελείωτες να “παίζω” στο χιόνι και να βλέπω τους άλλους, χωρίa τον ιδρώτα, όταν την πήρε πρώτη φορά το πιατάκι. Έπρεπε να ανέβω πρώτος, να βγάλω τη σανίδα, να περιμένω στην κορυφή να τη βοηθήσω με το πιατάκι γιατί μια φορά την χτύπησε κάπως άσχημα στο πρόσωπο. Μετά, ξανά τη σανίδα, κατέβα 100 μέτρα, και πάλι από την αρχή — όλη μέρα. να στάζεις από τον ιδρώτα… αλλά χαλάλι.


Snow is on my D.N.A.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Με τα αγόρια για χρόνια δεν έκανα σκι.

Δεν το μετάνιωσα όμως , το σκι μπας , οι αξέχαστες στιγμές που τα κατέβαζα καροτσάκι , τα άπειρα σιδερικά που κουβάλαγα . Η γκρίνια και η απαξίωση της πρώην που με έλεγε μπαμπά του σκι. Είμασταν  πολλοί μπαμπάδες του σκι τότε. 

Μετά ευτυχώς μεγάλωσαν και ξανάρχισα το σκι.

Το κορίτσι μου έκανε την ζωή εύκολη . Μόλις έφυγε η δασκάλα του σκι που της άρεσε μουλαρωσε και είπε δεν ξανακάνω σκι. Και είναι συνεπέστατη. 

  • Haha 3

<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αν θέλει το ΔΣ ας μας ενημερώσει για το τι είδε και τι έκανε στα Καλάβρυτα

Διαφωνώ ριζικά με το να χάνεις πολύτιμα δευτερόλεπτα καλού σκι για τα παιδιά σου αν δεν κινδυνεύει η ζωή τους.

Μόνο μάπα μέρες τα πάω. Στοκόχιονα, πάγους κλπ. Αν τύχει και έχει καλό χιόνι τα βάζω για μάθημα, τα πασάρω κάπου ή τα δένω κάπου, μόλις κουραστώ και χορτάσω σκι τους κάνω παρέα.  Προσπαθώ να μάθουν γρήγορα να με προλαβαίνουν για να κάνουμε σύντομα καλό σκι όλοι παρέα

Με αγωνία περιμένουμε περιγραφές από σήμερα που μοιάζει υπέροχη μέρα

  • Haha 3

Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ωραία μέρα σήμερα . Το πρωί ήλιος , το μεσημέρι μπουχοπαρτυ στα δένδρα .

Υπέροχη στοκοπούδρα Καλαβρύτων .

Μπράβο στο χιονοδρομικό που τα άνοιξε ΟΛΑ ( ακόμα και την Δάφνη ) στην ΩΡΑ τους. 

https://www.facebook.com/share/r/1HTyjwX5vZ/

IMG_20260127_104238.jpg

IMG_20260127_112307.jpg

Edited by vro
  • Like 4

<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Προς το μεσημέρι βέβαια τα πράγματα άρχισαν να χαλάνε. Πολύ ομίχλη και αέρας. Στις 3 σχεδόν δεν κρατιόσουν από τον αέρα στη Στύγα. Είδα και αρκετό κόσμο να γυρίζει πίσω με το lift, από το να κατέβει τη πίστα...viber_image_2026-01-27_19-55-50-882.thumb.jpg.4bb9e995a37918e1a68bf330529bc259.jpg

Edited by PKGR
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
49 minutes ago, Hellbent said:

 

εισαι μπροστα απο την εποχη σου!!!

  • Haha 1

 

elan primetime 33.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ήλιος στον Χελμό σήμερα με κόσμο σαββατοκύριακου και υπέροχο στόκο Καλαβρύτων . 

Πάλι τα κατάφερα και δεν έκανα καθόλου πίστα . 

Η δάφνη έπαθε σημαντικό βαβά.

Άλλη μια φορά μου ζήτησαν πρωί πρωί αρβα τσεκ στην κορφή της Στύγας . Δεν διαφωνώ αλλά κάνα εικοσαλεπτο μετά το μέτρο ....χαλαρώνει . Οκ φυλάει τα νώτα του το χιονοδρομικό αλλά πρέπει να γίνεται κομμάτι....πιο επιστημονικά . Μεγάλη κουβέντα .

Κατα τα  λοιπά  κλασικά Καλάβρυτα ,κάτι αστείοι το πρωί σανιδαδες με τα παλιά μπουφάν των πιστέρ να τρώνε στοκοπουδρες , τάχα τσεκαρουν. Καθυστέρηση στο ξύπνημα , η γνωστή λιτανεία, ανοίγει σε 10, φουρνέλο χάρος στις 8,30...

Πολύς κόσμος από Παρνασσό που έριξε μαύρη πέτρα . Χτες στον Παρνασσό είδα πολλούς από Καλάβρυτα που είχαν ρίξει μαύρη πέτρα . Γκρινιάζετε για να έχετε. 

Για όσους ρωτάνε είναι τρεις ώρες δρόμο από Παρνασσό Καλάβρυτα από ριο. Και έχει περίπου 8 κάμερες Τροχαίας . 

 

  

IMG_20260203_151956.jpg

IMG_20260203_130123.jpg

IMG_20260203_130536.jpg

IMG_20260203_115822.jpg

IMG_20260203_153217.jpg

  • Like 3
  • Love 1

<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Βλέπω ότι οι αναβατήρες είναι κλειστοί από το πρωΐ. Γνωρίζουμε τον λόγο;

Share this post


Link to post
Share on other sites
35 minutes ago, ΑΛΕΞΗΣ said:

Βλέπω ότι οι αναβατήρες είναι κλειστοί από το πρωΐ. Γνωρίζουμε τον λόγο;

Αήρ . 

Μεγάλη η ζημιά γιατί χτες δεν έβρισκες δωμάτιο στα Καλάβρυτα , έκατσε πολύς κόσμος που τα είχε παίξει στις ουρές , βλέποντας και την πρόβλεψη για τις επόμενες μέρες . 

Edited by vro

<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

και αέρα να έχει το συρόμενο της δάφνης το άνοιγαν.....μάλλον θα έκαναν service

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Today's Birthdays

    1. cube
      cube
      (16 years old)
    2. petran13
      petran13
      (45 years old)
    3. Valeria
      Valeria
      (45 years old)
  • ONLINE

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      19,150
    • Total Posts
      460,795
  • Member Statistics

    • Total Members
      8,728
    • Most Online
      4,284

    Newest Member
    XanderMorris
    Joined
×
×
  • Create New...