ΣΤΧ 2,372 Report post Posted December 12, 2025 Συζήτηση σχετικά με το Χ.Κ. Ελατοχωρίου για την σεζόν 2025 - 2026. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pant 2,497 Report post Posted January 22 Quote Practice makes perfect Share this post Link to post Share on other sites
Pant 2,497 Report post Posted January 23 Κλειστές πο πιο ενδιαφέρουσες πίστες. Quote Practice makes perfect Share this post Link to post Share on other sites
BlackSmith 129 Report post Posted January 27 Το πανέμορφο Ελατοχώρι μας πίκρανε το Σάββατο. Απίστευτος κόσμος, φτάσαμε 9:00 και μέχρι να βγάλουμε κάρτα, να νοικιάσουμε σκι για τη μικρή και να πάρουμε καρέκλα είχε πάει 11:30 ! Πάμφθηνη κάρτα, 40€ 4μελής οικογένεια, αλλά τι να το κάνω. Τόση δυσφορία στη ζωή μου δεν έχω ξανανίωσει, να με σπρώχνουν σαν το ζώο... Δύο κατεβασιές κάναμε και φύγαμε, είχε πάει 14:30 και είχε ακόμη ουρά στη καρέκλα. Αυτοκίνητα παρκαρισμένα 2 και 3 χλμ. μακριά απο το χ/κ ! Επίσης είδα φωτογραφίες απο τη Κυριακή, έτσι που παρκάρουν τα αυτοκίνητα είχαν τσουλήσει στο πάγο και είχαν ακουμπήσει! Πολύ δύσκολα θα ξαναπάω. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Turms 2,693 Report post Posted January 27 Ακριβώς αυτό διάβασα στο Facebook. Αυτό με τα αυτοκίνητα πώς έγινε; Quote Snow is on my D.N.A. Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted January 27 12 minutes ago, Turms said: Ακριβώς αυτό διάβασα στο Facebook. Αυτό με τα αυτοκίνητα πώς έγινε; Άμα παρκάρεις σε πάγο και έχει κατηφόρα κλπ κλπ το αμάξι μπορεί να πάει με το πλάι. Με το χέρι το σπρώχνεις και φεύγει. Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted January 27 Το έχουμε δει και στον Παρνασσό αρκετές φορές. Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites