Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
Sign in to follow this  
mainalo

Χ.Κ.ΜΑΙΝΑΛΟΥ (ενημέρωση)

Recommended Posts

ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 11/3/2005 ΘΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΟΙ ΑΝΑΒΑΤΗΡΕΣ:

ΑΕΤΟΣ

ΑΡΚΤΟΥΡΟΣ

ΚΡΥΟΣ

ΠΙΣΤΕΣ ΠΑΤΗΜΕΝΕΣ:

ΠΑΝ (ΒΟΡΕΙΝΗ)

ΑΛΕΞΙΑ (ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ)

ΕΡΑΤΩ (ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ)

ΑΝΥΤΗ

ΠΙΤΥΣ

ΑΓΝΩ

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΑΥΡΙΟΣ ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΛΟΣ ΜΕ ΗΛΙΟΦΑΝΕΙΑ ΑΝΕΜΟΥΣ ΒΟΡΕΙΟΔΥΤΙΚΟΥΣ ΜΕΤΡΙΟΥΣ ΚΑΙ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΣΤΟΥΣ -5 ΒΑΘΜΟΥΣ.


9-2-05020.jpg





Share this post


Link to post
Share on other sites

ΓΙΑ ΤΙΣ 12-13-14/3/2005 ΘΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΟΙ ΑΝΑΒΑΤΗΡΕΣ:

ΑΕΤΟΣ

ΑΡΚΤΟΥΡΟΣ

ΚΡΥΟΣ

ΧΕΛΩΝΑ

ΠΑΤΗΜΕΝΕΣ ΠΙΣΤΕΣ:

ΠΑΝ (ΒΟΡΕΙΝΗ)

ΑΛΕΞΙΑ (ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ)

ΕΡΑΤΩ (ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ)

ΑΝΥΤΗ

ΠΙΤΥΣ

ΑΓΝΩ

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΛΟΣ ΜΕ ΧΑΜΗΛΕΣ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΧΙΟΝΙΟΥ ΜΕ ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΟΔΟ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑΣ.


9-2-05020.jpg





Share this post


Link to post
Share on other sites

NA ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΙΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ Χ.Κ. ΜΑΙΝΑΛΟΥ

 

ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 13/03 ΚΑΙ ΕΝΩ ΑΝΕΒΑΙΝΑ ΣΤΟΝ ΑΕΤΟ (ΤΟ ΠΙΑΤΑΚΙ ΠΟΥ ΒΓΑΖΕΙ ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ) ΚΟΠΗΚΕ ΤΟ ΣΚΟΙΝΙ ΤΟΥ ΠΙΑΤΟΥ ΚΑΙ ΒΡΕΘΗΚΑ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ.

 

ΗΜΟΥΝ ΤΥΧΕΡΟΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΑΤΥΧΙΑ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΚΟΠΗΚΕ ΣΤΑ 3/4 ΤΗΣ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΚΟΜΑΤΙ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΚΛΙΣΗ ΚΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ (ΠΑΓΟΜΕΝΟ ΧΙΟΝΙ) ΘΑ ΕΙΧΑ ΠΑΡΕΙ ΟΛΗ ΤΗΝ ΠΙΣΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΛΑΤΗ.

 

ΤΟ ΑΘΛΗΜΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ SNOWBOARD, ETYXE TH ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΦΟΡΑ ΝΑ ΕΧΩ ΔΕΣΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΠΟΔΙΑ ΣΤΗ ΣΑΝΙΔΑ ΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΝΗΘΕΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΦΗΝΕΙΣ ΤΟ ΠΙΣΩ ΕΞΩ ΓΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΥΣΤΑΘΕΙΑ, ΑΝ ΕΙΧΑ ΜΟΝΟ ΤΟ ΕΝΑ ΠΟΔΙ ΜΕΣΑ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΘΑ ΕΙΧΑ ΧΤΥΠΗΣΕΙ ΣΟΒΑΡΑ.

 

ΟΤΑΝ ΚΑΤΕΒΗΚΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΛΙΦΤ ΚΑΙ ΠΑΡΕΔΩΣΑ ΤΟ ΧΕΡΟΥΛΙ ΠΙΣΩ ΣΤΟ ΛΙΦΤΑ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΗΤΑΝ "ΤΑ ΞΕΡΩ ΡΕ ΦΙΛΕ ΤΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΤΩΡΑ..ΚΑΙ ΕΓΩ ΧΤΥΠΗΣΑ (ΤΟΝ ΕΙΧΕ ΧΤΥΠΗΣΕΙ ΠΡΙΝ ΛΙΓΟ ΕΝΑ ΧΕΡΟΥΛΙ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ).

 

ΘΕΩΡΩ ΤΟ ΧΙΟΝΟΔΡΟΜΙΚΟ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΗΡΕΙ ΤΟΥΣ ΣΤΟΙΧΟΙΩΔΕΙΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΕΣ Η ΦΟΡΕΣ ΠΟΥ ΤΟ ΠΙΑΤΑΚΙ ΠΟΥ ΠΕΡΝΟΥΜΕ ΕΧΕΙ ΕΜΦΑΝΗΣ ΦΘΟΡΕΣ Η ΕΧΕΙ ΕΠΙΔΙΟΡΘΩΘΕΙ ΠΡΟΧΕΙΡΑ ΜΕ ΕΝΑ ΚΟΜΠΟ. ΕΝΩ ΣΕ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΛΕΙΠΟΥΝ ΚΑΙ 2-3 ΧΕΡΟΥΛΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΝΑΒΑΤΗΡΑ,ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΕ ΑΥΤΑ ΒΑΡΙΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΤΑ ΕΠΙΔΙΟΡΘΩΣΟΥΝ Η ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΓΚΟΜΙΔΗ ΤΗΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗΣ ΜΕΡΑΣ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΑΝΥΠΟΨΙΑΣΤΟΥΣ ΦΟΥΚΑΡΑΔΕΣ??

 

ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΣΧΕΤΟ Η ΣΧΕΤΙΚΟ ΑΛΛΑ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΥΠΗΡΧΑΝ ΔΙΑΣΠΑΡΤΕΣ ΚΥΛΙΔΕΣ ΠΟΥ ΜΟΙΑΖΑΝΕ ΜΕ ΑΙΜΑ ΣΤΗΝ ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΜΕΡΙΑ ΤΟΥ ΑΝΑΒΑΤΗΡΑ..ΑΡΑΓΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΕΠΙΣΗΣ ΑΤΥΧΟΣ?

 

ΚΑΙ ΡΩΤΑΩ ΤΟ ΧΙΟΝΟΔΡΟΜΙΚΟ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ? ΝΑ ΧΤΥΠΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΟΒΑΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΟΙ ΔΙΚΗΓΟΡΟΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΘΟΥΝ???

 

ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΡΑΓΕ ΚΑΠΟΙΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΑΡΧΗ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΕΛΕΓΧΟ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΣΤΑ ΧΙΟΝΟΔΡΟΜΙΚΑ ΚΑΙ ΑΝ ΝΑΙ Ο ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΣ ΑΝΑΒΑΤΗΡΑΣ ΕΧΕΙ ΕΛΕΓΧΘΕΙ? ΓΙΑΤΙ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΟΤΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΤΕΧΝΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟ ΣΕ ΤΕΤΟΙΑ ΚΛΙΣΗ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ Η ΠΑΡΑΜΙΚΡΗ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΝΑ ΚΟΠΕΙ ΤΟ ΣΚΟΙΝΙ ΕΝΩ ΑΝΕΒΑΙΝΕΙΣ, ΠΟΣΟ ΜΑΛΛΟΝ ΟΤΑΝ ΕΝΑ ΑΤΟΜΟ ΠΟΥ ΘΑ ΠΕΣΕΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΠΑΡΑΣΥΡΕΙ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΠΟΜΕΝΟΥΣ.

 

ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΕΙΤΕ ΣΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΝΑΒΑΤΗΡΑ ΕΛΕΓΞΤΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΠΙΑΤΟΥ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΑ ΤΑ ΠΙΑΤΑΚΙΑ ΜΕ ΦΑΓΩΜΕΝΑ ΣΚΟΙΝΙΑ Η ΜΕ ΠΡΟΧΕΙΡΟΥΣ ΚΟΜΠΟΥΣ, ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΩΝ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΝΤΟΧΗΣ.

 

ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΠΟΥ ΕΧΩ ΠΑΕΙ, ΔΗΛΑΔΗ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑ 2 ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΑ Η ΧΕΛΩΝΑ ΟΧΙ ΑΠΛΩΣ ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝ, ΑΝ ΕΞΑΙΡΕΣΟΥΜΕ ΔΥΟ ΠΥΛΩΝΕΣ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΧΙΟΝΟΔΡΟΜΙΚΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΕΙ ΟΤΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΑΝΑΒΑΤΗΡΑΣ ΘΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ?? ΤΟ ΔΕ SNOWBOARD PARK ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΙ ΑΣΤΕΙΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΟΤΙ ΦΑΙΝΕΤΕ ΣΤΑ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΑ ΧΙΟΝΟΔΡΟΜΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΤΩΝ ΥΠΕΥΘΗΝΩΝ, ΣΤΟ ΔΕ ΜΑΙΝΑΛΟ ΒΕΒΑΙΑ ΒΡΙΣΚΕΤΕ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΡΧΙΚΗ ΤΟΥ ΣΕΛΙΔΑ ΚΑΙ ΜΕ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΕΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΣΤΗΝ ΙΣΤΙΟΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΧΑΡΤΕΣ ΠΟΥ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΕΙ....

 

ΣΥΓΝΩΜΗ ΣΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΓΙΑ ΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ..ΑΛΛΑ ΑΙΣΘΑΝΘΗΚΑ ΟΤΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΦΩΝΑΞΩ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Έχει ξαναγραφτεί αυτό για τα σχοινιά από τα πιατάκια, ήλπιζα να έχει διορθωθεί το πρόβλημα. [Βλέπε προηγούμενη σελίδα στο ίδιο thread]

 

(Αλλά και στα Καλάβρυτα παλαιότερα, πριν 4-5 χρόνια, είχε τύχει να σπάσει σχοινί στη Θέτιδα.

Κάτι παίζεται με την Πελοπόννησο, μου φαίνεται.)

 

 

Στα 3-5 Πηγάδια που έχουν πιατάκια σε μεγάλη (σχετικά) κλίση πλαγιάς τους ρώτησα κάπως φοβισμένη (λόγω Μαινάλου)

αν κόβονται τα σχοινάκια, και γελάσανε, του στυλ

"τι μας λες, αυτό δεν συμβαίνει ποτέ, που σου 'ρθε?"

 

 

Μάλλον οι βόρειοι ψωνίζουν από αλλού σχοινιά, για ρωτήστε τους....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αυτο εχει αναφερθει παλε και εχει παρει θεση το ΧΚ μαιναλου..

 

Αν θυμαμαι καλα αναφερε οτι ειχαν αλλαχτει αλλα υπηρψεπροβληαμ ποιοτητας...


ViVa GrEeCe!!!! :) :) :)

 

 

Y.Γ. Ο MOONSODA ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΔΕΡΦΟΣ ΜΟΥ!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η ΜοΝte Noυλίκας ) τα πιατακια –με τους μηχανισμους- των συρομενων.

 

Ηταν απλα ελαττωματικα τα σκοινάκια, το Μαίναλο ενημερωσε μολις εγινε το κακο την παραπανω εταιρια, η οποια τα αντικατεστησε ΑΜΕΣΑ με ολοκαινουργια.

 

Καπως ετσι εχει η ιστορια! :?


Καλώς..συνεχίστε αυτήν την τακτική!

 

Κανέναν όμως δε θυμούνται για τις κρυφές του σκέψεις-απόψεις..ΜΙΛΑΤΕ και ΠΡΑΤΤΕΤΕ!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

beez,

Γεγονός είναι ότι δεν είναι και ότι καλύτερο να σου κοπεί το σχοινί την ώρα που ανεβαίνεις ειδικά σε απότομες κλίσεις και ειδικά άμα το χιόνι είναι παγωμένο. Σε κάθε άλλη περίπτωση όμως όταν είσαι αρχάριος όπως και να έχει το να μείνεις στην μέση της διαδρομής για οποιοδήποτε λόγο σύμφωνα με την παραπάνω λογική σου είναι το ίδιο επικίνδυνο !

 

Για μένα άμα κοπεί το σχοινί ο μόνος λόγος για να κινδυνέψεις από το γλίστρημα πίσω είναι άμα . . κοιμάσαι όρθιος ! Αυτό βέβαια είναι μια προσωπική άποψη και δεν δικαιολογεί την αστοχία υλικού , που για κάποιον αρχάριο μπορεί να αποτελέσει κίνδυνο για τραυματισμό. Αλλά πάλι ο αρχάριος είναι σε θέση να ξέρει πότε να ανέβει σε μια πίστα και που; Όπως είπα και παραπάνω για κάποιον άλλο λόγο θα μπορούσες beez να χάσεις το πιάτο στο απότομο κομμάτι , είσαι θέση να αντεπεξέλθεις στον πάγο με την σανίδα για οποιοδήποτε λόγο; Αν όχι τι δουλειά έχεις να ανέβεις εκεί; Στο λέει ένας άνθρωπος που έχει μετρήσει ΟΛΗ την βορινή με τα μούτρα σε κατάσταση πάγου. Το χιονοδρομικό έφταιγε που είχε δώσει την πίστα ανοιχτή, εγώ έφταιγα που ανέβηκα με τις δέστρες μου στο 5-6 !!!! μόνο! In case you know what that means!

 

Μην υπερβάλουμε τώρα για επικινδυνότητα και τα ρέστα και να παίρνουμε αφορμές για να θεωρήσουμε ανύπαρκτη την διεύθυνση και ότι άλλη μ@λακία του κατέβει του καθενός. Αναφέρουμε το περιστατικό απλώς κα περιοριζόμαστε σε συγκεκριμένες παρατηρήσεις ναι έχεις δίκιο για το σχοινί , τα κλιμακωμένα όμως συμπεράσματα ας τα αφήσουμε για τις αυθεντίες γιατί όσο σχετικοί θέλουμε να δείξουμε τόσο ανόητοι τελικά καταλήγουμε να γινόμαστε !

 

 

Το ότι το σχοινί κόβεται σε ορισμένα πιατάκια επίσης δεν έχει να κάνει με το γεγονός ότι κάποιος υπάλληλος στο λιφτ χτύπησε από το χερούλι ενός πιάτου, ούτε γιατί εντόπισες κηλίδες αίματος στην αφετηρία . Που ξέρεις μπορεί να πέρασε καμία αρκούδα εκεί το βράδυ με την λεία της . . .

 

Δεν θα έκανα αυτή την καταχώρηση αν δεν διάβαζα ανάμεσα σε σωστά που είπες και χαζομάρες!


People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff

Share this post


Link to post
Share on other sites

Προς Fidelio: Συμφωνώ μαζί σου οτι όταν χρησιμοποιούμε οποιουδήποτε τύπου αναβατήρα πρέπει να έχουμε τα μάτια μας ανοιχτά και να τηρούμε τους κανόνες ασφαλείας.... αλλα, δεν μπορώ προσωπικά να καταλάβω πως μπορεί να αντιδράσει κάποιος αν για παράδειγμα του κοπεί το σχοινί στο απότομο σημείο του συρόμενου στη βάση του Αριστοτέλη. Είμαι σίγουρος οτι το έχεις χρησιμοποιήσει το συγκεκριμένο συρόμενο. Πιστεύεις οτί έστω και ένα μικρό ποσοστό απο αυτούς που το χρησιμοποιούν θα μπορέσουν να αντιδράσουν εκείνη τη στιγμή;


Every soldier has two families: Those you raise, and those you raise hell with...

Share this post


Link to post
Share on other sites
beez,

Γεγονός είναι ότι δεν είναι και ότι καλύτερο να σου κοπεί το σχοινί την ώρα που ανεβαίνεις ειδικά σε απότομες κλίσεις και ειδικά άμα το χιόνι είναι παγωμένο. Σε κάθε άλλη περίπτωση όμως όταν είσαι αρχάριος όπως και να έχει το να μείνεις στην μέση της διαδρομής για οποιοδήποτε λόγο σύμφωνα με την παραπάνω λογική σου είναι το ίδιο επικίνδυνο !

 

Για μένα άμα κοπεί το σχοινί ο μόνος λόγος για να κινδυνέψεις από το γλίστρημα πίσω είναι άμα . . κοιμάσαι όρθιος ! Αυτό βέβαια είναι μια προσωπική άποψη και δεν δικαιολογεί την αστοχία υλικού , που για κάποιον αρχάριο μπορεί να αποτελέσει κίνδυνο για τραυματισμό. Αλλά πάλι ο αρχάριος είναι σε θέση να ξέρει πότε να ανέβει σε μια πίστα και που; Όπως είπα και παραπάνω για κάποιον άλλο λόγο θα μπορούσες beez να χάσεις το πιάτο στο απότομο κομμάτι , είσαι θέση να αντεπεξέλθεις στον πάγο με την σανίδα για οποιοδήποτε λόγο; Αν όχι τι δουλειά έχεις να ανέβεις εκεί; Στο λέει ένας άνθρωπος που έχει μετρήσει ΟΛΗ την βορινή με τα μούτρα σε κατάσταση πάγου. Το χιονοδρομικό έφταιγε που είχε δώσει την πίστα ανοιχτή, εγώ έφταιγα που ανέβηκα με τις δέστρες μου στο 5-6 !!!! μόνο! In case you know what that means!

 

Μην υπερβάλουμε τώρα για επικινδυνότητα και τα ρέστα και να παίρνουμε αφορμές για να θεωρήσουμε ανύπαρκτη την διεύθυνση και ότι άλλη μ@λακία του κατέβει του καθενός. Αναφέρουμε το περιστατικό απλώς κα περιοριζόμαστε σε συγκεκριμένες παρατηρήσεις ναι έχεις δίκιο για το σχοινί , τα κλιμακωμένα όμως συμπεράσματα ας τα αφήσουμε για τις αυθεντίες γιατί όσο σχετικοί θέλουμε να δείξουμε τόσο ανόητοι τελικά καταλήγουμε να γινόμαστε !

 

 

Το ότι το σχοινί κόβεται σε ορισμένα πιατάκια επίσης δεν έχει να κάνει με το γεγονός ότι κάποιος υπάλληλος στο λιφτ χτύπησε από το χερούλι ενός πιάτου, ούτε γιατί εντόπισες κηλίδες αίματος στην αφετηρία . Που ξέρεις μπορεί να πέρασε καμία αρκούδα εκεί το βράδυ με την λεία της . . .

 

Δεν θα έκανα αυτή την καταχώρηση αν δεν διάβαζα ανάμεσα σε σωστά που είπες και χαζομάρες!

 

αγαπητε φιλε αν διαβάσεις το ποστ σου ξανά θα δεις ποιος λεει μαλ@κίες και ποιος γλύφει το χιονοδρομικό.

 

ειναι απαράδεκτο να κόβεται το σκοινι υπο οποιεσδήποτε συνθήκες, πόσο μαλλον στην περίπτωση του μαινάλου που τα περισότερα σκοινάκια ειναι σε κακή κατάσταση, καμμένα απο τον ηλίο και με κομπούς. Επίσης φαίνεται οτι τα σκοινάκια ειναι διαφορετικά απο πιάτο σε πιάτο, που δεν συνηγόρει προς μια άποψη που εκφράστηκε παραπάνω οτι αλλάχθηκαν όλα λόγο ελλατωματικής παραλαβής. Δεν ειμαι ειδικός αλλα πιστεύω οτι τα συγκεκριμένα σκοινια λογο της αποστολής που καλούνται να αναλάβουν θα πρεπεί να ειναι πολύκλονα με συγκεκριμένες προδιαγραφές αντοχής, απο οτι εχω παρατηρήσει στα καλάβρυτα πρέπει να υπάρχει ενα εξωτερικό ελαστικό περίβλημα για να τα προστατεύει απο φθορά,ήλιο,παγωνιά κτλπ. (οποιος έχει ασχοληθεί με kite surf ξερει πόσο σημαντικες ειναι η προδιαγραφές στα σκοινιά του αετού και πόσο αυστηρές). να μην μιλήσουμε και για τις 2-3 περιπτώσεις που το πιάτο ειναι σπασμένο.....

 

δεν είμαι αρχάριος, αλλα επίσης ειναι τελείος αστοχο να εξισώνεις την πιθανότητα να πέσει και να χάσεις το πιατο, που συνήθως γινεται με αυτή τη σειρά, με το να κοπεί το σκοινί και να φύγεις απότομα πίσω, στοιχειώδεις γνώσεις φυσικής πιστεύω εξηγούν τη διαφόρα.

 

το θέμα με το αιμα το ανέφερα γιατι μου έκανε εντύπωση και πάντα με επιφύλαξη, αν και στην κατάσταση που ειναι το μαίναλο πιο πιθανό ειναι να ηταν άνθρωπος που έφαγε τα μούτρα του παρά αρκούδα όπως αναφέρεις.. δεν ξέρω και πολλές αρκούδες να κυνηγάνε σε κλίση άνω των 45 μοιρών και παγωμένο έδαφος κάτω...λες να ήταν αρκούδα 4χ4...λολ

 

δεν μπορώ να καταταλάβω γιατι προστατεύεις το χιονοδρομικό ..σίγουρα πάντως δεν τους βοηθάς να γίνουν καλύτεροι. Για μένα στο συγκεκριμένο αναβατήρα θα έπρεπε να αλλαχτούν όλα τα σκοινιά άμεσα ωστε να μην κινδυνεύει ο κοσμος. κανεις η δεν κάνεις snowboard πιστεύω μπορεις να κατανοήσεις την επικινδυνότητα του να φύγει κάποιος απότομα πίσω με το ενα πόδι στο σανίδι....

 

δεν ξέρω σε τι κατάσταση ήταν το χιονοδρομικό πριν, αλλα μου δίνετε η εντύπωση οτι το μόνο που έκανε ο κλαουδάτος ηταν να κολήσει το χάρτη με το όνομα του πάνω στο παλιό χάρτη του χιονοδρομικού...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μπορεί να στο επιβεβαιώσουν οι εν λόγω χρήστες που εκπροσωπούν το χιονοδρομικό ότι δεν έχω καμία σχέση μαζί τους , ξέρω όμως τους πάντες εκεί πέρα εδώ και πολλά χρόνια, αλλά δεν διατηρώ πλέον επαφές και ούτε ξέρει κάποιος ποιος είμαι πίσω από αυτό το νικ κτλ , και πιστέψέ με , αν αρχίσουν τις μ@λακίες δεν έχω κανένα πρόβλημα να τους τα σούρω κανονικά!

 

Είναι νωρίς ακόμα για κριτικές του τύπου που κάνεις εσύ . Φυσικά θα γνωρίζεις οτι το χιονοδρομικό υπολειτουργούσε για μια δεκαετία , non? Επίσης αν έκανες ένα search θα έβλεπες ότι το θέμα έχει συζητηθεί. Αν ξαναδιαβάσεις το τελευταίο μου ποστ θα δεις ότι αναγνωρίζω μερικώς τις επισημάνσεις σου. Μετέχω στο φόρουμ ως απλός χρήστης δεν εκπροσωπώ κανέναν και αν θες στα @@ μου κιόλας! Δεν πάνε να πνιγούν! Ότι γράφω εκφράζει την δική μου προσωπικότητα και όπως τα βλέπω εγώ.

 

Δεν μου αρέσουν οι υπερβολές, thats all!


People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff

Share this post


Link to post
Share on other sites

δεν βλέπω λογο να συνεχίστει η αντιπαράθεση,απλώς αναρωτιέμαι σου έχει τύχει και μιλάς απο εμπειρία?η απλώς μιλάς έτσι γενικά?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εχει συμβει στην Αρτεμης στα Καλαβρυτα να πεσει ατομο στην αγκυρα με αποτελεσμα να αφησει πολλους τραυματιες μεχρι κατω.

 

Αρκετα σχοινακια στα πιατα του Αετου ειναι προς αλλαγη γιατι οντως ειναι ετοιμα να κοπουν, αλλα το ΧΚ Μαιναλου τελει υπο καθεστως "υπομονης" διοτι δεν ειχαν το χρονο να ετοιμαστουν εγκαιρα για τη φετινη χειμερινη περιοδος μετα απο μια τουλαχιστο 10χρονη αποχη.

Προσωπικα φετος μου φανηκε οτι ηταν κατι σαν beta testing και απο του χρονου θα προσπαθησουν (?) να διορθωσουν το οποιο προβλημα παρουσιαστηκε.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τα χιονοδρομικα στην ελλαδα τωρα βγαινουν απο το μεσαιωνα.Δεν χρειαζεται πολυ κουβεντα επι του θεματος, οσοι εχουν παει εξωτερικο ξερουν την διαφορα...ασ μην κρυβομαστε, ουτε να μας πιανει ο εθνικος μας οιστρος...


ΕΙΝΑΙ ΜΑΚΡΙΑ Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΑΙΖΟΝ ΠΑΠΑ-ΣΤΡΟΥΜΦ?

user posted image

Share this post


Link to post
Share on other sites
Αρκετα σχοινακια στα πιατα του Αετου ειναι προς αλλαγη γιατι οντως ειναι ετοιμα να κοπουν, αλλα το ΧΚ Μαιναλου τελει υπο καθεστως "υπομονης" διοτι δεν ειχαν το χρονο να ετοιμαστουν εγκαιρα για τη φετινη χειμερινη περιοδος μετα απο μια τουλαχιστο 10χρονη αποχη.

Προσωπικα φετος μου φανηκε οτι ηταν κατι σαν beta testing και απο του χρονου θα προσπαθησουν (?) να διορθωσουν το οποιο προβλημα παρουσιαστηκε.

 

 

Με λίγα λόγια παιδιά, κάντε το σταυρό σας και πηγαίνετε στο Χ/Κ Μαινάλου γιατι όλα είναι πιθανά.Πάντως σαν πρώτη χρονιά και μετα απο 1 χρόνο πλήρους αδράνειας είναι λογικό να υπάρχουν σοβαρά θέματα σωστής και ασφαλους λειτουργίας του Χ/Κ.Προσωπικά φέτος και μετά απο αυτά που εχουν ειπωθεί κατα καιρούς, δε θα πήγαινα για σκι εκει, κυρίως για να τους δώσω το χρόνο να εντοπίσουν και να καταπιαστούν με τα στοιχειώδη τουλάχιστο προβλήματα.Πιστεύω οτι η πίστωση χρόνου για αυτούς τους ανθρώπους που απ'οτι φαίνεται οντως παραλάβανε "καμμένη γη" (να το ρίξω στην πολιτική :?: :P ) πρέπει να είναι αυτονόητη.

Τώρα θα μου πείτε "ναι ρε μάγγα, εσυ "σερφάρεις" και στο δίκτυο, είσαι και μέλος του πιο μαματου Συλλόγου στην Ελλάδα 8) ,ενημερώνεσαι και ξέρεις τι θα συναντήσεις εκει.Ο υπόλοιπος κοσμάκης τι φταίει :?:

Ααααλλη κουβέντα αυτή και χιλιοκουβεντιασμένη....

 

Αnyway,Αριστομένη αν συμβεί ατύχημα σε κέινο το σημείο που αναφέρεις δε θα μπορέσει ν'αντιδράσει κανείς οσο έμπειρος κι αν είναι (ή εν πασει περιπτωσει ενα 2 % να μπορει να αντιδράσει και αυτο οχι σε συνθηκες πάγου εννοείται...) Με λίγα λόγια ...."Θεος φυλάξοι..."


With great mountains, comes great skiing!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Παιδιά, "το σημείο" δηλ. στο τέλος του λιφτ του Μαίναλου είναι περίπου τόσο απότομο

όσο η αρχή του λιφτ 3 στα Πηγάδια.

 

Θα ήθελα μια απάντηση για τα σχοινάκια με τους κόμπους, πάντως.

Είναι προβλεπόμενο να σπάνε έστω κάποια σχοινάκια?

Άμα υπάρχει αστοχία υλικού που έχει σχέση με την ασφάλεια,

αντικαθιστούμε το υλικό, δεν περιμένουμε να δούμε τι θα απογίνει ως του χρόνου...

Κάνω λάθος?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spiderman, Lili…η αντικατασταση εχει γινει απ’τη πρωτη στιγμη :P …τι σας επιασε ξαφνικα με το Μαιναλο! :?


Καλώς..συνεχίστε αυτήν την τακτική!

 

Κανέναν όμως δε θυμούνται για τις κρυφές του σκέψεις-απόψεις..ΜΙΛΑΤΕ και ΠΡΑΤΤΕΤΕ!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οχι,οχι παρεννόησες Makalu...Aλοίμονο αν αφηνα να με πιάσει κάτι με ενα χιονοδρομικό το οποίο δεν εχω επισκεφθεί καν :!: :!: :shock: (δε χρειάζεται να απαντήσεις αν δεν εννοείς ειδικά εμένα.... :) )Αρκούμαι στο να ασκώ κριτική σ'αυτά που εχω ήδη επισκεφθεί και πανω απο 1 φορά (αν και κάποια πράγματα κάνουν baaam εστω και με μια επίσκεψη).

Αντιθέτως μαλιστα θεωρώ οτι το Χ/Κ Μαινάλου αξιζει την υποστήριξη όλων,ειδικά εσας των "νοτίων" για πολλούς λόγους.Προσωπικά και σε ολους σχεδόν τους τομείς, μου αρέσουν οι μικρές, νέες και αναπτυσσόμενες επιχειρήσεις και τις στηρίζω με κάθε τρόπο σε αντίθεση με τις "παλιές", "μεγάλες" και "καταξιωμένες" για λόγους που δεν νομίζω να σας ενδιαφέρουν ιδιαίτερα και δεν αξιζει να σας κουράσω αναλύοντας τους.Αν το επιθυμείτε βέβαια ευχαρίστως... :)

Απλά κάτι με πιάνει οταν ακουω για τέτοιου είδους ατυχήματα με κομμένα σχοινιά, σπασμένα πιατάκια κλπ, γιατι τα θεωρώ ιδιαίτερα χαζά και ως ενα βαθμό προβλέψιμα.Δε μπορώ λοιπόν να παραλείψω να τα σχολιάσω, αλλα και με κάθε επιφύλαξη.Ειλικρινά είναι κάτι που δεν θα μου άρεσε σε καμια περίπτωση να συμβεί σε μένα, στη γυναίκα μου αλλα και στους συνανθρώπους μου και εννοείται πως μιλάω για κλίσεις επικίνδυνες και απότομες οπως αυτή που λέμε στα Πηγάδια.

 

Θα χαρώ ιδιαίτερα του χρόνου να ακούω τα καλύτερα για το Χ/Κ Μαινάλου οπως βέβαια και για ολα τα Χιονοδρομικά.


With great mountains, comes great skiing!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Απλά κάτι με πιάνει οταν ακουω για τέτοιου είδους ατυχήματα με κομμένα σχοινιά, σπασμένα πιατάκια κλπ, γιατι τα θεωρώ ιδιαίτερα χαζά και ως ενα βαθμό προβλέψιμα.

 

Spiderman αναφέρεσαι σε ποιούς; στους πελάτες ή στους επιχειρηματίες;


Every soldier has two families: Those you raise, and those you raise hell with...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στους πελάτες :?: :?: :?: Είναι δυνατόν να έχουμε την απαίτηση απο τους πελάτες να προβλέψουν σπασίματα, κοψίματα σχοινιών κλπ... :?: :?:

 

"Ημαρτον" θα έλεγε και γνωστός expert :roll: των αθλητικών δρώμενων....


With great mountains, comes great skiing!

Share this post


Link to post
Share on other sites

και μετα κοροϊδευετε εμενα που εφαγα το πιατακι στο κεφαλι........

Ο Κυριος Διευθυντης όμως, το μονο που ξερει να κανει ειναι να λεει τον καιρο σαν την Μαρια Σινιορη !!!!

Τιποτα οσο αφορα την ασφαλεια του χιονοδρομικου!!!!

ΑΝΑΡΧΟ και ΑΚΕΦΑΛΟ ειναι το χιονοδρομικο.......

το διαπιστωσα η ιδια .....

και θα τελειωσω με την παρακατω φραση....

<< Γλαστρες θα σας ψαχνει ο Πανος Σομπολος οπως φαινεται....... >>

Share this post


Link to post
Share on other sites

Με τρώνε τα ακροδάκτυλά μου , αλλά δεν θα μπω στην διαδικασία.

Πφφφφ . . . . :P


People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff

Share this post


Link to post
Share on other sites
Με τρώνε τα ακροδάκτυλά μου , αλλά δεν θα μπω στην διαδικασία.

Πφφφφ . . . . :P

 

Για ολα υπαρχει μια αρχη!!! :shock:

 

του τα ξυνω (τα ακροδαχτυλα ,αμεσως εσεις πονηροι) για να απαντησει

Share this post


Link to post
Share on other sites
Με τρώνε τα ακροδάκτυλά μου , αλλά δεν θα μπω στην διαδικασία.

Πφφφφ . . . . :P

 

:D:D

 

:roll: χμμμ Πάντως το Πφφφφ παραπέμπει σε άλλο μέρος του σώματος, οχι στα ακροδάχτυλα...με το συμπάθειο κιόλας...

 

xionostivada χαλάρωσε λίγο...Συγχίζεσαι και κάνεις κακό στην υγεία σου... :P

 

 

ΥΓ. Αααχ τόσες συζητήσεις για αυτά τα κράνη, πάνε χαμένες....Είδες που χρειάζονται καμια φορά κι αυτά :?:

 

ΥΓ 2.

ΑΝΑΡΧΟ και ΑΚΕΦΑΛΟ ειναι το χιονοδρομικο.......

Ναι αλλα δεν κινδυνεύει απ'τα πιατάκια... :wink:


With great mountains, comes great skiing!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

  • Today's Birthdays

    1. Kabamarou
      Kabamarou
      (44 years old)
    2. spidercc
      spidercc
      (40 years old)
  • ONLINE

    No members to show

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      19,148
    • Total Posts
      460,778
  • Member Statistics

    • Total Members
      8,728
    • Most Online
      4,284

    Newest Member
    XanderMorris
    Joined
×
×
  • Create New...