Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
Sign in to follow this  
mainalo

Χ.Κ.ΜΑΙΝΑΛΟΥ (ενημέρωση)

Recommended Posts

Για όσους ξεκινήσουν να ξέρετε οτι η κυκλοφορία στη σήραγγα Αρτεμησίου διεξάγεται κανονικά. Επικρατεί ομίχλη και χιονόνερο. Κανένα πρόβλημα δηλαδή.

Share this post


Link to post
Share on other sites

?? ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΝΟ ΜΠΛΕ ΠΙΣΤΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ?

ΤΙ ΛΕΙ ΓΙΑ ΑΥΡΙΟ ?

 

ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΑΩ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΧΑΝΑΠΑΕΙ, ΝΑ ΔΩ ΚΑΙ ΤΟ ΧΚ, ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΠΕΜΠΤΗ Η ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, ΑΛΛΑ ΑΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΜΟΝΟ ΟΙ ΜΠΛΕ ΠΙΣΤΕΣ ΔΕΝ ΤΟ ΒΛΕΠΩ...


sl9zq8.gifrctin2.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
?? ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΝΟ ΜΠΛΕ ΠΙΣΤΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ?

ΤΙ ΛΕΙ ΓΙΑ ΑΥΡΙΟ ?

 

ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΑΩ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΧΑΝΑΠΑΕΙ, ΝΑ ΔΩ ΚΑΙ ΤΟ ΧΚ, ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΠΕΜΠΤΗ Η ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, ΑΛΛΑ ΑΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΜΟΝΟ ΟΙ ΜΠΛΕ ΠΙΣΤΕΣ ΔΕΝ ΤΟ ΒΛΕΠΩ...

 

 

EEE!!! αν δεν κανω λαθος αυριο ειναι πεμπτη...... :D:)

 

 

 

Παντως το επομενο τετραημερα (δεν ξερω σιγουρα για αυριο) θα ειμαι σσιγουρα πανω....


ViVa GrEeCe!!!! :) :) :)

 

 

Y.Γ. Ο MOONSODA ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΔΕΡΦΟΣ ΜΟΥ!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ΓΙΑ ΑΥΡΙΟ ΚΑΙ ΜΕΘΑΥΡΙΟ ΛΕΩ ΚΑΙ ΓΩ ΑΝ ΘΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΟΙ ΠΑΝΩ ΠΙΣΤΕΣ..(ΤΟΥ ΑΝΑΒΑΤΗΡΑ ΠΑΝ). :D:D:):(:o :? 8):):P

 

α και ποσα χλμ ειναι απο κει που βγαινεις απο την εθνικη (προς Λεβιδι?) μεχρι το ΧΚ ???


sl9zq8.gifrctin2.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
ΓΙΑ ΑΥΡΙΟ ΚΑΙ ΜΕΘΑΥΡΙΟ ΛΕΩ ΚΑΙ ΓΩ ΑΝ ΘΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΟΙ ΠΑΝΩ ΠΙΣΤΕΣ..(ΤΟΥ ΑΝΑΒΑΤΗΡΑ ΠΑΝ). :D  :D  :)  :(  :o  :?  8)  :)  :P

 

Λογικά θα λειτουργεί ο αναβατήρας Αετός και δοκίμασε να κατεβείς την πίστα με όνομα Παν(5).Είναι ένα πραγματικό τεστ για να δεις τις δυνατότητές σου.

Και βέβαια να ξεκινήσεις την πίστα από πάνω, από την αρχή. :wink:

Τώραγια τα χιλιόμετρα δεν πρέπει να είναι περισσότερα από 15-20 από την στιγμή που αφήνεις την εθνική οδό.Ελπίζω ο Αλέξης να απαντήσει με ακρίβεια.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Χιλιομετρικη αποσταση δεν γνςριζς οθτε εγς αλλα ειναι περιπου 10 λεπτα με 15 απο την εξοδο προς Βυτινα....

 

Αφου περασεις το πρωτο χωριο που λεγετε καψια μετα απο λιγο θα συναντισεις ταμπελες του χιονοδρομικου και θα στριψεις δεξια...

 

Μετα απο λιγη αναβαση θα το δεις στο δεξι σου χερι να σε περιμενει...


ViVa GrEeCe!!!! :) :) :)

 

 

Y.Γ. Ο MOONSODA ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΔΕΡΦΟΣ ΜΟΥ!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks Arisk & Thanos..

 

To Θεμα ειναι αν θα ειναι πατημενη η ΠΑΝ(5) η οι διπλανες κοκκινες.

 

Υποθετω η ΠΑΝ5 ειναι σαν την μαυρη Αρτεμης 2 Χελμου ??

 

Νο problem, αλλα εχω σκι πιστας με αρκετη σκληροτητα, δεν παω σε απατητες μαυρες γιατι δεν νοιοθω το κρατημα του τρενου...


sl9zq8.gifrctin2.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Αφου περασεις το πρωτο χωριο που λεγετε καψια μετα απο λιγο θα συναντισεις ταμπελες του χιονοδρομικου και θα στριψεις δεξια...Μετα απο λιγη αναβαση θα το δεις στο δεξι σου χερι να σε περιμενει...

 

Άμα στρίψεις δεξιά μάλλον σε καμιά στρούγκα θα καταλήξεις. Λοιπόν :

 

Μετά το χωριό Κάψια στρίβουμε ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ.

Από εκεί σε δέκα (10) χλμ. στο ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΑΡΙΣΤΕΡΟ σου χέρι θα δείς το χ/κ.

 

Μόνο μετά τα διόδια της Νεστάνης στρίβεις δεξιά (μετά τη σήραγγα).

 

Από τα διόδια μέχρι το χ/κ θέλεις 20 λεπτά υπό κ/σ.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Άμα στρίψεις δεξιά μάλλον σε καμιά στρούγκα θα καταλήξεις. Λοιπόν :  

 

Μετά το χωριό Κάψια στρίβουμε ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ.  

Από εκεί σε δέκα (10) χλμ. στο ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΑΡΙΣΤΕΡΟ σου χέρι θα δείς το χ/κ.  

 

Μόνο μετά τα διόδια της Νεστάνης στρίβεις δεξιά (μετά τη σήραγγα).  

 

Από τα διόδια μέχρι το χ/κ θέλεις 20 λεπτά υπό κ/σ.

 

Perfect! :D


sl9zq8.gifrctin2.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

:D:)8):):(:o:P:D

 

SORRY SORRY SORRY!!!!

 

ΜΟΥ αρεσει πως το τσεκαρα στο μαυλο μου 10 φορες οτι δεν κανω λαθος...

 

:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

 

 

Υ.Γ. Παει το εχασα....Αλεξη εσενα θα σε δουμε πανω??

θελω να κανω καμια κατεβασια με ενα πιτσιρικο που δεν εχει αισθηση του φοβου.......ετσι για να εχουμε λιγο περιπετεια!!!!! :lol::lol:


ViVa GrEeCe!!!! :) :) :)

 

 

Y.Γ. Ο MOONSODA ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΔΕΡΦΟΣ ΜΟΥ!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αθανάσιε σε μία ώρα είμαι στη βορεινή............άντε γειάάάάάάάάάάάάάάάά

Share this post


Link to post
Share on other sites
Νο problem, αλλα εχω σκι πιστας με αρκετη σκληροτητα, δεν παω σε απατητες μαυρες γιατι δεν νοιοθω το κρατημα του τρενου...

 

Eκεί θα το νιώσεις το κράτημα... του τρένου... :wink: έστω και με πούδρα... :roll: αρκεί... να προλάβεις να στρίψεις...!!!!! 80


2 FAST 4 U

ΠΟΥΔΡΑ, ΤΣΑΝΤΑ ΚΑΙ ΚΟΠΑΝΑ..!

Share this post


Link to post
Share on other sites

παιδια, για αυριο πως το βλέπετε, να ανεβω?είδα στην μεσημεριανη εκπομπη της ΕΤ-1 οτι είχε ψιλοβροχο στο χ/κ, και θερμοκρασια στους 2 C.Κατα πόσο μπορεί αυτό να μου χαλάσει την εκδρομή?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μαίναλο τώρα :

 

Θερμοκρασία +2°C (αν είναι δυνατόν)

 

Ψιλόβροχο (αυτό κι αν είναι)

 

Πυκνή ομίχλη

 

Άνεμοι ΝΔ μέτριοι

 

Χιόνι πολύ μαλακό (αν ήταν και λευκό)....ευτυχώς υπάρχει πολύ ακόμη.

 

Δρόμος από Καρδαρά πεντακάθαρος

 

Δρόμος από χ/κ προς Βυτίνα ανύπαρκτος....

 

Αρκτούρος κλειστός λόγω βλάβης από τις 14:00 και μετά.

 

Ζητείται επειγόντως βοριάς. SOS

Share this post


Link to post
Share on other sites

παιδια εγω ψηνομαι να παω αυριο. Μια όμως η σημερινη βροχη, απο την αλλη ο αρκτουρος θα ειναι κλειστος(αν και δεν ξερω κατα ποσον ειναι σημαντικο αυτο, γιατι δεν εχω παει ποτε Μαιναλο), αμα κανει και τον ιδιο καιρο με σημερα, θα αρχισω να το σκεφτομαι.Τι λετε κι εσεις?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εγω δν θα ανεβω αυριο τελικα....

 

Το σιγουρο ειναι σαββατο νυχτερινο και ολα τα υπολοιπα μεχρι και κυριακ παιζουν..


ViVa GrEeCe!!!! :) :) :)

 

 

Y.Γ. Ο MOONSODA ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΔΕΡΦΟΣ ΜΟΥ!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το χιόνι σήμερα με το βοριά πάγωσε με αποτέλεσμα να είναι σε πολύ καλή κατάσταση.

 

Ο Αρκτούρος λειτουργεί κανονικά.

 

Η κάτω πλευρά του χ/κ είναι πολύ καλά στρωμένη.

 

Η Βορεινή θα πατηθεί ξανά νωρίς το πρωί καθώς ένα μικρό πρόβλημα με το χιονοστρωτήρα άφησε το στρώσιμο στη μέση.

 

Όσοι έχετε αποφασίσει να πάτε, να ξεκινήσετε.

 

Οι πληροφορίες ισχύουν για αύριο και δόθηκαν πριν από λίγο. Συμβόλαιο όμως δεν υπογράφουμε.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Παιδια, πηγα κι εγω χθες Τσικνοπέμπτη στο Μαιναλο και θα ήθελα να σας μεταφερω τις εντυπωσεις μου προκειμενου κιολας να βοηθησω και αυτους που δεν το εχουν επισκεφθει να πάρουν μια εικονα για το περι τίνος προκειται.

 

Καταρχάς η πρόσβαση ήταν ΠΑΝΕΥΚΟΛΗ, τουλαχιστον σε σχεση με την προσβαση στον Παρνασσο. Απο Κηφισια πήρα Αττικη οδο, βγηκα Αθηνων-Τριπολεως, μετα τον κομβο της Νεστανης στρίβεις δεξιά στην έξοδο προς βυτίνα, και με το που μπαινεις στο χωριο Καρδαρα στριβεις αριστερα και μετα απο λιγη αναβαση σε τέλεια καθαρισμένο δρόμο φτανεις στο χ/κ.σύνολο γύρω στην 1.50', και μόνο 15-20 λεπτα στροφές, όλο το υπολοιπο εθνικη και ευθείες που σημαινει και οικονομια σε μπεντζινα.

 

Το χ/κ ειναι καπως μικρο, αλλα πολυ ομορφο το τοπίο.έιχε μπόλικο χιόνι, αν και πριν φτάσεις η εικόνα του βουνού δεν σε προιδεάζει για κάτι τέτοιο, αφου τα απειρα ελατα κρύβουν το χιονι.Ο εξοπλισμος και η καρτα κοστισαν συνολικα 13 ευρά(8+5 καρτα), τσαμπα πραμα. Απο λιφτ παιζει μόνο πιατακια, αυτο ομως που με προβληματισε ειναι οτι οι πιστες ειναι για τουλαχιστον μέτριους σκιερ, οι πρωτάρηδες έχουν μόνο μια μικρη πιστα να μάθουν, και μέτα μια μετρίου επιπέδου για περαιτέρω εξάσκηση.Απο κει και πέρα υπάρχουν δυο-τρεις για καλούς σκιερ, και υπάρχει και η περιφερειακη, η οποία ειναι πολυ καλη, αμανεσα απο ελατα και ειναι σαν μια μικρη εκδρομη.Για να την κάνεις όμως θα πρεπει τουλαχιστον να εχεις ξεπερασει το φόβο του πρωτάρη, αξίζει όμως.Επιση υπάρχει και πολύ απάτητο εκτος πιστας, το οποίο το λιμπίστηκα...

Απο στρώσιμο όλα καλα εκτός απο την πίστα που ήταν πανω απο τον Αρκτούρο, η οποία ήταν ψιλοχάλια. Για αναμονη στον αρκτούρο δεν το συζητάμε, 15 '' maximum, στα υπολοιπα 0-3'', ήταν όμως καθημερινή, για πσκ δεν εγγυώμαι.

 

Το σαλέ πολύ ωραιο, ζεστο ξύλινο και με πεντακάθαρες τουαλέτες, γενικά αξίζει να πας μόνο για καφέ. Τιμές καλές, αλλα ξενέρωσα που στον καταλόγο στα τραπεζια εγραφε οτι ειχαν τραχανα και φασολάδα, αλλα τελικά είχαν μόνο κοτόσουπα.Κρίμα, γιατι θα ντερλίκωνα καλά!!!Τα ρακόμελα γενικώς κυκλοφορούσαν και η θέα προς τις πίστες πολυ πολυ ωραια...Επισης μένει ανοικτο μέχρι το βραδυ, και μάλιστα χθές αναβαν και φωτιά για ψησιμο κατα τις 4, οπότε μάλλον θα αμόλαγαν τίποτα κοψιδια για να το τσικνισουν.

 

Γενικα παντως το χιονοδρομικό σου δίνει την εντύπωση οτι το έχουν κάποιοι φίλοι σου και πας για επισκεψη.Εγω πέτυχα και φοβερή μερα και πέρασα αξέχαστα.Ισως όμως για αυτούς που έχουν πιο πολλές απιτήσεις για πιστες, να είναι καλύτερα κάπου αλλού, καθώς ναι μεν υπάρχουν δύσκολες πίστες, αλλα δεν υπάρχει ποικιλια.Οποιος όμως σχαδιάζει να παει μια εκδρομή και να κάνει και λίγο σκι, να το προτιμήσει.

Ευχαριστώ και τα παιδιά που απαντούσαν στις ερωτήσεις μου στο φόρουμ και με βοηθησαν να περάσω καλύτερα!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ενημέρωση από κ.Πετρόπουλο :

 

Μόλις τελείωσε το στρώσιμο των πιστών.

 

Αλεξία πατημένη.

Πάν (βορεινή) πατημένος από τρίτο πυλώνα και κάτω.

Περιφερειακός πατημένος.

Πλατώ πατημένο.

Δεν έχει πατηθεί η ανατολική.

 

Αύριο θα λειτουργήσουν όλοι οι αναβατήρες.

 

Αυτή τη στιγμή επικρατεί ξαστεριά και το χιόνι είναι σε άριστη κατάσταση παγωμένο και στρωμένο όπως πρέπει.

 

Καλά να περάσετε όσοι ανέβετε αύριο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μαίναλο τώρα :

 

Συννέφιασε συννέφιασε ψιλή βροχούλα έπιασε.....

 

Θερμοκρασία +2°C

 

Άνεμοι μέτριοι έως ισχυροί ΝΔ.

 

Όλοι οι αναβατήρες σε λειτουργία.

 

Πίστες στρωμένες εκτός ανατολικής.

 

Δρόμος από Καρδαρά ορθάνοικτος.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ 6/3/2005 ΘΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΟΙ ΑΝΑΒΑΤΗΡΕΣ:

ΑΕΤΟΣ

ΑΡΚΤΟΥΡΟΣ

ΚΡΥΟΣ

ΠΙΣΤΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ:

ΑΛΕΞΙΑ

ΠΑΝ

ΕΡΑΤΩ

ΑΝΥΤΗ

ΠΙΤΥΣ

ΑΓΝΩ

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΑΥΡΙΟ:ΗΛΙΟΦΑΝΕΙΑ ΚΑΤΑ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΑ ΜΕ ΑΝΕΜΟΥΣ ΝΟΤΙΟΔΥΤΙΚΟΥΣ ΜΕΤΡΙΟΥΣ ΚΑΙ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΣΤΟΥΣ 0 ΒΑΘΜΟΥΣ.


9-2-05020.jpg





Share this post


Link to post
Share on other sites

Ευχριστουμε για την αψογη φιλοξενεια σημερα..


ViVa GrEeCe!!!! :) :) :)

 

 

Y.Γ. Ο MOONSODA ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΔΕΡΦΟΣ ΜΟΥ!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλημέρα,

 

Σήμερα Τρίτη δεν θα λειτουργήσει ο αναβατήρας Αετός λόγω συντήρησης.

 

Το Σάββατο διοργανώνεται νυκτερινό ski και αποκριάτικο party από τις 18:00 και μετά.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Καλημέρα,

 

 

Το Σάββατο διοργανώνεται νυκτερινό ski και αποκριάτικο party από τις 18:00 και μετά.

 

Πόση είναι η απόταση Καλάβρυτα-Μαίναλο;;;;;;;;;;

Θαείμαι Καλάβρυτα Π/Σ/Κ

Σε πόση ώρα καλύπτεται η απόσταση;


JAPOW!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

  • Today's Birthdays

    1. Kabamarou
      Kabamarou
      (44 years old)
    2. spidercc
      spidercc
      (40 years old)
  • ONLINE

    No members to show

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      19,148
    • Total Posts
      460,778
  • Member Statistics

    • Total Members
      8,728
    • Most Online
      4,284

    Newest Member
    XanderMorris
    Joined
×
×
  • Create New...