Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
Sign in to follow this  
mainalo

Χ.Κ.ΜΑΙΝΑΛΟΥ (ενημέρωση)

Recommended Posts

To Μαίναλο πέρυσι ήταν τίποτα.

 

Φέτος είναι χιονοδρομικό με φιλικό προσωπικό και οικογενειακό περιβάλλον.

 

Προβλήματα υπάρχουν παντού και θα υπάρχουν. Υπάρχει όμως διάθεση και είναι εμφανές.

 

Τελικά αυτό που βλέπω είναι οτι μερικοί αντί να επιβραβεύουν κάποιες προσπάθειες μόνο που ξέρουν είναι να κατακρίνουν.

 

Εκεί αρχίζει κάποιος να αμφιβάλει και για τους σκοπούς αλλά και το επίπεδο αυτών.

 

Last but not least... καλό θα ήταν μερικοί / μερικές να μιλάνε χωρίς να προσβάλουν ...διαφορετικά αναμένω οτι θα το κάνουν επώνυμα και με αποδείξεις.

 

Ψηεερς


Πόσες μέρες snbrd έκανες φέτος..... Ποοοοοοσο?? ΧΑχαχαχΧΑΧΑΧΑΧΑ

Share this post


Link to post
Share on other sites
<<ΣΤΟΥ ΚΟΥΦΟΥ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ, ΟΣΟ ΘΕΛΕΙΣ ΒΡΟΝΤΑ>> (υπογραφή)

 

Nα σου πώ και άλλη μια παροιμία; Στο σπίτι του κρεμασμένου κτλ.... κοινώς διάβασε τους όρους του forum και κόψε τα greeklish...

 

 

Και σταμάτα να κάνεις τον έξυπνο νομίζοντας οτι πρωτοπορείς ενώ αναφέρεσαι σε θέματα τα οποία έχουν αναλυθεί διεξοδικά στο παρελθόν.... (κοινώς, κάνε και ένα search που και που...)


Every soldier has two families: Those you raise, and those you raise hell with...

Share this post


Link to post
Share on other sites
<<ΣΤΟΥ ΚΟΥΦΟΥ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ, ΟΣΟ ΘΕΛΕΙΣ ΒΡΟΝΤΑ>> (υπογραφή)

 

Nα σου πώ και άλλη μια παροιμία; Στο σπίτι του κρεμασμένου κτλ.... κοινώς διάβασε τους όρους του forum και κόψε τα greeklish...

 

 

Και σταμάτα να κάνεις τον έξυπνο νομίζοντας οτι πρωτοπορείς ενώ αναφέρεσαι σε θέματα τα οποία έχουν αναλυθεί διεξοδικά στο παρελθόν.... (κοινώς, κάνε και ένα search που και που...)

:?:

Share this post


Link to post
Share on other sites
:?:

 

με το να επεξεργαστείς το προηγούμενο μήνυμά σου σβήνοντας αυτά που έγραφες για το μαίναλο και αφήνοντας μόνο τα " :roll: :P " νομίζεις οτι μπορείς να μας κοροιδεψεις;


Every soldier has two families: Those you raise, and those you raise hell with...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Διάβασα 2-3 σελίδες από τους διαλόγους σας και είδα ότι πήγαν να οξυνθούν τα πνεύματα χωρίς λόγο.

 

Τα πράγματα είναι απλά:

 

Το ΧΚ Μαινάλου είναι ένα πολύ όμορφο, μικρό ΧΚ με απαράδεκτη όμως την κατάσταση των lifts. Αν και ασχολούμαι μόλις 2η χρονιά με το ski, μπορώ να ξεχωρίσω ένα σχοινί που είναι ζήτημα μερικών αναβάσεων να κοπεί.

 

Τα παρατηρούσα και ήμουν σε μεγάλη έκπληξη: είναι τόσο δύσκολο να αντικατάσταθούν ή τόσο δαπανηρό; Δεν ξέρω τι από όλα αυτά είναι όμως ξέρω ότι το ατύχημα είναι απλώς ζήτημα λίγου χρόνου πότε θα ξανασυμβεί.

 

Και μη λέμε ότι πρέπει να ξέρεις να αντιδρας όταν σπάει το σχοινί: ο ίδιος αναβατήρας που οδηγεί σε κόκκινη πίστα, οδηγεί και σε μπλε (=πολλοί αρχάριοι τον χρησιμοποιούν). Σε κάθε περίπτωση όμως η χρήση του αναβατήρα δεν πρέπει να προϋποθέτει τη γνώση ελιγμού Ninja για το ενδεχόμενο που θα σπάει το σχοινί σε μεγάλη κλιση έδαφος και παγωμένο χιόνι. Έλεος...!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blackpit δεν διαφωνεί κανείς μαζί σου.

Μαίναλο έχουμε πάει επίσης αρκετές φορές.

Τα προβλήματα τα έχουμε δει.

Τα έχουμε συζητήσει.

 

Υποσχέσεις για την νέα σεζόν έχουμε αρκετές.

 

Η επανάληψη την συζήτησης αυτής και ειδικά η επιθετική στάση προς ανθρώπους υποβαθμίζοντας προσωπικότητες όμως δεν βοηθά ποτέ.

Παραδείγματα τέτοιου τύπου όσα θες!

 

Ας είμαστε λοιπόν λίγο υπομονετικοί. Αλλαγές μέσα σε μερόνυχτα δεν είναι πάντα εφικτό να γίνουν.


Πόσες μέρες snbrd έκανες φέτος..... Ποοοοοοσο?? ΧΑχαχαχΧΑΧΑΧΑΧΑ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Συμφωνώ με moonsoda.

 

Οι άνθρωποι του Μαίναλου έχουν κάνει μεγάλη προσπάθεια και με αρκετά θετικά αποτελέσματα (όσοι το είχαν επισκεφτεί στο παρελθόν ξέρουν).

 

Συμφωνώ επίσης ότι το Χ/Κ έχει πολλά προβλήματα αλλά επίσης και ότι ο ρόλος μας είναι να βοηθάμε για την επίλυση τους και όχι να κατακρίνουμε τα πάντα.

 

Όσο για τα χρήματα, μπορεί ένα σχοινάκι να μην κοστίζει τόσο πολύ αλλά ο προϋπολογισμός είναι δεδομένος και προφανώς υπήρχαν άλλες προτεραιότητες πιο σοβαρές (πχ νέος αναβατήρας).

 

Προσωπικά αυτό που μ’ έχει εντυπωσιάσει είναι ο τρόπος και η θέρμη που σε αντιμετωπίζουν η Δ/νση και το προσωπικό του Χ/Κ.

 

Επίσης, θα ήθελα να πω πως και εγώ έχω ακούσει πολλές φορές ότι φέτος το Χ/Κ έκανε ότι καλύτερο μπορούσε και ότι υπάρχουν αρκετά σχέδια για την επόμενη σαιζόν. Σχέδια τα οποία θα ήθελα πολύ να ανακοινωθούν επίσημα.

 

Προτείνω λοιπόν λίγη υπομονή μέχρι τότε, οπότε και θα μπορούμε να εκφραστούμε επί του αποτελέσματος.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πιθανώς να έχετε δίκιο. Μάλλον το παρατράβηξα .

Μήμπως ξέρει κανείς την ποιότητα του χιονιού και την κατάσταση των πιστών;

Θα λειτουργήσει το επόμενο Σ/Κ το χιονοδρομικό;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φιλε tetzas

 

θεωρεις πιο σοβαρη προτεραιοτητα απο εναν πιθανο τραυματισμο ενος ανθρωπου(λογω αστοχιας του υλικου-στην συγκεκριμενη περιπτωση το σπασιμο ενος σχοινιου) την τοποθετηση ενος νεου lift. Μαλλον δεν το σκεφτηκες καλα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Loretan ας έρ8ουμε λίγο στην πραγμτατικότητα.

Μιλάτε όλοι σαν να αστοχεί lift σε 40 μέτρα ύψος απο την γή με βέβαιο τραυματισμό και επιπτώσεις.

 

Για να σοβαρευτούμε λίγο επιτέλους!

 

καταντάει κουραστικό.


Πόσες μέρες snbrd έκανες φέτος..... Ποοοοοοσο?? ΧΑχαχαχΧΑΧΑΧΑΧΑ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φίλε loretan,

 

Ίσως από την σύνταξη του post μου να μην είναι καθαρό αλλά τεσπα αναφερόμουν στις προτεραιότητες που είχε θέσει το Χ/Κ με αυτούς που έβαλαν το χέρι στην τσέπη και όχι εγώ.

 

Σίγουρα οι προτεραιότητες πρέπει να είναι αυτές που υπαινίσσεσαι αλλά νομίζω ότι γενικά πολλές φορές υπερβάλουμε στον τρόπο που παρουσιάζουμε και μελοποιούμε τα προβλήματα.

 

Σχοινάκια έχουν τα περισσότερα Χ/Κ στα πιατάκια (τα οποία όμως είναι μαύρα και δεν διακρίνεις με μια ματιά την κατάσταση τους ) και ναι συνήθως είναι σε καλύτερη κατάσταση.

Παρ’ όλα αυτά τυχαίνει να υπάρχουν ατυχήματα. Προσωπικά μου έχει τύχει να σπάσει πιατάκι στον Παρνασσό που είναι μάλιστα και μεταλλικό.

Επίσης, θεωρώ ότι σε απότομες κλήσεις τα πιατάκια είναι επικίνδυνα ακόμη και από πτώση άνευ βλάβης. Θα προτιμούσα να υπήρχαν lifts (δεν ξέρω, ίσως κάνω λάθος).

 

Όλα αυτά τελικά δεν μου λένε και πολλά διότι δεν ήταν αυτός ο λόγος της παρέμβασης μου.

 

Προσωπικά σκέφτομαι ότι κάποιος επιχειρηματίας έβαλε κάποια χρήματα για να βελτιώσει την κατάσταση του Χ/Κ (φυσικά με απώτερο σκοπό το κέρδος) χωρίς αυτά να είναι αρκετά για την σωστή ανακαίνιση του.

Σε τέτοιες περιπτώσεις τα χρήματα πρέπει να επενδύονται σοφά ώστε εκτός από την παροχή ασφάλειας στη συγκεκριμένη περίπτωση, να αποφέρουν το μεγαλύτερο δυνατό κέρδος και μέσω αυτού μεγαλύτερη επένδυση για το μέλλον (φαντάζομαι).

 

Βάση αυτών πίστεψε με ότι εάν δεν είχαν υλοποιηθεί αυτά που έγιναν φέτος κανείς μας δεν θα μιλούσε για το Μαίναλο απλά γιατί δεν θα άξιζε να το επισκεφτείς (ως Χ/Κ).

 

Τέλος πάντων θα χαιρόμουνα πολύ να υπήρχε λίγη κατανόηση, λίγα ενθαρρυντικά σχόλια για την προσπάθεια (μια ευκαιρία βρε αδερφέ) και γιατί όχι κάποια προσπάθεια από μέρους μας να βρεθούν οι πόροι για να γίνουν τέτοιου είδους βελτιώσεις. Δεν θεωρώ ότι ο ρόλος μας είναι απλά να κάνουμε κριτική και υποδείξεις. Πρέπει να έχουμε και δράση και εύχομαι η συνομιλία μας να είναι αφορμή γι’ αυτό.

 

Φιλικά,

Tetzas

Share this post


Link to post
Share on other sites
Τέλος πάντων θα χαιρόμουνα πολύ να υπήρχε λίγη κατανόηση, λίγα ενθαρρυντικά σχόλια για την προσπάθεια (μια ευκαιρία βρε αδερφέ) και γιατί όχι κάποια προσπάθεια από μέρους μας να βρεθούν οι πόροι για να γίνουν τέτοιου είδους βελτιώσεις. Δεν θεωρώ ότι ο ρόλος μας είναι απλά να κάνουμε κριτική και υποδείξεις. Πρέπει να έχουμε και δράση και εύχομαι η συνομιλία μας να είναι αφορμή γι’ αυτό.

 

Φιλικά,

Tetzas

 

Αν και συμφωνώ με αυτά που λες μάλλον είσαι ακόμα ένας που δεν έχει διαβάσει αυτά

 

http://www.snowclub.gr/modules.php?name=Fo...iewtopic&t=2747

://http://www.snowclub.gr/modules.php?...topic&t=2747


Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mik: φυσικά και το έχω διαβάσει και έχω ενθουσιαστεί, προσπαθώ όμως (αν και δεν είμαι μέλος ακόμη :oops: ) σε κάθε περίπτωση να εξηγήσω πως μπορεί ο καθένας μας να βοηθήσει την προσπάθεια του συλλόγου.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ρε παιδια, πως ειναι τα πραγματα πανω?να ανεβω, ή θα το γυρισω σε θαλάσσιο μετα τις 11.30?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Χιόνι υπάρχει ακόμη. Η πιότητά του είναι όπως σε όλα τα χ/κ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δηλαδή θα κάνεις ski νωρίς το πρωί. Μετά θα κρίνεις μόνος σου.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλημέρα,

 

Στον αναβατήρα Αετό (βορεινή) επισκευάζονται τα πιατάκια.

Στο χώρο δίπλα από την cafeteria κατασκευάζεται ειδικός στεγασμένος χώρος για τα μηχανήματα του χ/κ.

Επίσης λειτουργεί πλέον και η Vodafone.

 

Αξίζει μία βόλτα στο βουνό αυτές τις ημέρες μόνο και μόνο για να δείτε το χρώμα που έχουν τα έλατα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλημέρα!

 

Γνωρίζεις αν τελικά θα μπεί και άλλος αναβατήρας, όπως αρχικά είχαν πεί?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν διακινδυνεύω καμία απάντηση.........Το αρχικό σχέδιο προφανώς το γνωρίζεις

Share this post


Link to post
Share on other sites

ενα ειναι σιγουρο

 

ορι οι snowboarders θα εχουν περισοτερη ανεση απο περυσι

 

εν ολιγοις θα ειναι για παρτυ μας :lol:

 

ο νοων νοειτω

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μετά την χθεσινή επίσκεψη στο βουνό έχουμε τα εξής νέα :

 

1. Αύξηση κατά πολύ των θέσεων στάθμευσης των αυτοκινήτων.

 

2. Χωματουργικές εργασίες στον αναβατήρα «Κριό». Μάλιστα κάτι περίεργο φτιάχνεται μάλλον για τους μικρούς φίλους....

 

3. Διαπλάτυνση του περιφερειακού.

 

4. Νέος δρόμος (πίστα) ενώνει τον περιφερειακό με το πάνω σαλέ.

 

5. Έτοιμο το κτίριο στάθμευσης των χιονοστρωτήρων.

 

ΑΛΕΞΗΣ ΛΥΓΓΙΤΣΟΣ

ΑΡΓΟΣ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αλέξη ,η ΔΕΗ έδωσε ρεύμα στο Χ/Κ? Με τη συντήρηση των αναβατήρων τι γίνεται? (Θυμόσαστε τον "ντόρο" πέρυσι με τα σχοινά). Εναέριος έχει προγραμματιστεί να τοποθετηθεί?


Γιατρέ τα βλέπω όλα άσπρα!Είμαι σοβαρά?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ηλεκτρικό ρεύμα δεν υπάρχει στο χ/κ. Έμαθα οτι εγκρίθηκε το έργο από την περιφέρεια. Το θέμα είναι πότε θα υλοποιηθεί.

 

Τα πιατάκια είναι λυμένα από την αρχή του καλοκαιριού. Πιστεύω να τα φτιάχνουν.

 

Για εναέριο αναβατήρα δεν βλέπω τίποτα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

  • Today's Birthdays

    1. Kabamarou
      Kabamarou
      (44 years old)
    2. spidercc
      spidercc
      (40 years old)
  • ONLINE

    No members to show

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      19,148
    • Total Posts
      460,778
  • Member Statistics

    • Total Members
      8,728
    • Most Online
      4,284

    Newest Member
    XanderMorris
    Joined
×
×
  • Create New...