Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
Sign in to follow this  
mainalo

Χ.Κ.ΜΑΙΝΑΛΟΥ (ενημέρωση)

Recommended Posts

εγκριθηκε το εργο για ηλεκτροδοτηση και υποσχεθηκαν οι αρχες οτι θα το πανε φετος θα δουμε

 

χτες ειχε η τω μια συνεντευξη με το κ.Γιαννουλη του ορειβατικου και ειπε οτι την επομενη σαιζον θα μπει και ταπητας και κανονια τεχνητου χιονιου

 

προβλημα νερου δεν υπαρχει γιατι εχει μπολικο εκει επανω

 

για το πατημα της βορεινης και της ανατολικης δεν ειπωθηκε κουβεντα

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για τεχνητή χιόνωση έχω πολλές επιφυλάξεις εάν μπορεί να λειτουργήσει, λόγω θερμοκρασιών. Εδώ στα Πηγάδια και δεν τραβάει....

 

Για το στρώσιμο της βορεινής και της ανατολικής πρέπει να αγοραστεί χιονοστρωτήρας με βίντσι. Όσο δεν αγοράζεται τόσο δεν θα στρώνονται.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τα Πηγάδια δεν είναι μετρο σύγκρισης, αφού είναι το θερμότερο ΧΚ. Γι' αυτο και το χιόνι του ειναι μονίμως αίσχος.

Share this post


Link to post
Share on other sites

αλεξη

η τριπολη εχει απο τις χαμηλοτρες στην ελλαδα με στατιστικα που ερχονται απο 30 χρονια

 

οποιος εχει υπηρετησει τριπολη ξερει τι σημαινει χειμωνας

 

απλα οι ανατολικη πχ με τον ηλιο φατσα πως να το κρατησει

 

αν προσεξεις ομως οτι η διπλα κορυφη κρταταει ενω στα καλαβρυτα πχ δεν υπαρχει ιχνος

 

τωρα αν φτιαχτει ειναι αλλο θεμα

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φτιάχνει δεν φτιάχνει...

 

εκεί θα είμαστε φέτος!

 

Ψηεερσ


Πόσες μέρες snbrd έκανες φέτος..... Ποοοοοοσο?? ΧΑχαχαχΧΑΧΑΧΑΧΑ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σύμφωνα με επίσημη δήλωσή της «Η Γενική Γραμματέας Περιφέρειας Πελοποννήσου έκανε γνωστή την έγκριση από τον Υπουργό Οικονομίας και Οικονομικών της πίστωσης του ποσού των 330.820,00€ για τον ηλεκτροφωτισμό του χ/κ Μαινάλου».

 

Απομένει η υλοποίηση του έργου.

 

ΑΛΕΞΗΣ ΛΥΓΓΙΤΣΟΣ

ΑΡΓΟΣ

Share this post


Link to post
Share on other sites

και τι θα κανουμε χωρις τον πετρελαιοκινητηρα της βορεινης????

 

θα εχει τοσο ησυχια που θα μας παιρνει ο υπνος :lol::cry:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Απομένει η υλοποίηση του έργου.

 

Αυτή είναι η φράση κλειδί....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Έτσι είναι Στάθη. Θέλω να πιστεύω όμως οτι το δύσκολο μέρος του έργου διευθετήθηκε. Για φέτος βέβαια δε νομίζω.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Για φέτος βέβαια δε νομίζω.

 

Εγώ πολύ αμφιβάλλω και για τον επόμενο χρόνο...Είδες η ΔΕΗ;

Share this post


Link to post
Share on other sites

τσαμπα ειναι μπορεις να αμφιβαλεις και για παραπανω χρονια.

2-3 ειναι να τα αφησω?

Share this post


Link to post
Share on other sites

γιατι δεν υπαρχει ενημερωση απο το ΧΚ Μαιναλου...

Share this post


Link to post
Share on other sites

αν διαωασεις απο την πρωτη σελιδα την ενημερωση την εκανε ο Αλεξης και ο πρωην διευθυντης του Χ.Κ.


ViVa GrEeCe!!!! :) :) :)

 

 

Y.Γ. Ο MOONSODA ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΔΕΡΦΟΣ ΜΟΥ!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Υπάρχει συνεχής επικοινωνία με το χ/κ Μαινάλου.

 

Υπομονή λίγες ημέρες και θα έχουμε ενημέρωση και φωτογραφίες.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Έχουν περάσει 2 εβδομάδες, κανένα νέο;

 

Έχω παρει 2-3 φορές τηλέφωνο για να ανεβω για βόλτα και αφου μου ζήτησαν συγνώμη που δεν έχουν ενημερώσει το site με ενημέρωσαν οτι το σαλέ είναι κλειστό και κάνουν επισκευές.

Ειλικρινά μου έδωσαν την εντύπωση ότι δουλεύουν πυρετωδώς.

 

Ρε, εσείς οι κάτω (Αλέξης, kostabmw & Σία) ενημέρώστε εμάς τους επάνω!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

και γιατι να ενημερωσουμε?? χαζοι ειμαστε

 

να μας χαλασετε το χιονι :shock::shock::D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

  • Today's Birthdays

    1. Kabamarou
      Kabamarou
      (44 years old)
    2. spidercc
      spidercc
      (40 years old)
  • ONLINE

    No members to show

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      19,148
    • Total Posts
      460,778
  • Member Statistics

    • Total Members
      8,728
    • Most Online
      4,284

    Newest Member
    XanderMorris
    Joined
×
×
  • Create New...