Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
Sign in to follow this  
mainalo

Χ.Κ.ΜΑΙΝΑΛΟΥ (ενημέρωση)

Recommended Posts

Μία ώρα και δέκα λεπτά θα υπολογίζεις μέσω Κλειτορίας. Παλιόδρομος σε αρκετά σημεία, χωρίς κίνηση όμως.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δυστυχώς η επισκευή του αναβατήρα «Αετός» δεν ολοκληρώθηκε μέχρι πρίν από λίγο με αποτέλεσμα να μή λειτουργήσει ούτε αύριο.

Θα λειτουργήσουν κανονικά οι υπόλοιποι αναβατήρες.

 

Τουλάχιστον από νωρίς το απόγευμα χιονίζει για τα καλά με αποτέλεσμα το βουνό να βάζει πάλι τα λευκά του.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kanoniste na einai etoimo prin gyriso apo boulgaria

 

ayth th stigmh apoti blepo xionizei sta mantria mas kai kat epektash sto xionodromiko

 

na kai kati eyxaristo

 

filika

Share this post


Link to post
Share on other sites

Γιατί θα αφήσουν οι Βούλγαροι να γυρίσει τέτοιο κελεπούρι ;;;;;;;;;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Υπάρχει κάποια ενημέρωση για αύριο για το Μαίναλο? Επισκευάστηκε το βασικό λίφτ??Θα δουλεύει αύριο? Απο χίονι τι γίνεται? Πόσο νέο έχει ρίξει τις 2-3 τελευταίες μέρες?

 

Ευχαριστώ


papadakn-portes2_3.jpg

Μετεωρολογικός Σταθμός Νέας Κηφισιάς

Nea Kifisia Weather Station

Locus-delicti.com Blog

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ !!!!!

ΕΧΕΙ ΠΑΡΤΥ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ ΣΤΟ ΜΑΙΝΑΛΟ?

ΑΝΤΕ ΝΑ ΕΡΘΟΥΜΕ ΠΑΛΙ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ.

ΕΛΠΙΖΩ ΟΜΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΦΑΩ ΠΑΛΙ ΤΟ ΠΙΑΤΑΚΙ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ.. ΞΕΡΕΤΕ... ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΚΟΒΟΝΤΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ..

ΜΑ ΚΑΛΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΧΙΟΝΟΔΡΟΜΙΚΟ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ !!!!!

ΕΧΕΙ ΠΑΡΤΥ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ ΣΤΟ ΜΑΙΝΑΛΟ?

ΑΝΤΕ ΝΑ ΕΡΘΟΥΜΕ ΠΑΛΙ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ.

ΕΛΠΙΖΩ ΟΜΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΦΑΩ ΠΑΛΙ ΤΟ ΠΙΑΤΑΚΙ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ.. ΞΕΡΕΤΕ... ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΚΟΒΟΝΤΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ..  

ΜΑ ΚΑΛΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΧΙΟΝΟΔΡΟΜΙΚΟ?

 

Καλησπέρα χιονοστιβάδα , τι κάνεις , όλα καλά, παιδιά σκυλιά γατιά κτλ ;

Η διεύθυνση του χιονοδρομικού έχει επιληφθεί το θέματος και μοιράζει τζάμπα κράνη !

 

τσ τσ τσ τσ. . . :D


People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff

Share this post


Link to post
Share on other sites
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ !!!!!

ΕΧΕΙ ΠΑΡΤΥ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ ΣΤΟ ΜΑΙΝΑΛΟ?

ΑΝΤΕ ΝΑ ΕΡΘΟΥΜΕ ΠΑΛΙ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ.

ΕΛΠΙΖΩ ΟΜΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΦΑΩ ΠΑΛΙ ΤΟ ΠΙΑΤΑΚΙ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ.. ΞΕΡΕΤΕ... ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΚΟΒΟΝΤΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ..  

ΜΑ ΚΑΛΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΧΙΟΝΟΔΡΟΜΙΚΟ?

 

Καλησπέρα χιονοστιβάδα , τι κάνεις , όλα καλά, παιδιά σκυλιά γατιά κτλ ;

Η διεύθυνση του χιονοδρομικού έχει επιληφθεί το θέματος και μοιράζει τζάμπα κράνη !

 

τσ τσ τσ τσ. . . :D

 

ΑΓΑΠΗΤΕ Fidelio... Η ΕΡΩΤΗΣΗ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΣΤΟΧΗ... ΤΟ ΠΕΡΑΣΜΕΝΟ ΣΑΒΒΑΤΟ ΠΟΥ ΗΜΟΥΝ ΣΤΟ ΜΑΙΝΑΛΟ, ΑΚΟΥΣΑ ΤΥΧΑΙΑ ΣΕ ΜΙΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΠΛΑΝΟ ΤΡΑΠΕΖΙ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΑΠΟ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΤΟΥ ΧΙΟΝΟΔΡΟΜΙΚΟΥ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ 3 ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΠΟΥ ΜΑΛΩΝΟΥΝ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ.. ΜΑ ΕΙΝΑΙ ΣΟΒΑΡΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΥΤΑ? ΤΕΛΙΚΑ ΤΙ ΙΣΧΥΕΙ? ΔΕΝ ΚΟΙΤΑΝΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΝ ΤΑ ΛΙΦΤ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΟΙΓΟΥΝ ΤΑ ΚΕΦΑΛΙΑ? ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΘΥΜΩΜΕΝΗ...

ΛΕΝΕ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑΒΡΥΤΑ... ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ... ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΚΕΙ, ΚΑΛΩΣ Η ΚΑΚΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ... Η ΜΗΜΠΩΣ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φιλε μου χιονοστοιβαδα...

 

απο οσο ξερω εγω και ολα τα μελη του ΣΤΟΥΧ (αν δεν κανω λαθος) ο διευθηντης ειναι ενας και ονομαζετε Γιωργος Πετροπουλος...

 

οσες φορες εχω παει εκει και εχω ζητησει τον διευθηντη ο κυριος πετροπουλος με υποδεχεται...

το ατυχημα με τα πιατακια ηταν μονο μια μερα (αν κανω λαθος διορθωστεμε) και για αυτο ευθηνετε η εταιρια που προμηθευσε το κεντρο τα σχοινακια!!!!

 

υπαρχει και σχετικη ανακοινωση.....

 

απο οργανωση οτι δυναττητες εχουν για φετος οι ανθρωποι το κανουν απο οτι εχω καταλαβει...

Υπομονη μεχρι την αλλη σεζον που θα εχουν τον χρονο να διορθωσουν πολλα πραγματα...

 

Ευχαριστω φιλικα θανος...


ViVa GrEeCe!!!! :) :) :)

 

 

Y.Γ. Ο MOONSODA ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΔΕΡΦΟΣ ΜΟΥ!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
(...)ΛΕΝΕ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑΒΡΥΤΑ... ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ... ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΚΕΙ, ΚΑΛΩΣ Η ΚΑΚΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ... Η ΜΗΜΠΩΣ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ?

 

A! είπα και 'γώ , πως τα ψιλιάζομαι όμως ο μπαγάσας ε; :D:D !


People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff

Share this post


Link to post
Share on other sites
Φιλε μου χιονοστοιβαδα...

 

απο οσο ξερω εγω και ολα τα μελη του ΣΤΟΥΧ (αν δεν κανω λαθος) ο διευθηντης ειναι ενας και ονομαζετε Γιωργος Πετροπουλος...

 

οσες φορες εχω παει εκει και εχω ζητησει τον διευθηντη ο κυριος πετροπουλος με υποδεχεται...

το ατυχημα με τα πιατακια ηταν μονο μια μερα (αν κανω λαθος διορθωστεμε) και για αυτο ευθηνετε η εταιρια που προμηθευσε το κεντρο τα σχοινακια!!!!

 

υπαρχει και σχετικη ανακοινωση.....

 

απο οργανωση οτι δυναττητες εχουν για φετος οι ανθρωποι το κανουν απο οτι εχω καταλαβει...

Υπομονη μεχρι την αλλη σεζον που θα εχουν τον χρονο να διορθωσουν πολλα πραγματα...

 

Ευχαριστω φιλικα θανος...

 

ΑΠΟ ΟΤΙ ΕΛΕΓΑΝ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΟΥ ΧΙΟΝΟΔΡΟΜΙΚΟΥ, ΕΧΟΥΝ ΑΦΑΙΡΕΘΕΙ ΟΙ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΑΧΩΡΗΘΕΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΛΛΟΝ ΚΥΡΙΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ...

Ο ΤΙΤΛΟΣ ΜΕΤΡΑΕΙ? ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΙΟΣ ΣΕ ΥΠΟΔΕΧΕΤΑΙ?

Ο ΣΚΟΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΤΟ ΧΙΟΝΟΔΡΟΜΙΚΟ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΑΣ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΤΑ ΠΙΑΤΑΚΙΑ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ..

ΑΝΑΦΕΡΩ ΠΑΝΤΩΣ ΤΙ ΑΚΟΥΣΑ ΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΜΟΥ ΤΑ ΑΥΤΙΑ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εγω παντως πιστευω μονο οτι βλεπω με τα ματια μου.

 

Η αστοχια υλικου ειναι παντα μεσα στο προγραμμα

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν πιστευω να εχει τιτλο μονο αλλα επειδη δεν ειμαι τοσο μεσα στο θεμα....

 

Θα μπορει να σου απαντηση ή ο ιδιος ή ο Αλεξης οπου το κατεχουν καλυτερα το θεμα!!!


ViVa GrEeCe!!!! :) :) :)

 

 

Y.Γ. Ο MOONSODA ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΔΕΡΦΟΣ ΜΟΥ!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
[...] ΕΛΠΙΖΩ ΟΜΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΦΑΩ ΠΑΛΙ ΤΟ ΠΙΑΤΑΚΙ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ.. ΞΕΡΕΤΕ... ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΚΟΒΟΝΤΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ..

 

[..]Ο ΣΚΟΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΤΟ ΧΙΟΝΟΔΡΟΜΙΚΟ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΑΣ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΤΑ ΠΙΑΤΑΚΙΑ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ..

ΑΝΑΦΕΡΩ ΠΑΝΤΩΣ ΤΙ ΑΚΟΥΣΑ ΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΜΟΥ ΤΑ ΑΥΤΙΑ

 

Έχω μια απορία !

Το πιατάκι εσύ το παίρνεις με τα . . . δόντια;

Είναι η πιο κοντινή εκδοχή που μπορώ να σκεφτώ για να σου έρθει το πιατάκι στο κεφάλι αφου κοπεί το σχοινί του. . . . :?: αλλά και πάλι το πολύ πολύ να πέσεις , το πως σου ήρθε στο κεφάλι αφου κόπηκε είναι πραγματικά ένας γρίφος.

:P

 

Edit:

Xmmm . . .Τώρα που το σκέφτηκα υπάρχει και άλλη μια εκδοχή ! Μα ναι . . .

Λοιπόν πήρες το πιατάκι με τα χέρια στην ανάταση έτσι ώστε να βρίσκεται μπροστά από το μέτωπό σου. Το κρατούσες εκεί ανεβαίνοντας μέχρι που ξαφνικά κόπηκε το σχοινί του, λόγω αδράνειας τώρα έφαγες το πιατάκι στο κούτελο ΜΠΑΜ πάρτη κατω την χιονοστιβάδα!

:P


People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff

Share this post


Link to post
Share on other sites
(...)ΛΕΝΕ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑΒΡΥΤΑ... ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ... ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΚΕΙ, ΚΑΛΩΣ Η ΚΑΚΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ... Η ΜΗΜΠΩΣ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ?

 

A! είπα και 'γώ , πως τα ψιλιάζομαι όμως ο μπαγάσας ε; :P:P !

 

Και εσύ εεε....??? Κανονικά όμως...! :wink:


2 FAST 4 U

ΠΟΥΔΡΑ, ΤΣΑΝΤΑ ΚΑΙ ΚΟΠΑΝΑ..!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλημέρα,

 

Όλοι οι αναβατήρες λειτουργούν σήμερα κανονικά.

 

Πίστες στρωμένες εκτός από την ανατολική.

Ο Πάν (βορεινή) από τον τρίτο πυλώνα και κάτω.

 

θερμοκρασία -4°C.

 

Λιακάδα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

[...] ΕΛΠΙΖΩ ΟΜΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΦΑΩ ΠΑΛΙ ΤΟ ΠΙΑΤΑΚΙ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ.. ΞΕΡΕΤΕ... ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΚΟΒΟΝΤΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ..

 

[..]Ο ΣΚΟΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΤΟ ΧΙΟΝΟΔΡΟΜΙΚΟ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΑΣ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΤΑ ΠΙΑΤΑΚΙΑ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ..

ΑΝΑΦΕΡΩ ΠΑΝΤΩΣ ΤΙ ΑΚΟΥΣΑ ΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΜΟΥ ΤΑ ΑΥΤΙΑ

 

Έχω μια απορία !

Το πιατάκι εσύ το παίρνεις με τα . . . δόντια;

Είναι η πιο κοντινή εκδοχή που μπορώ να σκεφτώ για να σου έρθει το πιατάκι στο κεφάλι αφου κοπεί το σχοινί του. . . . :?: αλλά και πάλι το πολύ πολύ να πέσεις , το πως σου ήρθε στο κεφάλι αφου κόπηκε είναι πραγματικά ένας γρίφος.

:P

 

Edit:

Xmmm . . .Τώρα που το σκέφτηκα υπάρχει και άλλη μια εκδοχή ! Μα ναι . . .

Λοιπόν πήρες το πιατάκι με τα χέρια στην ανάταση έτσι ώστε να βρίσκεται μπροστά από το μέτωπό σου. Το κρατούσες εκεί ανεβαίνοντας μέχρι που ξαφνικά κόπηκε το σχοινί του, λόγω αδράνειας τώρα έφαγες το πιατάκι στο κούτελο ΜΠΑΜ πάρτη κατω την χιονοστιβάδα!

:P

 

Fidelio προσοχη!!!!!

 

Μην της κολλας

ΔΑΓΚΩΝΕΙ

:P:P

 

ΦΙΛΙΚΑ ΠΑΝΤΑ !!!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλημέρα.

Θα μπορούσε κάποιος να ενημερώσει για τα παρακάτω, καθώς με ενδιαφέρουν για το Σ/Κ:

1. Σε τι κατάσταση είναι ο δρόμος από το Χ/Κ προς Βυτίνα (απ'ευθείας)?

2. Πόση ώρα είναι η διαδρομή υπό κανονικές συνθήκες?

Ευχαριστώ εκ των προτέρων


Γιατρέ τα βλέπω όλα άσπρα!Είμαι σοβαρά?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Χιονοδρομικο Βυτινα μονο με hummer καν αν....

 

Ειναι κλειστος...

Βυτινα πας απο λεβιδι....

 

για την ωρα δεν γνωριζω...


ViVa GrEeCe!!!! :) :) :)

 

 

Y.Γ. Ο MOONSODA ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΔΕΡΦΟΣ ΜΟΥ!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
1. Σε τι κατάσταση είναι ο δρόμος από το Χ/Κ προς Βυτίνα (απ'ευθείας)?

2. Πόση ώρα είναι η διαδρομή υπό κανονικές συνθήκες?

 

 

1. Δεν «υπάρχει».

 

2. Ένα τέταρτο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

αλέξη υπάρχει... (είναι η συνέχεια του δρόμου που οδηγεί στο χιονοδρομικό..) ..απλά ανοίγει όταν λιώσουν τα χιόνια...

 

άρα καλύτερα απο λεβίδι που είναι πάντα ανοιχτός.


Πόσες μέρες snbrd έκανες φέτος..... Ποοοοοοσο?? ΧΑχαχαχΧΑΧΑΧΑΧΑ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Συγνωμη αλλα εγω τι ειπα??(κωστη?)

 

8):lol::lol::lol::P


ViVa GrEeCe!!!! :) :) :)

 

 

Y.Γ. Ο MOONSODA ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΔΕΡΦΟΣ ΜΟΥ!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ΟΚ παιδιά κατάλαβα.Ευχαριστώ για την ενημέρωση.


Γιατρέ τα βλέπω όλα άσπρα!Είμαι σοβαρά?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Όταν έγραψα το προηγούμενο μήνυμα έβαλα το «υπάρχει» σε εισαγωγικά. Ο δρόμος φυσικά και υφίσταται αλλά ήταν εξαφανισμένος από το χιόνι. Τώρα όμως που έφυγα από το βουνό διαπίστωσα οτι τον ανοίγουν. Οπότε μάλλον από αύριο θα λειτουργεί.

 

 

 

 

 

Καλά Χριστούγεννα...........................................................σε μένα

Share this post


Link to post
Share on other sites

sorry guys.... δεν εννόησα σωστά!


Πόσες μέρες snbrd έκανες φέτος..... Ποοοοοοσο?? ΧΑχαχαχΧΑΧΑΧΑΧΑ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

  • Today's Birthdays

    1. Kabamarou
      Kabamarou
      (44 years old)
    2. spidercc
      spidercc
      (40 years old)
  • ONLINE

    No members to show

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      19,148
    • Total Posts
      460,778
  • Member Statistics

    • Total Members
      8,728
    • Most Online
      4,284

    Newest Member
    XanderMorris
    Joined
×
×
  • Create New...