Athos 12 Report post Posted January 19, 2006 αυτο, και το κολο360 που θελω επιτελους να βγαζω χωρις να πεφτω.. Τι εννοείς 360 ? Μού θύμισες μιά "πιρουέτα" πλήρους περιστροφής που μου άρεσε να κάνω παλιά.. (τώρα λόγω ηλικίας -45- την έχω κόψει) Quote Share this post Link to post Share on other sites
donmeli 14 Report post Posted January 19, 2006 360 δεν είναι όπως στο freestyle πιρουέτα γύρω από τον άξονα αλλά στο carving όταν μιλάμε για 360 εννοούμε την ολοκλήρωση της στροφής προς τα πάνω ώστε να φτάσουμε σχεδόν από κει που ξεκινήσαμε διαγράφοντας έναν πλήρη κύκλο = 360 μοίρες. Quote Αλήθεια στο curling ντοπάρονται? Share this post Link to post Share on other sites
DarK_HumOuR 0 Report post Posted January 19, 2006 αααα! μισο!! παρεξηγηση!! το 360 με τα ποδια στο εδαφος το κανω. (εννοω πληρη περιστροφη οπως κινησαι γυρω απο τον καθετο αξονα του σωματος σου..) το ιδιο 360 αλλα στον αερα (με αλμα..) ειναι που δεν βγαζω συχνα, και πεφτω πολλες φορες στραβα στην προσγειωση γαμοτο.. δεν εννοω loop στο αερα ομως.. εννοω πληρη περιστροφη στον αερα, με αξονα απο το κεφαλι προς τα ποδια... Quote Drope The Poles! Carving Is Beautifull!! ATOMIC SL 11 Race Edition(1,55/1,63)/ ATOMIC GS 11 Race Edition(1,83) ATOMIC C 9 PULS - XENTRIX 412/DYNAMIC 310/NEOX 412/RACE 614 (ΓΕΜΙΣΑΜΕ ΑΤΟΜΙΚΣ!) Share this post Link to post Share on other sites
zox 746 Report post Posted January 19, 2006 Διαβάζω για πιρουέτες και ΑΝΑΤΡΙΧΙΑΖΩ !!!!!!! Ρε παίδες sorry κιόλας,αλλά σκι κάνουμε όχι καλλιτεχνικό πατινάζ,αν θέλετε να το περιγράψετε πείτε: 360,σκέτο... 3',threesixty,spin ή έστω rotation ή στα ελληνικά περιστροφή...με το συμπάθειο δηλαδή. Πάντως αν προσπαθείς να κάνεις slide περιστροφές πάνω στο terrain ή σε κάποιο box,δεν θεωρούνται -και δεν είναι-spins,ονομάζονται butters και αποτελούν αρκετά τεχνικά tricks αν συνδιάζονται ειδικά με spins ή grinds.Βασικά δεν έχουν καμία σχέση με τα spins,διότι βασίζονται σε εντελώς διαφορετική τεχνική,two different things.Πολύ σημαντικό πάντως ο συγχρονισμός φόρτισης tails και tips. Θυμάμαι κάποτε που δοκίμαζα συνεχόμενα butters κατεβαίνοντας τον παγωμένο Αίολο και μετά το 5ο-6ο έπεφτα χάμω ξερός κάτω από τη ζαλάδα..... καλή φάση...λες και είχα κατεβάσει ρακόμελα. Anyway για περισσότερο info κοίτα στο www.freeride.gr ,στο φόρουμ έχει σχετικό θέμα ,αλλά για πραγματικά ατελέιωτα tips,αλλά και καζούρα μπες στο www.newschoolers.com. Quote 16 βαθμοί....μπρρρ κρυώνω!!!! Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,404 Report post Posted January 19, 2006 Στάθη, τι μάρκα είναι τα κόκκινα πεδιλάκια που φοράς στην φωτογραφία; Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
zox 746 Report post Posted January 19, 2006 Στάθη, τι μάρκα είναι τα κόκκινα πεδιλάκια που φοράς στην φωτογραφία; Μπουχαχαχα χα χα χα χα χα ....... αν κοιτάξεις στο βάθος δεξιά δεξιά είμαι κι εγώ ....κάθομαι κάτω από ένα δέντρο και μασουλάω λουκουμάδες. scratch FS είναι τα ευλογημένα.... Quote 16 βαθμοί....μπρρρ κρυώνω!!!! Share this post Link to post Share on other sites
solden 0 Report post Posted January 19, 2006 http://babelfish.altavista.com/babelfish/t...s.html&lp=de_en .....για ολους τους τρελλαμενους....κανουν και εκδρομες τα παιδια..... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Athos 12 Report post Posted January 20, 2006 Διαβάζω για πιρουέτες και ΑΝΑΤΡΙΧΙΑΖΩ !!!!!!! Ρε παίδες sorry κιόλας,αλλά σκι κάνουμε όχι καλλιτεχνικό πατινάζ,αν θέλετε να το περιγράψετε πείτε: 360,σκέτο... 3',threesixty,spin ή έστω rotation ή στα ελληνικά περιστροφή...με το συμπάθειο δηλαδή. Πάντως αν προσπαθείς να κάνεις slide περιστροφές πάνω στο terrain ή σε κάποιο box,δεν θεωρούνται -και δεν είναι-spins,ονομάζονται butters και αποτελούν αρκετά τεχνικά tricks αν συνδιάζονται ειδικά με spins ή grinds.Βασικά δεν έχουν καμία σχέση με τα spins,διότι βασίζονται σε εντελώς διαφορετική τεχνική,two different things.Πολύ σημαντικό πάντως ο συγχρονισμός φόρτισης tails και tips. Θυμάμαι κάποτε που δοκίμαζα συνεχόμενα butters κατεβαίνοντας τον παγωμένο Αίολο και μετά το 5ο-6ο έπεφτα χάμω ξερός κάτω από τη ζαλάδα..... καλή φάση...λες και είχα κατεβάσει ρακόμελα. Μάλλον αυτό είναι που εννοούσα κι εγώ φίλε μου. Όπως κατεβαίνεις φάτσα κατηφόρα (θέλει κάποια μέτρια ταχύτητα) τα κόβεις όσο πιό απότομα μπορείς, στρίβεις, όταν έρθεις φάτσα ανηφόρα αποφορτίζεις τις ακμές και (με τα πέδιλα επίπεδα πιά) συνεχίζεις να περιστρέφεσαι γλυστρώντας (στροφορμή ; ) μέχρι να έρθεις πάλι φάτσα κατηφόρα οπότε με λίγο τσίμπημα ακμών σταματάς την περιστροφή και συνεχιζεις ευθεία. Χρειάζεται σκληρή πίστα ήπιας κλίσης κατά προτίμηση παγωμένη. Δίνει αίσθηση ιδίως όταν τις κάνεις τη μία μετά την άλλη – για να μη ζαλίζεσαι τις εναλλάσσεις δεξιά αριστερά. Quote Share this post Link to post Share on other sites
donmeli 14 Report post Posted January 20, 2006 Εγώ πάλι εννοούσα κάτι εντελώς διαφορετικό μιας και μιλάμε για carving και όχι freestyle. Πηγή www.kunstpiste.com 360 εννοώ όπως στη φωτό την διαγραφή πλήρους κύκλου στην πλαγιά "οδηγώντας" τα σκι και όχι εναέρια ή στριφογυρίζοντας. Quote Αλήθεια στο curling ντοπάρονται? Share this post Link to post Share on other sites
DarK_HumOuR 0 Report post Posted January 20, 2006 aaa!! καλό αυτο ρε donmeli! δεν το χα σκεφτει να το δοκιμασω! )))) Quote Drope The Poles! Carving Is Beautifull!! ATOMIC SL 11 Race Edition(1,55/1,63)/ ATOMIC GS 11 Race Edition(1,83) ATOMIC C 9 PULS - XENTRIX 412/DYNAMIC 310/NEOX 412/RACE 614 (ΓΕΜΙΣΑΜΕ ΑΤΟΜΙΚΣ!) Share this post Link to post Share on other sites
zox 746 Report post Posted January 20, 2006 Μάλλον αυτό είναι που εννοούσα κι εγώ φίλε μου.Όπως κατεβαίνεις φάτσα κατηφόρα (θέλει κάποια μέτρια ταχύτητα) τα κόβεις όσο πιό απότομα μπορείς, στρίβεις, όταν έρθεις φάτσα ανηφόρα αποφορτίζεις τις ακμές και (με τα πέδιλα επίπεδα πιά) συνεχίζεις να περιστρέφεσαι γλυστρώντας (στροφορμή ; ) μέχρι να έρθεις πάλι φάτσα κατηφόρα οπότε με λίγο τσίμπημα ακμών σταματάς την περιστροφή και συνεχιζεις ευθεία. Χρειάζεται σκληρή πίστα ήπιας κλίσης κατά προτίμηση παγωμένη. Δίνει αίσθηση ιδίως όταν τις κάνεις τη μία μετά την άλλη – για να μη ζαλίζεσαι τις εναλλάσσεις δεξιά αριστερά. Όντως σε πατημένο terrain,πόσο μάλλον αν είναι ελαφρώς παγωμένο,όντως βοηθά με την έννοια ότι οι ακμές γραπώνουν πιο δύσκολα,οπότε μικρολαθάκια συγχωρούνται.Μη ξεχνάμε ότι είναι από τις περιπτώσεις που αναζητούμε την ολίσθηση.Η όλη δουλειά είναι να κάνεις άψογα το πρώτο...στη συνέχεια τα υπόλοιπα βγαίνουν σχεδόν αυτόματα-μηχανικά,απλά θέλει συγχρονισμό, στη μεταφορά του βάρους και αρκετά έντονες φορτίσεις στα πέδιλα.Όσο για τα εναλλάξ μπαααα,άστο εκεί είναι που ζαλίζομαι περισσότερο.Πλάκα έχουν πάντως Quote 16 βαθμοί....μπρρρ κρυώνω!!!! Share this post Link to post Share on other sites
Athos 12 Report post Posted January 23, 2006 Όντως σε πατημένο terrain,πόσο μάλλον αν είναι ελαφρώς παγωμένο,όντως βοηθά με την έννοια ότι οι ακμές γραπώνουν πιο δύσκολα,οπότε μικρολαθάκια συγχωρούνται.Μη ξεχνάμε ότι είναι από τις περιπτώσεις που αναζητούμε την ολίσθηση.Η όλη δουλειά είναι να κάνεις άψογα το πρώτο...στη συνέχεια τα υπόλοιπα βγαίνουν σχεδόν αυτόματα-μηχανικά,απλά θέλει συγχρονισμό, στη μεταφορά του βάρους και αρκετά έντονες φορτίσεις στα πέδιλα.Όσο για τα εναλλάξ μπαααα,άστο εκεί είναι που ζαλίζομαι περισσότερο.Πλάκα έχουν πάντως Ακριβώς αυτό, μια εναλλαγή skidding πάνω στις ακμές και γλυστρήματος με αποφορτισμένα επίπεδα πέδιλα, στριφογύρισμα ενώ η πορεία είναι ευθεία στη falling line. Συγγνώμη που επιμένω σε μια φιγουρίτσα ενώ το θέμα είναι το carving, αλλά πάντα έβρισκα τα παιχνιδάκια ισορροπίας πολύ πολύ σημαντικά αν και παραμελημένα. Ας πούμε κάποιοι κάνουν χρόνια αλλά να μην έχουν δοκιμάσει στο ένα πόδι, ούτε στην όπισθεν, μπορεί να μην ξέρουν ούτε καν sidesliding ή skating.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
anemar 6 Report post Posted January 26, 2006 Δειτε στο link παλαιοτερη συζητηση για freestyle και φιγουρες. http://www.snowclub.gr/forums/index.php?showtopic=449 και εδω http://www.snowclub.gr/forums/index.php?showtopic=448 Quote Share this post Link to post Share on other sites