Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
Sign in to follow this  
Athos

Freestyle Ski

Recommended Posts

αυτο, και το κολο360 που θελω επιτελους να βγαζω χωρις να πεφτω..

 

Τι εννοείς 360 ?

Μού θύμισες μιά "πιρουέτα" πλήρους περιστροφής που μου άρεσε να κάνω παλιά..

(τώρα λόγω ηλικίας -45- την έχω κόψει)

Share this post


Link to post
Share on other sites

360 δεν είναι όπως στο freestyle πιρουέτα γύρω από τον άξονα αλλά στο carving όταν μιλάμε για 360 εννοούμε την ολοκλήρωση της στροφής προς τα πάνω ώστε να φτάσουμε σχεδόν από κει που ξεκινήσαμε διαγράφοντας έναν πλήρη κύκλο = 360 μοίρες.


Αλήθεια στο curling ντοπάρονται?

Share this post


Link to post
Share on other sites

αααα! μισο!!

παρεξηγηση!!

 

το 360 με τα ποδια στο εδαφος το κανω. (εννοω πληρη περιστροφη οπως κινησαι γυρω απο τον καθετο αξονα του σωματος σου..)

 

το ιδιο 360 αλλα στον αερα (με αλμα..) ειναι που δεν βγαζω συχνα, και πεφτω πολλες φορες στραβα στην προσγειωση γαμοτο..

 

δεν εννοω loop στο αερα ομως.. εννοω πληρη περιστροφη στον αερα, με αξονα απο το κεφαλι προς τα ποδια...


Drope The Poles!

Carving Is Beautifull!!

ATOMIC SL 11 Race Edition(1,55/1,63)/ ATOMIC GS 11 Race Edition(1,83) ATOMIC C 9 PULS - XENTRIX 412/DYNAMIC 310/NEOX 412/RACE 614

(ΓΕΜΙΣΑΜΕ ΑΤΟΜΙΚΣ!)

IPB Image

Share this post


Link to post
Share on other sites

Διαβάζω για πιρουέτες και ΑΝΑΤΡΙΧΙΑΖΩ !!!!!!! :P:P Ρε παίδες sorry κιόλας,αλλά σκι κάνουμε όχι καλλιτεχνικό πατινάζ,αν θέλετε να το περιγράψετε πείτε: 360,σκέτο... 3',threesixty,spin ή έστω rotation ή στα ελληνικά περιστροφή...με το συμπάθειο δηλαδή. :o:P

 

Πάντως αν προσπαθείς να κάνεις slide περιστροφές πάνω στο terrain ή σε κάποιο box,δεν θεωρούνται -και δεν είναι-spins,ονομάζονται butters και αποτελούν αρκετά τεχνικά tricks αν συνδιάζονται ειδικά με spins ή grinds.Βασικά δεν έχουν καμία σχέση με τα spins,διότι βασίζονται σε εντελώς διαφορετική τεχνική,two different things.Πολύ σημαντικό πάντως ο συγχρονισμός φόρτισης tails και tips.

 

Θυμάμαι κάποτε που δοκίμαζα συνεχόμενα butters κατεβαίνοντας τον παγωμένο Αίολο και μετά το 5ο-6ο έπεφτα χάμω ξερός κάτω από τη ζαλάδα..... καλή φάση...λες και είχα κατεβάσει ρακόμελα. :D;)

 

 

Anyway για περισσότερο info κοίτα στο www.freeride.gr ,στο φόρουμ έχει σχετικό θέμα ,αλλά για πραγματικά ατελέιωτα tips,αλλά και καζούρα μπες στο www.newschoolers.com.

 

1137372584IMG_1993.jpg


p1sst.jpg

16 βαθμοί....μπρρρ κρυώνω!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Στάθη, τι μάρκα είναι τα κόκκινα πεδιλάκια που φοράς στην φωτογραφία;

 

Μπουχαχαχα :D χα :D χα :D χα :D χα :D χα :D ....... αν κοιτάξεις στο βάθος δεξιά δεξιά είμαι κι εγώ ....κάθομαι κάτω από ένα δέντρο και μασουλάω λουκουμάδες. :P:P

 

scratch FS είναι τα ευλογημένα....


p1sst.jpg

16 βαθμοί....μπρρρ κρυώνω!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Διαβάζω για πιρουέτες και ΑΝΑΤΡΙΧΙΑΖΩ !!!!!!! Ρε παίδες sorry κιόλας,αλλά σκι κάνουμε όχι καλλιτεχνικό πατινάζ,αν θέλετε να το περιγράψετε πείτε: 360,σκέτο... 3',threesixty,spin ή έστω rotation ή στα ελληνικά περιστροφή...με το συμπάθειο δηλαδή.

 

Πάντως αν προσπαθείς να κάνεις slide περιστροφές πάνω στο terrain ή σε κάποιο box,δεν θεωρούνται -και δεν είναι-spins,ονομάζονται butters και αποτελούν αρκετά τεχνικά tricks αν συνδιάζονται ειδικά με spins ή grinds.Βασικά δεν έχουν καμία σχέση με τα spins,διότι βασίζονται σε εντελώς διαφορετική τεχνική,two different things.Πολύ σημαντικό πάντως ο συγχρονισμός φόρτισης tails και tips.

 

Θυμάμαι κάποτε που δοκίμαζα συνεχόμενα butters κατεβαίνοντας τον παγωμένο Αίολο και μετά το 5ο-6ο έπεφτα χάμω ξερός κάτω από τη ζαλάδα..... καλή φάση...λες και είχα κατεβάσει ρακόμελα.

 

Μάλλον αυτό είναι που εννοούσα κι εγώ φίλε μου.

Όπως κατεβαίνεις φάτσα κατηφόρα (θέλει κάποια μέτρια ταχύτητα) τα κόβεις όσο πιό απότομα μπορείς, στρίβεις, όταν έρθεις φάτσα ανηφόρα αποφορτίζεις τις ακμές και (με τα πέδιλα επίπεδα πιά) συνεχίζεις να περιστρέφεσαι γλυστρώντας (στροφορμή ; ) μέχρι να έρθεις πάλι φάτσα κατηφόρα οπότε με λίγο τσίμπημα ακμών σταματάς την περιστροφή και συνεχιζεις ευθεία.

Χρειάζεται σκληρή πίστα ήπιας κλίσης κατά προτίμηση παγωμένη.

Δίνει αίσθηση ιδίως όταν τις κάνεις τη μία μετά την άλλη – για να μη ζαλίζεσαι τις εναλλάσσεις δεξιά αριστερά.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εγώ πάλι εννοούσα κάτι εντελώς διαφορετικό μιας και μιλάμε για carving και όχι freestyle.

1035844773.jpg

Πηγή www.kunstpiste.com

360 εννοώ όπως στη φωτό την διαγραφή πλήρους κύκλου στην πλαγιά "οδηγώντας" τα σκι και όχι εναέρια ή στριφογυρίζοντας.


Αλήθεια στο curling ντοπάρονται?

Share this post


Link to post
Share on other sites

aaa!! καλό αυτο ρε donmeli!

 

δεν το χα σκεφτει να το δοκιμασω!

 

:P))))


Drope The Poles!

Carving Is Beautifull!!

ATOMIC SL 11 Race Edition(1,55/1,63)/ ATOMIC GS 11 Race Edition(1,83) ATOMIC C 9 PULS - XENTRIX 412/DYNAMIC 310/NEOX 412/RACE 614

(ΓΕΜΙΣΑΜΕ ΑΤΟΜΙΚΣ!)

IPB Image

Share this post


Link to post
Share on other sites
Μάλλον αυτό είναι που εννοούσα κι εγώ φίλε μου.

Όπως κατεβαίνεις φάτσα κατηφόρα (θέλει κάποια μέτρια ταχύτητα) τα κόβεις όσο πιό απότομα μπορείς, στρίβεις, όταν έρθεις φάτσα ανηφόρα αποφορτίζεις τις ακμές και (με τα πέδιλα επίπεδα πιά) συνεχίζεις να περιστρέφεσαι γλυστρώντας (στροφορμή ; ) μέχρι να έρθεις πάλι φάτσα κατηφόρα οπότε με λίγο τσίμπημα ακμών σταματάς την περιστροφή και συνεχιζεις ευθεία.

Χρειάζεται σκληρή πίστα ήπιας κλίσης κατά προτίμηση παγωμένη.

Δίνει αίσθηση ιδίως όταν τις κάνεις τη μία μετά την άλλη – για να μη ζαλίζεσαι τις εναλλάσσεις δεξιά αριστερά.

 

Όντως σε πατημένο terrain,πόσο μάλλον αν είναι ελαφρώς παγωμένο,όντως βοηθά με την έννοια ότι οι ακμές γραπώνουν πιο δύσκολα,οπότε μικρολαθάκια συγχωρούνται.Μη ξεχνάμε ότι είναι από τις περιπτώσεις που αναζητούμε την ολίσθηση.Η όλη δουλειά είναι να κάνεις άψογα το πρώτο...στη συνέχεια τα υπόλοιπα βγαίνουν σχεδόν αυτόματα-μηχανικά,απλά θέλει συγχρονισμό, στη μεταφορά του βάρους και αρκετά έντονες φορτίσεις στα πέδιλα.Όσο για τα εναλλάξ μπαααα,άστο εκεί είναι που ζαλίζομαι περισσότερο.Πλάκα έχουν πάντως :D:D


p1sst.jpg

16 βαθμοί....μπρρρ κρυώνω!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Όντως σε πατημένο terrain,πόσο μάλλον αν είναι ελαφρώς παγωμένο,όντως βοηθά με την έννοια ότι οι ακμές γραπώνουν πιο δύσκολα,οπότε μικρολαθάκια συγχωρούνται.Μη ξεχνάμε ότι είναι από τις περιπτώσεις που αναζητούμε την ολίσθηση.Η όλη δουλειά είναι να κάνεις άψογα το πρώτο...στη συνέχεια τα υπόλοιπα βγαίνουν σχεδόν αυτόματα-μηχανικά,απλά θέλει συγχρονισμό, στη μεταφορά του βάρους και αρκετά έντονες φορτίσεις στα πέδιλα.Όσο για τα εναλλάξ μπαααα,άστο εκεί είναι που ζαλίζομαι περισσότερο.Πλάκα έχουν πάντως :P:D

 

Ακριβώς αυτό, μια εναλλαγή skidding πάνω στις ακμές και γλυστρήματος με αποφορτισμένα επίπεδα πέδιλα, στριφογύρισμα ενώ η πορεία είναι ευθεία στη falling line.

Συγγνώμη που επιμένω σε μια φιγουρίτσα ενώ το θέμα είναι το carving, αλλά πάντα έβρισκα τα παιχνιδάκια ισορροπίας πολύ πολύ σημαντικά αν και παραμελημένα. Ας πούμε κάποιοι κάνουν χρόνια αλλά να μην έχουν δοκιμάσει στο ένα πόδι, ούτε στην όπισθεν, μπορεί να μην ξέρουν ούτε καν sidesliding ή skating..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...