Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
Sign in to follow this  
zox

Φρέσκο πράγμα

Recommended Posts

Ανανεώθηκαν ήδη για τη σεζόν 2006-07 τα site των:

SALOMON

ATOMIC

K2

...θα ακολουθήσουν και οι οι υπόλοιπες.


p1sst.jpg

16 βαθμοί....μπρρρ κρυώνω!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ανανεώθηκαν ήδη για τη σεζόν 2006-07 τα site των:

SALOMON

ATOMIC

K2

...θα ακολουθήσουν και οι οι υπόλοιπες.

 

Έχει ανανεωθεί και η ELAN

Share this post


Link to post
Share on other sites

Γουστάρω που η Fischer έχει στην πρώτη σελίδα της τον Mάρκο Μπαγδατή !!!!! :angry::angry::)...ο οποίος έπαιξε με τον Agassi στο τελευταίο τουρνουά της επαγγελματικής του καριέρας,αν δεν κάνω λάθος.


p1sst.jpg

16 βαθμοί....μπρρρ κρυώνω!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eγω γελασα με το site της Atomic... :D

 

Εχουν που λετε και σκι ειδικα σχεδιασμενα για γυναικες! Διοτι λεει, ως γνωστον οι γυναικες εχουν διαφορετικη κατανομη βαρους απο τους ανδρες... :angry: , διαφορετικο σωματοτυπο ;) και διαφορετικη δυναμη (ευτυχως) τελος παντων B) . Η Atomic γραφει για την κατανομη βαρους, τα υπολοιπα βγαινουν απο τα συμφραζομενα!

 

Επειδη λοιπον ψαχνω για καινουρια σκι για την καλη μου ;) ειπα να δω πως συγκρινονται τα γυναικεια σκι Atomic Balanze με τα...υπολοιπα Atomic.

 

Παω λοιπον ο δικος σου στο Atomic Product Guide, διαλεγω

 

Female

Recreational/Advanced Level

Piste

 

και η απαντηση ηταν

 

2 Izor

2 SX

2 B

2 918

 

Τα περιφημα Balanze που ειναι ειδικα σχεδιασμενα για γυναικες (με τη σπεσιαλ κατανομη μαζας :D ) πουθενα!!! :angry::):P

 

Δοκιμασα ολες τις επιλογες για γυναικες (επιπεδο/τεραιν) ποτε η Atomic δεν συστησε Atomic Balanze για γυναικες! Μηπως τελικα ειναι μουφα τα πεδιλα;; :P

 

Φιλικα

 

ΜακηςΜ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πάντως αν εξαιρέσουμε την γκάφα των υπολογισμών στην πρόταση για σκι, η κατασκευή σκι ειδικά για γυναίκες είναι απόλυτα σωστή.

Μερικές διαφορές (από τις αρκετές που υπάρχουν) σε σχέση με τους άνδρες και όσον αφορά την επιρροή στην κατασκευή σκι σε σχέση με την κατασκευή του σώματος είναι :

 

Η μικρότερη μυική μάζα ----> 40-60% μικρότερη απόλυτη μυική δύναμη στα άνω άκρα, 25% μικρότερη μυική δύναμη στα κάτω άκρα. (Βέβαια όταν όμως η δύναμη εκφραστεί σε σχέση με την άλιπη μάζα, οι διαφορές ελαχιστοποιούνται).

 

Το μικρότερο ύψος+μεγαλύτερο εύρος ισχίων ----> Χαμηλότερο κέντρο βάρους, διαφοροποίηση τρόπου τεχνικής βασικών κινήσεων.

 

Οι αναλογικά μικρότερες διαστάσεις των κάτω άκρων ----> Βραχύτεροι μοχλοί.

 

Το μεγαλύτερο πλάτος λεκάνης+μικρότερου μήκους μηριαίο οστό ----> σχετικά πιο περιορισμένη κίνηση, τάση των γονάτων να συναντηθούν, λοξότερη φορά μηριαίου, προβλήματα στην κίνηση κι αυξημένη επιβάρυνση στα γόνατα.

 

Το στενότερο εύρος ώμων, διαφοροποίηση στη γωνία του αγκώνα ----> Διαφοροποίηση στην κίνηση των άνω άκρων

Share this post


Link to post
Share on other sites

χμμμ... και εγω επαιρνα ορκο οτι μας μοιαζουν

 

:angry:

Share this post


Link to post
Share on other sites

:):angry::D Κοιτα ρε!!...Και γω που νομιζα οτι ηταν μονο διαφορα κατανομης μαζας... :P

 

Μπραβο ρε Φωτη, μας ανοιξες τα ματια! :angry:

 

Φιλικα

 

ΜακηςΜ

 

ΥΓ Το προγραμματακι της Atomic για Female/Allmountain για Αρχαριες και Expert ΔΙΝΕΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΠΕΔΙΛΑ (τα χαμηλου επιπεδου) στις πρωτες επιλογες. Μαλλον ο προγραμματιστης δεν εχει και μεγαλη ιδεα για τις κυριες σκιερ ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κατά τη γνώμη μου αυτοί οι "επιλογείς εξοπλισμού" στα site των εταιρειών δεν είναι και άξιοι εμπιστοσύνης...με την έννοια ότι η επιλογή εξοπλισμού είναι πολύ πιο σύνθετο πράγμα,από τα δεδομένα που ζητούνται.Μπορούν να βοηθήσουν έναν που ασχολείται για πρώτη φορά,δηλαδή είναι άσχετος περί εξοπλισμού και απλά θέλει να κατατοπιστεί κάπως.Θυμάμαι κάποτε στο site της Head αν έπαιζες με "περίεργα" νούμερα στις επιλογές δεδομένων,(στη φάση ύψος :angry:πόντοι,βάρος 150 κιλά !!!!,δήλωνες racer,αλλά γούσταρες low speed),σου έβγαζε κάτι χιουμοριστικά μηνυματάκια,αναγνωρίζοντας το γελοίο της υπόθεσης.Με άλλα λόγια πολλές φορές οι " ηλ.επιλογείς" είναι για πλάκα....

 

Anyway ως προς το διαχωρισμό αντρών/γυναικών,βρίσκω σαφώς νόημα στις μπότες,δηλαδή οι γυναίκες πρέπει να στρέφονται στις γυναικίες σειρές απαραίτητα,καθότι όντως τα ανατομικά χαρακτηριστικά τους το απαιτούν.Τώρα στα πέδιλα δεν με έχουν πείσει ακόμα,ότι όντως είναι απαραίτητη η ύπαρξη μιας ειδικευμένης σειράς για γυναίκες.Συνήθως τα λεγόμενα γυναικεία πέδιλα,απλά είναι πιο ελαφριά και πιο μαλακά από τα αντίστοιχα ανδρικά,με το να αφαιρούν κάποια layers υλικών.Εντάξει,αυτό από μόνο του είναι πολύ μονοδιάστατο για να τεθεί ως γενικό γνώρισμα "γυναικίων" πεδίλων.Υπεισέρχονται τόσοι πολλοί διαφορετικοί παράγοντες για την επιλογή πεδίλων,που να σταθείς και μόνο στο διαχωρισμό αντρικών/γυναικείων είναι πολύ περιοριστικό.Οπότε πιο πολύ το θεωρώ σαν μια στρατηγική marketing,εξάλλου δεν είναι τυχαίο ότι τα γυναικεία μοντέλα έχουν συνήθως λουλουδάτα και χαριτωμένα graphics,κάτι που μου τι σπάει ελαφρώς...λές και η κοπέλα που γουστάρει να τα χώσει στο carving ή να πνιγεί στις πούδρες θα κοιτάξει αν έχει ζουμπουλάκια το πέδιλο και πεταλουδίτσες...Για μένα οι κοπέλες καλύτερα να ψάχνουν σε όλη τη γκάμα των πεδίλων,παρά να περιορίζονται στα δήθεν γυναικεία.

 

Να και το site της NORDICA και VOLKL


p1sst.jpg

16 βαθμοί....μπρρρ κρυώνω!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Πάντως αν εξαιρέσουμε την γκάφα των υπολογισμών στην πρόταση για σκι, η κατασκευή σκι ειδικά για γυναίκες είναι απόλυτα σωστή.

Μερικές διαφορές (από τις αρκετές που υπάρχουν) σε σχέση με τους άνδρες και όσον αφορά την επιρροή στην κατασκευή σκι σε σχέση με την κατασκευή του σώματος είναι :

 

Η μικρότερη μυική μάζα ----> 40-60% μικρότερη απόλυτη μυική δύναμη στα άνω άκρα, 25% μικρότερη μυική δύναμη στα κάτω άκρα. (Βέβαια όταν όμως η δύναμη εκφραστεί σε σχέση με την άλιπη μάζα, οι διαφορές ελαχιστοποιούνται).

 

Το μικρότερο ύψος+μεγαλύτερο εύρος ισχίων ----> Χαμηλότερο κέντρο βάρους, διαφοροποίηση τρόπου τεχνικής βασικών κινήσεων.

 

Οι αναλογικά μικρότερες διαστάσεις των κάτω άκρων ----> Βραχύτεροι μοχλοί.

 

Το μεγαλύτερο πλάτος λεκάνης+μικρότερου μήκους μηριαίο οστό ----> σχετικά πιο περιορισμένη κίνηση, τάση των γονάτων να συναντηθούν, λοξότερη φορά μηριαίου, προβλήματα στην κίνηση κι αυξημένη επιβάρυνση στα γόνατα.

 

Το στενότερο εύρος ώμων, διαφοροποίηση στη γωνία του αγκώνα ----> Διαφοροποίηση στην κίνηση των άνω άκρων

ΓΜΤ!!!!!!!! Το ήξερα ότι κάτι έφταιγε που χτυπάω συνέχεια :blink: :blink:

 

 

...λές και η κοπέλα που γουστάρει να τα χώσει στο carving ή να πνιγεί στις πούδρες θα κοιτάξει αν έχει ζουμπουλάκια το πέδιλο και πεταλουδίτσες...
Κοίτα Στάθη, βασικά σε ευχαριστούμε που μας αντιμετωπίζεις σαν ίσος προς ίσο......αλλά,...... βρε παιδί μου, ένα πεδιλάκι λίγο στο φούξια, λίγο στο βεραμάν, ίσως με τίποτα ροζ βουλίτσες....όπως και να το κάνουμε, έχει άλλη χάρη... :D

Ανεμομαζώματα - διαβολοσκορπίσματα.........

Share this post


Link to post
Share on other sites

.....κάποτε που έψαχνα να αγοράσω παπούτσια για αναρρηχηση έιχαμε την ίδια συζήτηση,να πάρω το ροζάκι ή το πρασινάκι?? :blink::blink: τελικά η μόδα στο βουνό είναι must :D:D:P:D


The greatest pleasure in life is doing what people say you can not do!!!
http://www.snowsummit.eu - Private transfers to/from Geneva Airport

Share this post


Link to post
Share on other sites

θεωρώ ότι οι διαφορές είναι μικρές στα "ανδρικά" και στα "γυναικεία" πέδιλα, κάποια που ξέρει σκι το να αγοράσει πέδιλα για γυναίκες δεν θα της κάνει και τρελή διαφορά εώς και μηδαμινή. Αυτά τα κάνουν οι εταιρείες για να πουλάνε περισσότερο, για να καλύψουν όλη την γκάμα των τυχόν απαιτήσεων του αγοραστικού κοινού. Θα συμφωνήσω για τις μπότες, θα συμφωνήσω για πιο μαλακά πέδιλα, ναι εκεί υπάρχει διαφορά. Δεν με χαλάει να βγάλουν πιο όμορφα πέδιλα, με ζουμπουλάκια και πεταλουδίτσες, θα τα έπαιρνα μόνο για αυτό όχι γιατί υπάρχει διαφορά στα σκι.


Je veux devenir calife a la place du calife

Share this post


Link to post
Share on other sites
θεωρώ ότι οι διαφορές είναι μικρές στα "ανδρικά" και στα "γυναικεία" πέδιλα, κάποια που ξέρει σκι το να αγοράσει πέδιλα για γυναίκες δεν θα της κάνει και τρελή διαφορά εώς και μηδαμινή. Αυτά τα κάνουν οι εταιρείες για να πουλάνε περισσότερο, για να καλύψουν όλη την γκάμα των τυχόν απαιτήσεων του αγοραστικού κοινού. Θα συμφωνήσω για τις μπότες, θα συμφωνήσω για πιο μαλακά πέδιλα, ναι εκεί υπάρχει διαφορά. Δεν με χαλάει να βγάλουν πιο όμορφα πέδιλα, με ζουμπουλάκια και πεταλουδίτσες, θα τα έπαιρνα μόνο για αυτό όχι γιατί υπάρχει διαφορά στα σκι.

 

Διαφορές υπάρχουν στη σωματοδομή των 2 φύλων και είναι ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ. Απλά όλα τα προϊόντα (από ένδυση έως τα σκι) βγαίνουν για ένα 20% του πληθυσμού που θεωρείται ως "μέσος όρος", για ευνόητους λόγους. Από εκεί και πέρα αν μπορεί ο αγοραστής κάνει κάποιες τροποποιήσεις αγοράζοντας το περισσότερο "κοντινό" στα μέτρα του, αυτό βέβαια στο σκι είναι δύσκολο. Τώρα πως τις αντιλαμβάνεται τις διαφορές αυτές κάποιος είναι άλλο ζητούμενο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Anyone αποψη για το Cobra της Rossignol??

Λεω να το αγορασω γι αυτο...


Κλείνω τα μάτια

μα τα τύμπανα βαράνε ακόμα,

τώρα θα παίξουν στον δικό μου ρυθμό,

είναι οι διάβολοι

που μέσα μου χoρεύουν

και με σπρώχνουν να σου πω,

πως πάντα θα είμαι εδώ...

 

IPB Image

 

IPB Image

Share this post


Link to post
Share on other sites

Να κι η Ηead...με ιδιαίτερα προσεγμένη και εντυπωσιακών προδιαγραφών σειρά φέτος.

και η Rossignol


p1sst.jpg

16 βαθμοί....μπρρρ κρυώνω!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

  • Today's Birthdays

    1. Cancer
      Cancer
      (41 years old)
    2. zagla
      zagla
      (62 years old)
  • ONLINE

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      19,151
    • Total Posts
      460,817
  • Member Statistics

    • Total Members
      8,730
    • Most Online
      4,284

    Newest Member
    RichardWab
    Joined
×
×
  • Create New...