nek70 5 Report post Posted November 1, 2006 Στάθη θύμισε μου τη επόμενη φορά που θα τα πούμε από κοντά να σε δείρω!!! Άντε και του χρόνου βρε τόσο νωρίς Κύριε Δρίβα καλό μήνα και σε εσάς και σας ευχαριστούμε Quote Share this post Link to post Share on other sites
pro-rad 0 Report post Posted November 2, 2006 νομιζω οτι ζηλευω kανα kicker??? Quote www.LINESKIS.com Share this post Link to post Share on other sites
JohNi 21 Report post Posted November 2, 2006 νομιζω οτι ζηλευω kανα kicker??? Αυτα κανονιζοντε για το Σαββατοκυριακο...υπαρχουν και καποιες ελπιδες για Παρνηθα,αφου αναμενεται χιονοπτωση με αρκετα χαμηλες θερμοκρασιες αυριο... Quote Share this post Link to post Share on other sites
zox 746 Report post Posted November 2, 2006 Προς επίδοξους πρώιμους freestylers : Προσοχή στις πέτρες κάτω από τα "εύθραυστα" 30-40εκ. απάτητου χιονιού i) για τα κοκκαλάκια σας ii) σανίδες/πέδιλα εκτός κι αν διαθέτετε ειδικά για πετροσκί. Βέβαια με το κρύο που έπεται τα πάντα θα παγώσουν... ,ενώ για τους υποψιασμένους πάντα παίζουν και οι πονηρές "άνω λακούβες" στο βουνό,αλλά άντε να φτάσεις μέχρι αυτές. Κατα τα άλλα βρείτε κανα φτυάρι και στήστε το kicker: i) σε κανα δασικό δρόμο,που μπορεί να μην έχει κλίση για να πάρεις πολύ φόρα,αλλά τουλάχιστον δεν έχει κοτρόνια από κάτω. ii) στην πίστα εκεί που έχει μπλε κλίση-διότι σε παραπάνω κλίσεις έχουν συσσωρευτεί κοτρόνια. Η Φτερόλακα τριγύρω στη βάση της (1850) ενδείκνυται + φτάνεις με το αμάξι ως το πάνω πάρκινγκ.Κελλάρια θα θέλετε περπάτημα μέχρι τα 1950 για να έχεις την άπλα σου βρε αδελφέ,εκτός κι αν έχετε Unimog ή έστω Hummer H1. Στα Άνω Κελλάρια θα έχει παραπάνω χιόνι,αλλά: i) θέλει μπόλικο περπάτημα σε χιονοσκεπές πλέον πεδίο, ii) αν -χτύπα ξύλο-κάτσει καμιά στραβή...άντε γεια. Αν παγώσει αυτό το υπάρχον πρώτο πέπλο χιονιού,τότε πιστεύω κάνει καλή βάση,ώστε ότι πέφτει από δω και πέρα να μένει.Αν μας κάτσει και και έχει χαμηλές θερμοκρασίες/βοριάδες και ρίχνει και κανα χοντρό πότε πότε και μαζευτεί το πρώτο μέτρο,τότε μέσα στο Νοέμβρη ανεβαίνουμε παρεάκι,είτε έχει ξεκινήσει η λειτουργία των λιφτ είτε όχι και στήνουμε και κανα άλμα. υ.γ: Τα παραπάνω δεν ισχύουν για όσους τους παίρνουν φαντάρους το Νοέμβρη....αυτοί έχουν το ακαταλόγιστο!!! και μπορούν να στήσουν το άλμα και στην άσφαλτο του πάρκινγκ άμα λάχει Quote 16 βαθμοί....μπρρρ κρυώνω!!!! Share this post Link to post Share on other sites
Nickel 76 Report post Posted November 2, 2006 Εαν το βραδακυ ειδικα ριξει και το αναμενομενο... To Σκ θα ανεβουμε μια βολτουλα μεχρι τη φτερολακκα για να κατεβουμε με τα σκι μας το Μεδεων. Quote Share this post Link to post Share on other sites
napa 0 Report post Posted November 2, 2006 να διαβαζετε και τη πρωτη σελιδα μη μπαινετει κατευθειαν στο φορουμ,ολο και κατι καινουριο γραφεται... εδω δεν προλαβαινουμε να διαβαζουμε ολα τα toppics... Quote IT'S COMING AND IT'S COOL... KITEWING... SAIL IT... Email: kitewing_gr@yahoo.gr Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted November 2, 2006 Αγαπητέ κύριε Κοτρίδη Συγχαρητήρια για τις καταβάσεις σας Σας μισώ Darka Υ.Σ. Αυτά τα παλιά gs καιρό ψάχνω αν θα χρησιμέψουν πουθενά. Πολύ κοτρώνα ε? Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
zox 746 Report post Posted November 2, 2006 Για τουριστικό τσούλιμα,εντός των πιστών ή του χωματόδρομου no problem δεν βρίσκεις πέτρα. Αν το παγώσει και στουμπώσει ακόμα καλύτερα. Αν βγεις στα εκτός...θα φας πολύ κοτρόνι Αν πάλι πάρεις και καμιά σούπερ φόρα...κομματάκι αδύνατο.... και ρίξεις και ένα hockey stop και σκάψεις το χιονάκι, εεεεε ναι πας γυρεύοντας για κοτρόνια. Επίσης,carving και λοιπά γωνιάσματα απαγορευόνται δια ροπάλου....εκτός και αν θέλετε να δοκιμάσετε πέτρα Παρνασσού. Είπαμε το χιονάκι είναι παρθένο και άγουρο....φερθείτε με στοργή και φροντίδα...όχι darka darka από τώρα Προτιμήστε για παν ενδεχόμενο τα παλιά σας πέδιλα (ή του αμέριμνου φίλου σας),εκτός ίσως κι αν έχετε σκοπό να πάρετε το χωματόδρομο για Άνω Κελλάρια (με ορειβατικό),που χαλαρά βγαίνει μια μπλε-πράσινη πιστούλα χιλιομέτρων,χωρίς μεγάλο φόβο για πέτρες,εφόσον κινείστε στο χαλαρό. Αν απόψε το βράδυ και αύριο προσθέσει 10 ποντάκια ακόμα και μετά τα παγώσει με ξαστεριές και βοριάδες,το Σ/Κ θα έχει πλάκα στο βουνό...θα γυαλίζει. Γενικά όμως θέλει κανα μέτρο ακόμη για να πεις darka darka. Quote 16 βαθμοί....μπρρρ κρυώνω!!!! Share this post Link to post Share on other sites
nek70 5 Report post Posted November 2, 2006 Φανταστικέ φίλε Άκη (ΑΚΗΣ ΑΙΓΙΟ) θα μου δανείσεις τα καινούργια σου πέδιλα να τα δοκιμάσω? Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΑΛΕΞΗΣ 4,216 Report post Posted November 3, 2006 Κύριε adminιτέτοιε, μπορείτε να πετάξετε έξω αυτόν τον κ.Στάθη Zox Κοτρίδη Κακομοίρη Κακομούτσουνο Σούργελο ? για να μή τον αρχίσω σε τίποτα καντήλια πρωί πρωί Quote Share this post Link to post Share on other sites
damianos 819 Report post Posted November 3, 2006 Κύριε adminιτέτοιε, μπορείτε να πετάξετε έξω αυτόν τον κ.Στάθη Zox Κοτρίδη Κακομοίρη Κακομούτσουνο Σούργελο ? για να μή τον αρχίσω σε τίποτα καντήλια πρωί πρωί Καλημέρα ΩΡΑΙΕ πρόεδρε!!! Quote Στην τέχνη, αλλά κυρίως στη ζωή χρειάζεται έμπνευση! Share this post Link to post Share on other sites
ΑΛΕΞΗΣ 4,216 Report post Posted November 3, 2006 Αυθόρμητα το έγραψες έτσι ? σου βγήκε από μόνο του Quote Share this post Link to post Share on other sites
damianos 819 Report post Posted November 3, 2006 Αυθόρμητα το έγραψες έτσι ? σου βγήκε από μόνο του Έχεις ακούσει για τον....καλλιεργούμενο ή τον καθ' υποβολή αυθορμητισμό??? ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ!! Quote Στην τέχνη, αλλά κυρίως στη ζωή χρειάζεται έμπνευση! Share this post Link to post Share on other sites