Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
Sign in to follow this  
fotski

Αναφορά Παρνασσού

Recommended Posts

Στάθη θύμισε μου τη επόμενη φορά που θα τα πούμε από κοντά να σε δείρω!!! :)

 

Άντε και του χρόνου βρε τόσο νωρίς :)

 

Κύριε Δρίβα καλό μήνα και σε εσάς και σας ευχαριστούμε

Share this post


Link to post
Share on other sites
νομιζω οτι ζηλευω

 

kανα kicker???

 

Αυτα κανονιζοντε για το Σαββατοκυριακο...υπαρχουν και καποιες ελπιδες για Παρνηθα,αφου αναμενεται χιονοπτωση με αρκετα χαμηλες θερμοκρασιες αυριο...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Προς επίδοξους πρώιμους freestylers :D : Προσοχή στις πέτρες κάτω από τα "εύθραυστα" 30-40εκ. απάτητου χιονιού

i) για τα κοκκαλάκια σας

ii) σανίδες/πέδιλα εκτός κι αν διαθέτετε ειδικά για πετροσκί.

 

Βέβαια με το κρύο που έπεται τα πάντα θα παγώσουν... :P,ενώ για τους υποψιασμένους πάντα παίζουν και οι πονηρές "άνω λακούβες" στο βουνό,αλλά άντε να φτάσεις μέχρι αυτές.

 

Κατα τα άλλα βρείτε κανα φτυάρι και στήστε το kicker:

i) σε κανα δασικό δρόμο,που μπορεί να μην έχει κλίση για να πάρεις πολύ φόρα,αλλά τουλάχιστον δεν έχει κοτρόνια από κάτω.

ii) στην πίστα εκεί που έχει μπλε κλίση-διότι σε παραπάνω κλίσεις έχουν συσσωρευτεί κοτρόνια.

 

Η Φτερόλακα τριγύρω στη βάση της (1850) ενδείκνυται + φτάνεις με το αμάξι ως το πάνω πάρκινγκ.Κελλάρια θα θέλετε περπάτημα μέχρι τα 1950 για να έχεις την άπλα σου βρε αδελφέ,εκτός κι αν έχετε Unimog ή έστω Hummer H1.

 

Στα Άνω Κελλάρια θα έχει παραπάνω χιόνι,αλλά:

i) θέλει μπόλικο περπάτημα σε χιονοσκεπές πλέον πεδίο,

ii) αν -χτύπα ξύλο-κάτσει καμιά στραβή...άντε γεια.

 

Αν παγώσει αυτό το υπάρχον πρώτο πέπλο χιονιού,τότε πιστεύω κάνει καλή βάση,ώστε ότι πέφτει από δω και πέρα να μένει.Αν μας κάτσει και και έχει χαμηλές θερμοκρασίες/βοριάδες και ρίχνει και κανα χοντρό πότε πότε και μαζευτεί το πρώτο μέτρο,τότε μέσα στο Νοέμβρη ανεβαίνουμε παρεάκι,είτε έχει ξεκινήσει η λειτουργία των λιφτ είτε όχι και στήνουμε και κανα άλμα.

 

υ.γ: Τα παραπάνω δεν ισχύουν για όσους τους παίρνουν φαντάρους το Νοέμβρη....αυτοί έχουν το ακαταλόγιστο!!! :P:P;):P και μπορούν να στήσουν το άλμα και στην άσφαλτο του πάρκινγκ άμα λάχει :D:D:D:D


p1sst.jpg

16 βαθμοί....μπρρρ κρυώνω!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εαν το βραδακυ ειδικα ριξει και το αναμενομενο...

To Σκ θα ανεβουμε μια βολτουλα μεχρι τη φτερολακκα για να κατεβουμε με τα σκι μας το Μεδεων.

Share this post


Link to post
Share on other sites
να διαβαζετε και τη πρωτη σελιδα μη μπαινετει κατευθειαν στο φορουμ,ολο και κατι καινουριο γραφεται... :D

εδω δεν προλαβαινουμε να διαβαζουμε ολα τα toppics... :P


IT'S COMING AND IT'S COOL... KITEWING... SAIL IT...

Email: kitewing_gr@yahoo.gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αγαπητέ κύριε Κοτρίδη

 

Συγχαρητήρια για τις καταβάσεις σας

 

Σας μισώ

 

Darka

 

Υ.Σ. Αυτά τα παλιά gs καιρό ψάχνω αν θα χρησιμέψουν πουθενά. Πολύ κοτρώνα ε?


Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για τουριστικό τσούλιμα,εντός των πιστών ή του χωματόδρομου no problem δεν βρίσκεις πέτρα.

Αν το παγώσει και στουμπώσει ακόμα καλύτερα.

Αν βγεις στα εκτός...θα φας πολύ κοτρόνι

Αν πάλι πάρεις και καμιά σούπερ φόρα...κομματάκι αδύνατο.... και ρίξεις και ένα hockey stop και σκάψεις το χιονάκι, εεεεε ναι πας γυρεύοντας για κοτρόνια.

Επίσης,carving και λοιπά γωνιάσματα απαγορευόνται δια ροπάλου....εκτός και αν θέλετε να δοκιμάσετε πέτρα Παρνασσού.

 

Είπαμε το χιονάκι είναι παρθένο και άγουρο....φερθείτε με στοργή και φροντίδα...όχι darka darka από τώρα :D;):lol:

 

Προτιμήστε για παν ενδεχόμενο τα παλιά σας πέδιλα (ή του αμέριμνου φίλου σας),εκτός ίσως κι αν έχετε σκοπό να πάρετε το χωματόδρομο για Άνω Κελλάρια (με ορειβατικό),που χαλαρά βγαίνει μια μπλε-πράσινη πιστούλα χιλιομέτρων,χωρίς μεγάλο φόβο για πέτρες,εφόσον κινείστε στο χαλαρό.

 

Αν απόψε το βράδυ και αύριο προσθέσει 10 ποντάκια ακόμα και μετά τα παγώσει με ξαστεριές και βοριάδες,το Σ/Κ θα έχει πλάκα στο βουνό...θα γυαλίζει.

 

Γενικά όμως θέλει κανα μέτρο ακόμη για να πεις darka darka. :D:P:D;)


p1sst.jpg

16 βαθμοί....μπρρρ κρυώνω!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φανταστικέ φίλε Άκη (ΑΚΗΣ ΑΙΓΙΟ) θα μου δανείσεις τα καινούργια σου πέδιλα να τα δοκιμάσω? :D:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κύριε adminιτέτοιε, μπορείτε να πετάξετε έξω αυτόν τον κ.Στάθη Zox Κοτρίδη Κακομοίρη Κακομούτσουνο Σούργελο ? για να μή τον αρχίσω σε τίποτα καντήλια πρωί πρωί

Share this post


Link to post
Share on other sites
Κύριε adminιτέτοιε, μπορείτε να πετάξετε έξω αυτόν τον κ.Στάθη Zox Κοτρίδη Κακομοίρη Κακομούτσουνο Σούργελο ? για να μή τον αρχίσω σε τίποτα καντήλια πρωί πρωί

Καλημέρα ΩΡΑΙΕ πρόεδρε!!! :lol:


Στην τέχνη, αλλά κυρίως στη ζωή χρειάζεται έμπνευση!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αυθόρμητα το έγραψες έτσι ? σου βγήκε από μόνο του

Share this post


Link to post
Share on other sites
Αυθόρμητα το έγραψες έτσι ? σου βγήκε από μόνο του

Έχεις ακούσει για τον....καλλιεργούμενο ή τον καθ' υποβολή αυθορμητισμό??? ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ!! :lol::lol:


Στην τέχνη, αλλά κυρίως στη ζωή χρειάζεται έμπνευση!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

  • Today's Birthdays

    1. Cancer
      Cancer
      (41 years old)
    2. zagla
      zagla
      (62 years old)
  • ONLINE

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      19,151
    • Total Posts
      460,817
  • Member Statistics

    • Total Members
      8,730
    • Most Online
      4,284

    Newest Member
    RichardWab
    Joined
×
×
  • Create New...