dmar 0 Report post Posted October 22, 2006 Ακολουθεί φίλη ή φίλος Πρόγραμμα Προπόνησης για το Χειμώνα? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MakisM 3,965 Report post Posted October 22, 2006 Ναι! . Για να μη διαλυθουμε σε καμμια πλαγια... 25' Ποδηλατο μερα παρα μερα, τις αλλες μερες: Ζεσταμα με ελαφρες διατασεις (stretching) 3X20 Ab Crunches 3X15 Προσαγωγους 3Χ15 Απαγωγους 3Χ20 Ραχιαιους 3Χ15 Μηριαιους (Curls) 3X15 Τους πισω (πως λεγονται... ) 3Χ15 Τις γαμπες 3Χ20 Leg press 3X15 Ski squats με μια μπαλα. Aν περισσεψει καιρος, κανω και τιποτε με τα χερια Αυτα Φιλικα ΜακηςΜ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Aris 0 Report post Posted October 22, 2006 Θα προτεινα να δοκιμασετε τον νεο τροπο προπονησης personal training σε power plate.Ειναι ενα μηχανημα που δονειται οπως ενα κομπρεσερ και μεταδιδει οταν προπονεισαι, στα καθισματα πχ, καταπονηση που μοιαζει πολυ με αυτην του σκι ειδικα σε πιστα που δινει κραδασμους.(παγωμενη) Για συμβατικους τροπους προπονησης θα προτεινα μεταξυ αλλων,καθισμα στο ενα ποδι.Το ποδι στο οποιο κανουμε το καθισμα ,το βαζουμε υπερυψωμενο σε ενα σκαλι ή step αιθουσας.Ετσι ριχνοντας ΟΛΟ το βαρος στο ενα ποδι(παντα το βαρος πεφτει στην φτερνα),κανουμε προσομοιωση της καταπονησης που δεχομαστε σε μια στροφη οταν κανουμε carving.. Συμπερασματικα,ριξτε το βαρος στην προπονηση ΑΝΤΟΧΗΣ ΣΤΗ ΔΥΝΑΜΗ και μην εχετε σαν κυριο στοχο το να σηκωνετε 200kgr στις πιεσεις.Ξερω περιπτωσεις με ατομα που σηκωναν τρελα κιλα να κουραζονται πολυ γρηγορα στην πιστα Quote http://thermi.meteothes.gr/ Share this post Link to post Share on other sites
fotski 19 Report post Posted October 22, 2006 3Χ15 Μηριαιους (Curls)3X15 Τους πισω (πως λεγονται... ) curl = κάμψη, άρα αναφέρεσαι στους οπίσθιους μηριαίους (δικέφαλο μηριαίο, ημιημενώδη, ημιτενοντώδη), αρα τους πίσω εννοείς γλουτιαίους??? Quote http://www.fitnesslogic.gr Share this post Link to post Share on other sites
MakisM 3,965 Report post Posted October 22, 2006 curl = κάμψη, άρα αναφέρεσαι στους οπίσθιους μηριαίους (δικέφαλο μηριαίο, ημιημενώδη, ημιτενοντώδη),αρα τους πίσω εννοείς γλουτιαίους??? Εγω ειμαι εμπειρικος...βλαχος!! 3Χ15 Curls: Καθεσαι σε μια καρεκλα με τις κνημες 90 μοιρες ως προς τον μηρο με ενα αρθρωτο μηχανισμο που ακουμπαει στο μπροστινο μερος της κνημης. Μετα σηκωνεις τις κνημες μεχρις οτου ευθιγραμιστουν με το μηρο, ενω το καλαμπαλικι προβαλλει αντισταση! Πως το λενε αυτο; 3Χ15 Το πισω: Ξαπλωνεις μπρουμυτα σε ενα παγκο με τις κνημες ευθυγραμμισμενες με τους μηρους και το καλαμπαλικι να ακουμπαει τους τενοντες στις φτερνες. Μετα βαζεις τα δυνατα σου να φερεις τις κνημες σε γωνια 90 μοιρων, ενω το καλαμπαλικι προβαλει αντισταση και πονανε τα παντα. Αυτο πως λεγεται; Φιλικα ΜακηςΜ Quote Share this post Link to post Share on other sites
fotski 19 Report post Posted October 22, 2006 Εγω ειμαι εμπειρικος...βλαχος!! 3Χ15 Curls: Καθεσαι σε μια καρεκλα με τις κνημες 90 μοιρες ως προς τον μηρο με ενα αρθρωτο μηχανισμο που ακουμπαει στο μπροστινο μερος της κνημης. Μετα σηκωνεις τις κνημες μεχρις οτου ευθιγραμιστουν με το μηρο, ενω το καλαμπαλικι προβαλλει αντισταση! Πως το λενε αυτο; Leg extension-εκτάσεις τετρακεφάλων (άσκηση για το εμπρός μέρος των μηρών) 3Χ15 Το πισω: Ξαπλωνεις μπρουμυτα σε ενα παγκο με τις κνημες ευθυγραμμισμενες με τους μηρους και το καλαμπαλικι να ακουμπαει τους τενοντες στις φτερνες. Μετα βαζεις τα δυνατα σου να φερεις τις κνημες σε γωνια 90 μοιρων, ενω το καλαμπαλικι προβαλει αντισταση και πονανε τα παντα. Αυτο πως λεγεται; Leg curl - κάμψεις οπίσθιων μηριαίων (άσκηση για το πίσω μέρος των μηρών) Φιλικα ΜακηςΜ Quote http://www.fitnesslogic.gr Share this post Link to post Share on other sites
zermatt 0 Report post Posted October 22, 2006 ....Για συμβατικους τροπους προπονησης θα προτεινα μεταξυ αλλων,καθισμα στο ενα ποδι.Το ποδι στο οποιο κανουμε το καθισμα ,το βαζουμε υπερυψωμενο σε ενα σκαλι ή step αιθουσας.Ετσι ριχνοντας ΟΛΟ το βαρος στο ενα ποδι(παντα το βαρος πεφτει στην φτερνα),κανουμε προσομοιωση της καταπονησης που δεχομαστε σε μια στροφη οταν κανουμε carving.. .... οταν λες καθισμα στο ενα ποδι εννοεις βαθυ καθισμα ή ημικαθισμα? Προσπαθησα να κανω βαθυ καθισμα αλλα με κανενα τροπο δεν μπορεσα να σταθεροποιηθω στο ενα ποδι με τη φτερνα στο πατωμα.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted October 22, 2006 Ξέρει κανείς το skier's edge; Το έχω δει να διαφημίζεται σε πολλά περιοδικά για σκι και αναρωτιέμαι αν είναι καλό για προπόνηση στο σπίτι. Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
Nifadas 707 Report post Posted October 22, 2006 Αμφιβάλεις οτι είναι σούπερ???δε νομίζω αλλά, πόσο σούπερ τιμή έχει, μήπως ρώτησες να μάθεις??? Quote How you stand is how you ski Share this post Link to post Share on other sites
Yota 472 Report post Posted October 22, 2006 1. Το power plate είναι καταπληκτικό όταν το δουλεύει κανείς σωστά, αλλά δυστυχώς απαγορεύεται ρητώς σε όσους έχουν υποστεί κάποιο τραυματισμό ή/και έχουν κάνει κάποια επέμβαση τους τελευταίους 8 τουλάχιστον μήνες (1 χρόνο για ασφάλεια) . Επίσης, παρότι οι γυμναστές λένε ότι είναι κατάλληλο για ανθρώπους που έχουν πρόβλημα / ευαισθησία στη μέση, ο γιατρός μου διαφωνεί κάθετα, υποστηρίζει ότι αυτές οι δονήσεις επιβαρύνουν όσους έχουν πρόβλημα στους δίσκους τους.. 2. Επίσης, παρότι οι γυμναστές υποστηρίζουν ότι τα leg extentions είναι πολύ καλή άσκηση για την ενδυνάμωση των τετρακεφάλων και ενδείκνυται για το σκι, ο γιατρός μου πάλι διαφωνεί κάθετα και μου την έχει απαγορέψει. Όχι επειδή έκανα την εγχείρηση, είναι άσχετο από την επέμβαση των χιαστών. Υποστηρίζει ότι βλάπτει τους χόνδρους στα γόνατα καθώς είναι αφύσικη κίνηση να σηκώνει κανείς κιλά με τα καλάμια του. Αντί για αυτό, προτείνει leg press, βαθιά καθίσματα με υποστήριξη στην πλάτη και προβολές των ποδιών εναλλάξ με προσοχή ώστε το βάρος του σώματος να βρίσκεται στη μέση. Πρακτικά, το γόνατο όταν λυγίζει να μην ξεπερνά τη μύτη του πέλματος, βάρος στη φτέρνα που σφίγγει και τους γλουτιαίους... Quote Ανεμομαζώματα - διαβολοσκορπίσματα......... Share this post Link to post Share on other sites
Nifadas 707 Report post Posted October 22, 2006 και να μην έχεις πρόβλημα στους δίσκους, θα το πάθεις σταδιακά, και το χειρότερο με τους δίσκους είναι ότι το πρόβλημα δεν το νιώθεις εκείνη τη στιγμή , οπότε σταματάς , αλλά σιγάσιγά επιβαρύνεται εως ότου η κατάσταση είναι μη αναστρέψιμη Χρήστο, κάτι σίγουρα πιο οικονομικό αλλά και πολύ λιγότερο αποτελεσματικό είναι κι αυτό , μόνο που δε στο στέλνουν... http://cgi.ebay.co.uk/DYNAMIX-SKIER-STRIDE...1QQcmdZViewItem Quote How you stand is how you ski Share this post Link to post Share on other sites
Aris 0 Report post Posted October 22, 2006 οταν λες καθισμα στο ενα ποδι εννοεις βαθυ καθισμα ή ημικαθισμα? Προσπαθησα να κανω βαθυ καθισμααλλα με κανενα τροπο δεν μπορεσα να σταθεροποιηθω στο ενα ποδι με τη φτερνα στο πατωμα.... Προσωπικα δεν προτεινω σε καμια περιπτωση καθισμα στο οποιο να υπερβαινει η γωνια κνημης-μηρου τις 90 μοιρες. Στην περιπτωση μας οταν καποιος ειναι απροπονητος,ειναι πολυ δυσκολο να κατεβει τοσο χαμηλα. Ξεκιναει απο ημικαθισμα και σιγα σιγα αυξανει την γωνια.Φανταστειτε την στιγμη που καρβαρετε ποσο χαμηλα κατεβαινετε.Θα πρεπει λοιπον να προπονηθειτε,ωστε οι τετρακεφαλοι κυριως,να ειναι σε θεση να υποστηριξουν μια τετοια δραστηριοτητα. Επισημαινω οτι το ποδι που δεν ειναι στο στεπ, λυγιζει ελαχιστα και φυσικα δεν δεχεται βαρος η συγκεκριμενη φτερνα.Ολο το βαρος πεφτει στην φτερνα του ποδιου που βρισκεται στο στεπ. Ταυτοχρονα προσεχουμε να εχουμε τους κοιλιακους σε συσπαση και να μην καμπουριαζουμε Quote http://thermi.meteothes.gr/ Share this post Link to post Share on other sites
fotski 19 Report post Posted October 23, 2006 1. Το power plate είναι καταπληκτικό όταν το δουλεύει κανείς σωστά, αλλά δυστυχώς απαγορεύεται ρητώς σε όσους έχουν υποστεί κάποιο τραυματισμό ή/και έχουν κάνει κάποια επέμβαση τους τελευταίους 8 τουλάχιστον μήνες (1 χρόνο για ασφάλεια) . Επίσης, παρότι οι γυμναστές λένε ότι είναι κατάλληλο για ανθρώπους που έχουν πρόβλημα / ευαισθησία στη μέση, ο γιατρός μου διαφωνεί κάθετα, υποστηρίζει ότι αυτές οι δονήσεις επιβαρύνουν όσους έχουν πρόβλημα στους δίσκους τους..Να χρησιμοποιείτε τον όρο "Μηχανήματα δόνησης" και όχι την επωνυμία της πιο γνωστή μάρκας στην Ελλάδα. Το πρόβλημα σε αυτού του είδους τα μηχανήματα, ξεκινούν από την ανάγκη αύξησης της επιβάρυνσης, δηλαδή την αύξηση της συχνότητας των δονήσεων. Σε αυτό το σημείο υπάρχουν και οι ενστάσεις. 2. Επίσης, παρότι οι γυμναστές υποστηρίζουν ότι τα leg extentions είναι πολύ καλή άσκηση για την ενδυνάμωση των τετρακεφάλων και ενδείκνυται για το σκι, ο γιατρός μου πάλι διαφωνεί κάθετα και μου την έχει απαγορέψει. Όχι επειδή έκανα την εγχείρηση, είναι άσχετο από την επέμβαση των χιαστών. Υποστηρίζει ότι βλάπτει τους χόνδρους στα γόνατα καθώς είναι αφύσικη κίνηση να σηκώνει κανείς κιλά με τα καλάμια του. Αντί για αυτό, προτείνει leg press, βαθιά καθίσματα με υποστήριξη στην πλάτη και προβολές των ποδιών εναλλάξ με προσοχή ώστε το βάρος του σώματος να βρίσκεται στη μέση. Πρακτικά, το γόνατο όταν λυγίζει να μην ξεπερνά τη μύτη του πέλματος, βάρος στη φτέρνα που σφίγγει και τους γλουτιαίους... Το τι εννοούμε καλή ή καλύτερη ή αποδοτικότερη άσκηση δεν μπορούμε να το εστιάσουμε σε ένα επίπεδο. Στο παράδειγμα που έφερες οι γυμναστές έχουν δίκιο, αλλά ταυτόχρονα έχει και ο γιατρός σου. Το ζητούμενο είναι, κάθε άσκηση που εκτελείς να είναι υποσύνολο μιας σχεδιασμένης ολότητας (πρόγραμμα), σε συγκεκριμένο χρόνο, με συγκεκριμένο σκοπό για την εκπλήρωση των στόχων της ολότητας (του προγράμματος). Με λίγα λόγια ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ, απλά τοποθετείται με συγκεκριμένο σκοπό, για το συγκεκριμένο άτομο-ασκούμενο. Όταν ξέρεις την λειτουργία ενός πράγματος, γνωρίζεις το θετικά και τα αρνητικά, γνωρίζεις τι χάνεις και τι κερδίζεις και αποφασίζεις. Quote http://www.fitnesslogic.gr Share this post Link to post Share on other sites
batucada 7 Report post Posted October 23, 2006 Χρήστο το skiers edge είναι πολύ καλό και σε βοηθάει, αλλά η τιμή του όταν είχα ρωτήσει, μονο το μηχάνημα είχε κοντά στα 1000 ευρώ συν τα αξεσουάρ έφτανε στο 1500 χιλιάρικο. Νομίζω ότι είναι αρκετά μεγάλο το ποσό. Βασικά απο προχθές πονάει το γόνατό μου και κατά πάσα πιθανότητα ευθύνονται τα leg extensions. Δεν ξέρω αλλα υπάρχει καποια άσκηση που να μην επιβαρύνει ΄τοσο το γόνατο και να γυμνάζει εξίσου τον τετρακέφαλο? Παίζει καποιον ρόλο ο τρόπος που κάνεις την άσκηση. Εγω πχ. κάνω μια μικρή παυση στην έκταση των ποδιών και κατεβάζω αρκετά αργά τα βάρη, περιπού 4 δεύτερα, στην εναρκτήρια θέση. Εχει κάποια σχέση αυτό, εχετε ακούσει ή διαπιστώσει κάτι? Υοτα το εναλλάξ στην πρέσα είναι πολύ επικίνδυνο, το δοκίμασα παλιότερα και την πάτησα, αφού η μέση μου πονούσε για ένα μήνα περίπου, και μάλιστα μήνα χειμερινό... Quote kill your television father of day, father of night Share this post Link to post Share on other sites
Yota 472 Report post Posted October 23, 2006 Βασικά απο προχθές πονάει το γόνατό μου και κατά πάσα πιθανότητα ευθύνονται τα leg extensions. Δεν ξέρω αλλα υπάρχει καποια άσκηση που να μην επιβαρύνει τοσο το γόνατο και να γυμνάζει εξίσου τον τετρακέφαλο? Υοτα το εναλλάξ στην πρέσα είναι πολύ επικίνδυνο, το δοκίμασα παλιότερα και την πάτησα, αφού η μέση μου πονούσε για ένα μήνα περίπου, και μάλιστα μήνα χειμερινό... Στάθη, όχι προβολές εναλάξ στην πρέσσα, αλλά με το βάρος του σώματος, άντε κρατώντας και τρίκιλα βαράκια για μένα (6-κιλα για άνδρα). Δηλ. το βάρος της πρόσθετης επιβάρυνσης να είναι πολύ μικρό σε σχέση με τη δυνατότητα που έχουμε να σηκώσουμε βάρος. Το θέμα είναι να γίνεται η άσκηση σωστά και να μένεις στη στάση με το πόδι λυγισμένο κάποιο χρόνο μέρι να νιώσει κανείς τους μυς του να καίνε.. Πιστεύω (και έχω δεί) ότι το κλασσικό leg press δουλεύει πολύ καλά για τους τετρακεφάλους, όπως και το απλό ποδηλατάκι με αρκετή αντίσταση. Με την ευκαιρία, υπάρχει ένα μάθημα στα γυμναστήρια, το spinning ή κάποιο σχετικό όνομα που είναι καταπληκτικό για τα πόδια και την αεροβική ικανότητα. Είναι ένα πρόγραμμα με ποδήλατο mountain bike που ακολουθείς με όλη την τάξη συγκεκριμένες διαδρομές, ανηφόρες, κατηφόρες, ένταση κλπ. Quote Ανεμομαζώματα - διαβολοσκορπίσματα......... Share this post Link to post Share on other sites
snowizard 0 Report post Posted October 23, 2006 Εγω παντως θα ελεγα οτι η πισινα ειναι η καλυτερη λυση και η πιο αποτελεσματικη για χερια ποδια,κοιλιακους και ραχιεους.Και η πιο ευχαριστη Quote Κλείνω τα μάτια μα τα τύμπανα βαράνε ακόμα, τώρα θα παίξουν στον δικό μου ρυθμό, είναι οι διάβολοι που μέσα μου χoρεύουν και με σπρώχνουν να σου πω, πως πάντα θα είμαι εδώ... Share this post Link to post Share on other sites
odyssey 2 Report post Posted October 23, 2006 Μπορει να ξεκαθαρισει καποιος τη διαφορα μεταξυ του leg press και του leg extension (οχι φυσικα στην εκτελεση αλλα στο αποτελεσμα για τους μυς) Εγω οταν εχω μερα ποδιων στο γυμναστηριο, κανω και τα 2 αυτα (καποια διαφορα θα υπαρχει γιατι στο leg press κανω σχεδον 7πλασιο βαρος απο το extension) οπως και bicep curl και calve extension (αυτες ειναι ολες κιολες που κανω) Τι να κανουμε τελικα? Υπαρχει καποια ασκηση που οντως ειναι βλαβερη για κατι (συνδεσμους τενοντες κτλ). Ας ριξει καποιος λιγο φως στην κατασταση Quote no friends on a powder day Share this post Link to post Share on other sites
Yota 472 Report post Posted October 23, 2006 Στο leg press συμμετέχουν περισσότερες μυϊκές ομάδες και η κίνηση προσομοιώνει τις φυσικές επιβαρύνσεις που δέχεται το σώμα από το βάρος του + τους κραδασμούς που δέχεται. Στο leg extension γυμνάζεις εστιασμένα τους τετρακεφάλους και μόνον (χονρικά, πάντα συμμετέχουν σε πολύ μικρό βαθμό και άλλες μυϊκές ομάδες, όπως π.χ. κοιλιακοί, απαγωγείς, κλπ). Η κίνηση αυτή εν πολλοίς είναι αφύσικη εννοώντας ότι σε καμμία φυσική δραστηριότητα δεν σηκώνεις βάρος σε αυτή τη στάση γιαυτό και το σώμα δεν είναι σχεδιασμένο να ανταπεξέρχεται σε τέτοια φορτία (γιαυτό και δεν μπορείς να σηκώσεις πολλά κιλά έτσι...σε σχέση με το leg press). Παρόμοια ισχύουν και για τα curls για τους ισοκνημιαίους και τους γλουτιαίους...Με το leg press, αν πιέζεις φτέρνες και έχεις τα πόδια στο άνοιγμα των ώμων ή και κλειστά τελείως, γυμνάζεις μιά χαρά γλουτιαίους. Το ίδιο και με τα καθίσματα και τις προβολές όταν τα πόδια είναι ανοιχτά στο πλάτος της λεκάνης. Quote Ανεμομαζώματα - διαβολοσκορπίσματα......... Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted October 23, 2006 ΟΚ, παιδιά, ευχαριστώ. Όντως είναι πολύ ακριβό. Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
odyssey 2 Report post Posted October 23, 2006 Στο leg press συμμετέχουν περισσότερες μυϊκές ομάδες και η κίνηση προσομοιώνει τις φυσικές επιβαρύνσεις που δέχεται το σώμα από το βάρος του + τους κραδασμούς που δέχεται. Στο leg extension γυμνάζεις εστιασμένα τους τετρακεφάλους και μόνον (χονρικά, πάντα συμμετέχουν σε πολύ μικρό βαθμό και άλλες μυϊκές ομάδες, όπως π.χ. κοιλιακοί, απαγωγείς, κλπ). Η κίνηση αυτή εν πολλοίς είναι αφύσικη εννοώντας ότι σε καμμία φυσική δραστηριότητα δεν σηκώνεις βάρος σε αυτή τη στάση γιαυτό και το σώμα δεν είναι σχεδιασμένο να ανταπεξέρχεται σε τέτοια φορτία (γιαυτό και δεν μπορείς να σηκώσεις πολλά κιλά έτσι...σε σχέση με το leg press). Παρόμοια ισχύουν και για τα curls για τους ισοκνημιαίους και τους γλουτιαίους...Με το leg press, αν πιέζεις φτέρνες και έχεις τα πόδια στο άνοιγμα των ώμων ή και κλειστά τελείως, γυμνάζεις μιά χαρά γλουτιαίους. Το ίδιο και με τα καθίσματα και τις προβολές όταν τα πόδια είναι ανοιχτά στο πλάτος της λεκάνης. Πολλες απο τις ασκήσεις με αντιστάσεις εινα αφύσικες αμα το δουμε ετσι (πχ σκεψου αρσεις με μπαρα για τραπεζιους), δηλαδη με την εννοια οτι σε φυσικες δραστηριοτητες δεν τις συναντας. Εγω αφυσικες θα ελεγα καποιες που βγαινουν περα απο την κανονικη και προκαθορισμενη κινηση μιας αρθρωσης (οπως εχω ακούσει πχ οτι ειναι οι οπισθολαιμιες ελξεις στην τροχαλια - μπορει να ειναι και μπαρουφα.). Το να κανουμε εστιασμενα μια ασκηση ωστε να απομονωνουμε ολους τους βοηθητικους μυες ειναι ανθυγειινο? Μπορει να προκαλέσει καποια ζημιά? Quote no friends on a powder day Share this post Link to post Share on other sites
Yota 472 Report post Posted October 23, 2006 Πολλες απο τις ασκήσεις με αντιστάσεις εινα αφύσικες αμα το δουμε ετσι (πχ σκεψου αρσεις με μπαρα για τραπεζιους), δηλαδη με την εννοια οτι σε φυσικες δραστηριοτητες δεν τις συνανταςΧι, χι, άμα ζούσες σε σπηλιά και σκαρφάλωνες στα δέντρα για να εξασφαλίσεις τροφή για την οικογένεια και την κουβαλούσες στη σπηλιά σου, αυτές θα τις συναντούσες Quote Ανεμομαζώματα - διαβολοσκορπίσματα......... Share this post Link to post Share on other sites
Nifadas 707 Report post Posted October 23, 2006 Βράβο Υοτα...Τέλεια περιγραφή για σταυρόλεξο!! Quote How you stand is how you ski Share this post Link to post Share on other sites
odyssey 2 Report post Posted October 23, 2006 Ούγκ??? Quote no friends on a powder day Share this post Link to post Share on other sites
fotski 19 Report post Posted October 23, 2006 Πολλες απο τις ασκήσεις με αντιστάσεις εινα αφύσικες αμα το δουμε ετσι (πχ σκεψου αρσεις με μπαρα για τραπεζιους), δηλαδη με την εννοια οτι σε φυσικες δραστηριοτητες δεν τις συναντας.Εγω αφυσικες θα ελεγα καποιες που βγαινουν περα απο την κανονικη και προκαθορισμενη κινηση μιας αρθρωσης (οπως εχω ακούσει πχ οτι ειναι οι οπισθολαιμιες ελξεις στην τροχαλια - μπορει να ειναι και μπαρουφα.). Το να κανουμε εστιασμενα μια ασκηση ωστε να απομονωνουμε ολους τους βοηθητικους μυες ειναι ανθυγειινο? Μπορει να προκαλέσει καποια ζημιά? Αυτός είναι ο λόγος που τα τελυταία χρόνια έχει πέραση η "λειτουργική γυμναστική" "functional training".Σε πολλά ξένα περιοδικά, τα προγράμματα που δείνουν είναι με βάση τέτοιου είδους ασκήσεις. Quote http://www.fitnesslogic.gr Share this post Link to post Share on other sites
odyssey 2 Report post Posted October 23, 2006 Αυτός είναι ο λόγος που τα τελυταία χρόνια έχει πέραση η "λειτουργική γυμναστική" "functional training".Σε πολλά ξένα περιοδικά, τα προγράμματα που δείνουν είναι με βάση τέτοιου είδους ασκήσεις. Σορρυ δεν καταλαβα, αυτο ειναι καλό ή κακό? Quote no friends on a powder day Share this post Link to post Share on other sites