mil 8,739 Report post Posted October 16, 2012 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
madskier 2,767 Report post Posted October 16, 2012 πωπω,ομορφιες..... 2 Quote "I would never have imagined that a girl from little ol’ Midland, Ont. would be where I am today.So always dream big…you can make it happen!"(Sarah Burke) Share this post Link to post Share on other sites
leonidastria 4,307 Report post Posted October 16, 2012 πωπω,ομορφιες..... Ε ναι ρε παιδι μου ,ετσι κανεις υπομονη να περασει το καλοκαιρι οταν ξερεις οτι μπροστα σου εχεις σαιζον κοντα 7 μηνες και οχι 3.!!! 1 Quote Κράτιστον κτημάτων ευβουλία. Σοφοκλής Share this post Link to post Share on other sites
mil 8,739 Report post Posted October 16, 2012 Το πριν και το μετά: 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
kaps 2,736 Report post Posted October 16, 2012 Ναι ναι!!!!!!!!! εβλεπα κ εγω το πρωι τις καμερες!!!!!! Τελικα το λευκο παει πολυ στα βουνα!!!!! Παντα τετοια κ συντομα και στη χωρα μας!!! Quote Αν δεν σας κανει κοπο, δειτε την φωτο στο Avatar και πειτε μου τι πρεπει να κανω για να βελτιωσω το στυλ μου...... 'Εχω προλάβει ανοιχτη τη Σαχάρα. Θα Σεβεστε! Share this post Link to post Share on other sites
mil 8,739 Report post Posted November 13, 2012 (edited) ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΠΡΩΙ: Μην μου πείτε ότι δεν αναγνωρίσατε το μέρος; Γιάννη, ακόμα εδώ είσαι...... πάρε με μαζί σου..... Edited November 13, 2012 by mil 3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
captainhook3 680 Report post Posted November 13, 2012 24 Νοεμβρίου εκει θα είναι .... Αλίμονο σε εμάς που θα περιμένουμε εώς μέσα Φεβρουάριου........... Quote Share this post Link to post Share on other sites
leonidastria 4,307 Report post Posted November 13, 2012 ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΠΡΩΙ: Μην μου πείτε ότι δεν αναγνωρίσατε το μέρος; Γιάννη, ακόμα εδώ είσαι...... πάρε με μαζί σου..... Καλα το ειπε ο Χρηστος Λαππας ,απο λαθος χωριο ειμαστε!!! 1 Quote Κράτιστον κτημάτων ευβουλία. Σοφοκλής Share this post Link to post Share on other sites
angelo888888 3 Report post Posted November 14, 2012 Παιδια καλησπερα και απο μενα.εχω κλεισει για τις 16 δεκεμβριου για Αυστρια και εχω αγχωθει απιστευτα.εκλεισα αναμεσα st anton kai lech για να εχω βαση και να μπορω να παω μεχρι solden hinterux ischgl με αμαξι η ακομα και laax ελβετια.Ποια ειναι η γνωμη σας??θα με βοηθουσατε πολυ μιας και εδω στο φορουμ υπαρχει εμπειρια απο εκει.ευχαριστω...θα χιονισει,θα ειναι καλα,θα εχει χιονι η θα τσουλησω σε καμια παιδικη χαρα και μονο... Quote Share this post Link to post Share on other sites
mil 8,739 Report post Posted November 14, 2012 (edited) Παιδια καλησπερα και απο μενα.εχω κλεισει για τις 16 δεκεμβριου για Αυστρια και εχω αγχωθει απιστευτα.εκλεισα αναμεσα st anton kai lech για να εχω βαση και να μπορω να παω μεχρι solden hinterux ischgl με αμαξι η ακομα και laax ελβετια.Ποια ειναι η γνωμη σας??θα με βοηθουσατε πολυ μιας και εδω στο φορουμ υπαρχει εμπειρια απο εκει.ευχαριστω...θα χιονισει,θα ειναι καλα,θα εχει χιονι η θα τσουλησω σε καμια παιδικη χαρα και μονο... Που έκλεισες; Stuben ή st.christoph; λογικά θα έχει χιόνι. Ίσως να μην έχει πολύ χιόνι, αλλά εξαρτάται από την χρονιά. Κανείς δεν μπορεί να προβλέψει αν θα χιονίσει 2 ημέρες πριν πας. Και το λέω γιατί και το Lech και το St.Anton δεν έχουν και τρομερά μεγάλα υψόμετρα. Αντίθετα υπάρχει απόλυτη σιγουριά για το Ischgl (1,5 ώρα δρόμος), Soelden-Gurgl (2 ώρες δρόμος), Hintertux (3 ώρες δρόμος)... καλά τα άλλα δεν τα λαμβάνω υπ'όψιν. Με βάση το παραπάνω πρόγραμμα, πιο πολύ θα είσαι στο αυτοκίνητο παρά στο χιόνι. Αφού αγχώνεσαι εύκολα, γιατί κάνεις επιλογές που έχουν ρίσκο; Κλείσε Ischgl, να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο. Εκεί θα βρεις σίγουρα. Το πιο πιθανό σενάριο πάντως δεν θα προβλέπει μετακινήσεις. Και μάλλον στα χιονοδρομικά εξωτερικού θα πρέπει να μετακινηθεί το θέμα. Edited November 14, 2012 by mil Quote Share this post Link to post Share on other sites
angelo888888 3 Report post Posted November 14, 2012 st.christof εχω κλεισει.τα ειχα κλεισει απο απριλιο το ξενοδοχειο λογω πολυ καλης τιμης που βρηκα και μεγαλης τρελας για το βουνο.απο Lech για Ischgl λεει 45 χλμ.ειναι 1,5 ωρα που λες??ειναι δυσκολοι οι δρομοι?ευχαριστω παντως για την απαντηση.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mil 8,739 Report post Posted November 14, 2012 (edited) Το να μην έχει χιόνι το St.Christoph στα 1800μ μέσα Δεκεμβρίου, θα είναι πολύ μεγάλη έκπληξη. Το να μην έχει πολύ χιόνι, δεν θα είναι έκπληξη, όμως το πιθανότερο είναι ότι θα βρεις τουλάχιστον 40-50 εκατοστά. Τα λιφτ που θα ξεκινούν από εκεί και πάνω σίγουρα θα είναι τουλάχιστον ικανοποιητικά. Όμως επειδή οι πίστες της περιοχής κατεβαίνουν μέχρι τα 1400μ, πολύ πιθανό οι πίστες κάτω από τα 1800 να έχουν προβλήματα χιονιού (βάλε κατά 40%). Επίσης υπάρχει και το κοντινό σου Zurs, που θα είναι και πάλι καλά. Θα σε συμβούλευα να μην πάς πουθενά αλλού. Φυσικά αν θα έχει αρκετό χιόνι (που σίγουρα θα υπάρχει 1 μήνα μετά), μαζί με το κοντινό Lech θα είσαι καλυμένος και με το παραπάνω. Μόνο σε περίπτωση μεγάλης έλλειψης χιονιού, κάνε μία αυθημερόν βόλτα σε Ischgl. Edited November 14, 2012 by mil Quote Share this post Link to post Share on other sites
angelo888888 3 Report post Posted November 14, 2012 Σε ευχαριστω παρα πολυ mil.Νομιζω θα ακολουθησω την συμβουλη σου.Και εγω πιστευω θα εμαι καλα εκει.τωρα ηθελα και τις εμπειριες αλλων για δευτερες γνωμες και για πραγματα που εγω δεν γνωριζω και αλλοι οπως εσυ ξερετε.ευχαριστω και παλι. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mobius 11 Report post Posted November 27, 2012 (edited) Σε ευχαριστω παρα πολυ mil.Νομιζω θα ακολουθησω την συμβουλη σου.Και εγω πιστευω θα εμαι καλα εκει.τωρα ηθελα και τις εμπειριες αλλων για δευτερες γνωμες και για πραγματα που εγω δεν γνωριζω και αλλοι οπως εσυ ξερετε.ευχαριστω και παλι. Το St. Anton γενικά φημίζεται για το ότι θα έχει χιόνι. Και πριν δύο χρόνια που είχαμε πάει, αναγκάστηκαν να μεταθέσουν την έναρξη της σαιζόν λόγω έλειψης χιονιού (όπως και φέτος), αλλά μέσα σε μια βδομάδα είχε ρίξει τόσο χίονι που άνοιξε αρχές Δεκεμβρίου. Εμείς έχουμε πάει 2 φορές και τις δύο την πρώτη βδομάδα του Ιανουαρίου. Πάντα είχε χιόνι μέχρι τη βάση στο χωριό που σε συνδιασμό με τα κανόνια δεν μας δημιούργησε κανένα πρόβλημα. Βέβαια τη δεύτερη χρονιά έβλεπες σε αρκετά σημεία γύρω από τις πίστες πέτρες/χώμα αλλά μέσα στα όρια του χιονοδρομικού δεν είχες πρόβλημα. Σίγουρα υπάρχουν επιλογές πάντως γύρω, όπως το Lech που είναι στο ίδιο ski region (με το ίδιο ski pass) περίπου 30-40 λεπτά από το St. Anton με καλό δρόμο, ενώ και το Ischgl πρέπει να είναι στην ίδια απόσταση (αν και δεν έχω πάει προσωπικά). Edited November 27, 2012 by mobius Quote Share this post Link to post Share on other sites
captainhook3 680 Report post Posted November 27, 2012 Το St. Anton γενικά φημίζεται για το ότι θα έχει χιόνι. Και πριν δύο χρόνια που είχαμε πάει, αναγκάστηκαν να μεταθέσουν την έναρξη της σαιζόν λόγω έλειψης χιονιού (όπως και φέτος), αλλά μέσα σε μια βδομάδα είχε ρίξει τόσο χίονι που άνοιξε αρχές Δεκεμβρίου. Εμείς έχουμε πάει 2 φορές και τις δύο την πρώτη βδομάδα του Ιανουαρίου. Πάντα είχε χιόνι μέχρι τη βάση στο χωριό που σε συνδιασμό με τα κανόνια δεν μας δημιούργησε κανένα πρόβλημα. Βέβαια τη δεύτερη χρονιά έβλεπες σε αρκετά σημεία γύρω από τις πίστες πέτρες/χώμα αλλά μέσα στα όρια του χιονοδρομικού δεν είχες πρόβλημα. Σίγουρα υπάρχουν επιλογές πάντως γύρω, όπως το Lech που είναι στο ίδιο ski region (με το ίδιο ski pass) περίπου 30-40 λεπτά από το St. Anton με καλό δρόμο, ενώ και το Ischgl πρέπει να είναι στην ίδια απόσταση (αν και δεν έχω πάει προσωπικά). 2 φορές Άγιο Αντώνη κ ούτε 1 Ischgl?????? χμμμμμμμμ.......... Εγω θα το σκεφτόμουν λίγο καλύτερα...... 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
mobius 11 Report post Posted November 29, 2012 2 φορές Άγιο Αντώνη κ ούτε 1 Ischgl?????? χμμμμμμμμ.......... Εγω θα το σκεφτόμουν λίγο καλύτερα...... Είχαμε πάρα πολύ καλό accommodation Το Ischgl είναι στα todo! Αν και μάλλον όπως φαίνεται θα πρέπει να περιμένω να μεγαλωσει λίγο ο γιος Btw on a side note. Για του λόγου του αληθές http://www.stantonamarlberg.com/de/st-anton/live-cam/index.html o Αντωνάκης ασπρισε σε δύο μέρες. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mil 8,739 Report post Posted May 26, 2013 (edited) Σε σχετικά χαμηλό υψόμετρο: Edited May 26, 2013 by mil 7 Quote Share this post Link to post Share on other sites
over-poulover 7,010 Report post Posted May 26, 2013 Τι είπες τώρα....?! Quote moments ...Have a nice day before a bastard comes and fucks it up... Λίζα...θα'ρθείς...θα κάνουμε μπανάνα...?! Share this post Link to post Share on other sites
gatz 6,725 Report post Posted May 27, 2013 Τι είπες τώρα....?! Μας ετοιμάζει εμείς όμως σταθερά δεν τσιμπάμε !!!!!!!!!!!!!!!!!!! 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
pierre7 691 Report post Posted May 27, 2013 (edited) Εγω απο την αλλη κοιταξα τυχαια τις καμερες στη Σιερρα Νεβαδα στην Ισπανια,μιλαμε για ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ χιονι εχει κρατησει το βουνο,και ειναι το νοτιοτερο χιονοδρομικο στην Ευρωπη.Δεν επηρεαζεται απο τους νοτιαδες της διπλανης αφρικης?? http://sierranevada....ta/webcams.aspx http://sierranevada.es/estacion/en-pista/webcams.aspx Edited May 27, 2013 by pierre7 Quote "Δεν μου ταιριαζει εμε η κατεβασμενη σημαια,δεν μου ταιριαζει η υστατη προσπαθεια " Sir Ernest Shackleton Share this post Link to post Share on other sites
wraith 6,406 Report post Posted May 27, 2013 Δες υψόμετρο...ξεκινάει από τα 2600 η βάση του...σκέψου ότι στον παρνασσό στα 2000 έχει ακόμα χιονούρες. Μπορεί να είναι το νοτιότερο, αλλά έχει αρκετά μεγάλο υψόμετρο (3400) και απ' ότι είδα sierra nevada σημαίνει χιονισμένη οροσειρά! http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A3%CE%B9%CE%AD%CF%81%CF%81%CE%B1_%CE%9D%CE%B5%CE%B2%CE%AC%CE%B4%CE%B1_%28%CE%99%CF%83%CF%80%CE%B1%CE%BD%CE%AF%CE%B1%29 Quote Share this post Link to post Share on other sites
pierre7 691 Report post Posted May 27, 2013 Ανταπαντωντας σου δειχνω την εικονα απο το οροπεδιο των μουσων στον Ολυμπο,κοντα στα 2600-2700μετρα,οπου το χιονι εκει ειναι απελπιστικα λιγο... http://www.snowreport.gr/snowcam/olympos/ Quote "Δεν μου ταιριαζει εμε η κατεβασμενη σημαια,δεν μου ταιριαζει η υστατη προσπαθεια " Sir Ernest Shackleton Share this post Link to post Share on other sites
wraith 6,406 Report post Posted May 27, 2013 Παίζει πάντα ρόλο και ο προσανατολισμός, οι κλίσεις και το τοπικό κλίμα (δες πχ τι έγινε φέτος στο Πήλιο). Πχ ο Ψηλορείτης (επί 7 χρόνια τον είχα καθημερινή θέα) στη βορεινή πλευρά του κρατούσε χιόνι-χιονούρες μέχρι μέσα Ιουνίου. Ενώ τα Λευκά Όρη (Χανιά) λιγότερο και τα Λασιθιώτικα ακόμα πιο λίγο. Επίσης είναι λογικό ότι οι ορθοπλαγιές δεν κρατάνε χιόνι. Περισσότερα μπορεί να μας πει και ο ΜΙΚ. Quote Share this post Link to post Share on other sites
powda 1,338 Report post Posted May 27, 2013 (edited) Και για του λόγου το αληθές, φρέσκες φωτος από τις Άλπεις όπως ακριβώς ήταν χθες Κυριακή Αντικρίζοντας τη λίμνη και τις Άλπεις από Γενεύη: Κάπου στα σύνορα Ελβετίας - Αυστρίας .. ααχ dreaming! Edited May 27, 2013 by powda 8 Quote Παρακαλώ σε σταυραητέ, για χαμηλώσου ολίγο, Και δώσ’ μου τες φτερούγες σου και πάρε με μαζί σου, Πάρε με απάνου στα βουνά, τι θα με φάει ο κάμπος ... - Κ. Κρυστάλλης Share this post Link to post Share on other sites
wraith 6,406 Report post Posted May 27, 2013 Έχουμε και εσένα να παίζεις με τον πόνο μας τώρα! 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites