winston37x 0 Report post Posted December 21, 2007 γειά σας παιδιά, σκέφτομαι να αγοράσω σκι stockli αξίζουν τα χρήματα τους? Quote Share this post Link to post Share on other sites
DeBergz 0 Report post Posted December 21, 2007 Ειχα δει ενα βιντεακι για το πως τα κατασκευαζουν και μου εκανε εντυπωση για το ποσο γερα πεδιλα φαινοντε να ειναι. Η τιμη τους σε σχεση με αλλα πεδιλα πως ειναι? Για πες καμια τιμη? Quote Share this post Link to post Share on other sites
winston37x 0 Report post Posted December 21, 2007 περίπου στα 900 ευρώ με δέστρες Quote Share this post Link to post Share on other sites
C 370 Report post Posted December 21, 2007 Εγώ έχω Spirit Free Stockli και με ταλαιπώρησαν αφάνταστα (πολύ σκληρά!) αλλά είμαι με το ζόρι intermediate επίπεδο. C! Quote Share this post Link to post Share on other sites
pro-rad 0 Report post Posted December 22, 2007 ΠΟΙΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΚΟΙΤΑΖΕΙΣ? ΓΕΝΙΚΑ ΒΓΑΖΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΠΕΔΙΛΑ Quote www.LINESKIS.com Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,404 Report post Posted December 23, 2007 (με προφορά) Πολλά τα λεφτά, Άρη. <_> Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites