Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
Χρήστος Λάππας

Δρόμοι προς τα χιονοδρομικά και ασφάλεια

Recommended Posts

Χτες (30 Ιαν) καθώς επέστρεφα από το ΧΚΠ έγινα μάρτυρας του παρακάτω περιστατικού:

Στο δρόμο κατεβαίνοντας από το ΧΚ ένας τύπος με μία BMW X5 με γερμανικές πινακίδες και μαγνητικές σχάρες με πέδιλα στην οροφή, προσπερνούσε με θράσος όποιον έβρισκε μπροστά του στις στροφές . :lol: Μετά την διασταύρωση και αφού μια μεγάλη ουρά αυτοκινήτων είχαμε στρίψει αριστερά προς το Λιβάδι ο τύπος τρία- τέσσερα αυτοκίνητα μπροστά μου, βγαίνει αριστερά και αρχίζει να προσπερνά ξανά, καβάλα στη διπλή γραμμή.

Εκεί λοιπόν έρχεται τετ α τετ με τζιπ της Αστυνομίας :lol::lol: που κινείται στο αντίθετο ρεύμα!! :lol:

Στον πανικό του ο τύπος κάνει ένα απότομο δεξί ελιγμό για να μπεί στο ρεύμα του με αποτέλεσμα να του φύγουν οι σχάρες με τα πέδιλα και σκορπίσουν στο δρόμο. ;) Ευτυχώς τα αυτοκίνητα που ακολουθούσαν τη γλίτωσαν παρα τρίχα. Σταμάτησαν όλοι (θα θελα να ξερα τι σκεφτόταν οι υπόλοιποι οδηγοί :lol: ), όπως και οι αστυνομικοί ,οι οποίοι ελπίζω να έκαναν τη δουλειά τους και να του έκοψαν τον κ...ο!

Δεν μπορώ να φανταστώ ότι ήταν Γερμανός , μαλλον κανας Ελληνάρας που έφερε αυτοκίνητο από Γερμανία :lol:


Γιατρέ τα βλέπω όλα άσπρα!Είμαι σοβαρά?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Άκου να δεις! Εκείνη τη στιγμή γυρνούσα από Επτάλοφο και βλέπω φάρους στο βάθος. Περνώντας από το σημείο βλέπω ένα περιπολικό να φεύγει προς την αντίθετη κατεύθυνση και ένα άλλο να είναι σταματημένο πίσω από το BMW και τον αστυνομικό να έχει βγάλει τα τεφτέρια του στον τύπο!

 

Αναρωτιόμασταν μάλιστα αν πρόκειται για τρακάρισμα, μπλόκο, ή κάτι άλλο.

 

Ηθικό δίδαγμα:

Το snowclub ενημερώνει! :lol:


Make Parnassos Great Again!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τι να πεί κανείς για ανάλογα ζώα, εκτός του ευτυχώς που κάποιος συνάνθρωπος μας δεν κυκλοφορεί πλέον με ενσωματωμένο πέδιλο του σκί στο κούτελο


no friends on a powder day

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest afrodite

Χτες (30 Ιαν) καθώς επέστρεφα από το ΧΚΠ έγινα μάρτυρας του παρακάτω περιστατικού:

Στο δρόμο κατεβαίνοντας από το ΧΚ ένας τύπος με μία BMW X5 με γερμανικές πινακίδες και μαγνητικές σχάρες με πέδιλα στην οροφή, προσπερνούσε με θράσος όποιον έβρισκε μπροστά του στις στροφές . :lol: Μετά την διασταύρωση και αφού μια μεγάλη ουρά αυτοκινήτων είχαμε στρίψει αριστερά προς το Λιβάδι ο τύπος τρία- τέσσερα αυτοκίνητα μπροστά μου, βγαίνει αριστερά και αρχίζει να προσπερνά ξανά, καβάλα στη διπλή γραμμή.

Εκεί λοιπόν έρχεται τετ α τετ με τζιπ της Αστυνομίας :lol::blink: που κινείται στο αντίθετο ρεύμα!! :lol:

Στον πανικό του ο τύπος κάνει ένα απότομο δεξί ελιγμό για να μπεί στο ρεύμα του με αποτέλεσμα να του φύγουν οι σχάρες με τα πέδιλα και σκορπίσουν στο δρόμο. :blink: Ευτυχώς τα αυτοκίνητα που ακολουθούσαν τη γλίτωσαν παρα τρίχα. Σταμάτησαν όλοι (θα θελα να ξερα τι σκεφτόταν οι υπόλοιποι οδηγοί :lol: ), όπως και οι αστυνομικοί ,οι οποίοι ελπίζω να έκαναν τη δουλειά τους και να του έκοψαν τον κ...ο!

Δεν μπορώ να φανταστώ ότι ήταν Γερμανός , μαλλον κανας Ελληνάρας που έφερε αυτοκίνητο από Γερμανία :huh:

 

 

Γερμανος αποκλειεται να ειναι...τετοιες "βλακειες" (αλλο θελω να πω φυσικα αλλα ειμαι ευγενικη) μονο Ελληναρες τα κανουν!!!!

Ελπιζω να του παρουν το διπλωμα και να φαει και καμια ποινη για το παρολιγον εγκλημα που πηγε να κανει Πως δεν αποκεφαλιστηκε κανενας με τα πεδιλα ενας Θεος ξερει.Αγιο ειχαν

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν ειναι θεμα εθνικοτητας και υπηκοοτητας αλλα ΛΑΛΑΚΙΑΣ (πιπερι). :lol:

Στη Γερμανια πχ, η ΛΑΛΑΚΙΑ παραμενει κρυφη επειδη ειναι 99% πιθανο πως ειτε θα σε δει

(και θα σου δειξει τι εστι Οθωμανικο δικαιο) ο Herr Polizei, ειτε θα σε αρχισουν στα μπινελικια

οι υπολοιποι οδηγοι.

Συγνωμμη για τα Γαλλικα μου.


temporary info: Σπύρος Καββαδίας

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τέτοια περιστατικά σαν και αυτό με τα "γερμανικά" ιπτάμενα σκι αλλά και η πληθώρα από "ελληνικές" λαλακίες νομίζω ότι καθιστούν την διαδρομή μέσω Αμφίκλειας ιδανική επιλογή (εκτός και εαν θερίζει η πείνα, οπότε ... πάσο). Χθές Τετάρτη επέστρεψα μέσω Αμφίκλειας και ο δρόμος ήταν πραγματικά άδειος. Κανένα αυτοκίνητο δεν συνάντησα να ανεβαίνει και κατέβαινα μόνος μου (προσπέρασα μόνο ένα αγροτικό). Και η χιλιομετρική διαφορά είναι ανεπαίσθητη.


Όλα τα βουνά είναι καλά. Όλοι οι skier είναι καλοί. Μόνο μερικοί άτυχοι στη ζωή άνθρωποι υπάρχουν.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν ειναι θεμα εθνικοτητας και υπηκοοτητας αλλα ΛΑΛΑΚΙΑΣ (πιπερι). :lol:

Στη Γερμανια πχ, η ΛΑΛΑΚΙΑ παραμενει κρυφη επειδη ειναι 99% πιθανο πως ειτε θα σε δει

(και θα σου δειξει τι εστι Οθωμανικο δικαιο) ο Herr Polizei, ειτε θα σε αρχισουν στα μπινελικια

οι υπολοιποι οδηγοι.

Συγνωμμη για τα Γαλλικα μου.

Το θέμα είναι ότι εκεί δεν γίνονται. Αν κάνεις τέτοια πράγματα, όχι μόνο θα εισπράξεις κλήση αλλά θα σε κλείσουν μέσα μέχρι τη Δευτέρα που στο αυτόφωρο θα σου πει ο δικαστής τι χρωστάς.


Board.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Χτες (30 Ιαν) καθώς επέστρεφα από το ΧΚΠ έγινα μάρτυρας του παρακάτω περιστατικού:

Στο δρόμο κατεβαίνοντας από το ΧΚ ένας τύπος με μία BMW X5 με γερμανικές πινακίδες και μαγνητικές σχάρες με πέδιλα στην οροφή, προσπερνούσε με θράσος όποιον έβρισκε μπροστά του στις στροφές . :angry: Μετά την διασταύρωση και αφού μια μεγάλη ουρά αυτοκινήτων είχαμε στρίψει αριστερά προς το Λιβάδι ο τύπος τρία- τέσσερα αυτοκίνητα μπροστά μου, βγαίνει αριστερά και αρχίζει να προσπερνά ξανά, καβάλα στη διπλή γραμμή.

Εκεί λοιπόν έρχεται τετ α τετ με τζιπ της Αστυνομίας :blink::blink: που κινείται στο αντίθετο ρεύμα!! :lol:

Στον πανικό του ο τύπος κάνει ένα απότομο δεξί ελιγμό για να μπεί στο ρεύμα του με αποτέλεσμα να του φύγουν οι σχάρες με τα πέδιλα και σκορπίσουν στο δρόμο. :blink: Ευτυχώς τα αυτοκίνητα που ακολουθούσαν τη γλίτωσαν παρα τρίχα. Σταμάτησαν όλοι (θα θελα να ξερα τι σκεφτόταν οι υπόλοιποι οδηγοί :lol: ), όπως και οι αστυνομικοί ,οι οποίοι ελπίζω να έκαναν τη δουλειά τους και να του έκοψαν τον κ...ο!

Δεν μπορώ να φανταστώ ότι ήταν Γερμανός , μαλλον κανας Ελληνάρας που έφερε αυτοκίνητο από Γερμανία :huh:

στο ΧΚΠ ειναι συχνα τετοια περιστατικα με ηλιθιους που κυριως οδηγουν μεγαλα SUV. Χαρακτηριστικο παραδειγμα ενας πανυβλακας με Range rover που στις 08:00 το πρωι προσπερνουσε με καμια 130-140χλμ/ωρα κομβοϊ αυτοκινητων στις ευθειες στο λιβαδι. Ειχε και πολυ χαρακτηριστικο νουμερο πινακιδας (ευκολο) αλλα μου διαφευγει αυτη τη στιγμη.

edit: ξεχασα να αναφερω οτι υπηρχαν σημεια με παγο στο δρομο (ηταν το πρωτο σ/κ λειτουργειας του ΧΚΠ)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ΕΙΔΙΚΑ στον Παρνασσο η ΛΑΛΑΚΙΑ βαραει κοκκινα !! (ειμαι χλιδουλας, οδηγω 3 τονους και καντε ακρη ολοι να περασω, αυτη ειναι η νοοτροπια καποιων).


temporary info: Σπύρος Καββαδίας

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ορθως!!! Ελπιζω καποια στιγμη να συνηδειτοποιησουμε οι περισσοτεροι οτι δεν υπαρχει δρομος στην Ελλαδα για 150+ με την πιθανη εξαιρεση της Αττικης Οδου, αν ειναι αδεια... (και ουτε...). Για τις υπολοιπες Εθνικες και επαρχιακες οδους, ναι, μπορεις να αναπτυξεις αστρονομικες ταχυτητες, αλλα μην εχεις αυταπατες ασφαλειας και ελεγχου... Ζεις on borrowed time... :blink: Και το τραγικο ειναι οτι μπορει να παρεις μαζι σου και καποιον ανυποπτο που ερχεται απο την απεναντι κατευθυνση και δεν φταιει! <_<:huh:

 

Φιλικα

 

ΜακηςΜ

Share this post


Link to post
Share on other sites

παιδια ενταξη δεν ειναι μικρη ταχυτητα τα 150 αλλα δεν ειναι και μεγαλη μην τα μεγαλοποιουμε τα πραγματα.

οσον αφορα τον δρομο τριπολη καλαβρυτα δεν νομιζω να ειπα κατι διαφορετικο

απλα ειπα οτι αν βλεπουμε στροφες εγω και το foci μου μιας πιανει κατι ρε παιδι μου δεν ξερω.παντως δεν μπορει να παει αργα το αμαξι εκει και ετσι παρασερνει και μενα.μαλλον θα το πουλησω να παρω ενα evo που ειναι και πιο ηρεμο στις στροφες :P .

επικινδυνος δρομος αλλα αμα μου κλεισεις τα ματια θα τον παω.και να εισαι σιγουρος αδερφε μου οτι ξερω τα ορια και του αυτοκινητου μου και τα δικα μου και σε καμια περιπτωση εκτος απο την πιστα δεν τα ξεπερναω και ουτε καν τα πλησιαζω.εχω και ενα παιδακι να μεγαλωσω.

και να φτασω και 10 και 20 λεπτα αργοτερα η νωριτερα δεν χανεται ο κοσμος.απλα το πρωι μεχρι να ανεβω στην τριθεσια νομιζω οτι με κυνηγανε αραπηδες να με....γι'αυτο τρεχω και κανω τετοιους χρονους. :rolleyes::huh:;) στον γυρισμο κανω 2 ωρες μεχρι το λεβιδι χεχεχε


DALTONS POW ROBBERY.....

Share this post


Link to post
Share on other sites
παιδια ενταξη δεν ειναι μικρη ταχυτητα τα 150 αλλα δεν ειναι και μεγαλη μην τα μεγαλοποιουμε τα πραγματα.

οσον αφορα τον δρομο τριπολη καλαβρυτα δεν νομιζω να ειπα κατι διαφορετικο

απλα ειπα οτι αν βλεπουμε στροφες εγω και το foci μου μιας πιανει κατι ρε παιδι μου δεν ξερω.παντως δεν μπορει να παει αργα το αμαξι εκει και ετσι παρασερνει και μενα.μαλλον θα το πουλησω να παρω ενα evo που ειναι και πιο ηρεμο στις στροφες :P .

επικινδυνος δρομος αλλα αμα μου κλεισεις τα ματια θα τον παω.και να εισαι σιγουρος αδερφε μου οτι ξερω τα ορια και του αυτοκινητου μου και τα δικα μου και σε καμια περιπτωση εκτος απο την πιστα δεν τα ξεπερναω και ουτε καν τα πλησιαζω.εχω και ενα παιδακι να μεγαλωσω.

και να φτασω και 10 και 20 λεπτα αργοτερα η νωριτερα δεν χανεται ο κοσμος.απλα το πρωι μεχρι να ανεβω στην τριθεσια νομιζω οτι με κυνηγανε αραπηδες να με....γι'αυτο τρεχω και κανω τετοιους χρονους. :rolleyes::huh:;) στον γυρισμο κανω 2 ωρες μεχρι το λεβιδι χεχεχε

 

Τα 150 χλμ. δεν είναι καμιά τρομερή ταχύτητα για εθνική. Και η μάνα μου μπορεί να τα πιάσει. Όμως 150 χλμ. μέσος όρος σημαίνει ότι πας με 200 στις ευθείες και δεν πέφτεις κάτω από 120 στις στροφές. Αυτή η οδήγηση είναι ΚΑΙ εξαντλητική αλλά πάνω από όλα ΤΡΟΜΕΡΑ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ. Το έχω κάνει πολλές φορές και κοιτώντας πίσω δεν βλέπω τι κέρδισα. ΟΚ, έφτανα 10 λεπτά νωρίτερα (μετρημένα) από τους άλλους. Και? Μετά ήμουν για ύπνο ή έκανα καμιά ώρα να ηρεμήσω, γιατί υψηλές ταχύτητες σε Ε.Ο. στην Ελλάδα σημαίνει νεύρα με τους υπόλοιπους οδηγούς και πολλά άλλα.

 

Επειδή κάνω γύρω στα 3.500 χλμ. τον μήνα τα τελευταία 5 χρόνια και έχουν δει πολλά τα μάτια μου, το ξέρεις και εσύ ότι ΜΙΑ φορά θα κάνεις την μ...κία. Άσε που μπορεί να μην φταις και εσύ. Ο δρόμος, το αυτοκίνητο, ο απέναντι είναι ΟΛΑ αστάθμητοι παράγοντες.

 

Ειδικά μετά την Βλαχέρνα ο δρόμος δεν είναι για γκάζια. Και εμένα μου αρέσουν οι στροφές, τα έχω κάνει αυτά που περιγράφεις αλλά έχω καταλάβει πόσο βλάκας ήμουν. Προσπαθώ συνέχεια να πείσω τον εαυτό μου να ξεκινήσω μια ώρα νωρίτερα ή ακόμα και αν έχω αργήσει να μην περνάω με τίποτα κάποια όρια.

 

Τα όρια του αυτοκίνητου δεν τα ξέρουμε δυστυχώς. Τα μαθαίνεις μόνο όταν τα ξεπεράσεις. Αν σου φύγει ποτέ αυτοκίνητο θα καταλάβεις τι λέω. Εγώ κάποτε είχα πατήσει πίσσα και μετά χώμα/σκόνη και έφυγα σε μια στροφή μετά γιατί είχε μηδενίσει σχεδόν η πρόσφυση. Άστο. Απλά ήμουν τυχερός και δεν ερχόταν κανείς από απέναντι και δεν βρήκα κανένα δέντρο. Έφυγα ρουκέτα...

 

Ας ηρεμήσουμε όλοι στον δρόμο. Ας πάμε 10 λεπτά αργότερα. Δεν έγινε τίποτα.

Share this post


Link to post
Share on other sites
..... ειπα οτι αν βλεπουμε στροφες εγω και το foci μου μιας πιανει κατι ρε παιδι μου δεν ξερω.παντως δεν μπορει να παει αργα το αμαξι εκει και ετσι παρασερνει και μενα ..... και να εισαι σιγουρος αδερφε μου οτι ξερω τα ορια και του αυτοκινητου μου και τα δικα μου .....

 

και αυτός έτσι τα ίδια έλεγε .....

 

 

 

Τα όρια του αυτοκίνητου δεν τα ξέρουμε δυστυχώς. Τα μαθαίνεις μόνο όταν τα ξεπεράσεις. Αν σου φύγει ποτέ αυτοκίνητο θα καταλάβεις τι λέω. Εγώ κάποτε είχα πατήσει πίσσα και μετά χώμα/σκόνη και έφυγα σε μια στροφή μετά γιατί είχε μηδενίσει σχεδόν η πρόσφυση. Άστο. Απλά ήμουν τυχερός και δεν ερχόταν κανείς από απέναντι και δεν βρήκα κανένα δέντρο. Έφυγα ρουκέτα...

 

ακριβώς έτσι είναι ..... συμφωνώ απόλυτα σε όλα με τον gordonas .... και συμφωνώ και με το σκεπτικό του ....

πρέπει κάποιος να πάει μια βόλτα στο ΚΑΤ να δει τους παραπληγικούς και τους τετραπληγικούς και μετά νάρθει να μου το ξαναπεί το παραμύθι του ...

 

 

 

 

μη γινόμαστε


dropdown.gif

 

... δει γαρ με συνεχώς αποπλανώμενον, τελειώσαι τον δρόμον ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ρε συ Χρηστο(skimad),τι ειναι αυτα που γραφεις ρε??? :huh:

Σε παρακαλω να αναθεωρησεις τις αποψεις σου εδω και τωρα,οχι τιποτα αλλο αλλα εχεις και μικρο παιδι ρε ατιμε!!!!! ;)

Θεωρω οτι δεν ειναι καθολου κομψο μεσα σε ενα φορουμ σαν το δικο μας να γραφονται τετοια πραγματα τι στιγμη που

ο ιδιος ο συλλογος προαγει την ασφαλεια γενικοτερα!!!!!!!!!!!! :rolleyes:

Χρηστο,σε παρακαλω λοιπον να αναθεωρησεις τις σκεψεις σου και να πηγαινεις πιο ανθρωπινα στο δρομο διοτι οπως το παιδι σου

ετσι και εμεις θελουμε να σε βλεπουμε συχνοτατα ειτε στα βουνα ειτε οπουδηποτε αλλου. :P


Την υγειά μας παιδιά και όλα τα άλλα είναι....

The Daltons...jack

www.skimag.gr

Share this post


Link to post
Share on other sites
Σύνολο λοιπόν με ΛΟΓΙΚΗ οδήγηση από Αθήνα 2:50 με 3:00 ώρες
Θα συμφωνήσω με τον gordona σε όλα. Και στους χρόνους που αναφέρει, αλλά -κυρίως- στη λογική του πάνω στο θέμα.

 

 

...απο τον κομβο μεχρι λεβιδι η ταχυτητα μπορει να ειναι στα 120 χιλιομετρα+ με καποια κοψιματακια μετα δυσκολα θα ξεπερασεις τα 100χιλ μεχρι το χιονοδρομικο
Και πρέπει να είναι τέτοια η ταχύτητα ; Υπάρχει λόγος ;

 

 

...και να εισαι σιγουρος αδερφε μου οτι ξερω τα ορια και του αυτοκινητου μου και τα δικα μου και σε καμια περιπτωση εκτος απο την πιστα δεν τα ξεπερναω και ουτε καν τα πλησιαζω...
Νομίζεις...έτσι νόμιζαν κι άλλοι. Οι περισσότεροι μάλιστα ήταν θιασώτες της άποψης οτι το κακό συμβαίνει μόνο στους άλλους...

 

 

Όποιος θέλει να δοκιμάσει τις οδηγικές του ικανότητες και τις δυνατότητες του οχήματός του, ας πληρώσει σε χρήμα κι ας μπεί σε πίστα. Αλλιώς θα πληρώσει με καμιά ζωή, είτε τη δική του είτε άλλου, άδικα.

Ο γιατρός μας, παραθέτει τα καταλληλότερα videos που αποδεικνύουν την εγκληματική βλακεία κάποιων και την ατυχία κάποιων που δεν έφταιγαν σε τίποτα.

 

Σκεφθείτε μόνο τούτο : να συμβεί το κακό και, όχι να σκοτωθεί κάποιος, αλλά να μείνει παράλυτος για το υπόλοιπο της ζωής του. Αντέχεται ;

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest afrodite
και αυτός έτσι τα ίδια έλεγε .....

 

 

 

 

 

ακριβώς έτσι είναι .....

μη γινόμαστε

 

 

Για το πρωτο βιντεο ενα εχω να πω.Τα παιδια με το παπακι πρεπει να ειχαν κανει ειδικη συμφωνια με καποιον αγιο ή αγγελο εκεινη τη μερα!!!!!

 

Η ολη φαση με τα καγκουριλικια μου θυμιζει ενα περιστατικο με τον αδερφο μου. Οταν ηταν στην εφηβια του αρεσε να παρακολουθει κοντριδια.Ενα βραδυ τους κυνηγησε η αστυνομια και τους μπαγλαρωσε (μαζι και τον αδερφο μου).Ρωτανε τον αξιωματικο στο τμημα "Μα καλα εμας γιατι μας πιασατε???αφου αλλοι τρεχουν??"

Και γυριζει ο αξιωματικος και τους λεει "Εαν δεν υπαρχουν θεατες τοτε οι οδηγοι αυτοι δε θα χουν κανενα λογο για να τρεχουν!!"

 

Αυτα

Share this post


Link to post
Share on other sites

Νομος περι συλλογικης ευθυνης...z7shysterical.gifz7shysterical.gifz7shysterical.gif

 

Στα σοβαρα τωρα, ο Πανος εθεσε το θεμα στη σωστη του βαση με τα audiovisual ;)

 

Το οτι μπορω να παρω στο απολυτο με το αμαξι μου μια στροφη με 140 δεν σημαινει οτι το κανω ασφαλως! Γιατι η ταχυτητα που μπορω να αποφυγω κατι απροβλεπτο (ενα τασι, μια γατα, ενα προβατο, ενα καγκουρα...) ειναι σαφως μικροτερη (ας πουμε 90...). Ε! αυτη η στροφη ειναι για 90 παιδες, οσο καλα και αν ειναι στημενο το καροτσι σας (και το δικο μου...)!

 

Στην Ελλαδα δεν ειναι οι δυνατοτητες του αυτοκινητου η του οδηγου που καθοριζουν την ασφαλη ταχυτητα που μπορουμε να παμε. Ειναι οι εξωτερικοι παραγοντες!

 

Οι δρομοι με το κακιστο οδοστρωμα, οι αυτοκινητοδρομοι που δεν ειναι φραγμενοι, οποτε μπορεις να συναντησεις απο σκυλο μεχρι αγελαδα (εχω συναντησει και τα δυο στη Εθνικη), οι καγκουρες, οι νταλικιερηδες, οι ηλιθιοι....

 

Παρτε το εξης θεωρημα:

 

Παραδεχεστε οτι τουλαχιστον το 50% των οδηγων ειναι πιο μ@λ@κες απο σενα;

 

Εαν ναι, τοτε ο κοντυνοτερος προς εσας οδηγος εχει 50% πιθανοτητες να κανει την μ@λ...κια του και να σας στειλει στον Αγιο Πετρο! Mano a mano!

 

Φιλικα

 

ΜακηςΜ

Share this post


Link to post
Share on other sites

και όταν μιλάμε για "μαλακες" οδηγούς....

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Για το πρωτο βιντεο ενα εχω να πω.Τα παιδια με το παπακι πρεπει να ειχαν κανει ειδικη συμφωνια με καποιον αγιο ή αγγελο εκεινη τη μερα!!!!!

 

Η ολη φαση με τα καγκουριλικια μου θυμιζει ενα περιστατικο με τον αδερφο μου. Οταν ηταν στην εφηβια του αρεσε να παρακολουθει κοντριδια.Ενα βραδυ τους κυνηγησε η αστυνομια και τους μπαγλαρωσε (μαζι και τον αδερφο μου).Ρωτανε τον αξιωματικο στο τμημα "Μα καλα εμας γιατι μας πιασατε???αφου αλλοι τρεχουν??"

Και γυριζει ο αξιωματικος και τους λεει "Εαν δεν υπαρχουν θεατες τοτε οι οδηγοι αυτοι δε θα χουν κανενα λογο για να τρεχουν!!"

 

Αυτα

εγω για το πρωτο βιντεο εχω να πω πως εαν ημουν εγω με το παπι θα γυρνουσα επιτοπου και αν εβλεπε οτι το καθικι την γλιτωσε θα το τελειωνα εγω το εργο που αφησε στη μεση ο χαρος ;)


 

elan primetime 33.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest afrodite
εγω για το πρωτο βιντεο εχω να πω πως εαν ημουν εγω με το παπι θα γυρνουσα επιτοπου και αν εβλεπε οτι το καθικι την γλιτωσε θα το τελειωνα εγω το εργο που αφησε στη μεση ο χαρος ;)

+1000

 

Και γω το ιδιο θα θελα να κανω αλλα δεν ειμαι τοσο βιαιη...Θα σταυροκοπιομουν αρχικα και οταν ηρεμουσα απο το σοκ θα τον εβριζα στα σιγουρα...Τωρα το αν θα απλωνα κανα χερι ποδι πανω του δε ξερω μπορει ισως....φτου φτου μακρια απο μας

Share this post


Link to post
Share on other sites

απ'οσο ξέρω δεν έζησαν τουλάχιστον ο συνοδηγός.

 

της μετωπικής έζησαν και οι 2...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ορθως!!! Ελπιζω καποια στιγμη να συνηδειτοποιησουμε οι περισσοτεροι οτι δεν υπαρχει δρομος στην Ελλαδα για 150+ με την πιθανη εξαιρεση της Αττικης Οδου, αν ειναι αδεια... (και ουτε...). Για τις υπολοιπες Εθνικες και επαρχιακες οδους, ναι, μπορεις να αναπτυξεις αστρονομικες ταχυτητες, αλλα μην εχεις αυταπατες ασφαλειας και ελεγχου... Ζεις on borrowed time... :unsure: Και το τραγικο ειναι οτι μπορει να παρεις μαζι σου και καποιον ανυποπτο που ερχεται απο την απεναντι κατευθυνση και δεν φταιει! ;):angry:

 

Φιλικα

 

ΜακηςΜ

 

 

και η αττική οδός έχει κάποια σημεία που αν έχει αέρα σε πετάει μιση λωρίδα ακόμα και αν πηγαίνεις με 100 που είναι το όριο... παρόλο που η άσφαλτος είναι καλή.

 

κάτι αντίστοιχο είναι και στην ΕΟ αθηνών - κορίνθου, μετά τα διόδια στα μέγαρα που ενώ δεξιά υπάρχουν βουνά σε κάποιο σημείο έχει ένα άνοιγμα και κατεβάζει τρελά ρεύματα αέρα...

Share this post


Link to post
Share on other sites
και αυτός έτσι τα ίδια έλεγε .....

 

 

μη γινόμαστε

 

 

Χμμμμμ και οι 2 οδηγουσαν Peugeot (πριν μετατραπεί σε Πεζό 2). Σύμπτωση??? ;):unsure:


no friends on a powder day

Share this post


Link to post
Share on other sites

για ησυχαστε ολοι σας λιγακι ρε παιδια που την πεσατε ολοι λες και ειμαι κανας εγληματιας

καταρχην εγω απαντησα στον χρονο που ανεφερε ο Τεο χαλανδρι για το Αθηνα Καλαβρυτα μεσω Τριπολης.1.45 ειναι απλησιαστος χρονος.και δεν νομιζω να ειπα κατι υπερβολικο οσον αφορα την ωρα(2.20-30 ωρες).τωρα αν εσεις που μου την ειπατε γιατι μιλησα για 150 χιλιομετρα στην εθνικη μαλλον θα εισαστε απο αυτους που πανε τερμα δεξια με :angry: αντε 100 οταν εχει καλο καιρο.Δεν εξηγειται αλλιως.Μη μου πειτε οτι πατε με 130 γιατι δεν νομιζω να εχουν τοσο μεγαλη διαφορα με τα 150.

γιατρε δεν νομιζω με το land cruiser να πηγαινεις τοσο αργα στην εθνικη και εσυ Μακη με το φορεστερ και εσυ Αλεξη με το τουαρεγκ και ποσο μαλλον εσυ Χρηστο με την μπεμπα.αν ειναι και ειχατε σκοπο να πηγαινετε ετσι γιατι πηρατε τοσα πολλα κυβικα και αλογα

ας περνατε ενα ford focus :angry::unsure:. δηλαδη οταν πατε Αθηνα Παρνασσο το πρωι που ειναι αδειος ο δρομος πατε με 100-110-120; .Εγω μιλησα συγκεκριμενα για Σαββατο βραδυ και ηταν απο τις λιγες φορες που δεν βρηκα κινηση εκει.τωρα οσον αφορα τις στροφες δεν λεω οτι εισαστε λαθος και νομιζω οτι αν καποιος δεν γνωριζει τις δυνατοτητες που εχει σαν οδηγος, τα ορια του και του αυτοκινητου του ειναι πολυ πιο επικινδυνος απο μενα που ας πουμε οτι τρεχω λιγο.εγω ειπα απλα οτι τα γνωριζω τα ορια μου και δεν τα φτανω καν γιατι εχω και παιδι(Σταθη).και νομιζω οτι εγραψα καπου οτι και να φτασω 10 και 20 λεπτα αργοτερα δεν χαθηκε ο κοσμος Αλεξη.για να τρεξω σε στροφες πρωτον δεν θα εχω αλλο αμαξι μπροστα μου και οπωσδηποτε πρεπει να βλεπω τουλαχιστον δυο στροφες μπροστα και το πιο σημαντικο πρεπει να ξερω απ'εξω και ανακατωτα τον δρομο(αυτο που ειπα για τα κλειστα ματια ;) .

οποτε αλλη φορα μην βιαζεστε να βγαλετε συμπερασματα και να διαβαζετε καλυτερα τα ποστ.και ξερετε οτι τα δικα μου τουλαχιστον ποστ εχουν και λιγη εως πολυ δοση γελιου και χαβαλε.

 

 

(Όποιος θέλει να δοκιμάσει τις οδηγικές του ικανότητες και τις δυνατότητες του οχήματός του, ας πληρώσει σε χρήμα κι ας μπεί σε πίστα.)

συμφωνω απολυτως

(εχω λιωσει δυο λαστιχα στην πιστα Αλεξη για να μαθω τα ορια του αυτοκινητου μου και την συμπεριφορα του)

 

 

Τα 150 χλμ. δεν είναι καμιά τρομερή ταχύτητα για εθνική. Και η μάνα μου μπορεί να τα πιάσει. Όμως 150 χλμ. μέσος όρος σημαίνει ότι πας με 200 στις ευθείες και δεν πέφτεις κάτω από 120 στις στροφές.

gordona εγω δεν μιλησα για μεσο ορο 150 χιλιομετρα ειπα οτι πηγαινα σταθερα 150 και δεν νομιζω οτι η εθνικη Αθηνα Τριπολη εχει και πολλες στροφες

οταν πας για μια μεγαλη αποσταση σταθερα 150 ο μεσος ορος ειναι 150 ισως και λιγοτερο αν κοψεις κανα δυο φορες οπως εκανα εγω και το εγραψα κιολας.

 

τωρα για το πρωτο βιδεο Πανο, με τα χιλιομετρα που πηγαινε ο πεζο να βγαλει αυτες τις δυο στροφες πολυ μα πολυ δυσκολα θα γλιτωνε .τετοια ταχυτητα σε τετοιου ειδους στροφες τα βγαζουν περα μονο αυτοκινητα hot gti και πανω και οχι τετοιου ειδους πεζο κ.α. και προφανως το παλικαρι δεν θα ηξερε καθολου τον δρομο η μαγκιες στους παρεβρισκομενους εκανε οτι μπορει να μπει με 100 πχ στην συγκεκριμενη στροφη.εγω αδερφε μου επιδειξιας δεν ειμαι ουτε μαγκας το παιζω.

απλα παω φυσιολογικα στον δρομο σχεδον οπως ολος ο κοσμος.1600 κυβικα αυτοκινητο εχω και οχι 2500 και 3000.

 

αληθεια τον χρονο που προαναφερθηκε 1ωρα και.45 λεπτα Αθηνα Καλαβρυτα μεσο Τριπολης γιατι δεν τον σχολιασε κανεις σας;


DALTONS POW ROBBERY.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

To σχολιάσαμε βρε Χρήστο είπαμε δεν γίνεται και το παραδέχτηκε και ο ΤΕο αν δεν κάνω λάθος


τοιχο-τοιχο :sword::drinks:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...