spider 2,124 Report post Posted January 17, 2008 Με αφορμη την εκδρομη μου στο Bansko το σκ που μας περασε θα ηθελα να γραψω τα εξης, καλα ολα αυτα τα πραγματα που γραφουμε εδω μεσα για το τι σκι θα παρει ο καθενας μας, για το τι φορμα θα φορεσουμε σαν συλλογος,για το πως θα παμε στα εξωτερικα για σκι, για το τι βιντεο θα τραβηξουμε για να μας δουνε οι υπολοιποι και παρα πολλα αλλα,αλλά μηπως θα πρεπει να αναλαβουμε πιο δραστικα μα παρα πολυ πιο δραστικα τις ευθυνες μας και να αρχιζουμε να καραπιεζουμε προς ολες τις κατευθυνσεις για το τι θα γινει επιτελους σε αυτο τον ρημαδι τον τοπο??? Γιατι ρε παιδια ειμαι Ελληνας και αυτο με κανει δυο φορες υπερηφανο,αλλά δεν μπορω να δεχτω οτι οι Βουλγαροι εχουν αυτο το κοσμημα που λεγετε Bansko και εμεις θα πρεπει να τρεχουμε να αφηνουμε τα ευρω μας στην Βουλγαρια ή στην Γαλλια ή στην Ελβετια, ή στην Αυστρια, ή στην Ιταλια!!!!!!!! Το να πας μια ή δυο φορες στην ζωη σου στο εξωτερικο για σκι, ενταξει το βλεπω ας πουμε λογικο αλλά να τραβιεσε καθε χρονο μα καθε χρονο εξω,ε ,δεν σας ερχετε καπως, εμενα τουλαχιστον ναι!!!!! Εαν δεν μπορουν να αξιωποιησουν τον Παρνασσο λογω ας πουμε την σχετικα μικρη σεζον σε σχεση με Καιμακτσαλαν ή Βασιλιτσα τοτε ας κανουνε κινησεις προς τα εκει!!!!!!!!! Πρεπει να το παρουνε ΧΑΜΠΑΡΙ αυτοι που κρατανε τα ηνια σε αυτα τα θεματα οτι τελικα η Ελλαδα δεν ειναι μονο παραλιες, μπανια, ηλιος κλπ, αλλά ειναι και χιονια και ΒΟΥΝΑ και καλα βουνα μαλιστα. Τα χιονοδρομικα μας γινανε τοτε που γινανε για να εξυπηρετουνε μερικες εκατονταδες χιονοδρομους. Τωρα εχουμε γινει παρα πολλες χιλιαδες που ασχολουμαστε με αυτο το φοβερο αθλημα, θα συνεχισουμε για πολυ ακομη να κανουμε σε χιλια μετρα πιστα και να την χρυσοπληρωνουμε, θα συνεχισουμε ακομα να παιζουμε κορωνα γραμμα τις ζωες μας πανω σε απαρχαιωμενα λιφτ???? Τα εχουμε χιλιοπει εδω μεσα, τα εχουμε χιλιογραψει, αλλά εδω και τωρα καλω το ΔΣ να αναλαβει πιο δραστικα μετρα να πιεσει οσο εκει που δεν παει μαζι με ολα τα μελη προς ολες τις κατευθυνσεις, μα να πιεσουμε και να ξανα πιεσουμε μηπως και δουμε μια ασπρη μερα και οχι να περιμενουμε να χιονισει για να την δουμε!!!!!!! Και στο φιναλε φιναλε το Καιμακ τον ιδιο καιρο με το Bansko εχει και καλυτερο μαλιστα και την άπλα εχει για να υπαρξει υποδομη και τα παντα μπορουν να γινουν εκει πανω,γιατι θα πρεπει να τρεχουμε μερικες χιλιαδες χλμ, για να απολαυσουμε αυτο το ρημαδοαθλημα!!!!Γιατι να μην υπαρχει εισροη ξενων τουριστων στην χωρα μας τον χειμωνα για σκι???Πολλα γιατι υπαρχουν και επιτελους ας τριξουμε τα δοντια προς ολες τις κατευθυνσεις και πιστευω οτι ακρη θα βρεθει!!!! Ετσι επιγραμματικα τα γραφω ολα για να μην αρχιζω και μπαινω σε λεπτομερειες γιατι θα παει μακρια η ΒΑΛΙΤΣΑ. Να πιεσουμε εδω και τωρα, τωρα που ειναι χειμωνας και να ξαναπιεσουμε και οπου μας βγαλει. Το σιγουρο ειναι οτι θα ειναι καλυτερα απο πριν!!!!!!!!!! Και οπως λεει και ενα ρητο «φωνη λαου, οργη Θεου». Αίντε ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!!!!!!! Quote Την υγειά μας παιδιά και όλα τα άλλα είναι.... The Daltons...jack www.skimag.gr Share this post Link to post Share on other sites
spider 2,124 Report post Posted January 17, 2008 Τελικα για να μην εχει απαντησει και να μην εχει εκφερει γνωμη κανεις στο παραπανω μηνυμα που εγραψα, ή ειστε ολοι ικανοποιημενοι με αυτην την κατασταση που βιωνουμε ή εξυπηρετητε αλλου ειδους συμφεροντα!!!!! Τελικα μονο εμενα ενδιαφερει η κατασταση αυτη καθως και τον ΜΙΚ(βλεπε Λαμια). Αρε Μιχαλιο που εισαι ρε??? Εχω ομως να ρωτησω τα εξης, μια και ειμαστε η φωνη του Ελληνα χιονοδρομου, εννοω ο συλλογος, ερωτω λοιπον κατι ερωτηματολογια που ειχαν συμπληρωθει με κατι στοχους, αυτα ολα που βρισκονται, τα εχει φαει ο σκορος πουθενα ή υπαρχουν αναρτημενα καπου ουτως ωστε να μπορει να αναπτηχθει καποιου ειδους συζητηση επι αυτου??? ΡΕ σεις τελικα θα παει μπροστα η χιονοδρομια σε αυτη την χωρα ή και τα παιδια μας μετα απο καιρο εδω μεσα απο αυτην την φωνη απο αυτο το βημα θα ξαναματασυζητανε τα ιδια πραγματα!!!!!!!! Quote Την υγειά μας παιδιά και όλα τα άλλα είναι.... The Daltons...jack www.skimag.gr Share this post Link to post Share on other sites
odyssey 2 Report post Posted January 17, 2008 Υποδομή ε.... Όταν τελειώσουν οι 'υποδομές' σε παιδεία, υγεία, προστασία του περιβάλλοντος, κοινωνική πρόνεια γενικά, εργασία, οδικό δίκτυο και όσα άλλα εκκρεμούν, τότε είμαι σίγουρος οτι θα απολαύσουμε και καλό σκι στην Ελλάδα με ένα χιονοδρομικό σε πρότυπα εξωτερικού. Σύντομα δηλαδή, σε 1-2 χρόνια Quote no friends on a powder day Share this post Link to post Share on other sites
kostasbmw 989 Report post Posted January 17, 2008 με πονεσες με αυτα που γραφεις για τα βιντεο αλλα δεν πειραζει συμφωνω για τα υπολοιπα Quote Share this post Link to post Share on other sites
makalu 10 Report post Posted January 17, 2008 Ειναι βαθύτερο αυτο που περιγράφει ο Στάθης κ περισσοτερο απο ολα τα fora στο ελληνικο ιντερνετ, ταιριάζει εδω περισσοτερο να υπαρχει αυτο το μηνυμα ωστε να ενεργήσει ο ΕΣΤΧ που αυτον τον σκοπο έχει.. ..δεν μπορω να διαφωνησω με την πρωτη προταση του Στάθη!! (ειδικα την πρωτη!) Η πραγματικότητα βεβαια ειναι στην απαντηση του Γιώργου απο κατω..υπομονη ομως 1-2 χρονια Quote Καλώς..συνεχίστε αυτήν την τακτική! Κανέναν όμως δε θυμούνται για τις κρυφές του σκέψεις-απόψεις..ΜΙΛΑΤΕ και ΠΡΑΤΤΕΤΕ!!! Share this post Link to post Share on other sites
ChristosZ 2,649 Report post Posted January 17, 2008 Τα χιονοδρομικα μας γινανε τοτε που γινανε για να εξυπηρετουνε μερικες εκατονταδες χιονοδρομους.Τωρα εχουμε γινει παρα πολλες χιλιαδες που ασχολουμαστε με αυτο το φοβερο αθλημα Εύστοχη παρατήρηση Στάθη και που είσαι ακόμη! Σκέψου ότι στον πανικό ενός ΣΚ στα Καλάβρυτα, στα ενοικιαζόμενα συνάντησα παρέα 10 περίπου Αλβανών που περίμεναν να νοικιάσουν σετ. Ο κόσμος που ασχολείται ή γνωρίζει το σκι (έγινε της μόδας ) είναι πάρα πολύς ήδη για τις δυνατότητες των ΧΚ μας. Quote Γιατρέ τα βλέπω όλα άσπρα!Είμαι σοβαρά? Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted January 17, 2008 Για να γίνει το Bansko αυτό που έγινε, οι Βούλγαροι έδωσαν γη και ύδωρ. Ποιο Ελληνικό βουνό (με την δυναμικότητα ανάπτυξης του Bansko) θα δεχόντουσαν οι Έλληνες να παραχωρηθεί για 30+ χρόνια σε ξένη εταιρία; Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
porfirio 1,476 Report post Posted January 17, 2008 Για να γίνει το Bansko αυτό που έγινε, οι Βούλγαροι έδωσαν γη και ύδωρ. Ποιο Ελληνικό βουνό (με την δυναμικότητα ανάπτυξης του Bansko) θα δεχόντουσαν οι Έλληνες να παραχωρηθεί για 30+ χρόνια σε ξένη εταιρία; Αεροδρόμιο Ελ.Βενιζέλος, γέφυρα Ρίο - Αντίριο σου λένε τίποτα Χρήστο;;;;;...... για δές για ποιοι τα έχουν για 30 χρόνια......πάντως όχι εμείς.... Quote Sky is not my limit.....it's my playground!!! Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted January 17, 2008 Σωστή παρατήρηση. (να το κοιτάξεις αυτό! ) Παρόλα αυτά, πιστεύω ότι άλλες αντιδράσεις υπάρχουν για την παραχώρηση εκμετάλλευσης μιας γέφυρας, ή ενός αεροδρομίου, και άλλες για ένα ολόκληρο βουνό. Μην παραβλέπεις επίσης ότι οι κυβερνήσεις μπορούσαν να επικαλεστούν "Εθνική ανάγκη" για τις περιπτώσεις Βενιζέλου και Ρίου. Το ίδιο επιχείρημα δύσκολα θα πείσει αν αναφέρεται στην δημιουργία ενός χιονοδρομικού κέντρου Ευρωπαϊκών προδιαγραφών. Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
A.K 0 Report post Posted January 17, 2008 Οπως η απαθεια ετσι κ η υπερβολη οδηγουν σε λαθος συμπερασματα κ πραξεις... οι αποψεις μου για το Βansco αναφερονται σε (off topic) post μου σε αλλο topic ,k οποιος μπει στον κοπο να το διαβασει ισως κατανοησει οτι το bansco ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΟΥΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΡΥΘΜΟΥΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ.- Η δημιουργια του συγκεκριμενου Χ.Κ ηταν ενα επιχειρηματικο στοιχημα που αναμφιβολα κερδηθηκε κυριως λογω της εκρηξης των τιμων της γης που φυσικα ειχε προαγοραστει,απο τους ντοπιους που δεν ηξεραν τι θα γινει αργοτερα. Η αλαζονεια κ ο ωχαδελφισμος ο δικος μας, κανει επιτυχημενους καποιους αλλους. Ας μην παμε λοιπον στο αλλο ακρο...μπορει να μην μας αρεσει αλλα οταν οι Βουλγαροι ειχαν Χ.Κεντρα και εθνικη ομαδα χιονοδρομιας εμεις δεν ξεραμε τι χρωμα εχει το χιονι και πως ειναι το λιφτ,αρα λιγο(λιγο) μπροστα δικαιουνται να ειναι. Μεγαλη κουβεντα ανοιξαμε κ εκτος απο το μερακι μας για αυτο το σπορ χρειαζονται ειδικες οικονομικες κ αλλες γνωσεις για να κατανοησουμε αν ενα τετοιο εγχειρημα θα ηταν βιωσιμο στα δικα μας τα βουνα...Ας φτιαξουμε πρωτα την Εθνικη Αθηνων-Πατρων μην σκοτωνομαστε κ μετα ας φτιαξουμε 35 λιφτ στην ανω Αγουλινιτσα...μεχρι τοτε θα αντεξω να κανω σκι 2 ωρες απο το σπιτι μου η σε 5-6 αυστριακα η ιταλικα χιονοδρομικα που πολλα απο αυτα ειναι πιο φτηνα κ απο το bansco... Quote Share this post Link to post Share on other sites
porfirio 1,476 Report post Posted January 17, 2008 Σωστή παρατήρηση. (να το κοιτάξεις αυτό! ) Παρόλα αυτά, πιστεύω ότι άλλες αντιδράσεις υπάρχουν για την παραχώρηση εκμετάλλευσης μιας γέφυρας, ή ενός αεροδρομίου, και άλλες για ένα ολόκληρο βουνό. Μην παραβλέπεις επίσης ότι οι κυβερνήσεις μπορούσαν να επικαλεστούν "Εθνική ανάγκη" για τις περιπτώσεις Βενιζέλου και Ρίου. Το ίδιο επιχείρημα δύσκολα θα πείσει αν αναφέρεται στην δημιουργία ενός χιονοδρομικού κέντρου Ευρωπαϊκών προδιαγραφών. Ενώ μέχρι τώρα που το Χ/Κ Παρνασσού άνηκε στα ΕΤΑ μιά εταιρεία 100% made in Greece, νιώθουμε όλοι εθνική υπερηφάνεια....Εμ τι είμαστε εμείς μακάκες σαν τους Βούλγαρους που τους το αναλάβανε οι Αυστριακοί....... Quote Sky is not my limit.....it's my playground!!! Share this post Link to post Share on other sites
porfirio 1,476 Report post Posted January 17, 2008 Φίλε Spyder μα καλά κάθεσαι και ασχολείσαι με τους Βούλγαρους;;;;;;; Τι ξέρουν αυτοί από χιονοδρομία ρε;;;;; Εδώ υπερτερούμε σε 1002 πράγματα από τους «υποανάπτυκτους», σύγκρινε Παρνασσό με Bansko και θα καταλάβεις: έχουν αυτοί μπουζούκια και κλαμπάκια α λα Αράχωβα, έχουν VIP κάρτα , έχουν τυρόπιτες σε διάφορα σχήματα στα σαλέ τους και πάνω απ’ όλα έχουν 30 ευρώ κάρτα;;;;;;;;; Όχι βέβαια ,τότε τι παραπονιέσαι βρε αδερφέ…… Το μέλλον της χιονοδρομίας στην Ελλάδα είναι ανύπαρκτο…..πάρτε το χαμπάρι είμαστε χώρα του ήλιου και της θάλασσας……..Ποια είναι η διάρκεια της χειμερινής και ποια της καλοκαιρινής σαιζόν στην Ελλάδα….. Δουλεύω σε έναν από τους μεγαλύτερους ξενοδοχειακούς ομίλους στην Ελλάδα που επενδύει κάθε χρόνο αρκετά μύρια σε ανεργέσεις και ανακαινίσεις τεράστιων ξενοδοχειακών μονάδων….τα μισά χρήματα που χρειάζονται για την κατασκευή ενός 5άστερου ξενοδοχείου 300 δωματίων να επενδύονταν στον Παρνασσό και το βουνό θα γινότανε αγνώριστο…. Όταν όμως τα ξενοδοχεία αρχίζουν να δουλεύουν από Απρίλιο και πηγαίνουν μπούνια μέχρι τον Οκτώβριο , τι χιονοδρομική σαιζόν και πράσινα άλογα συζητάμε τώρα….. Και άντε να δεχθώ ότι έχουμε καλή χιονοδρομική σαιζόν, όταν λοιπόν παίζεις μπάλα σαν outsider στον χώρο που ονομάζεται χιονοδρομία πρέπει να κάνεις την υπέρβαση….Κοινώς διαλέγεις ένα χιονοδρομικό, ρίχνεις βόμβα να φύγει όλη η σαβούρα και χτίσιμο από την αρχή….εδώ το ξερογ@μ@με τόσα χρόνια να μπούνε 2 κ@λολαμαρίνες στον Ηρακλή μπάς και μπορέσουμε να γλιτώσουμε την παγοποίηση…Τι κι΄αν μπούνε 2 αποσυμπλεκόμενα (keep dreaming) στον Παρνασσό ή στην Βασιλίτσα …. Πως θα πείσεις τους μεγαλύτερους Tour Operators να σου στείλουνε κόσμο…..πρέπει να έχεις ένα πολύ καλό προϊόν σε ανταγωνιστική τιμή…. Ότι κάνανε δηλαδή οι Βούλγαροι, που φτιάξανε ένα κόσμημα Χ/Κ σε σχετικά προσιτή τιμή, και δεν μιλάω μόνο για το ski pass αλλά και για την διαμονή κ .τ.λ Εδώ πρέπει να αλλάξει ολόκληρο το εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας και να κοπούνε διακοπές από το καλοκαίρι και να μπούνε Φλεβάρη…. Από την άλλη ο ανταγωνισμός συνεχώς αυξάνεται, Bansko, Kozuf, Kopaonik και που είμαστε ακόμα, κάτσε να πάρουν τα πάνω τους λίγο τα «Ανατολικά Κράτη» και εκεί να δείς πανηγύρι … Οι Βούλγαροι λοιπόν που έχουν επιλύσει (λέμε τώρα) όλα τα προβλήματα υποδομών που προανέφερε ο Odyssey φτιάξανε το Bansko, οι Σκοπιανοί που επίσης έχουν επιλύσει όλα τους τα προβλήματα έχουν το Kozuf που με το καλημέρα ανοίγει με 6απλό, οι Σέρβοι που μέχρι πρίν από λίγα χρόνια βρισκόταν σε πολεμο έχουν ένα Kopaonik στο οποίο επενδύουν συνέχεια, και σε λίγο θα κάνουν το μπάμ και οι Αλβανοί( καλά αυτοί δεν έχουν κανένα μα κανένα απολύτως πρόβλημα, τυφλα να έχει το Monaco)…..Αλλά ξέχασα μόνο η Ελλάδα έχει προβλήματα σε αυτόν τον πλανήτη…….. Εχω βαρεθεί κάθε χρόνο να ασχολούμαι με τις ίδιες μ@λ@κίες: εάν δούλεψε το από την εποχή των δεινοσαύρων λίφτ της Στύγας, εάν πάγωσε η όχι ο Ηρακλής, το μοναδικό αποσυμπλεκόμενο λιφτ κοντά στην Αθήνα , με τι κ@β..ς ξυπνήσανε τα μεγαλοστελέχη των ΕΤΑ την ημέρα που βγάζουν τις τιμές του Παρνασσού…. Την ίδια στιγμή που στα αντίστοιχα Βουλγάρικα φόρα συζητάνε εάν τελικά θα μπεί και δεύτερη γόνδολα στον Βαnsko και μαλώνουνε που τελικά μπήκε ένα αποσυμπλεκόμενο αντί για 2….. Ας κοιτάξουμε λοιπόν να κάνουμε όσο ποιο ανέξοδα γίνεται το άθλημα μας στην χώρα μας και με την πρώτη ευκαιρία να την κάνουμε για Αλπείς ή για τους «υποανάπτυκτους» γείτονές μας…… Φιλικά Σπύρος Quote Sky is not my limit.....it's my playground!!! Share this post Link to post Share on other sites
leonp 0 Report post Posted January 17, 2008 To 1977 (νομίζω) δεν χιόνιζε πολύ, έτσι ο πατέρας μου μας πήγε οικογενειακώς στο Τέτοβο της (πρώην) Γιουγκοσλαβίας. Άφηνες το αυτοκίνητο στο χωριό (είχε βγάλει το καπάκι του ντιστριμπιτέρ από τη σιτροέν-βάτραχο γιατί τότε έκλεβαν πολύ στη Γιουγκοσλαβία) και ανέβαινες στο χιονοδρομικό με το (διθέσιο ή τετραθέσιο?) αυγό που έκανε αρκετή ώρα να φτάσει επάνω. Εκεί είχε ξενοδοχεία και εστιατόριο (ski in/out). Οι κάτοικοι της περιοχής απαγορευόταν να ανέβουν στο χιονοδρομικό (μάλλον δεν θα είχαν και λεφτά) και οι τιμές σε μας φαινόντουσαν χαμηλές. ΤΟΤΕ, στο Σέλι είχε το άθλιο μονό καρεκλάκι που υπήρχε μέχρι πριν μερικά χρόνια, τα Πηγάδια (αργότερα) είχαν άθλιο δρόμο για ν' ανέβεις, ενώ στη Φλώρινα υπήρχε μόνο ένα μικρό συρόμενο εκεί που είναι τώρα ο Τότης. Εμείς τρελαθήκαμε με το διθέσιο καρεκλάκι και τα αρκετά συρόμενα που είδαμε - πρώτη φορά είχαμε δει τέτοια πράγματα, είμασταν συνηθισμένοι στην Ελληνική αθλιότητα. Quote Share this post Link to post Share on other sites
spider 2,124 Report post Posted January 17, 2008 Παιδια εγω δεν τα εγραψα ολα αυτα γιατι ετσι μου κατεβηκαν απο την γκλαβα μου!!!!!! Οταν ομως μιλας με Βουλγαρους που ουτε την δικη μας υποδομη εχουν ουτε την δικη μας ιστορια εχουν ουτε την δικη μας παιδια εχουν,ειναι μεσα στην φτωχεια με ασοβατιστους τοιχους στα σπιτια τους χωρις αρμους μεταξυ των τουβλων με σπασμενα τζαμια στα σπιτια που μενουνε και βλεπουν εμενα με την ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΗΜΑΙΑ στο μανικι και με το λογκο του συλλογου, να κατεβαινω τις πιστες τους οπως τεσπα τις κατεβαινα και μου λεει ,μα εχετε χκ στην Ελλαδα και αν ναι που???Γιατι μακρια ειμαστε του λεω ρε φιλε!!!! Μοιραζα καρτες του συλλογου σε Ελληνες και Βουλγαρους και με κοιτουσαν σαν ΕΞΩΓΗΙΝΟ!!!!! Οπως πολυ καλα ανεφερε ο Σπυρος ,Ριο και Αττικη οδο τα εκμεταλευονται Γερμανοι γιατι οχι και καποια χκ,στο φιναλε φιναλε στην σημερινη εποχη εαν δεν δωσεις δεν περνεις κυριοι. Ο Ακτωρας αρχιζει και διαφενετε οτι κατι παει να κανει,αλλα πρεπει απαντες να καταλαβουνε οτι χρειαζονται πλεον σε πιο ψιλα σημεια των βουνων εγκαταστασεις για να αρχιζει πλεον η σεζον πιο νωρις και να μπορεις να προσεγκυσεις πλεον και τους ξενους τουριστες!!!!!! Μην ψαχνωμαστε μονο με τα νησια μας το καλοκαιρακι.Την τουριστικη καμπανια που κανει το κρατος ανα την υφηλιο για τα νησια μας ταυτοχρονα θα μπορουσε να προβαλλει και τον χειμερινο τουρισμο,δηλ.,με ενα σμπαρο δυο τριγωνια!!!!!!!! Αφου δεν μπορουμε ή δεν μας αφηνουνε αλλα συμφεροντα να εχουμε βαρια βιομηχανια ας ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΤΟΥΜΕ τουλαχιστον αυτα τα αγαθα που μας προικισε η ιδια η φυση. Πως θα γινει αυτο,ε,ας βαλουμε και εμεις τα και οχι το ,λιθαρακια μας.Τι διαολο η φωνη του Ελληνα χιονοδρομου ειμαστε σαν συλλογο ρε γμτ μου.Μονο τι σκι θα φορεσουμε και τι φορμα θα βαλουμε αυτο το σκ,ή δεν ξερω και γω τι αλλο.Μου φαινετε οτι βλεπουμε το δεντρο και χανουμε το δασος!!!!!! ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Α και κατι τελευταιο,και το δηλωνω δημοσιως οτι απο δω και περα ανα τακτα διαστηματα αυτο το θεμα που ανοιξα σημερα θα το φερνω συνεχεια στο προσκοινιο,ετσι για να μην ξεχνιετε!!!!!!!! Quote Την υγειά μας παιδιά και όλα τα άλλα είναι.... The Daltons...jack www.skimag.gr Share this post Link to post Share on other sites
odyssey 2 Report post Posted January 17, 2008 Ντάξει παιδια δεν ειναι τόσο σκούρα τα πράγματα... τουλάχιστον όπως μάθαμε χτές, οι ξένοι δεν πληρώνουν διόδια στην Πατρών-Κορίνθου. Αυτό ειναι ενα σοβαρό κίνητρο για την ανάπτυξη του ξενόφερτου χιονοτουρισμού στην Ελλάδα. Ειδικά για το ΧΚΚ ε ρε γέλιααααααα Quote no friends on a powder day Share this post Link to post Share on other sites
Velissarios 1,031 Report post Posted January 17, 2008 Τι διαολο η φωνη του Ελληνα χιονοδρομου ειμαστε σαν συλλογο ρε γμτ μου.Μονο τι σκι θα φορεσουμε και τι φορμα θα βαλουμε αυτο το σκ,ή δεν ξερω και γω τι αλλο.Μου φαινετε οτι βλεπουμε το δεντρο και χανουμε το δασος!!!!!! ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Α και κατι τελευταιο,και το δηλωνω δημοσιως οτι απο δω και περα ανα τακτα διαστηματα αυτο το θεμα που ανοιξα σημερα θα το φερνω συνεχεια στο προσκοινιο,ετσι για να μην ξεχνιετε!!!!!!!! Έγινε φίλε.Πες μας και έναν τρόπο να πιέσουμε την κυβέρνηση, τα ΕΤΑ, τον Άκτορα, τον πρωθυπουργό, τον Θεό τον ίδιο τέλος πάντων.Μήπως με καμιά καθιστική διαμαρτυρία μπροστά στη βουλή με πανώ του στυλ "Βάλτε lift στον Παρνασσό" και άλλες αηδίες;Έλα λοιπόν ρίξε τις προτάσεις σου.Γιατί με κραυγές του στυλ "Ξυπνήστε" προκαλείς μόνο μειδίαμα.Βασικά δεν βλέπω γιατί να ανοίξω κόντρα μαζί σου. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted January 17, 2008 Θερμή παράκληση: Μην οδηγούμε την συζήτηση σε προσωπικές αντιπαραθέσεις. Αν συμβεί αυτό, το topic θα κλειδωθεί. Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
moonsoda 27 Report post Posted January 17, 2008 με 60κμ χιονοδρομικό και 2 αράχοβες στο βορά και το νότο χιονοτουρισμός δεν γίνετε.... αν το πάμε αγροτουρισμό ..η χειμερινό τουρισμός γενικώς και χώσουμε σαν Bonus τα χιονοδρομικά ίσως κάτι δούμε... Αλλά αν περιμένουμε να πάμε κόντρα σε κατεξοχήν χιονοδρομικούς προορισμούς με τα σημερινά κόστοι που έχουν οι περιοχές μας για διαμονή και διατροφή φτάνουμε σε τιμές …Γαλλίας..... οπότε καλύτερα να ξαναπάμε νανάκια γιατί μόνο όνειρο ήταν.... Και έστω ότι ο Άκτωρας φτιάχνει 120κμ πίστες και μεταφορά skibus από τα χωριά και λιφτ από Αράχοβα !! ( ούτε με 4κιλά lsd δεν θα το δούμε αυτό..αλλά λέμε..) και μπαίνει τρένο και και και…. Φτάνει η θεωρία… το κασέρι για όλα αυτά γιατί να το δώσει ? για να φάνε καλά οι του περίγυρου? Που θέλουν χιονοδρομικό αλλά χωρίς να επιβαρύνονται ? …και 120 ευρώ να πάει το εισιτήριο και χάρισμα να τους δώσουμε τον Παρνασσό πάλι δεν φτάνει για να πάει εκεί που είναι τα «άλλα»! και πάλι τον τουρίστα στο εξωτερικό θα τον κάνουμε.. Λέμε για bansκo.. κοίταξε ποτέ κανείς εκεί τι παίζει ? ευκαιρία μεγάλη..δάσκαλοι με μισθό εξευτελιστικό, εργατικό δυναμικό με κόστος χαμηλό… και ένα ολόκληρο χωριό με μαφιόζους να απολαμβάνουν τα κέρδη. Ωραίο το bansko αλλά στην χώρα μου θα προτιμούσα πρώτα να ζήσει σαν άνθρωπος ο μέσος άνθρωπος και μετά να έρθει χιονοδρομικό της προκοπής… ας πούμε… ότι θεωρώ προτεραιότητα την καθημερινότητα. Ψηεερς Quote Πόσες μέρες snbrd έκανες φέτος..... Ποοοοοοσο?? ΧΑχαχαχΧΑΧΑΧΑΧΑ Share this post Link to post Share on other sites
spider 2,124 Report post Posted January 17, 2008 Εμενα κυριε Αρη η δουλεια μου ειναι δημοσιογραφος και οχι να στεινω μελετες για ΧΚ ή το πως θα γινει η Ελλαδα πιο ελκυστικη απο καποιες αλλες χωρες τουλαχιστον τουριστικα και οικονομικα!!!!!!!Τωρα απο οσο ξερω εισαι μεγαλος ανθρωπος μορφωμενος,τουλαχιστον εαν δεν καταλαβαινεις τον τροπο γραφης μου ή το πνευμα μου μπορεις να μου το πεις με εναν πιο ωραιο τροπο και οχι με αυτον που χρησιμοποιησες!!!!! Τουλαχιστον ρωτα καποιους που με ξερουν καλα μεσα απο τον συλλογο και τοτε θα καταλαβεις οτι δεν κρυφτηκα και δεν προκειται να κρυφτω ποτε, φιλε μου καλε,καλε μου φιλε!!!!!! Quote Την υγειά μας παιδιά και όλα τα άλλα είναι.... The Daltons...jack www.skimag.gr Share this post Link to post Share on other sites
leonp 0 Report post Posted January 17, 2008 Έλα λοιπόν ρίξε τις προτάσεις σου.Γιατί με κραυγές του στυλ "Ξυπνήστε" προκαλείς μόνο μειδίαμα για να μην πω ...γέλιο. Αυτή είναι η δουλειά της πολιτικής ηγεσίας. Εγώ είμαι ψηφοφόρος. Αν δεν γίνονται έργα και οι πολιτικοί πηγαίνουν μόνο σε δεξιώσεις, δεν τους ψηφίζω. Η δική σου πρόταση ποια είναι; Quote Share this post Link to post Share on other sites
Velissarios 1,031 Report post Posted January 17, 2008 Φίλε δεν έχω πρόθεση αντιπαράθεσης.Αλλά αυτό το "Ξυπνήστε" ΄δεν μου κάθεται καλά.Και να ξέρεις οτι όλοι γνωρίζουν τι πρέπει να γίνει αλλά κανεις δεν λέει πως θα γίνει(κεφάλαια κλπ).Σόρρυ για το ύφος μου. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Velissarios 1,031 Report post Posted January 17, 2008 Η δική σου πρόταση ποια είναι; Μάλλον ευχή γιατί για να κάνεις προτάσεις πρέπει να έχεις τουλάχιστο και οικονομικούς πόρους. Να ενισχυθούν λοιπόν τα χαμηλά εισοδήματα, να παταχθεί η φοροδιαφυγή των ελεύθερων επαγγελματιών και να γίνουν ...τίμιοι οι πολιτικοί αυτού του τόπου Quote Share this post Link to post Share on other sites
makalu 10 Report post Posted January 17, 2008 ..αλλου αναφερεται το "ξυπνηστε" του Στάθη -ΑΝ το 'πιασα σωστά- κ οχι στα μέλη του SC! Το θεμα ειναι να ενημερωθει η πολιτεια (σκοπος δρασης του SC) για το τι γινεται στη Βουλγαρία..κ τι ΔΕ γινεται εδώ!! Όχι να τους κανουμε μελετες κοστους-οφελειας κτλ.. Quote Καλώς..συνεχίστε αυτήν την τακτική! Κανέναν όμως δε θυμούνται για τις κρυφές του σκέψεις-απόψεις..ΜΙΛΑΤΕ και ΠΡΑΤΤΕΤΕ!!! Share this post Link to post Share on other sites
alexpowder 7 Report post Posted January 17, 2008 Μου είναι πολύ δύσκολο να εξηγήσω γιατί τα ελληνικά χιονοδρομικά δεν μπορούν να έχουν τις υποδομές άλλων χωρών. Άλλωστε είναι και κουραστικό καθώς λίγο πολύ όλοι τα γνωρίζουμε. Σίγουρα έχουμε όλα τα κουσούρια σαν χώρα και απογοητεύομαι όταν βλέπω ότι δεν αλλάζουν (αν αλλάξουν θα γίνει πολύ δύσκολα). Η συζήτηση όπως έχετε καταλάβει γίνεται πλέον πολιτική και νομίζω σε αυτόν τον τομέα λίγο δύσκολα θα επέμβουμε. Ας δούμε λίγο κάποια προβλήματα όμως που είναι πιο ξεκάθαρα. 1. Γιατί κάθε κορυφή κάθε νομού πρέπει να έχει και ένα μικρό χιονοδρομικό (ακόμη και σε υψόμετρα που μόνο στις Άλπεις δικαιούνται να έχουν)? Μήπως γιατί κάθε Δήμος προσπαθεί να τραβήξει κόσμο και τουρισμό στα μέρη του άσχετα με το αν προσφέρει αξιοπρεπείς συνθήκες για Χιονοδρομικό κέντρο? 2. Μήπως ο καιρός τα τελευταία χρόνια δεν μας τα λέει και πολύ καλά και τα περισσότερα ΧΚ αντιμετωπίζουν πρόβλημα σκοπιότητας και βιωσιμότητας σχετικά με επενδύσεις? Δείτε περίπτωση Σελίου, 3-5 Πηγάδια και άλλα χαμηλά κέντρα που δεν ευνοούνται λόγω καιρού, παρόλα αυτά γίνονται επενδύσεις που κατά τη γνώμη μου πέφτουν στο κενό. Όσο και αν δεν μου αρέσει είμαστε μια αρκετά θερμή χώρα και όπως τα έχουμε κάνει τα πράγματα με το κλίμα φοβάμαι ότι θα γίνουμε πιο θερμή. 3. Παρά τα 2 προηγούμενα αντικειμενικά προβλήματα θα μπορούσαμε να τα είχαμε κάνει καλύτερα. Και ο τρόπος για αυτό σίγουρα είναι η δυναμικότερη αξιοποίηση βουνών που έχουν τις δυνατότητες και όχι ένα συρόμενο σε κάθε λόφο. Σίγουρα το πρόβλημα της ιδιοκτησίας και της παραχώρησης σε ιδιωτική πρωτοβουλία είναι μεγάλο. Για όσους το θυμούνται ο Βόρρας όταν πρωτοάνοιγε διοικούνταν από Αυστριακούς που είχαν κάνει πρόταση για πάρουν τη διαχείρηση για (15, 20?) χρόνια δεν είμαι σίγουρος. Δεν τους θέλαμε, θέλαμε να τα κάνουμε μόνοι μας. Ορίστε τι κάναμε. Το ίδιο και με το ΧΚ Βελβεντού (αν και για το συγκεκριμένο αμφιβάλλω για τις δυνατότητες του βουνού αλλά ας δεχθούμε ότι κάτι ήξεραν αυτοί που το σχεδιάζαν). Πάει και αυτό. Μόνο αυτά θέλω να πω, και να θέσω το ερώτημα: Πόσοι από εμάς δέχονται να κλείσει το ΧΚ που είναι κοντά τους για να γίνουν λίγα και πιο σωστά? Πόσο σίγουροι είμαστε ότι τα χιόνια στην Ελλάδα έχουν μέλλον? Επιπλέον, εκτός από λίγες μεγάλες κορυφές, πόσα ελληνικά βουνά έχουν τις δυνατότητες από κλίσεις, πλαγιές, κλίμα που έχει ας πούμε το Bansko? Εγώ θα έλεγα Παρνασσός, Βασιλίτσα (ή καλύτερα Σμόλικας), Όλυμπος, και ίσως Καιμάκ χωρίς κλίσεις όμως. Στο Φαλακρό έχει γίνει μια πολύ αξιόλογη προσπάθεια και είναι στον πολύ σωστό δρόμο. Και αυτό όμως υποφέρει από χιόνι, και από άλλα διοικητικά βέβαια. Σίγουρα λυπάμαι όμως για τη μιζέρια μας. Δεν ξέρω αν μπορούμε να φτιάξουμε ένα Bansko ή ένα Kozuf, αλλά είναι μεγάλο λάθος αυτά που έχουμε να μην τα δουλεύουμε σωστά, να διώχνουμε τον κόσμο αντί να τον κρατάμε, να κοιτάμε να κλείσουμε τα λίφτ για να σχολάσουμε, και επειδή βαριόμαστε να μην ανοίγουμε πίστες. Παρά την αύξηση του κόσμου και του ενδιαφέροντος των Ελλήνων για το χιόνι οι προσπάθειες από τα ΧΚ έχουν σχεδόν μηδενιστεί. Σαν σύλλογος είμαστε στον πολύ θετικό δρόμο και χαίρομαι πολύ που πέφτουν τέτοια θέματα στο τραπέζι γιατί είμαστε αυτοί που κάτι μπορούμε να κάνουμε πιέζοντας και διορθώνοντας καταστάσεις. Quote AlexPowder Share this post Link to post Share on other sites
medos 0 Report post Posted January 17, 2008 κοιταζοντας την αρχικη σελιδα του Snowreport προσωπικα μου κανει εντυπωση οτι βλεπω 19 χιονοδρομικα στην Ελλαδα (ενταξει μπορει να μην δουλευουν 100% ολα). Και μιλαμε, οπως σωστα (κατα τη γνωμη μου) σχολιασαν προηγουμενως, για την Ελλαδα των Greek Islands, Mykonos, Crete, Corfu. Επισης (κατα την γνωμη μου παντα) τα resorts κοντα στα χιονοδρομικα (αραχωβα, Αγ Αθανασιος κλπ) ζουν απο τα κλαμπς, τα ακριβα εστιατορια και ξενοδοχεια, μερη που δεν συχναζουν αυτοι που ανεβαινουν στο βουνο για να κανουν σκι αλλα αυτοι που ανεβαινουν στο βουνο (χιονοδρομικο) για να παιξουν χιονοπολεμο και να πιουν καφε στο σαλε (ημουν κι εγω σαν κι αυτους), αντε και να κανουν και μια κατεβασια στα baby lift με το τζινακι και το πουκαμισο. Γι αυτο τον κοσμο λοιπον (πλειοψηφια) οι αναβατηρες και οι πιστες δεν εχουν και τοσο σημασια. Μεγαλυτερο ρολο παιζει το σαλέ που θα πιουν τον καφέ τους παρα το τετραπλό αποσυμπλεκομενο. Γι αυτο και βλεπετε ανακαινισεις ή νεα σαλέ στα περισότερα χιονοδρομικά. Quote Share this post Link to post Share on other sites