snowholic 2,056 Report post Posted June 8, 2009 Οσοι θέλουν μπορούν ακόμα να δηλώσουν συμμετοχή Quote Share this post Link to post Share on other sites
peni 21 Report post Posted June 8, 2009 Πιστεύω πολύ μεγάλο θέμα με την ώρα να μην υπάρχει , με την εννοια οτι εγω σχολάω 5, αρα νώρίτερα απο 5.30 δεν μπορώ να είμαι εκει!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
vouli 2 Report post Posted June 8, 2009 Δυστυχώς η ώρα δεν με βολεύει καθόλου!!!! κρίμα και ήθελα πολύ να το παρακολουθήσω. Χαίρομαι όμως που η λίστα με τις συμμετοχές είναι μεγάλη. Quote Je veux devenir calife a la place du calife Share this post Link to post Share on other sites
snowholic 2,056 Report post Posted June 11, 2009 Κερδισαμε ατυπα ενα τεταρτο οποτε τα μαθηματα θα ξεκινουν στις 5μμ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΤΡΙΤΗ 23 & ΤΕΤΑΡΤΗ 24 ΙΟΥΝΙΟΥ 17:00-21:00 ΤΡΙΤΗ 30 ΙΟΥΝΙΟΥ 17:00-21:00 ΤΕΤΑΡΤΗ 1 Ι0ΥΛΙΟΥ 17:00-19:00 Τα μαθηματα θα γινουν στο Εκθεσιακό Κέντρο ExpoAthens (Λεωφ. Ανθούσας 4 - Παλλήνη) Συμμετέχοντες μέχρι στιγμής : 01. Μακης Μονοπολις 02. Ολγα Κοτσινα 03. Ράνια Μπούμη 04. Αλέξανδρος Κάππης 05. Mακρης Αριστοτελης 06. Σεβαστός Στράτος (Albedo) 07. Ηλιοπουλος Τιμοθεος 08. Γιαννης Ματθαιος 09. Χρονης Δημητρης 10. Χρονη Μαρια 11. Λεγάκη Μαρία 12. Δεληγιάννης Βασίλης (Arcas) 13. Νεκτάριος Μπαμπούρης 14. Τσούμος Φώτης 15. Περλέρος Βασιλης 16. Παπαγεωργιου Δημήτρης 17. Πενυ Συριγου 18. Μυρτώ Μαλούτα 19. Δημήτρης Σκέτος 20. Χρήστος Λάππας 21. Καραθάνος Κωνσταντίνος 22. snowholicanonymous 23. snowbill 24. Τρελόν-γελάδιν... ή αλλιώς TeoXalandri(n)... 25. Μιχόπουλος Ανδρέας (MAC) Οσοι θέλουν μπορούν ακόμα να δηλώσουν συμμετοχή Quote Share this post Link to post Share on other sites
MAC 1,032 Report post Posted June 15, 2009 Για κάποιους που δεν ξέρουμε καλά-καλά κατά που πέφτει η Παλλήνη, μήπως υπάρχουν οδηγίες πρόσβασης; Quote Γόνδολες υπάρχουν ΜΟΝΟ στη Βενετία. Στα βουνά μας ανεβάζουν τα τελεφερίκ.- Share this post Link to post Share on other sites
arcas 1 Report post Posted June 15, 2009 Για κάποιους που δεν ξέρουμε καλά-καλά κατά που πέφτει η Παλλήνη, μήπως υπάρχουν οδηγίες πρόσβασης; Με Αυτοκίνητο: Από Εθνική Οδό Αθηνών - Λαμίας Δια μέσω της Αττικής Οδού στην έξοδο 14 Γέρακας.Ανθούσα. Από Εθνική Οδό Αθηνών - Κορίνθου Δια μέσω της Αττικής Οδού στην έξοδο 14 Γέρακας Ανθούσα. Από Λεωφόρο Κηφισίας Δια μέσω της Αττικής Οδού στην έξοδο 14 Γέρακας Ανθούσα. Από Λεωφόρο Μεσογείων Δια μέσω της Λεωφόρου Μεσογείων που συνεχίζεται ως Λεωφόρος Μαραθώνος και αριστερά στη διασταύρωση της Λεωφόρου Ανθούσας. Από Αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος & Μαρκόπουλο Δια μέσω της Αττικής Οδού στην έξοδο 14 Λεωφ. Μαραθώνος Λεωφόρος Μεσογείων και ευθεία στη λεωφόρο Ανθούσας. Από Περιφερειακή Υμηττού Με κατεύθυνση προς Μαρκόπουλο, Ραφήνα, Παλλήνη, στην έξοδο Υ8 Παλλήνη και ακολουθώντας εν συνεχεία τη σήμανση προς Ανθούσα. Parking: Το EXPO ATHENS διαθέτει Parking στάθμευσης οχημάτων 50.000 τ.μ.. Αλλα Μέσα: Προαστιακός Σιδηρόδρομος Γραμμή, «Νερατζιώτισσα Αεροδρόμιο», στάση αποβίβασης «Παλλήνη». Λεωφορείο ΟΑΣΑ Λεωφορείο Α5 Ακαδημία Αγ. Παρασκευή Ανθούσα που έχει αφετηρία στο κέντρο της Αθήνας στην Ακαδημία. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Olga 6,796 Report post Posted June 15, 2009 η γραμμη 3 του μετρο σταματάει στην Εθνικη Αμυνα μεχρι τον Σεπτ. δεν φτανει αεροδρόμιο..αρα δεν βολευει Quote "...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow'' (Lord Byron about Mont Blanc) Share this post Link to post Share on other sites
puppy 6 Report post Posted June 19, 2009 Λεωφορείο ΟΑΣΑ Λεωφορείο Α5 Ακαδημία Αγ. Παρασκευή Ανθούσα που έχει αφετηρία στο κέντρο της Αθήνας στην Ακαδημία. Γνωριζει καποιος ποια ειναι η πιο κοντινη στάση του Α5 στο ΕxpoAthens? Quote . . .mountains. . .where life is much more than life. . . Share this post Link to post Share on other sites
Myrto78 0 Report post Posted June 21, 2009 Sorry παίδες, τελικά δεν θα μπορέσω να έρθω... Προέκυψε ευκαιρία για απρόβλεπτες διακοπούλες και λέω να την αδράξω!! Θερμή παράκληση μη γκρεμοτσακιστεί κανείς μεθαύριο όταν θα κάνουμε παρέα σκι, γιατί θα αισθανθώ πολύ ανεύθυνη Quote Share this post Link to post Share on other sites
snowholic 2,056 Report post Posted June 22, 2009 ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΗ Αυριο τριτη στις 5μμ ακριβως αρχιζουν τα μαθηματα Πρωτων Βοηθειων Η συνεπεια μας θα προασπισει το γοητρο του ΕΣΤΟΥΧ, ενω παραλληλα θα μας εφοδιασει με ανεκτιμητες γνωσεις. Σας περιμενουμε ολους Quote Share this post Link to post Share on other sites
MakisM 3,965 Report post Posted June 22, 2009 ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΗ Αυριο τριτη στις 5μμ ακριβως αρχιζουν τα μαθηματα Πρωτων Βοηθειων Η συνεπεια μας θα προασπισει το γοητρο του ΕΣΤΟΥΧ, ενω παραλληλα θα μας εφοδιασει με ανεκτιμητες γνωσεις. Σας περιμενουμε ολους Για εναν εφφε ζουμε!!! Και για να μη χαθει κανεις και ακουμε εμεις τον Αλκοολα Βέπετε την Λ. Μαραθωνα και Αττικη Οδο γωνια, βλεπετε το Kartoδρομιο, ακολουθειτε τις κοκκινες βολιτσες στο χαρτη και φτανετε στο EXPO Athens. Φιλικα ΜακηςΜ Quote Share this post Link to post Share on other sites
fotski 19 Report post Posted June 22, 2009 Κατατοπιστικότατος Μάκης. Να ήμαστε στην ώρα μας, για να τελειώσουμε στην ώρα μας. Quote http://www.fitnesslogic.gr Share this post Link to post Share on other sites
snowholic 2,056 Report post Posted June 23, 2009 Με μεγαλη συμμετοχη (24 ατομα) ξεκινησαν σημερα τα μαθηματα Πρωτων Βοηθειων, με θεματολογια που αφορουσε Θλασεις, τραυματα, αιμοραγιες, δηγματα ζωων, αλλεργιες και εγκαυματα. Το 2ο μαθημα αυριο Τεταρτη στις 5μμ. περιλαμβανει κακωσεις σκελετου (διαστρεμα-εξαρθημα-καταγματα), δηλητηριασεις. Ενα ευχαριστω στην εκπαιδευτρια μας κ. Αθηνα Δημητρου, αλλα και στα μελη μας για την συνεπεια και τη σοβαροτητα που επεδειξαν. Δεν ειναι πολυ μακρια η μερα που ο Συλλογος θα διαθετει την δικη του εθελοντικη διασωστικη ομαδα. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ράνια 616 Report post Posted June 23, 2009 Ακρως ενδιαφέρουσα και πυκνή πληροφοριών η πρώτη εμπειρία. Αυριο θα βάλει η δασκάλα μας και τη στολή της να βγούμε φωτογραφία Quote Share this post Link to post Share on other sites
arcas 1 Report post Posted June 24, 2009 Πόσα πράγματα νομίζαμε πως ξέραμε....και τελικά ξέραμε την τύφλα μας. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Ανώνυμο που οργάνωσε τα σεμινάρια "Πρώτων Βοηθειών" Quote Share this post Link to post Share on other sites
snowholic 2,056 Report post Posted June 24, 2009 Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Ανώνυμο που οργάνωσε τα σεμινάρια "Πρώτων Βοηθειών" Το ευχαριστω ανηκει σε ΟΛΟ το ΔΣ. Μονος μου δεν θα μπορουσα να κανω τιποτα. Και με την ευκαιρια ενα μπραβο στον Κορνηλιο, για την αψογη αιθουσα που μας βρηκε. Quote Share this post Link to post Share on other sites
arma 9 Report post Posted June 24, 2009 * αψογη οργανωση (συγχαρητηρια Ανωνυμε - μεχρι που μας περιμενε στην εισοδο για να μας συνοδεψει μεχρι την αιθουσα ) * παρα πολυ ενδιαφερον σεμιναριο . Ανατραπηκαν ΟΛΕΣ σχεδον οι - μεχρι τωρα - γνωσεις μου .απο την περιποιηση ενος απλου τραυματος , μεχρι την σωστη αντιμετωπιση ενος περιστατικου εγκεφαλικου μεχρι να φτασει το ασθενοφορο. Το ενδιαφερον ειναι οτι πολλες γνωσεις χρονων ανατρεπονται και για το ιδιο τον ΕΕΣ με καινουργιες "οδηγιες" * και παλι "ειμαστε μια ωραια ατμοσφαιρα" (ιδιως κατα την πρακτικη εξασκηση) ανυπομονω για την συνεχεια......... Quote Share this post Link to post Share on other sites
legmar 61 Report post Posted June 24, 2009 Συγχαρητήρια στον Γιώργο για την πρωτοβουλία και την οργάνωση. Απλές και χρήσιμες οδηγίες που καλό θα ήταν να γνωρίζουν όλοι για να αποφευχθούν τα χειρότερα. Καταρρίφθηκαν πολλά απ’ όσα γνωρίζαμε και θεωρούσαμε σωστά για την παροχή πρώτων βοηθειών. Ανυπομονούμε για την συνέχεια! Quote Share this post Link to post Share on other sites
snowholic 2,056 Report post Posted June 25, 2009 Ομαλα χωρις απουσιες και με πολυ ενδιαφερον κυλησε και η 2η μερα των μαθηματων. Ανανεωσαμε το ραντεβου για την ερχομενη Τριτη 30 Ιουνιου. Το μαθημα θα περιλαμβανει γνωσεις για Στηθαγχη, εμφραγμα, Λιποθυμικες καταστασεις, Ηλεκτροπληξια, Επιληψια, Ξενα σωματα. Αργα το απογευμα θα ανεβασω ενδιαφερουσες φωτο απο την μεχρι τωρα πορεια των μαθηματων, με τους εκπαιδευομενους snowclubιτες σε δραση. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Olga 6,796 Report post Posted June 25, 2009 ανυπομονω για την συνεχεια......... και εγω... Quote "...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow'' (Lord Byron about Mont Blanc) Share this post Link to post Share on other sites
MakisM 3,965 Report post Posted June 25, 2009 Δεν ειπατε βεβαια οτι στην τελευταια φωτογραφια ΔΕν τολμησαν να σηκωσουν το φορειο... Οι ΑΧΡΗΣΤΟΙ!!!... Quote Share this post Link to post Share on other sites
arma 9 Report post Posted June 25, 2009 αφου σε ειχαμε ασφαλισει/ακινητοποιησει τοσο καλα........ θα σε κυλουσαμε μεχρι το νοσοκομειο βρε Μακη μου !!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
fotski 19 Report post Posted June 25, 2009 Ευχαριστούμε για την διοργάνωση και το ότι έγινε πράξη αυτό το σεμινάριο. Να προσθέσω εδώ ότι είναι δεδομένη η αναγκαιότητα για συχνή επανάληψη τέτοιων σεμιναρίων, καθώς τα δεδομένα αλλάζουν με γοργό ρυθμό (τουλάχιστον ανά 2-3 χρόνια έχουμε σημαντικές αλλαγές στην αντιμετώπιση). Επιπροσθέτως η τυχόν απραξία ή η μη χρήση τέτοιων γνώσεων στη πράξη, με το χρόνο ξεχνιούνται και θέλουν φρεσκάρισμα. Quote http://www.fitnesslogic.gr Share this post Link to post Share on other sites
arma 9 Report post Posted June 25, 2009 Να προσθέσω εδώ ότι είναι δεδομένη η αναγκαιότητα για συχνή επανάληψη τέτοιων σεμιναρίων, καθώς τα δεδομένα αλλάζουν με γοργό ρυθμό (τουλάχιστον ανά 2-3 χρόνια έχουμε σημαντικές αλλαγές στην αντιμετώπιση). ακριβως Φωτη...... Σε συζητηση που ειχα με την καθηγητρια μας , και αυτοι ακομη που θα παιρνουν την πιστοποιηση με εξετασεις (κατι τετοιο ,οπως ειπε,δρομολογειται αυτη τη στιγμη) ,θα επαναλαμβανουν το σεμιναριο καθε δυο χρονια. Quote Share this post Link to post Share on other sites
arma 9 Report post Posted June 25, 2009 τα βιδεακια ,ποτε θα ανεβουν ????? Quote Share this post Link to post Share on other sites