-
Content Count
291 -
Joined
-
Last visited
Content Type
Profiles
Forums
Calendar
Κατηγορίες Περιεχομένων
Νέα
Ανακοινώσεις - Events
Gallery
Everything posted by Melo
-
Αυτά τα χρώματα δεν είχε και το μπουφάν σου, όταν συναντηθήκαμε στο καλάβρυτο
-
1. ΜΙΚ 2. Nickel 3. pies 4. skimad 5. viva_ski 6. Arcas 7.Κατερινα 8.ChristosZ (οικογενειακώς) 9. Nifadas 10. Χρήστος Λάππας 11.Spider 12.ckot 13.Melo
-
ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΙ, ΣΑΤΑΝΑΔΕΣ, ΕΞΑΠΟΔΏΔΕΣ, ΚΑΙ ΝΤΙΓΚΙΝΤΑΚΙΔΕΣ !!!! ΘΑ ΣΑΣ ΚΑΨΕΙ Ο ΘΕΟΣ ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΝΟΧΛΕΙ Η ΚΑΜΠΑΝΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ !!!
-
Παίδια μην τρελαθούμε!!! Η καμπάνα της εκκλησίας χτυπάει συγκεκριμένες ώρες πάντοτε, που δεν είναι ώρες κοινής ησυχίας (Τώρα αν το καμπαναριό είναι και ρολόι, τότε σύμφωνα με την κάθε ώρα θα κάνει και το ανάλογο χτύπο) και επιπλέον βαράει και τις ώρες που γίνονται γάμοι βαφτίσια κηδείες κλπ. και πάλι εντός λογικού ωραρίου. Έτσι γίνεται παντού και σε όλα τα χωριά και πόλης της Ελλάδος. Ps: Αφρό, την Κυριακή πριν πάμε για σκι, θα σε πάω για εξομολόγηση για τις αμαρτίες σου, μετά κοινωνία (αν σε αφήσει ο παπάς λόγο των αμαρτιών σου) μετά αντυδωρακι, και στο τέλος αν είσαι καλό κορίτσι ΟΔΥΣΣΕΑ για καρβάρισμα.
-
Χωρίς να θέλω να κοντραριστώ. Σκέψου αν το μόνο πρόβλημα ηχορύπανσης στην περιοχή σου, είναι μόνο η καμπάνα της εκκλησίας. Δλδ αν έμενες δίπλα στον ηλεκτρικό θα έψαχνες να κάνεις μήνυση για τα τραίνα που περνάνε? Αν μου έλεγες ότι ο γείτονάς σου ο κάγκουρας, σου βάζει μεσημεριάτικα τον Τερλέγκα στην διαπασών, ΝΑΙ , εκεί πέρα θα σήκωνε συζήτηση. Με αυτό όμως εγώ το θεωρώ υπερβολή !!!
-
Έλεος....... !!!
-
Μισό.... Να κάτσω να συνειδητοποιήσω σε ποιο forum βρίσκομαι και μετά να πάω να αυτομαχαιροθώ !!! :LOL: Την αγάπη μου έχεις!!! Πέρνα από το σπίτι, να σου δώσω αυτοκόλλητα για το αυτοκίνητο !!
-
Ευχαριστώ Μακη !!! Τώρα που τις καθάρισες, βλέπω ότι μου μοιάζει κιόλας !
-
Πάνο, υπάρχει ένα κλασσικό τεράστιο μπαούλο γεμάτο από χύμα χιλιάδες φωτογραφίες από όλη την διάρκεια της καριέρας του στο στρατό, και κάθε φόρα λέω να κάτσω να κάνω αρχειοθέτηση, αλλάζω γνώμη γιατί ξέρω ότι είναι πολύ μπελάς (βλακεία μου βέβαια και έλλειψη σεβασμού)!!! Αλλά τώρα μου ξαναγαργαλάει το μυαλό, μετά το τοπικ σου και πιστεύω να το πάρω πιο σοβαρά και να αρχίσω να αρχειοθετώ !! Σίγουρα θα υπάρχουν και άλλες με θέμα ορειβασία και χιονοδρομία γιατί ήταν πάνω από 10 χρόνια σε αυτήν την μονάδα τον ΛΟΚ από το 1950 και μετά!
-
Τώρα το είδα το τοπικ του panpanou και όντως είναι πολύ συγκινητικό ειδικά όταν γνωρίζω, ότι στα πρώτα βιντεακια στο Βέρμιο μπροστά στον Μεγαλειότατο, κάπου μέσα στην ομάδα των καταδρομέων που κάνανε τις επιδείξεις ήταν και ο πατέρας μου !! Δυστυχώς δεν έχω βρει πουθενά κάτι από τον εξοπλισμό, του σκι για να κρατήσω για ενθύμιο.
-
Μπράβο σε όλα τα παιδιά του συλλόγου, που ήρθαν χτες και δημιούργησαν μια τόσο όμορφη ατμόσφαιρα !! Και συγχαρητήρια στην Νανά, που με τις μουσικάρες της, μας πήγε σε άλλες εποχές και μας κρατούσε σε ενέργεια όλη την ώρα !!!
-
Καλημέρα !!! Μπορούμε τελικά να ξέρουμε τι άνοιξε απο λιφτ σήμερα στον Παρνασσό γιατί σύμφωνα με το SR δίνει ανοιχτό Ηρακλή και βάκχο αλλά από ότι βλέπω στην snowcam ο Περικλής είναι "απάτητος" από χιονοδρόμους, για να ξέρω αν αξίζει να ανέβω αύριο ?
-
Πήρες κράνος και για το surf ? Άσχετα τώρα, στο snowboard είναι πολύ πιο εύκολο να χτυπήσεις κεφάλι παρά στο σκι. Εγώ γενικώς στο σκι δεν φοράω κράνος, αλλά κάποιες φορές πιστεύω ότι θα το χρειαζόμουν, σε διαδρομές εκτός πίστας. Η νοοτροπία της υποχρέωσης, του να φοράς κάτι γιατί στο επιβάλουν με εκνευρίζει. Εκτός αν αρχίζουν να μας κόβουν κλήσεις και στα Χ.Κ !!!
-
1. Σωτήρης Γιαννόπουλος 2. Όλγα Κοτσίνα 3. Χρήστος Λάππας (αν δεν πετάει! , εκτός και αν το συνδυάσουμε με πτήση μετά!) 4. Γιώτα Τσιμογιάννη (δεν θα πετάει - θα φάει παϊδάκια!!) 5. gtsap (και εκτός απροόπτου, gtsap-ίνα, gtsap-άκια) 6.Ηλιοπουλος Τιμοθεος 7.Συριγου Πενυ 8-9 Χρίστος & Βίκυ 10. Μιχάλης Ζιώτης (θα μας πάνε κορφή συνδετικού να πετάξουμε don't worry)) 11. Ηλίας Αδάμ 12. Κώστας Καλτσάς 13. Dim 14. nanad 15.Pefto 16.Anthi 17.kostasbmw (αν δεν γεννησει η γιδα μου δεν αποβαλλει η γατα μου και δεν γκαστρωθει ο παπαγαλος μου) 18 + 1 20. MAC (να πατήσει στεριά όμως πρώτα) 21-22 Kosttis & Χριστίνα (τώρα που πήρα πίσω το χαρτί....ποιός με πιάνει ) 23-24. Γιώργος/t-driver και Έρη (Για να το "φτιάξουμε" σωστά το πράμα!!!) 25-26. trainman +1 27. Αλεξία 28. Melo 29. SONAR 30. jimkarys
-
24 - 24,5 Αντιστοιχεί σε (από 38 έως 39) για αυτό σου ήταν ευρύχωρες ! Uploaded with ImageShack.us
-
Ρε γμτ ! Ακύρωσε ο φίλος μου ο Φώτης και μου έχει λείψει, κιόλας !!! Εγώ τώρα να ανέβω ή να μην ανέβω ?....... Το αποφάσισα θα ΑΝΕΒΩ !!!
-
1. Σωτήρης Γιαννόπουλος 2. Όλγα Κοτσίνα 3. Χρήστος Λάππας (αν δεν πετάει! , εκτός και αν το συνδυάσουμε με πτήση μετά!) 4. Γιώτα Τσιμογιάννη (δεν θα πετάει - θα φάει παϊδάκια!!) 5. skimad pies αν ξεμπλεξουμε νωρις απο εναν γαμο στην καλαματα(θα τον περίμενα ανοικτό στο Λέχαιο... tongue.gif ) 6.Ηλιοπουλος Τιμοθεος 7.Συριγου Πενυ 8-10. Aκης και οικογενεια 11-12 Χρίστος & Βίκυ 13. Μιχάλης Ζιώτης (θα μας πάνε κορφή συνδετικού να πετάξουμε don't worry)) 14. Ηλίας Αδάμ 15. Κώστας Καλτσάς 16.17 Φώτης Τσούμος Χ2 18. Dim 19. nanad 20.Pefto 21.Anthi 22.kostasbmw (αν δεν γεννησει η γιδα μου δεν αποβαλλει η γατα μου και δεν γκαστρωθει ο παπαγαλος μου)..έλα εσύ και θα στείλω ομάδα γιατρών laugh.gif laugh.gif 23. + 1 24. MAC (να πατήσει στεριά όμως πρώτα) 25-26 Kosttis & Χριστίνα (τώρα που πήρα πίσω το χαρτί....ποιός με πιάνει ) 27-28. Γιώργος/t-driver και Έρη (Για να το "φτιάξουμε" σωστά το πράμα!!!) 29-30. trainman +1 31. Αλεξία 32. Melo 33. SONAR
-
Τα χρόνια μου πολλά στην Vouli και στην Βιβή !!!
-
Τα Χρόνια μου πολλά, στους εορταζόμενους και από μένα.
-
Άστα ρε Νανά ! Κλαίει όλος ο Παπάγος και όχι μόνο !!! Κρίμα πιο πολύ για την οικογένειά του και ειδικά για τον αδερφό του τον Σάκη, που τρέχαν και μαζί !! Τουλάχιστον έφυγε και αυτός με το άθλημα, που αγαπούσε !!! R.I.P Άλκης !
-
Πάμε όλοι μαζί, σε μια παραλία?. Beach Party στο Αλεποχωρι
Melo replied to Barbie's topic in Συναντήσεις - Εκδηλώσεις
Μερικές φώτο από μένα, για να σταματήσουν τα παράπονα !!! Βέβαια η προσέλευση ήταν μεγαλύτερη, αλλά όσοι ήταν να ποζάρουν, πόζαραν !!! -
ΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ !!!!! Χρόνια πολλά βιβηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηη !!!!!!
-
Ένα κομματάκι και από μένα ! YouTube Video ->Original Video
-
Χρόνια πολλά φίλε Γιώργο να τα εκατοστήσεις και να σε χαίρεται η οικογένειά σου !
