Jump to content

Melo

Μέλος ΕΣΤΟΥΧ
  • Content Count

    291
  • Joined

  • Last visited

 Content Type 

Profiles

Forums

Calendar

Κατηγορίες Περιεχομένων

Νέα

Ανακοινώσεις - Events

Gallery

Everything posted by Melo

  1. Και εγώ μάλλον επάνω θα είμαι !!!! Και με Pmr !!!! Έμαθε κανένας τι τιμή την ειχαν την κάρτα και αν θα έχουν την ίδια τιμή και αύριο ?
  2. Χρόνια πολλά και με υγεία, κορίτσια και από μένα !!!
  3. 1. Χρήστος Λάππας (Σ/Κ) 2. Όλγα Κοτσίνα 3. FOrever 4. Τίμος Ηλιόπουλος 5. Πένυ Συρίγου(ΠΣΚ) 6. anemar (Σ/Κ) 7. anemar-ia (Σ/Κ) 8. Ρούλα Ταρίνα 9. Ηλίας Αδάμ 10. Nickel 11. Nickelenia 12.vanu 13. Ράνια Μπούμη (pies) 14. afrodite 15. Aris 16. Pefto_kai_Matheno (καλη προθεση υπαρχει...) 17. Anthoula 18. Damianos 19. Καφαντάρης Στέφανος(stefoxe) 20. Τριανταφυλλίδου Μαρία 21. Χαλιώτου Βαρβάρα (Barbie) (yes Roula...keep fingers crossed!!!) 22. ypap1 23. Arcas (Σ/Κ) 24. nk10ere 25.-//- 26.-//- 27.-//- 28. sasa14( σ/κ καλύτερα!!) 29. alexk 30. Vouli 31. Δημήτρης Αθανασιάδης (Dathanas) 32. flat 33. -//- 34. jimkarys 35. Κώστας Γιώτης 36. austriakos 37. Νifadas 38. Αννα 39. Λιάντη Ελένη 40. Μίσκος Πέτρος 41. baggelis_gr (με χαρα θα σας δεχτουμε στην παρεα μας...btw θα κανει κανεις σας εγγραφη στο συλλογο?) 42. το φιλαρακι 43. Stubaigeorge 44. Μαρία Λεγάκη (legmar) 45. Ηλίας Κόκκινος 46.kostakiskal 47.// 48. Βιβή Χρυσοχόου viva_ski 49.memnonas 50. snowholicanomymous 51. snowholicanonyμη 52. Γιώργος Παππούς (koumparos)(φέτος σκι, όχι παρέλαση) 53. Ζαχαριαδης Σπυρος (spaka) 54. Ζαχαριαδης Γιωργος (Gogos87) 55. Πλωμαρίτης Βασίλης (bilbakos) (+1 oxi 100%sigouro akoma) 56. Μαντζαρης Γιάννης 57. Αποστολοπούλου Δήμητρα 58. Κωστογλου Φωτεινη 59. Υοτα 60. // 61. Λουμάκης Μελέτης (Melo) 62. Φώτου Εύη (SONAR)
  4. Ωραία διαφήμιση συλλόγου, με τον elgreco πρώτη μούρη, στο Καβούρι !!! ( Ωραίο στύλ ) Πάρα ταύτα τον συμπαθώ ακόμα !!!
  5. Τώρα που γυρίζειιιιιιιιιιιιιι !!! Φετινή τιμή 200€ τα πέδιλα δεν έχουν φορεθεί ακόμα, βρίσκονται στην ίδια ακριβώς κατάσταση (με λίγη σκόνη επιπλέον) !!!
  6. Η Όλγα ανέβασε το κομμάτι της πεζοπορίας και της γαστρονομίας, να βάλω και γω μερικές φωτο από το κομμάτι της ορειβασίας !!!! Μπράβο μας παιδιά !! Η εκδρομή και η παρέα ήταν τέλεια !!!
  7. 1. korn 2. olga 3. Γιωργος Κ. 4. Πάτσιος? 5. Αφροδίτη? 6. apoplanitarxis 7. peni 8. austriakos 9. pies 10. Snowspirit 11. arcas 12. viva_ski 13. ΤΖΙΜ 14. porfirio? 15. Bert 16. Thomas 17. Vouli 18. Melo 19. SONAR 20. legmar 21. nasia 22. jimkarys 23. Χρήστος Λάππας 24. Yota & friends 25. Barbara 26. MakisM 27. JenniferM 28. snowcat 29. Afrodite
  8. Χρόνια πολλά συναγωνιστή Βασίλη !!!
  9. Χρόνια σου πολλά Μάκη και πάντα δυνατός !!!
  10. Μήπως θα έπρεπε σιγά σιγά να γίνεται και καμιά Πέμπτη μπας και έρθουν και μερικοί που δεν μπορούν τις Τετάρτες ? (να πληρώσουμε κάποτε και αυτήν την συνδρομή !!!!)
  11. Χρόνια πολλά και χαρούμενα Ιωάννα !!!
  12. Χρόνια πολλά και από μένα !!!
  13. 1. korn 2. olga 3. snowholicanonymous 4. snowholicanonymη 5. apoplanitarxis 6. peni 7. austriakos 8. eolos (με την προϋπόθεση ότι θα κάνουμε πεζοπορία και όχι 10 λεπτά περπάτημα και μετά βουρ για τα κοψίδια) 9. alexk (εκτός κι αν μου προκύψει κάποια ακαταμάχητη πρόταση για ΜΤΒ rolleyes.gif ) 10. Snowspirit 11. arcas 12. viva_ski 13. ΤΖΙΜ (η θα ανέβω με τα πόδια η θα σας βλέπω να ανεβαίνετε tongue.gif ) 14. snowbill 15. Bert 16. Thomas 17. Vouli 18. Melo 19. SONAR
  14. Συμμετοχές : 1. Olga 2. Κορνηλιος 3. Νανσυ 4. Χρήστος Λάππας 5. snowholicanonymous 6. -//- 7. -//- 8. snowholicanonyμη 9.snowbill 10.Al_Foutzin (που βρίσκεται όμως ? unsure.gif edit: ok το βρήκα) 11.Matfield 12. Melo
  15. Χρόνια τους πολλά και καλά !
  16. Ευχαριστώ πολύ παιδία για τα καλά σας λόγια ! Αντε και στα δικά σας
  17. Τι σε καίει ? Αφου βρέξει χιονίσει πάνω θα είσαι Μην αγχώνεσαι !Το Sb σου, θα το κάνεις σίγουρα !
  18. 1. spyder(Βελεντζάς Σταθης) 2.billy_k(Κατσωνης Βασιλης) 3.ICEMAN(Κοτρωνης Δημητρης) 4.ICEMAN(φιλη του) 5.damianos 6.----/----- 7. elgreco 8. ----/---- 9. Jey (Ιάσονας Κατσαρός) 10. Jazz (Ελένη Μελισσαροπούλου) 11. Χρήστος Λάππας 12. korn (Κορνηλιος Κυριακιδης ) 13. Νickel 14. Nickelenia + Jr. 15. Bert 16. -//-- 17. --//-- 18. I.T 19 Vouli 20.Aris 21.Stubaigeorge 22.Pefto_kai_matheno 23.Antoula 24.Snowflake 25. ---//---- 26.Melo 27.---//----
  19. Ολοκαίνουργια ATOMIC SL9 μοντ 05-06 ύψος 1,50 στην ζελατίνα αχρησιμοποίητα με δέστρες atomic 412 Race φορεμένες επάνω. ( Τα πήρα τα ετοίμασα και δεν τα χρησιμοποίησα ποτέ). Τιμή 300€ ( 250€ κάνουν κανονικά μόνο, οι δέστρες).
  20. Ευχαριστώ πολύ !!! Θα τα πουμε και από κοντά στα χιόνια !
  21. Melo

    MELO2

    An kaneis ligo ypomonh 8a mpei o Melo3 kai 8a soy apanthsei !!!
  22. Χρόνια Πολλά με υγεία και πάντα χαρές στην ζωή σου !!!
  23. Από ότι με ενημέρωσαν από Καλάβρυτα, σκι μπορείς να κάνεις ακόμα και με την υπάρχουσα κατάσταση, αλλά για καλό και για κακό δεν παίρνεις μαζί σου καινούργια πέδιλα! Κατάσταση χιονιού σήμερα, πολύ παγωμένο, με αποτέλεσμα η πουδρίτσα που έπεσε χτες να μην πιάσει !!! Εγώ Σάββατο θα είμαι κάτω με Pmr στην γνωστή συχνότητα !!!
  24. Χρόνια μας πολλά, υγεία, καλές μας γιορτές και καλή επιστροφή να έχουμε !!!
×
×
  • Create New...