Jump to content

Melo

Μέλος ΕΣΤΟΥΧ
  • Content Count

    291
  • Joined

  • Last visited

 Content Type 

Profiles

Forums

Calendar

Κατηγορίες Περιεχομένων

Νέα

Ανακοινώσεις - Events

Gallery

Everything posted by Melo

  1. 1. Καρυστηναίος Δημήτρης 2. Λουμάκης Μελέτης (MELO)
  2. Τρίτη 28/01 ανεβαίνω αυθημερόν Παρνασσό, μετά της συζύγου μου και υπάρχουν στο ιχ μου, κενές μέχρι και 2 θέσεις, για carpooling... !!!
  3. Ωχχχχχ ! Από πότε το ανέβασαν στα 35€ το day pass? Στα 27 € το θυμάμαι... !!!
  4. Ξέρει κανένας πόσο είναι το ολοήμερο skipass στο Bansko φέτος; Και αν υπάρχει προσφορά σε 5 ήμερη κάρτα.
  5. Καλημέρες... και Καλή Χρονιά... Θεού θέλοντος και καιρού επιτρέποντος Αμήν... Τρίτη 14/01 ανεβαίνω αυθημερόν Παρνασσό, μετά της συζύγου μου και υπάρχουν στο ιχ μου, κενές μέχρι και 2 θέσεις, για carpooling... !!! Όσοι πιστοί προσέλθετε !!!
  6. Τίποτα ακόμα... Θα το λιώσω μέχρι να με αναγκάσει να το πάω για επέμβαση... Κάποιος μου είπε ότι τελικά την Δευτέρα θα είναι κλειστό το ΧΚΠ. Ισχύει; Και αν μιλήσεις με τον Σάκη, πες του ότι μπορεί να το χρειαστώ τον νάρθηκα...
  7. Καλή Ανάσταση... Σε όποιον πέσει αύριο βαρύ το αρνί.. Δευτερα 29/4 έχω μέχρι και 2 θέσεις κενές στο αμάξι μου για carpooling!!! Στείλτε pm
  8. Για Κυριακή 21/04 υπάρχουν μέχρι και 2 κενές θέσεις για Παρνασσό.... Στείλτε pm
  9. Για αύριο Κυριακή 20/01 υπάρχουν μέχρι και 2 κενές θέσεις για Παρνασσό.... Στείλτε pm μέχρι τις 19:30... Αλλιώς να κλείσω με Κλαουδάτο
  10. Θεού θέλοντος και καιρού επιτρέποντος Για την Κυριακή, χωράνε μέχρι δύο άτομα ακόμη στο αμάξι μου για Παρνασσό ή Καλαβρυτο... Αμήν
  11. Αλλαγή σχεδίου.... Ψάχνουμε, 1 ή 2 άτομα να μοιραστούμε τα έξοδα, με το αμάξι μου το Σάββατο για Παρνασσό αυθημερόν .... (να κερνάνε και τους καφέδες το πρωί ) Lappas ακούει ???
  12. Έλα να το ξαναθυμηθούμε αυτό το topic..... Υπάρχει κανένας που θα ανέβει το Σάββατο, αυθημερόν Παρνασσό.... Μοιράζομαι τα έξοδα και κερνάω καφέ... (ξοδεύτηκα πάλι.... ) Lappas ακούει???
  13. Δίνονται τα πεδιλάκια αυτά, αγορασμένα μεταχειρισμένα πέρσι από την συμφορουμίστρια Γιώτα... Τα χρησιμοποίησα μια φορά και τα βρήκα πολύ μαλακά για μένα... Είναι σε πολύ καλή κατάσταση.. Όσοι πιστοί προσέλθετε !!! Τιμή 150€
  14. Καλημέρα Χριστός Ανέστη κιόλας.... Αύριο έχω 2 κενές θέσεις στο τουτού μου για Παρνασσό ... Όσοι πιστοί προσέλθετε να μοιραστούμε βενζίνες για να κλείσουμε το βουνό για φέτος!!! Ευλόγησον !!!! ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ΞΑΝΑ !!! ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΚΑΛΥΦΘΗΚΑΝ !!! ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ, ΤΑ ΛΕΜΕ ΒΟΥΝΟ ?
  15. Παιδιά καλή χρονιά...... !!!!! Κάπου στις 10 Φεβρουαρίου θα είμαι και εγώ Μόναχο για μια βδομάδα.... Το άρθο του ΜΙΚ άριστο όπως πάντα.... Ότι άλλες καινούργιες πληροφορίες έχετε για τα χιονοδρομικά κοντά στο Μόναχο, μετακινήσεις, τιμοκατάλογος για ενοικιάσεις και κάρτες, ακόμη και για αξιοθέατα που μπορούμε να δούμε κοντά στο Μόναχο σε περίπτωση που δεν μας έχει κάποια μέρα καιρό για σκι, όλα ευπρόσδεκτα εδώ για να ενημερωνόμαστε...
  16. Λεβέντες μου, λεβέντισσες... Βάζω την κούρσα γιαΠαρνασσο αύριο Κυριακή. Ώρα αναχώρησης 6:20 το αργότερο... χωράνε ακόμη 2 άτομα για τετράδα και διαμοιρασμό εξόδων... Όσοι πιστοί στείλτε μου pm!!!!
  17. Λεβέντες μου καλημέρα.... έχουμε και λέμε: Ταξιδεύω στο Μποροβιτς με την αρχάρια κοπέλα μου, από 3/03 εώς 07/03 και έχουμε κλείσει στο Borovits Hill hotel... !!! 1) Υπάρχουν πίστες μπλε, μεγάλου μήκους, με καρέκλα λιφτ για να το ευχαριστηθεί (μαζί και εγώ)... (πιατάκι δεν μπορεί να πάρει ακόμη, γιατί είναι και σνοουμπορντού ) και αν ναι, ποιες ? 2) Πάμε με Ryanair και γυρνάμε με Aegian, η Ryanair μας χρεώνει εξοπλησμό 40€ το σετ δλδ 2 ατομα 80€... Aegian δεν χρεώνει...! Για 4 μέρες σκι αξίζει να πάρουμε τον εξοπλισμό μας ή μόνο τις μπότες μας και να νοικιάσουμε? Πόσο παίζει η ενοικίαση για καλά πέδιλα για μένα και sb για την γυναίκα? Και αν είναι να νοικιάσουμε από που? 3) Τι μπορείς να κάνεις στο Borovits τις υπόλοιπες ώρες εκτός του σκι? Που μπορείς να πας να πιεις ένα ασφαλές ποτάκι και με τι τρόπο μεταφέρεσαι εκεί από το ξενοδοχείο ? 4) Για φαγητό που είναι καλά, και πως πας εκεί ? 5) Συνάλλαγμα που είναι καλύτερα να κάνουμε? 6) Γενικά ότι επιπλέον πληροφορία μας δώσετε, θα είναι χρήσιμη... Αν είναι και κανένας άλλος επάνω αυτήν την περίοδο ας μου στείλει μνμ να βρεθούμε... Ευχαριστώ
  18. Άλλη μια σνοουμπορντου στο σύλλογο... Μπλιαχχχχχχχχχχχχ !!!!
  19. Νομίζεις.... Τα γνωστά προβλήματα.... Γυναίκες που θέλουν να γλιστράνε στο χιόνι με εύκολο τρόπο....
×
×
  • Create New...