Jump to content

Melo

Μέλος ΕΣΤΟΥΧ
  • Content Count

    291
  • Joined

  • Last visited

 Content Type 

Profiles

Forums

Calendar

Κατηγορίες Περιεχομένων

Νέα

Ανακοινώσεις - Events

Gallery

Everything posted by Melo

  1. Αλήθεια ? το INDYMEDIA δίνει τόσο καλές δημοσιογραφικές πληροφορίες ? Θα τους καήκαν φαίνεται οι καλλιέργειες της φούντας στην Πάρνηθα !
  2. Γουστάρω ! Μαζευόμαστε ! θα γίνει μεγάλη μάχη !
  3. 1)Nickel 2)Ωρα? 3)Snowflake 4)Η ώρα που θα γίνεις σουρωτήρι 5)Που? 6)Melo Καλά θα είναι τέτοια εποχή, να αρχίσουμε κατά τις 08:00 !
  4. 10 με 15 άτομα θα μαζευτούν σίγουρα ! Εγώ είμαι μέσα πάντως !
  5. Εδώ σου είπα χρόνια πολλά ? Χρόνια πολλά λοιπόν ! ΧοΧοΧο !
  6. Και gm τα μηχανάκια ! Μακάρι να το έφτανα ! Το μηχανάκι αυτό, από την ώρα που θα του ανοίξεις το γκάζι, είναι σαν να σε κτυπάει ηλεκτρικό ρεύμα και είναι και πανάλαφρο ! Η καλύτερη επιλογή για αυτήν την κατηγορία !
  7. Το συγκεκριμένο το τέσταρα για 20 μέρες στην Μάνη κάθε μέρα και από τότε το ξαναγύρισα στο ποτό και στα ξενύχτια γιατί έχω χάσει τον ύπνο μου με τις δυνατότητες που έχει αυτό το μηχανάκι ! ( το μόνο πρόβλημα είναι, ότι μετά τα 200+ δεν ξέρεις που να κρυφτείς από τον αέρα )!
  8. Προς το παρών περιορίζομαι στα 2 αυτά μωρά μου ! Αλλά αν όλα πάνε καλά και δώσω το αξιολάτρευτο κόκκινο, το χειμώνα θα έχω πάρει ένα από τα δύο παρακάτω ! Δεν έχω αποφασίσει ακόμα, γιατί είμαι μπερδεμένος ! ή
  9. Κατερίνα ! Κάποια θέματα δεν είναι για δημοψήφισμα ! Και κάποιες απόψεις μπορεί να προσβάλουν κάποιους άλλους ! Όταν το έβαλε ο ΑΛΕΞΗΣ το έβαλε για να θυμηθούμε την επέτειο και όχι για να την μαυρίσουμε !
  10. Τελικά υπάρχουν εδώ μέσα πολλοί νεο-ιστορικοί αναλυτές, που πίσω από ένα pc και την ημιμάθεια τους, μπορούν στο τέλος να μας κάνουν να μισήσουμε το ότι είμαστε και Έλληνες ! Δείξτε λίγο σεβασμό στις επετειακές αυτές μέρες και όταν κατεβείτε για να κάνετε το τζαμί σας στο βοτανικό, μπορείτε να απαγγείλετε εκεί τις γνώσεις σας !
  11. Χρόνια πολλά, Χρίστο !
  12. Να για ποιο λόγο κλείνετε τα νοικοκυριά σας ! Ο Καλός ο άνδρας λοιπόν, θα κάνει την μουτσουκέλα του και θα γυρίσει στην κορώνα του σπιτιού του ! Ενώ ή γυναίκα θα την κάνει την μουτσουκέλα της θα φύγει και από σπίτι και θα ονειρεύεται και ουτοπίες ! Με αυτήν την λογική και μόνο το ότι σε όλα σκεπτόσαστε, εντελώς διαφορετικά, είναι ένα σημάδι ότι δύσκολα γίνονται πραγματικοί φίλοι, άνδρες με γυναίκες !
  13. Ένα καλό ακόμα σενάριο και πετυχημένο, είναι να υπάρχει κάποια φιλία, με το άλλο φύλο η οποία συμπεριλαμβάνει και το sex, χωρίς όμως να υπάρχει και σχέσει δεσμού. Πχ. εσύ είσαι παντρεμένος, αυτή είναι παντρεμένη, την γνωρίζεις χρόνια είσαστε φίλοι και πριν τους γάμους σας, δεν έχει απαιτήσεις ούτε αυτή, ούτε εσύ, για να σου σπάει τα νεύρα, και τα βρίσκεται γενικώς και σε όλα τα άλλα θέματα ! Αρκεί να μην μάθουν ποτέ το τι συμβαίνει οι σύντροφοι σας και όλα θα είναι μέλι γάλα.
  14. Γιατί δεν βάζουμε στην αρχή του θέματος και μια δημοσκόπηση για να φαίνεται και από ψηφοφορία τι πιστεύει ο καθένας μας ???
  15. Σίγουρα όχι, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν το έχει σκεφτεί κιόλας ! Εδώ στο παράδειγμα σου ή δεν έχω καταλάβει το τι εννοείς ( Λόγο του ότι είμαι και λίγο ξανθιά) ή αν έχω καταλάβει βλέπω τα πράγματα με εντελώς διαφορετικό τρόπο ! Πές μου λοιπόν εσύ, για ποιο λόγο Γιώτα , κάποιος που μπαίνει σε ένα μπαρ, με τι κριτήριο θα επιλέξει για παρέα εσένα και όχι τον Πακιστανό που πουλάει cd διπλά σου και για να γίνω πιο σαφής γιατί να μην πλησιάσει πρώτα, αν είναι για μόνο παρέα κάποιον το ίδιου φύλου ? (εκτός, αν φοράς πάντα την στάμπα του snowclub, οπότε θα έρχονται από μόνοι τους για να γραφτούν στον σύλλογο)
  16. Το δικό μου είναι τα 2 πρώτα από το όνομα και τα 2 δεύτερα από το επίθετο ! Πχ ΝιΒο (Νικος Βουρλιώτης) Μπλιαχ !
  17. Αν ήταν να βλέπαμε με τον ίδιο τρόπο τις φίλες με τους φίλους τότε το αγαπημένο μας βουνό για σκι θα ήταν το "Brokeback Mountain"
  18. Μου αρέσει η άνεση που έχετε πολλές φορές να δείχνεται το δυναμισμό σας και το πόσο πρωτοποριακές και φιλελεύθερες είσαστε! Θα ήθελα όμως να μου πείτε αν θα ήσασταν το ίδιο φιλελεύθερες αν οι άνδρες σας, κρατούσαν "φιλικές σχέσεις" με διαφορετικό φύλο ? Ή τότε θα μπείτε στην θεωρία ότι δεν σκεφτόμαστε με τον ίδιο τρόπο !
  19. Sorry αλλά σε βρίσκω, λάθος σε αυτό !
  20. Το θέμα είναι ότι δύο γυναίκες δεν μπορούν να γίνουν φίλες μεταξύ τους ( με την έννοια της ανδρικής φιλίας ), φανταστείτε τώρα να δηλώνουν ότι έχουν φίλο άνδρα ! ψιλό-χλωμές σας κόβω !
  21. Καλημέρα και σε σένα ! Πιστεύω ότι εάν στο ιατρικό ιστορικό μου είχα μέσα σε 3,5 χρόνια, 4 φορές το γόνατό μου να φεύγει από την θέση του, θα περιοριζόμουν προς στο παρών να φτιάξω το υπάρχον πρόβλημα και όχι να με καίει κάτι μελλοντικό ! Καλό θα ήταν να πάρεις και άλλες ιατρικές συμβουλές και να μην περιορίζεσαι σε αυτά που σε συμφέρουν για να γλυτώσεις την επέμβαση. Μπορεί να μην ασχολείσαι με "Αθλητικές δραστηριότητες" όπως λες, αλλά το πόδι, σου θυμίζει το πρόβλημά του, και χωρίς αυτές ! Περαστικά σου πάντως, σε ότι και αν αποφασίσεις !
  22. Καλό Πάσχα και από μένα και καλή επιστροφή σε όσους φύγουν !!!
×
×
  • Create New...